Ja klopt, ik ga nu naar een bruiloft, maar mijn Primark jurkje dat ik aan wilde doen is verwassenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik ken dat jurkje, van de H&M, maar ik vind t eerlijk gezegd een beetje een lelijk ding, ook omdat 't beetje zo'n glim-materiaal is. Het misstaat je niet, omdat je 't simpel het gecombineerd. Maar ik vind je leuker in je wat vlottere outfits.
Haha nou gelukkig dan maar. Maar voor welke gelegenheid trek je deze panty dan aan? Ik kan me namelijk niet indenken dat ik dat snel aan zou durven te trekken..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het hoort ook enigzins ordinair te staan...!
(backstage) aifw.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Haha nou gelukkig dan maar. Maar voor welke gelegenheid trek je deze panty dan aan? Ik kan me namelijk niet indenken dat ik dat snel aan zou durven te trekken..
quote:
Ik heb er alleen maar complimenten op gehad, dus dat valt volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wow, daar vind ik het eigenlijk totaal niet geschikt voor. Meer voor gewoon naar buiten of school, maar voor aifw... Nee. Ondanks de geweldige panty trouwens.
Eens, want volgens mij is dat een heel erg leuk shirt! Is alleen niet zo duidelijk te zien. En open staat gewoon wat losser.quote:
Als ik hem open heb loopt hij een beetje raar vind ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Marouska het volgende:
[..]
Eens, want volgens mij is dat een heel erg leuk shirt! Is alleen niet zo duidelijk te zien. En open staat gewoon wat losser.
Open vind ik het leuker. Leuk shirt ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef stef040 het volgende:
[..]
Als ik hem open heb loopt hij een beetje raar vind ik.
Komt misschien omdat het mijn 1e cardigan is en het niet gewend ben.
Dit is hem open:
[ afbeelding ]
wit shirt, zwart eronderquote:
Wat wil jij dan? Dat ik er wit onder draag? Dat ziet er niet uit met dat blousje geloof me.quote:
Dit ziet er ook niet uit, dus ook wit is geen beste keuze.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef poolie het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Dat ik er wit onder draag? Dat ziet er niet uit met dat blousje geloof me.
Het zal wel, bedankt voor je mening iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet uit, dus ook wit is geen beste keuze.
Ik vermoed dat jij een hele aparte smaak hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |