Nee, absoluut nietquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Marouska het volgende:
Waarom dacht iedereen dat ik een ongeïnteresseerd, serieus kijkend, blond ding was...? Kom ik zo vals over dan?
Okiequote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, absoluut nietmaar dat past meer bij de kledingstijl, ofzo? Heel veel fashionmeisjes zien er zo uit? Ik weet het niet precies. Nu vind ik je nog leuker dan alleen op basis van je kleding haha!
Die haarband maakt het af (en extra schattig)quote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Marouska het volgende:
met blommetjeskrans, en hele stoere nieuwe ketting:
[ afbeelding ]
legging, rok, top & haarband H&M - shirt en spijkerjas Mango - ketting Jannissima
Nee gekkiequote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Marouska het volgende:
Waarom dacht iedereen dat ik een ongeïnteresseerd, serieus kijkend, blond ding was...? Kom ik zo vals over dan?
Ja, die haarband is net zo kittig als Marouska zelfquote:Op maandag 26 juli 2010 18:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die haarband maakt het af (en extra schattig)
Merci!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik zei lang haar (dat heeft de meerderheid toch eerder) en gewoon een serieus koppie (dat zie je meestal hier ook, wat overigens niet negatief is, maar dit is zo vrolijk
), je hebt gewoon zo'n leuk verrassend cute en vriendelijk gezicht, zie je niet zoveel op Fok! daarom even verbaasd
Das echt een compliment
![]()
Wat ben jij een poppetjequote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
legging, rok, top & haarband H&M - shirt en spijkerjas Mango - ketting Jannissima
Cuteness on a scale from 0 to 10:quote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Hello therequote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Als de beer nou een wolf was geweest was de trui te epic geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Trui Zara - spijkershorts (ja zie je dus helemaal niet? Eigenlijk overbodig. Maar geeft toch een wat 'veiliger' gevoel...) Bershka - ketting, oorbellen en leren strik H&M.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als de beer nou een wolf was geweest was de trui te epic geweest.
Last van mn pols vandaag en had geen zin om mn mega brace te dragen.quote:
Wat een geweldige outfit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:14 schreef don-diablo het volgende:
Dyanne Beekman zou trots op me zijn met mn kleur keuze vandaag..
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga er even bij zitten.
Oh ja en mn accessoire van de dag:
[ afbeelding ]
Mn spiderman portemonnee.
Ik zou zeker nog een keer omkijken als ik jou zo zag langslopen op straat,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:14 schreef don-diablo het volgende:
Dyanne Beekman zou trots op me zijn met mn kleur keuze vandaag..
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga er even bij zitten.
Oh ja en mn accessoire van de dag:
[ afbeelding ]
Mn spiderman portemonnee.
ja! beide.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef poolie het volgende:
[..]
Ik zou zeker nog een keer omkijken als ik jou zo zag langslopen op straat,
leuk!
En die portomonnee ook
| Forum Opties | |
|---|---|