Doe maar vaker, staat je goed!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Siral het volgende:
Gister maar een bloemetjesrokje gekocht...
Zo af en toe moet ik toch ff een keertje wat ècht meisjes achtigs aan vind ik.Vroegah durfde ik dat nooit.
[ afbeelding ]
Nice! Mooi figuurtje ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:50 schreef Provoque het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met zwarte H&M wedges.
Sorry voor de crappy bb foto trouwens.
Superleukquote:Op zondag 18 juli 2010 19:50 schreef Provoque het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met zwarte H&M wedges.
Sorry voor de crappy bb foto trouwens.
tyquote:
Ik voel me echt een tutje nu whehe, moet eraan wennen. Die schoenen heb ik ooit gekocht maar heb ze nooit aan..quote:
hou het inderdaad maar bij spijkerbroek en tshirt, is veel beter.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik voel me echt een tutje nu whehe, moet eraan wennen. Die schoenen heb ik ooit gekocht maar heb ze nooit aan..Maar moet zeggen dat het toch wel leuk staat deze look
. Moet er wel ècht voor in de mood zijn.. loop liever in een spijkerbroek met een tshirt..
but thanks
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:52 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
hou het inderdaad maar bij spijkerbroek en tshirt, is veel beter.
Eng hé, stukje vrouwelijkheid.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:52 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
hou het inderdaad maar bij spijkerbroek en tshirt, is veel beter.
vrouwelijk in de jaren 50 jaquote:
tja, het modebeeld van nu is nou eenmaal bijna hetzelfde als vroeger.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
vrouwelijk in de jaren 50 ja, het is 2010
die panty wil ik ook zoooooooooo graag! super leukquote:Op maandag 19 juli 2010 13:33 schreef Marouska het volgende:
Omg omg omg m'n langverwachte panty van House of Holland is ein-de-lijk binnen:
[ afbeelding ]
top Vero Moda, rok H&M (4 euro 90 de gekste!), tas Dille & Kamille, soldatenketting River Island en 'kousen'-panty House of Holland.
Thanks! H&M, 25 euro...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef broun. het volgende:
[..]
die panty wil ik ook zoooooooooo graag! super leuk
& @ siral: waar heb je je mooie wedges vandaan staan je echt goed!
Nee, anderhalf jaar geleden ofzo gekocht...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:37 schreef broun. het volgende:
[..]
ohhhhhhh serieus ik heb ze nog nergens gezien! recent?
oi.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik voel me echt een tutje nu whehe, moet eraan wennen. Die schoenen heb ik ooit gekocht maar heb ze nooit aan..Maar moet zeggen dat het toch wel leuk staat deze look
. Moet er wel ècht voor in de mood zijn.. loop liever in een spijkerbroek met een tshirt..
but thanks
Die look hou ik ook wel hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef gold-rush het volgende:
vrouwen met spijkerbroek en t shirt is super.
Beter hou je die look. Dan wel een strakke vrouwlijk ogende spijkerbroek en dito t shirtje natuurlijk
Al die jurkjes doen me echt niks en sleehakken vind ik ook niet bepaald mooi.
Je kunt een spijkerbroek met een t-shirt heel goed een vrouwelijk tintje geven hoor. Trek bijvoorbeeld leuke hakken eronder aan (of wedges), een vrouwelijk handtasje er bij..een kettinkje...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Die look hou ik ook wel hoor...
Alleen afentoe is het wel eens leuk om wat vrouwelijkers aan te trekken.
I knowquote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Je kunt een spijkerbroek met een t-shirt heel goed een vrouwelijk tintje geven hoor. Trek bijvoorbeeld leuke hakken eronder aan (of wedges), een vrouwelijk handtasje er bij..een kettinkje...
Het zijn vooral die kleine dingen die een simpele outfit juist dat extraatje geven.![]()
En als je outfit simpel is, draag dan 1 ding wat er echt uitspringt. Juist omdat je outfit 'simpel' is, werkt dit nog beter.
En vrouwelijk hoeft zeker niet tuttig te zijn!![]()
Wat leuk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef broun. het volgende:
met mn nieuwe bloemetjes print short!
[ afbeelding ]
even mn bed zwart gemaakt was een rommeltje haha ;p
Heel leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
cuutee faceequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef ch0c0mel het volgende:
Het was vandaag niet zo heel erg warm
[ afbeelding ]
Pfff hier wel. Toffe outfit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
dat visvimboikequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief indianen schoenen.
tofquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
Like.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig, echt een matrozen pakje op een goede manierquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind je het echt geweldig staanquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Ik lig nog in bedmaar dit doe ik zo aan!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Even een late reactie: het is van de herenafdeling van River Island. Ook heel leuk voor mannen dus!quote:
Ik ken dat jurkje, van de H&M, maar ik vind t eerlijk gezegd een beetje een lelijk ding, ook omdat 't beetje zo'n glim-materiaal is. Het misstaat je niet, omdat je 't simpel het gecombineerd. Maar ik vind je leuker in je wat vlottere outfits.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
blijf daar ik kom eraan ^^quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Als ik weer in de stad ben, ga ik er zeker kijken thnx.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Marouska het volgende:
[..]
Even een late reactie: het is van de herenafdeling van River Island. Ook heel leuk voor mannen dus!
Eindelijk een goede foto, heinekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Ik had het gisteren niet zo met schoenenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Schattig, echt een matrozen pakje op een goede manier
Waar zijn je schoenen?
Het hoort ook enigzins ordinair te staan...!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef Noa24 het volgende:
@ Marouska, sorry maar ik vind die panty echt enigzins ordinar staan..
@ Brouw...Jouw haar is zooo prachtig! Ik hou ook van je kledingstyle, vrouwlijk maar netjes. Erg leuk!
Ja klopt, ik ga nu naar een bruiloft, maar mijn Primark jurkje dat ik aan wilde doen is verwassenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik ken dat jurkje, van de H&M, maar ik vind t eerlijk gezegd een beetje een lelijk ding, ook omdat 't beetje zo'n glim-materiaal is. Het misstaat je niet, omdat je 't simpel het gecombineerd. Maar ik vind je leuker in je wat vlottere outfits.
Haha nou gelukkig dan maar. Maar voor welke gelegenheid trek je deze panty dan aan? Ik kan me namelijk niet indenken dat ik dat snel aan zou durven te trekken..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het hoort ook enigzins ordinair te staan...!
(backstage) aifw.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Haha nou gelukkig dan maar. Maar voor welke gelegenheid trek je deze panty dan aan? Ik kan me namelijk niet indenken dat ik dat snel aan zou durven te trekken..
quote:
Ik heb er alleen maar complimenten op gehad, dus dat valt volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wow, daar vind ik het eigenlijk totaal niet geschikt voor. Meer voor gewoon naar buiten of school, maar voor aifw... Nee. Ondanks de geweldige panty trouwens.
Eens, want volgens mij is dat een heel erg leuk shirt! Is alleen niet zo duidelijk te zien. En open staat gewoon wat losser.quote:
Als ik hem open heb loopt hij een beetje raar vind ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Marouska het volgende:
[..]
Eens, want volgens mij is dat een heel erg leuk shirt! Is alleen niet zo duidelijk te zien. En open staat gewoon wat losser.
Open vind ik het leuker. Leuk shirt ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef stef040 het volgende:
[..]
Als ik hem open heb loopt hij een beetje raar vind ik.
Komt misschien omdat het mijn 1e cardigan is en het niet gewend ben.
Dit is hem open:
[ afbeelding ]
wit shirt, zwart eronderquote:
Wat wil jij dan? Dat ik er wit onder draag? Dat ziet er niet uit met dat blousje geloof me.quote:
Dit ziet er ook niet uit, dus ook wit is geen beste keuze.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef poolie het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Dat ik er wit onder draag? Dat ziet er niet uit met dat blousje geloof me.
Het zal wel, bedankt voor je mening iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet uit, dus ook wit is geen beste keuze.
Ik vermoed dat jij een hele aparte smaak hebt.quote:
Ik zie echt het probleem niet? Staat leuk juist, beetje contrast.quote:
Vet shirt! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef stef040 het volgende:
[..]
Als ik hem open heb loopt hij een beetje raar vind ik.
Komt misschien omdat het mijn 1e cardigan is en het niet gewend ben.
Dit is hem open:
[ afbeelding ]
zoet. Maar ik zou óf het shirt, óf het vest als eyecatcher hebben gedaan.quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Vet shirt! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef Marouska het volgende:
Er mag niets anders onder een playsuit dan zoete, zachte festival-laarsjes. Om alvast in de stemming te komen.
Ja ehh zo worden die dingen genoemd? Zullen wel uit Ibiza komen...?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ [url=http://i31.tinypic.com/257298n.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
playsuit - Zara; Ibiza-laarsjes - Jutka & Riska
quote:
[ afbeelding ]
playsuit - Zara; Ibiza-laarsjes - Jutka & Riska
[ afbeelding ]