quote:Op zondag 25 juli 2010 13:25 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Idd no offence maar ik vind het eerder sletterig er uit zien
Wat heb je trouwens voor horloge om? Retro Casio, Timex of zo?quote:
Ik had heul die schoenen niet gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen er niet bij matchen...
verder is de bovenkant wel leuk!
Ik heb nu grijze Allstars aan, omdat ik de stad in ga. (feest in de stad)quote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen er niet bij matchen...
verder is de bovenkant wel leuk!
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:25 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Idd no offence maar ik vind het eerder sletterig er uit zien
Ik had het over al haar outfits niet over deze. Die is niet echt elegant, maar wel leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een vrij aparte woordkeuze ja.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
(ja ik heb allemaal blauwe plekken op m'n benen ja. Ik ben namelijk motorisch gestoord als het op fietsen aankomt. Fietsen met een wijntje op that is...![]()
)
Blazer Zara - Shirt vintage (Zipper) - Rok en schelpjesarmband H&M - Ketting Fashionology.nl - schoeisel Pieces - nagellak Herôme.
Leuk shirt!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
(ja ik heb allemaal blauwe plekken op m'n benen ja. Ik ben namelijk motorisch gestoord als het op fietsen aankomt. Fietsen met een wijntje op that is...![]()
)
Blazer Zara - Shirt vintage (Zipper) - Rok en schelpjesarmband H&M - Ketting Fashionology.nl - schoeisel Pieces - nagellak Herôme.
We zullen 't zien als je 40 bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef loqdawq het volgende:
Kep echt altijd een pet op als ik zo is in me photobucket kyk hehe. Word je sneller kaal van zeggen ze toch?
Leukquote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Marouska het volgende:
met blommetjeskrans, en hele stoere nieuwe ketting:
[ afbeelding ]
legging, rok, top & haarband H&M - shirt en spijkerjas Mango - ketting Jannissima
Ja, had dit ook echt niet verwacht!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LeukDie bloempjes in je haar
En wat kijk je er vrolijk bij
![]()
Ik had echt een heel ander type in m'n hoofd, lang haar, serieus gezicht, heb je "ineens" een supercute en kort koppie![]()
Waaaahhh je bent niet een blond meisje met een semi ongeïnteresseerd gezichtquote:Op maandag 26 juli 2010 17:22 schreef Marouska het volgende:
met blommetjeskrans, en hele stoere nieuwe ketting:
[ afbeelding ]
legging, rok, top & haarband H&M - shirt en spijkerjas Mango - ketting Jannissima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |