zoet. Maar ik zou óf het shirt, óf het vest als eyecatcher hebben gedaan.quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Vet shirt! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef Marouska het volgende:
Er mag niets anders onder een playsuit dan zoete, zachte festival-laarsjes. Om alvast in de stemming te komen.
Ja ehh zo worden die dingen genoemd? Zullen wel uit Ibiza komen...?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ [url=http://i31.tinypic.com/257298n.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
playsuit - Zara; Ibiza-laarsjes - Jutka & Riska
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
(ja ik heb allemaal blauwe plekken op m'n benen ja. Ik ben namelijk motorisch gestoord als het op fietsen aankomt. Fietsen met een wijntje op that is...![]()
)
Blazer Zara - Shirt vintage (Zipper) - Rok en schelpjesarmband H&M - Ketting Fashionology.nl - schoeisel Pieces - nagellak Herôme.
Mooi!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
(ja ik heb allemaal blauwe plekken op m'n benen ja. Ik ben namelijk motorisch gestoord als het op fietsen aankomt. Fietsen met een wijntje op that is...![]()
)
Blazer Zara - Shirt vintage (Zipper) - Rok en schelpjesarmband H&M - Ketting Fashionology.nl - schoeisel Pieces - nagellak Herôme.
Goh, ik post ook weer eens wat hierquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef Marouska het volgende:
Ik vind dat vestje echt heel heel heel héél leuk (revolvertjes, yay!), maar zo met die zonnebril, tas en dat hoogblonde haar wordt 't een beetje ehh hoog PC-hooftstraat gehalte...
leuke stijlquote:
Volgens mij is het toch redelijk positief... Ik vind het super iig!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goh, ik post ook weer eens wat hierEn bedankt.
Ik begon toch echt met aangeven dat ik dat vestje heel heel héél leuk vond, of niet soms? Alleen de combi vind ik niet zo leuk. Nou, dat heet dus een mening hebben, en eentje die niet eens zo afschuwelijk ongezouten is al met al...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goh, ik post ook weer eens wat hierEn bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |