ik eet minder slippersquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah.
Zwab staat heus wel boven Sjon zeg!
Nee, niet eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Qut, had ik vandaag al gezegd dat ik zo van je hou?
quote:
quote:
Geef hem een weersteen voor zijn verjaardag!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het best wel slim om niet al te zeer uit te gaan van de weersverwachtingen, maar je ogen en je verstand te gebruiken.
Heb hier zo'n kind: mam, wat voor een weer is het?
Ja... KIJK dan. Je hebt die ogen niet alleen voor de mooi!!!![]()
Doe normaaaaal!!!!
JA MAAR JIJ ALS VISWIJF BENT MIJN VOORBEELD!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Qutje poepje liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ ALS VISWIJF BENT MIJN VOORBEELD!
GMTAquote:
Hier waait het als een idiootquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, over vis gesproken, jouw vislucht rook ik tot op Texel ja!
Lekker ding.
En over het weer gesproken ( Nok heeft me uitgedaagd), volgens mij had ik vandaag een vest of iets met mouwen aan moeten doen
quote:
quote:
KIJK NAAR BUITEN MONGOOL! DIE OGEN HEB JE NIET VOOR DE MOOI!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, wat voor weer is het?
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
KIJK NAAR BUITEN MONGOOL! DIE OGEN HEB JE NIET VOOR DE MOOI!
slettebak, poepje, liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EN DAT JIJ SCHELE STINKZWABBER!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
slettebak, poepje, liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!
42quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, ik raak in paniek nu.
Ik snap t nie!
Gewoon Sjon zijn bek opentrekkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet te lui was om op te staan ging ik nu ff plassen.
Maar helaas.
quote:
Dan laat je het lopen lui wijf.quote:
quote:
Ja! Smeer je je eigen er ook nog ff mee in, dan riek je ook wat beter.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Smeer je je eigen er ook nog ff mee in, dan riek je ook wat beter.
Ben ik toch nog speciaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is alleen in jouw geval zo mopje!
quote:
Moet je es met je hand in mijn poesje gaan en er dan aan ruiken. Die ontbindingsluchtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rotte vis speciaal ja, daar kan niks aan tippen
mik d'r eens een vaatwastablet inquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je es met je hand in mijn poesje gaan en er dan aan ruiken. Die ontbindingsluchtnooooooh nomnomnomnom
Er zit al een heel ding biotex in man!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mik d'r eens een vaatwastablet in
als je de dop niet opendraait voor je de fles er in frot, maakt het niets uit hequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit al een heel ding biotex in man!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je de dop niet opendraait voor je de fles er in frot, maakt het niets uit he
ik bedoelde dan ook niet mezelfquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet pissen en klaarkomen tegelijk gekkie!
Vrouwen denk ik wel maar dat ga ik niet proberen
quote:
haalt de gemeente het ook gescheiden op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou sex en plas en poep gescheiden, tis maar dat je t weet!
Dat noemen ze squirten liefje. En Squirten kun leren!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet pissen en klaarkomen tegelijk gekkie!
Vrouwen denk ik wel maar dat ga ik niet proberen
quote:
Mhaw, ik moet nog een beetje op dreef komenquote:
Ik moet alleen mijn examen nog afleggen. Maar dat geeft zo'n rotzooiquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is squirten en pissen heul iets anders.
Maar ik ben nooit aan die cursus begonnen, ik dacht dat jij je diploma gehaald had?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geef hem een weersteen voor zijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Ooh boy.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Shhhhhhhht daar ben ik alweer!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit te spelen met m'n sleutelbos, hij rent er rondjes om heen en tilt steeds sleutels op
quote:
neuh, hij heeft een hele boom volquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog allemaal Hans toys, zal ik die aan Nappie doneren?
nieuwe bomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijst.
Zondag moet ik pastasalade maken voor bij de bbq.
Maandag en dinsdag eet ik wraps met salade en kip.
Nog iemand tips?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
De keizer:
[ afbeelding ]
De takkehondjes:
[ afbeelding ]
quote:
poetspoetspoets.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Echt, neem nooit een hond met een pikzwart gezicht, je ziet dr nooit iets van, zo jammer!
[ afbeelding ]
ja zeg dat soort dingen dan nie op msn manquote:
Nee, maar ik kan moeilijk je naam erneerzetten hea?!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet met wie jij zit te chatten maar op msn ben ik je oh-oh nie heur!
quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wazeggie???
Hey Qut, zit je al onwijs aan de zuip of zo?
't Is dat je het er bij zet, ik zag anders alleen stoeiende Sjon en Billyquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Chico gaat ff lekker liggen, met zn kop op zn knuffel, zoals ie dat graag heeft:
Primaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Hoe zou het met onze vakantievierende Barbaaf zijn eigenlijk?
Wat schattig, koppie op de knuffelquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Chico gaat ff lekker liggen, met zn kop op zn knuffel, zoals ie dat graag heeft:
quote:Een invulflits is in de fotografie het gebruik van flitslicht om een object bij daglicht extra bij te lichten.
Een invulflits wordt doorgaans gebruikt wanneer het te fotograferen object tegenlicht heeft, dat wil zeggen dat het object voor een lichtbron staat, of als de achtergrond veel lichter is dan het te fotograferen onderwerp. Dit kan bijvoorbeeld een persoon voor een raam zijn.
Zonder invulflits zal een automatische camera de lichtafstelling zo instellen, dat de lichte achtergrond goed op de foto staat, en het te fotograferen object daardoor te donker op de foto komt. De invulflits zal het object bijlichten, waardoor de belichting van het onderwerp verbetert.
of niet tegen de zon heen kiekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Als je de flitser op zo'n moment gebruikt komt zijn koppie er vast beter op.
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
dan heeft 'ie die sealer niet goed gebruikt anders was de wond wel al dichtgeseald
zullen de mensen in dat vliegtuig leuk vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Qwea het volgende:
Can we pretend that airplanes In the night sky are like shooting stars. I could really use a wish right now! *kippenvel heeft*
Dat wel, maar deze gaat exit, een nieuwe hebben we in 2 jaar terugverdiend. Hij is wel een beetje oud, maar hier schrokken we wel even van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
holy fuck, sluit die deur wel goed dan?
ah, jij hebt gelijk een spannende bloederige eerste weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
hi!
vandaag met een collega in t ziekenhuis gezeten ...
hij had zijn vinger open liggen door een seal machine 3 hechtingen en een uitstapje van 3 uur naar t orbis
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, als ie met de deur open in die warme kas staat dan heb je bingo!
ik neem aan dat je gewoon weer ongeveer hetzelfde wilt, en een paar tientjes er aan wilt gooien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat is meteen harde actie zeg!
Mijn router is officieel overleden, hij doet NIKS meer als ik hem aan de adapter hang.
Kan ik een willekeurige andere kopen?
Aanraders?
Kan je tot zaterdag wachten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Mijn router is officieel overleden, hij doet NIKS meer als ik hem aan de adapter hang.
Aanraders?
quote:
ja maar als je de verkeerde koopt gaan we allemaal dood.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil jij daar nog steeds echt voor komen?
Dat vind ik echt heel erg lief en tof, maar als ik een nieuwe koop, is de kans dan niet redelijk dat ik m zelf aan de praat kan krijgen weer?
Tuurlijk kan ik wachten hoor.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar als je de verkeerde koopt gaan we allemaal dood.
Hamburger, ze maken daar lekkerequote:
Linksysquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Aanraders?
Oh wat een lekker ding toch!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ach zo gaat dat.quote:
Denk dat dit wel afdoende zal zijn: Linksys Wireless-G Broadband Router - WRT54GHquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar als je de verkeerde koopt gaan we allemaal dood.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach zo gaat dat.
Ik had een slechte dag, dus dacht kijk nu nog maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |