zo hoort dat als je snel wilt optrekken (Y)quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef The6thgate het volgende:
Kut! afspraak om auto op te halen gaat niet doorGelukkig kan ik morgen eerder weg van m'n werk en lukt het dan (hopelijk) alsnog. Ik heb er toch zo'n schijthekel aan als je je ergens op verheugd en het niet door gaat
![]()
Verder is 120 in de 2e versnelling zeker haalbaar. In mijn valet-parking periode eens een Nissan 350z moeten ophalen...zondagochtend en een lege weg. Ook even goed doorgetrokken in de 2 en zat ik voor ik het wist ook op 120 (en 7000 toeren). Best leuk, alleen beter voor de eigenaar dat ie het niet weet
lolquote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef Puala het volgende:
Oke, daar kan ik wat meeDankjewel Piles en mylifeisgrey. Ga er zelf nog een paar dingen aan toevoegen (heb ehbo, heb daar ook wat tips van gekregen) maar daarna zal het wel en redelijk compleet setje zijn
![]()
Ik ben handiger als dat je nu inschatquote:Op maandag 19 juli 2010 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
kan je overweg dan met gereedschap?
gezien je bij dingen om mee te nemen in de auto eerder dacht aan een beautycase....
ja ik zie vaak genoeg vrouwen langs de weg staan. druk telefonerend.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben handiger als dat je nu inschatEn beautycase was niet voor niets met
smiley. Dat is namelijk totaal niet mijn ding. Startkabels, sleepkabel, krik + reservewiel. Dat moet me wel lukken om te gebruiken zeker weten
En verder ben ik een vrouw. Dan werkt het voldoende om de spullen bij je te hebben samen met het lef om om hulp te vragen.
Flauwquote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik zie vaak genoeg vrouwen langs de weg staan. druk telefonerend.
maar ik help nooit
ik stop wel voor mannen en gezinnen
Hij zat nog niet eens in het rood. Maar een zuinige manier van omgaan met een auto is het niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo hoort dat als je snel wilt optrekken (Y)
gewoon tot net in het rood.
in meeste computerspellen wordt plankgas, en zo laat mogelijk, maar nog net voor toerenbegrenzer schakelen juist aangemoedigd.
Als het echt bijzonder slecht is zouden ze het rode gebied wel groter maken, denk je ook niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:00 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Hij zat nog niet eens in het rood. Maar een zuinige manier van omgaan met een auto is het niet.
Over de startkabels en slepen zou ik even goed lezen hoe je het moet gebruiken, kan je een hoop mee slopenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben handiger als dat je nu inschatEn beautycase was niet voor niets met
smiley. Dat is namelijk totaal niet mijn ding. Startkabels, sleepkabel, krik + reservewiel. Dat moet me wel lukken om te gebruiken zeker weten
En verder ben ik een vrouw. Dan werkt het voldoende om de spullen bij je te hebben samen met het lef om om hulp te vragen.
Gevarendriehoek, enkele fluo hesjes, (bron)water in ongeopende flessen, sleepoog.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Puala het volgende:
Wat ik me af vraag he. Wat hebben jullie allemaal in de auto liggen? Want ik zie zo af en toe complete beaty case voorbij komen rijdenEn weer anderen hebben er helemaal niets inliggen?
Uh, wat random auto-related spullen (krik, gevarendriehoek, reserveband, litertje motorolie etc), zonnebril, aux kabeltje, ipod kabeltje (zit ook een usb aansluiting inquote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Puala het volgende:
Wat ik me af vraag he. Wat hebben jullie allemaal in de auto liggen? Want ik zie zo af en toe complete beaty case voorbij komen rijdenEn weer anderen hebben er helemaal niets inliggen?
Ja, maar is het niet vaak zo dat het handig is om ze bij je te hebben? Kijk, inlezen ga ik me natuurlijk wel. Maar wat ik vaak heb gemerkt is dat op het moment dat je ze nodig hebt niemand ze bij zich heeft..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Over de startkabels en slepen zou ik even goed lezen hoe je het moet gebruiken, kan je een hoop mee slopen
Klopt, ik heb er ook een dame mee van een gevaarlijke weg gesleept toen haar auto niks meer deed. Waarbij ze zelf al gewoon minutenlang rustig in de auto zat te wachten tot haar vriend hulp had gehaaldquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet vaak zo dat het handig is om ze bij je te hebben? Kijk, inlezen ga ik me natuurlijk wel. Maar wat ik vaak heb gemerkt is dat op het moment dat je ze nodig hebt niemand ze bij zich heeft..
Hou er rekening mee dat het linkse draad kan zijn, oftewel linksom is vast in tegenstelling tot wat je gewend bent.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef Piles het volgende:
Ik moet alleen nog uitzoeken hoe het sleepoog aan de voorkant bij mijn auto gemonteerd moet worden, voor als ik zelf stilval
Ja, daar ben ik met vorige keer slepen al achter gekomenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het linkse draad kan zijn, oftewel linksom is vast in tegenstelling tot wat je gewend bent.
Dat doet me denken aan vanmiddagquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het linkse draad kan zijn, oftewel linksom is vast in tegenstelling tot wat je gewend bent.
Ik heb hem gisteren gewassen, maar nu zitten de eerste verse lijken er alweer op.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb vandaag even snel de hogedrukspuit eroverheen gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |