ik eet minder slippersquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah.
Zwab staat heus wel boven Sjon zeg!
Nee, niet eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Qut, had ik vandaag al gezegd dat ik zo van je hou?
quote:
quote:
Geef hem een weersteen voor zijn verjaardag!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het best wel slim om niet al te zeer uit te gaan van de weersverwachtingen, maar je ogen en je verstand te gebruiken.
Heb hier zo'n kind: mam, wat voor een weer is het?
Ja... KIJK dan. Je hebt die ogen niet alleen voor de mooi!!!![]()
Doe normaaaaal!!!!
JA MAAR JIJ ALS VISWIJF BENT MIJN VOORBEELD!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Qutje poepje liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ ALS VISWIJF BENT MIJN VOORBEELD!
GMTAquote:
Hier waait het als een idiootquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, over vis gesproken, jouw vislucht rook ik tot op Texel ja!
Lekker ding.
En over het weer gesproken ( Nok heeft me uitgedaagd), volgens mij had ik vandaag een vest of iets met mouwen aan moeten doen
quote:
quote:
KIJK NAAR BUITEN MONGOOL! DIE OGEN HEB JE NIET VOOR DE MOOI!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, wat voor weer is het?
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
KIJK NAAR BUITEN MONGOOL! DIE OGEN HEB JE NIET VOOR DE MOOI!
slettebak, poepje, liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EN DAT JIJ SCHELE STINKZWABBER!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
slettebak, poepje, liefje, denk es aan je manieren en sta niet zo te schreeuwen schatje!
42quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, ik raak in paniek nu.
Ik snap t nie!
Gewoon Sjon zijn bek opentrekkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet te lui was om op te staan ging ik nu ff plassen.
Maar helaas.
quote:
Dan laat je het lopen lui wijf.quote:
quote:
Ja! Smeer je je eigen er ook nog ff mee in, dan riek je ook wat beter.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Smeer je je eigen er ook nog ff mee in, dan riek je ook wat beter.
Ben ik toch nog speciaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is alleen in jouw geval zo mopje!
quote:
Moet je es met je hand in mijn poesje gaan en er dan aan ruiken. Die ontbindingsluchtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rotte vis speciaal ja, daar kan niks aan tippen
mik d'r eens een vaatwastablet inquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je es met je hand in mijn poesje gaan en er dan aan ruiken. Die ontbindingsluchtnooooooh nomnomnomnom
Er zit al een heel ding biotex in man!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mik d'r eens een vaatwastablet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |