Flauw hé, als je die hele lijst zo ziet..quote:
Ja, dat bedoelde ik dus ookquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef Breuls het volgende:
Hm, ik heb wel geleerd dat richting aangeven *moet* in verband met communicatie naar je medeweggebruiker, maar ik realiseerde me niet dat het beboetbaar was.
Nou doe ik het altijd wel, maar gewoon omdat ik dat nodig vind, niet om een boete te ontlopen.
Met mijn rijstijl, rij ik dan alsnog over je heen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nou laten we het niet overdrijven....ik spring er wel op tijd uit
Kan best.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef Empathologica het volgende:
%#@#@%! De spoiler heeft aan een kant losgelaten, zou dat door de hitte zijn gekomen?
aaaach, zal meevallen. Je hebt het roze pasje immers!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mijn rijstijl, rij ik dan alsnog over je heen.
Ja, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
aaaach, zal meevallen. Je hebt het roze pasje immers!
Je beheerst het iig, het toepassen is een tweede.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Haha, net nog zitten kijken. Een man in een porche op de snelweg, die 179 reed, en beweerde dat dat niet kon omdat hij in z'n 2 reedquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je beheerst het iig, het toepassen is een tweede.
en anders zien we het vanzelf terug bij wegmisbruikers
Met een porsche haal je de 120 wel in z'n 2. Of het zuinig en fijn rijdt, denk het nietquote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, net nog zitten kijken. Een man in een porche op de snelweg, die 179 reed, en beweerde dat dat niet kon omdat hij in z'n 2 reedSure, op de snelweg in z'n 2 met 120
Die stonden tijdens de rijles een keer achter ons geparkeerd bij de benzinepompquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je beheerst het iig, het toepassen is een tweede.
en anders zien we het vanzelf terug bij wegmisbruikers
Ik zou juist expres heel erg gaan stuntelen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef Empathologica het volgende:
Ik zou juist dan vol plankgas wegscheuren
'm eerst in z'n achteruit zetten enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou juist expres heel erg gaan stuntelen.
Paar buitenspiegels van andere auto's eraf schurenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wegrijden met de handrem erop, zodat het niet lukt.
Dan af laten slaan.
Dát laten we aan de vrouwen over.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar buitenspiegels van andere auto's eraf schuren
Das geen geld, nette lampjes!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
Nieuwe achterlichten
De oude:
[ afbeelding ]
De nieuwe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er mist ook maar één enkel lampje, de rest zit er allemaal in. En dat voor 30 euro.
Nee, zeker geen geld.quote:
Op snelheid zullen ze mij met mn trage diesel niet zo snel pakkenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stonden tijdens de rijles een keer achter ons geparkeerd bij de benzinepompBen heel voorzichtig weggereden
Ja, maar dan heb je het ook over een stel geldwolven... das echt niet leuk meer...quote:Op zondag 18 juli 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, zeker geen geld.
Ze worden af en toe aangeboden door autoslopers voor 30-40 euro per lamp.
Maar particulieren op Marktplaats maken hun prijzen net zo hoog over het algemeen. En een nieuwe lamp is al helemaal onbetaalbaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het ook over een stel geldwolven... das echt niet leuk meer...
Nieuw hoef je niet aan te beginnen inderdaad. Ik haal bijnaal mn onderdelen bij een Renault 5 club vandaan, die hebben vaak nieuw spul voor dumpprijzenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar particulieren op Marktplaats maken hun prijzen net zo hoog over het algemeen. En een nieuwe lamp is al helemaal onbetaalbaar.
Ik zit ook op de website van de 206-club, gewoon om lekker rond te neuzen op het forum en wat kennis op te doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Nieuw hoef je niet aan te beginnen inderdaad. Ik haal bijnaal mn onderdelen bij een Renault 5 club vandaan, die hebben vaak nieuw spul voor dumpprijzen.
Das leuk ja, die weten een hoop meer van die auto dan je zelf kan bedenkenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit ook op de website van de 206-club, gewoon om lekker rond te neuzen op het forum en wat kennis op te doen.
Goed bezig! Is hij dr erg van opgeknapt, of was het nog niet zo lang geleden? Die van mij heb ik nog nooit gewassen.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:59 schreef SinofEnvy het volgende:
Haha die TT, ik zie dit topic voor het eerst, en heb toevallig vandaag m'n auto gewassen.
Het was nog niet zo lang geleden en mijn auto is in februari-maart van dit jaar uit de fabriek gerold, ik ben de eerste eigenaar. Ik wil hem echter wel degelijk onderhouden, dus ik maak hem gewoon schoon als ik hem te vies vind. Mag helaas het eerste jaar niet door de wasstraat, dus moet allemaal handmatig. :pquote:Op maandag 19 juli 2010 07:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Is hij dr erg van opgeknapt, of was het nog niet zo lang geleden? Die van mij heb ik nog nooit gewassen.
Sleepkabel, hesje, zaklamp, noodhamer, startkabels, baco (gereedschap, niet de drank), handschoenen, krik+reservewiel, verbandtrommel, ijskrabber, gevarendriehoek, plaid (deken), wegenkaart. Dan ben ik er wel een eind denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Puala het volgende:
Wat ik me af vraag he. Wat hebben jullie allemaal in de auto liggen? Want ik zie zo af en toe complete beaty case voorbij komen rijdenEn weer anderen hebben er helemaal niets inliggen?
ook, schaar, gereedschap in algemeen, zaklamp(HANDIGvoor snachts pech), kleine reservedingen als moertjes, boutjes, stuk elektradraad. multimeterquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Sleepkabel, hesje, zaklamp, noodhamer, startkabels, baco (gereedschap, niet de drank), handschoenen, krik+reservewiel, verbandtrommel, ijskrabber, gevarendriehoek, plaid (deken), wegenkaart. Dan ben ik er wel een eind denk ik
En ja, ik ga graag voorbereid op weg
zo hoort dat als je snel wilt optrekken (Y)quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef The6thgate het volgende:
Kut! afspraak om auto op te halen gaat niet doorGelukkig kan ik morgen eerder weg van m'n werk en lukt het dan (hopelijk) alsnog. Ik heb er toch zo'n schijthekel aan als je je ergens op verheugd en het niet door gaat
![]()
Verder is 120 in de 2e versnelling zeker haalbaar. In mijn valet-parking periode eens een Nissan 350z moeten ophalen...zondagochtend en een lege weg. Ook even goed doorgetrokken in de 2 en zat ik voor ik het wist ook op 120 (en 7000 toeren). Best leuk, alleen beter voor de eigenaar dat ie het niet weet
lolquote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef Puala het volgende:
Oke, daar kan ik wat meeDankjewel Piles en mylifeisgrey. Ga er zelf nog een paar dingen aan toevoegen (heb ehbo, heb daar ook wat tips van gekregen) maar daarna zal het wel en redelijk compleet setje zijn
![]()
Ik ben handiger als dat je nu inschatquote:Op maandag 19 juli 2010 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
kan je overweg dan met gereedschap?
gezien je bij dingen om mee te nemen in de auto eerder dacht aan een beautycase....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |