Het gaat er om dat je niet eens weet dat richting aangeven verplicht isquote:Op zondag 18 juli 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jee, ik ben drie keer vergeten m'n richting aan te geven toen ik voorgesorteerd stond, gevaar op de weg
Dat is echt het laatste waar ik me aan erger. Net als het laatste waar je een boete voor krijgt.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jee, ik ben drie keer vergeten m'n richting aan te geven toen ik voorgesorteerd stond, gevaar op de weg
Meer dat ik ervan schrok dat je een boete krijgt als je het eens vergeetquote:Op zondag 18 juli 2010 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je niet eens weet dat richting aangeven verplicht is
Flauw hé, als je die hele lijst zo ziet..quote:
Ja, dat bedoelde ik dus ookquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef Breuls het volgende:
Hm, ik heb wel geleerd dat richting aangeven *moet* in verband met communicatie naar je medeweggebruiker, maar ik realiseerde me niet dat het beboetbaar was.
Nou doe ik het altijd wel, maar gewoon omdat ik dat nodig vind, niet om een boete te ontlopen.
Met mijn rijstijl, rij ik dan alsnog over je heen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nou laten we het niet overdrijven....ik spring er wel op tijd uit
Kan best.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef Empathologica het volgende:
%#@#@%! De spoiler heeft aan een kant losgelaten, zou dat door de hitte zijn gekomen?
aaaach, zal meevallen. Je hebt het roze pasje immers!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mijn rijstijl, rij ik dan alsnog over je heen.
Ja, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
aaaach, zal meevallen. Je hebt het roze pasje immers!
Je beheerst het iig, het toepassen is een tweede.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Haha, net nog zitten kijken. Een man in een porche op de snelweg, die 179 reed, en beweerde dat dat niet kon omdat hij in z'n 2 reedquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je beheerst het iig, het toepassen is een tweede.
en anders zien we het vanzelf terug bij wegmisbruikers
Met een porsche haal je de 120 wel in z'n 2. Of het zuinig en fijn rijdt, denk het nietquote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, net nog zitten kijken. Een man in een porche op de snelweg, die 179 reed, en beweerde dat dat niet kon omdat hij in z'n 2 reedSure, op de snelweg in z'n 2 met 120
Die stonden tijdens de rijles een keer achter ons geparkeerd bij de benzinepompquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je beheerst het iig, het toepassen is een tweede.
en anders zien we het vanzelf terug bij wegmisbruikers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |