ik eet minder slippersquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah.
Zwab staat heus wel boven Sjon zeg!
Nee, niet eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Qut, had ik vandaag al gezegd dat ik zo van je hou?
quote:
quote:
Geef hem een weersteen voor zijn verjaardag!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het best wel slim om niet al te zeer uit te gaan van de weersverwachtingen, maar je ogen en je verstand te gebruiken.
Heb hier zo'n kind: mam, wat voor een weer is het?
Ja... KIJK dan. Je hebt die ogen niet alleen voor de mooi!!!![]()
Doe normaaaaal!!!!
JA MAAR JIJ ALS VISWIJF BENT MIJN VOORBEELD!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Qutje poepje liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ ALS VISWIJF BENT MIJN VOORBEELD!
GMTAquote:
Hier waait het als een idiootquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, over vis gesproken, jouw vislucht rook ik tot op Texel ja!
Lekker ding.
En over het weer gesproken ( Nok heeft me uitgedaagd), volgens mij had ik vandaag een vest of iets met mouwen aan moeten doen
quote:
quote:
KIJK NAAR BUITEN MONGOOL! DIE OGEN HEB JE NIET VOOR DE MOOI!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, wat voor weer is het?
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
KIJK NAAR BUITEN MONGOOL! DIE OGEN HEB JE NIET VOOR DE MOOI!
slettebak, poepje, liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EN DAT JIJ SCHELE STINKZWABBER!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
slettebak, poepje, liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!
42quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, ik raak in paniek nu.
Ik snap t nie!
Gewoon Sjon zijn bek opentrekkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet te lui was om op te staan ging ik nu ff plassen.
Maar helaas.
quote:
Dan laat je het lopen lui wijf.quote:
quote:
Ja! Smeer je je eigen er ook nog ff mee in, dan riek je ook wat beter.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Smeer je je eigen er ook nog ff mee in, dan riek je ook wat beter.
Ben ik toch nog speciaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is alleen in jouw geval zo mopje!
quote:
Moet je es met je hand in mijn poesje gaan en er dan aan ruiken. Die ontbindingsluchtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rotte vis speciaal ja, daar kan niks aan tippen
mik d'r eens een vaatwastablet inquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je es met je hand in mijn poesje gaan en er dan aan ruiken. Die ontbindingsluchtnooooooh nomnomnomnom
Er zit al een heel ding biotex in man!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mik d'r eens een vaatwastablet in
als je de dop niet opendraait voor je de fles er in frot, maakt het niets uit hequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit al een heel ding biotex in man!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je de dop niet opendraait voor je de fles er in frot, maakt het niets uit he
ik bedoelde dan ook niet mezelfquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet pissen en klaarkomen tegelijk gekkie!
Vrouwen denk ik wel maar dat ga ik niet proberen
quote:
haalt de gemeente het ook gescheiden op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou sex en plas en poep gescheiden, tis maar dat je t weet!
Dat noemen ze squirten liefje. En Squirten kun leren!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet pissen en klaarkomen tegelijk gekkie!
Vrouwen denk ik wel maar dat ga ik niet proberen
quote:
Mhaw, ik moet nog een beetje op dreef komenquote:
Ik moet alleen mijn examen nog afleggen. Maar dat geeft zo'n rotzooiquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is squirten en pissen heul iets anders.
Maar ik ben nooit aan die cursus begonnen, ik dacht dat jij je diploma gehaald had?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geef hem een weersteen voor zijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Ooh boy.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Shhhhhhhht daar ben ik alweer!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit te spelen met m'n sleutelbos, hij rent er rondjes om heen en tilt steeds sleutels op
quote:
neuh, hij heeft een hele boom volquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog allemaal Hans toys, zal ik die aan Nappie doneren?
nieuwe bomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijst.
Zondag moet ik pastasalade maken voor bij de bbq.
Maandag en dinsdag eet ik wraps met salade en kip.
Nog iemand tips?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
De keizer:
[ afbeelding ]
De takkehondjes:
[ afbeelding ]
quote:
poetspoetspoets.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Echt, neem nooit een hond met een pikzwart gezicht, je ziet dr nooit iets van, zo jammer!
[ afbeelding ]
ja zeg dat soort dingen dan nie op msn manquote:
Nee, maar ik kan moeilijk je naam erneerzetten hea?!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet met wie jij zit te chatten maar op msn ben ik je oh-oh nie heur!
quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wazeggie???
Hey Qut, zit je al onwijs aan de zuip of zo?
't Is dat je het er bij zet, ik zag anders alleen stoeiende Sjon en Billyquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Chico gaat ff lekker liggen, met zn kop op zn knuffel, zoals ie dat graag heeft:
Primaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Hoe zou het met onze vakantievierende Barbaaf zijn eigenlijk?
Wat schattig, koppie op de knuffelquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Chico gaat ff lekker liggen, met zn kop op zn knuffel, zoals ie dat graag heeft:
quote:Een invulflits is in de fotografie het gebruik van flitslicht om een object bij daglicht extra bij te lichten.
Een invulflits wordt doorgaans gebruikt wanneer het te fotograferen object tegenlicht heeft, dat wil zeggen dat het object voor een lichtbron staat, of als de achtergrond veel lichter is dan het te fotograferen onderwerp. Dit kan bijvoorbeeld een persoon voor een raam zijn.
Zonder invulflits zal een automatische camera de lichtafstelling zo instellen, dat de lichte achtergrond goed op de foto staat, en het te fotograferen object daardoor te donker op de foto komt. De invulflits zal het object bijlichten, waardoor de belichting van het onderwerp verbetert.
of niet tegen de zon heen kiekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Als je de flitser op zo'n moment gebruikt komt zijn koppie er vast beter op.
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
dan heeft 'ie die sealer niet goed gebruikt anders was de wond wel al dichtgeseald
zullen de mensen in dat vliegtuig leuk vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Qwea het volgende:
Can we pretend that airplanes In the night sky are like shooting stars. I could really use a wish right now! *kippenvel heeft*
Dat wel, maar deze gaat exit, een nieuwe hebben we in 2 jaar terugverdiend. Hij is wel een beetje oud, maar hier schrokken we wel even van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
holy fuck, sluit die deur wel goed dan?
ah, jij hebt gelijk een spannende bloederige eerste weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
hi!
vandaag met een collega in t ziekenhuis gezeten ...
hij had zijn vinger open liggen door een seal machine 3 hechtingen en een uitstapje van 3 uur naar t orbis
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, als ie met de deur open in die warme kas staat dan heb je bingo!
ik neem aan dat je gewoon weer ongeveer hetzelfde wilt, en een paar tientjes er aan wilt gooien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat is meteen harde actie zeg!
Mijn router is officieel overleden, hij doet NIKS meer als ik hem aan de adapter hang.
Kan ik een willekeurige andere kopen?
Aanraders?
Kan je tot zaterdag wachten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Mijn router is officieel overleden, hij doet NIKS meer als ik hem aan de adapter hang.
Aanraders?
quote:
ja maar als je de verkeerde koopt gaan we allemaal dood.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil jij daar nog steeds echt voor komen?
Dat vind ik echt heel erg lief en tof, maar als ik een nieuwe koop, is de kans dan niet redelijk dat ik m zelf aan de praat kan krijgen weer?
Tuurlijk kan ik wachten hoor.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar als je de verkeerde koopt gaan we allemaal dood.
Hamburger, ze maken daar lekkerequote:
Linksysquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Aanraders?
Oh wat een lekker ding toch!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ach zo gaat dat.quote:
Denk dat dit wel afdoende zal zijn: Linksys Wireless-G Broadband Router - WRT54GHquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar als je de verkeerde koopt gaan we allemaal dood.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach zo gaat dat.
Ik had een slechte dag, dus dacht kijk nu nog maar even.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Denk dat dit wel afdoende zal zijn: Linksys Wireless-G Broadband Router - WRT54GH
Paradigit, Avenue Ceramique 110
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat een lekker ding toch!![]()
Wat heb je op de achtergrond aan staan? De oproep tot het gebed of zo?
Was al om 8u wakker maar bleef nog ff liggen. Konnie slapenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qut, waarom ben jij al wakker?
jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, nu duurt je dag wel heel lang he?
En wat voor eentjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Wow, hallo allemaal
Maes, ik ben echt al af aan het tellen, nog maar een week en dan heb ik weer een pupje!
Rustig blijven en alleen maar ondersteunend aanwezig zijn. (proberen dan hè)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook alle knopjes nog.
Ik ga mij heel erg inhouden en niet proberen boos te worden op mijn moeder. Ze is al best wel zenuwachtig volgens mij.
quote:
Jup, zelf gemaakt. Mis alleen mijn randje enzo er nog omheen maar photoshop nokte er meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt? Prachtig!
Hoi allemaal
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys!
Was je nou nog met de Bink op controle geweest?
En het gaat nog steeds wel goed met haar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat hoefde niet, behalve als het slechter zou gaan moesten we weer bellen of langskomen
Hij zei overigens ook dat hij echt niets kon doen als het weer zou gebeuren, want je kunt niet ff dat koppie open schroeven. Dus gewoon maar heel hard duimen dat het nooit meer gebeurt.
Ze heeft ook helemaal geen medicijnen er voor gekregen ofzo, alleen ter plekke toen een koortsverlagende spuit, maar verder kon hij er niets voor geven.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, zelf gemaakt. Mis alleen mijn randje enzo er nog omheen maar photoshop nokte er mee
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het gaat nog steeds wel goed met haar?
Dat kan ik altijd nog bijshoppenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt heel sfeervolle foto. En je horizon staat ook goed recht
Officieel zal het witte gedeelte in de wolken wel te wit zijn, maar ik vind hem geweldig!
Aah fijn man dat het zo goed gaat. Ik schrok er echt flink vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! We hebben gister in bed ons er weer uitgebreid over zitten verbazen hoe een ander hondje het alweer is dan zondag. Toen was het echt een trillend zombietje met een rare tic met het hoofd, nu is het alweer bijna dat uitgekookte huppelende kreng dat ze was!![]()
Ze gooide gister haar hele trucenrepertoire weer in de strijd in bed om koekies van de baas te krijgenEen klein blokje lopen was wel bijna te ver al merkten we, dus we moeten het langzaam opbouwen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah fijn man dat het zo goed gaat. Ik schrok er echt flink vanBinkie
Nou, dan moet ik voor een paar uur op en neer. Ik zou daar blijven slapen e.d. Wat ik al helemaal niet zag zitten en MM ook neit, want het is altijd dit gezeikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
En slim, van die rasterlijnen aanzetten op je camera!
Het is echt een superfoto.
Kan je niet zonder je moeder met je zus en kids naar de dierentuin?
Die spoort niet. En dan maak ik geen grapje.quote:
Ohquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die spoort niet. En dan maak ik geen grapje.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd nog bijshoppenmaar ik vond hem wel erg tof zo. Licht, donker, en dan die fel blauwe lucht rechts
En zonder statief he! Ik had maar ff rasterlijnen in mijn zoeker gezetkan ik ze op de horizon leggen. Ik vind hem zo cool.
Ik ga mike vragen vanaafquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die foto is erg mooi Q
een dingetje alleen...Omdat je een zoomlens gebruikt, zie je wel dat er wat vervorming in zit, geen ramp, maar de aarde is bol, niet hol
Je kan het even in photoshop opzoeken, want er zit een functie in waarmee je dat heel simpel kan corrigeren
![]()
origineel:
[ afbeelding ]
gecorrigeerd:
[ afbeelding ]
achter elkaar:
[ afbeelding ]
Mja, nou mja. Ik zwijg maar ffquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:02 schreef nokwanda het volgende:
@Q, blij dat ze niet voor de NS werkt
Hij is in NEFquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
en "officieel" is het wit inderdaad overbelicht
niet dat het storend is, het is echt een mooie foto![]()
maar mocht het je interesseren, probeer je eens in te lezen in HDR fotografie, een bewerkingstechniek die je dynamisch bereik vergroot (dus je licht niet overbelicht en je donker niet onderbelicht)
is juist bij het fotograferen van lucht en land / water erg handig
(als je em geschoten hebt in raw / nef dan is het al helemaal goed te doen in photoshop)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die foto is erg mooi Q
een dingetje alleen...Omdat je een zoomlens gebruikt, zie je wel dat er wat vervorming in zit, geen ramp, maar de aarde is bol, niet hol
Je kan het even in photoshop opzoeken, want er zit een functie in waarmee je dat heel simpel kan corrigeren
![]()
origineel:
[ afbeelding ]
gecorrigeerd:
[ afbeelding ]
achter elkaar:
[ afbeelding ]
Scheelt idd nogal. Alleen zwab? heb je ook aan de kleuren zitten priegen? Ik heb het idee dat gecorrigeerd wat minder mooie kleuren heeft?quote:
nee, ik heb niets met de kleuren gedaan, maar misschien is de lenscorrectie van GIMP gewoon niet helemaal zuiver, dat hij de kleuren een beetje aantast ofzo(geen idee eerlijk gezegd)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Scheelt idd nogal. Alleen zwab? heb je ook aan de kleuren zitten priegen? Ik heb het idee dat gecorrigeerd wat minder mooie kleuren heeft?
Ik ga MM wel vragen of hij me wil helpenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb niets met de kleuren gedaan, maar misschien is de lenscorrectie van GIMP gewoon niet helemaal zuiver, dat hij de kleuren een beetje aantast ofzo(geen idee eerlijk gezegd)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
ff een teasertje voor Q gegoogled, dit is de meest overdreven foto die ik kon vinden, maar dit is het HDR effect:
[ afbeelding ]
dus de lucht (die overdag natuurlijk erg licht is) en het water (dat in vergelijking tot de lucht veel donkerder is natuurlijk) zijn ineens even licht![]()
normaal in een foto is het zo dat als je iets lichts en donkers tegelijk op de foto zet, een van de twee dingen niet goed op de foto staat omdat je maar 1 belichting kan kiezen. (onze ogen hebben een veel groter dynamisch bereik dan een cmos sensor, dus wij zien beide dingen wel goed, maar op foto's komt dat dus niet uit) vooral handig bij het fotograferen van honden met zwarte gezichten in de zon, of katten met zwarte en witte vacht tegelijk![]()
wat dat HDR effect in feite emuleert is de lichte gedeeltes en donkere gedeeltes los van elkaar belichten en zo de donkere gedeeltes veel licht geven en de lichte gedeeltes weinig, zodat ze beiden goed op de foto staan.
(nogmaals, deze foto is erg overdreven, als je het goed doet ziet het er wat natuurlijker uit)
Ik denk dat het wel handig is als je 'm alvast koopt, en (even) aansluit. Als het goed is zie je dan al een nieuw netwerk verschijnen waarop je kan aanloggen. Nadeel is dan wel dat iedereen in de buurt dat ook kanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, zal ik die zometeen al ff gaan kopen of doen we dat dan morgen samen?
Das waar ik in de bus naar huis stap
[..]
Neeeeeee das gewoon de radio op de kamer hiernaast joh!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel handig is als je 'm alvast koopt, en (even) aansluit. Als het goed is zie je dan al een nieuw netwerk verschijnen waarop je kan aanloggen. Nadeel is dan wel dat iedereen in de buurt dat ook kan. Maar je weet dan wel dat hij werkt, zodat we daar niet zaterdagmiddag om 17:00 achterkomen
Ik zou hem dan ook weer meteen afkoppelen na die test.
Mjin plannen voor morgen: Rond het middaguur in Maastricht aankomen, vervolgens op zoek gaan naar dat eettentje en daar lunchen. Om 14:00 kan ik daarmee klaar zijn waarna ik kan proberen die honden van je op een paar kekke locaties op de foto te zetten om tenslotte met je mee te gaan om je router af te configureren. Daarna nog wat door de stad wandelen en wat foto's maken, misschien nog wat eten en weer huiswaarts.
Sorry, vakantie he. 't Is gisteren nogal laat gewordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik m zometeen wel ff voor ik naar huis ga, in de pauze was wat handiger geweest maar met een beetje mazzel mis ik dan niet net de bus zometeen hoor
Ik pm je wel ff!
pastabastaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk toch!
Ik moest lachen om dit topic net:
Weet iemand wat dit is ? Ding voor in de oven
Heel veel sterkte hé, voor jullie alletweequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook alle knopjes nog.
Ik ga mij heel erg inhouden en niet proberen boos te worden op mijn moeder. Ze is al best wel zenuwachtig volgens mij.
Je kunt haar arnica druppels geven, dat houd de aderen soepel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat hoefde niet, behalve als het slechter zou gaan moesten we weer bellen of langskomen
Hij zei overigens ook dat hij echt niets kon doen als het weer zou gebeuren, want je kunt niet ff dat koppie open schroeven. Dus gewoon maar heel hard duimen dat het nooit meer gebeurt.
Ze heeft ook helemaal geen medicijnen er voor gekregen ofzo, alleen ter plekke toen een koortsverlagende spuit, maar verder kon hij er niets voor geven.
Naar, zou niet een fijn begin zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef Qwea het volgende:
ik zou naar drenthe gaan, maar mijn moeder doet weer eens hysterisch opbellen met alle schelddingen van dien, dat ik zuslief maar gebeld heb dat het niet doorgaat. Kom op zeg
Zuslief flink teleurgesteld, en haar kids ook natuurlijk want we zouden naar de dierentuin gaan.
Hopelijk hen je een voice mail of antwoordapp?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:nou gaat ze me telkens op bellen. Nu heeft MM alles weer gedaan en die deugt van geen kant
Ooh en ik mocht wel meedoen met BBQ maar niet daar slapen. Dat mens heeft echt een plaat voor haar kop, niet normaalAlsof ik uberhaupt daar nog heen ga. Ooh en weet je waar het hele gezeik om ging? Omdat ik op hyves had gezegd dat ik mijn tapvat met 2 vrienden ging leegdrinken (in mijn www
) ennu ben ik een smerige alcoholist volgens haar ( oke, ze heeft wel een punt he?
![]()
). En omdat Mike bij een vriendin van ons heeft gekrabbeld of ze een plakje worst wilde (meisje is klein, en bij de slager werdt laatst gedacht dat ze 10 was ofzo en kreeg ze een plakje worst
Hilarisch) wtf als dat voor gore sex grappen waren.
Seriously, I need some wodka
Neh, heb 3x opgenomen, gezegd dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien en dat ik wel klaar met haar ben. En dan ontkent ze ook nog stevig dat ze heeft gezegd dat ik niet meer welkom benquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Hopelijk hen je een voice mail of antwoordapp?
Anders ga je je alleen maar opfojjen als ze belt.
Gewoon maar even laten gaan, denk ik en je eigen plan trekken.
Doet ze ook zo tegen je zus?
Och, beter een blije man dan een ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, heb 3x opgenomen, gezegd dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien en dat ik wel klaar met haar ben. En dan ontkent ze ook nog stevig dat ze heeft gezegd dat ik niet meer welkom ben![]()
Man wat ben ik blij dat ik daar niet meer woon
En nee, zo doet ze niet tegen mijn zus. Alhoewel ze altijd wel tegen alles en iedereen zeikt. Maar als die willen zuipen moeten ze het zelf weten (ze drinken niet maar goed). Ik ben 21 bijna 22. Wtf bemoeit ze zich mee
Ergens is dit hilarisch![]()
Naja, heb ik iig een blij MikeyMo. Die wilde toch al niet heen
Ja maar kom op, het is toch te belachelijk voor woorden? Wil je nog zo 1 horen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, een vriendin van me heeft ook altijd toestanden met dr hele familie over dingen op hyves en zo, wat is dat toch voor een kinderachtig gedoe?
Alleen maar reden te meer om nooit aan zulke sites te beginnen, maar niemand in onze familie doet aan die toestanden gelukkig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Je kunt haar arnica druppels geven, dat houd de aderen soepel.
Joh, serieus... ik doe altijd wel alsof ik veel zuip, maar dat is bullshit. Ik heb gisteren 1 bier gehad, eergisteren 4. En ik zit er nu aan 1. Die moest voor de foto op haar hyvesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Qwea ik denk serieus dat ik me soms ook wel wat zorgen zou maken om je drankgebruik als ik je moeder was , maar de manier waarop ze dat uit slaat natuurlijk nergens op
Nope. Die hebben geen kamer over en geen bed of niks.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik ben het helemaal eens met dat het niet de manier is hoor, dat zeg ik toch
Ik zou gewoon niet gaan en niet meer reageren en een keer lekker alleen met je zus afspreken.
Kun je daar niet logeren?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Qut je bent echt al lam hea?
Qwea zegt:
ooh hai
verkeerd scherm
excuse me
Mike lust geen nasi. En patat hebben we woensdag al gegetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik nasi met saté.
Barbaaf wil morgen niet met me lunchen omdat Sjon zo een takkeherrie maakt
Naja, gelijk heeft ie
Maar dat is dus wel echt een minpunt van dat mormel, dat je dr amper mee over straat durft.
Want met die andere 4 kan ik overal komen, die gedragen zich altijd voorbeeldig.
Ik val om van de slaap, ik ga ff koffie pakken.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
dopjeeeeee ik hou van jeeeeeeee
[ afbeelding ]
QFT!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Mike moet es een echte vent worden en niet zo zeiken met eten
Mike eet geen ;quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit es een vriend gehad die moeilijk deed over eten.
Die kon kiezen hoor, zelf iets koken wat te eten was of niet zeiken.
Uiteindelijk bleek ook nog alles wat ie niet wilde eten ( dat ken ik niet dus dat hoef ik niet ) haske lekker. Ik hoop dat zn vriendin dr ook profijt van gehad heeft en dat ie thuis ook wat minder lastig geworden is
What else is newquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Wat een zeiksnor !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de rest eigenlijk alles. Ik ben moeilijker met eten.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
De laatste interactie van meneer Maes met garnalen eindigde ook op de SEH van het IJsselland Ziekenhuis![]()
Tuinbonen zijn ook niet mijn favoriet
*meer bier in huis gaat halen*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Krijgen we volgende week weer 'verzengende hitte'.
Getver
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een kaart van oh-oh gekregen omdat ik naar de grotekinderenschool mag
Die heb ik nou nog nooit gedronkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
*heen en weer zeult met foto's
Qwea, proost![]()
[ afbeelding ]
klopt, want deze heb ik gedronkenquote:
Nou mijne ook aardig...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klopt, want deze heb ik gedronken![]()
ik heb zoveel verschillende biertjes gehad dat er nog wel een paar tussen zitten die je nog niet gedronken hebt, the list is huge
Neujquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
whehehehe, smaken verschillen he
heb je wel eens Delirium Tremens op? das erg lekker![]()
sowieso de hele delirium reeks is erg lekker, je hebt ook Le Guillontine en Delirium Nocturnum
Ik neem nooit meer iets met stout of milkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
vooral stout kan natuurlijk erg riskant zijn qua smaak trouwens, das echt niet voor iedereen
Iki is zeker lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeujNooit gehad
eens proberen.
Maar kom op, melk met bier? of bier met melk? *ril*
[ afbeelding ]
Die is ook lekker. Heeft AH in het assortiment. Met groene thee
Snel naar de Lidl, twee kistjes Oetinger voor een tientje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZWAB! MM staat achter me die vraagt of je de naam van die fucntie weetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die foto is erg mooi Q
![]()
origineel:
[ afbeelding ]
gecorrigeerd:
[ afbeelding ]
achter elkaar:
[ afbeelding ]
http://livedocs.adobe.com(...)9A-38B3737A9A19.htmlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZWAB! MM staat achter me die vraagt of je de naam van die fucntie weetomdat te bollen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe router gekocht, als ik m aan sluit ziet de pc het wel en kan ik ook verbinding maken maar kan ik niet onlain.
Dus tis maar goed dat Barbaaf morgen komt
welke heb je gehaald? de linksys?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe router gekocht, als ik m aan sluit ziet de pc het wel en kan ik ook verbinding maken maar kan ik niet onlain.
Dus tis maar goed dat Barbaaf morgen komt
Nee, MM is met baloe lopen. Ik trek hem zo aan zijn zak!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
nog gelukt met de lens correctie?
enne, wat is dat laatste biertje van jou?
quote:
Yvonne drinkt ook Leffequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
HOU ES OP OVER DAT BIER , stelletje zuiperds!
zelfs ik heb in mn Leuven days Leffe gedronken trouwens
*kruipt weer uit schuilkelder omhoog*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja die die ik halen moest omdat we anders allemaal dood gaan!
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kruipt weer uit schuilkelder omhoog*
behoorlijk jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Kaaaaaaaaaaas
Ik had bij Virgin een collega die Kees heette.
En die moest altijd ons hoofdkantoor in de UK bellen en dan zijn naam spellen en dat zei ie Kees, Kaa eej eej es.
En dan kwamen er allemaal pakkies ter attentie van Kaas.
En dan liep ie weer te foeteren over die domme Engelsen.
En wij noemden m allemaal Kaas
Ja, uitwendig kun je het in zalf/creme krijgen tegen bauwe plekken, kneuzingen enz.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Wat een goeie! Arnica (tinctuur ofzo he, heet het?) werd dat vroeger ook niet gebruikt tegen blauwe plekken ofzo?
don't fix it if it isn't broken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Hee, die arnica, is dat ook iets om oude honden gewoon ondersteunend te geven of is dat overdreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |