Uhuquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Met deze TT lijken we net een stel nerds, vet toch
Fucking cool!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga deze een keer uit mijn hoofd leren
http://www.dumpert.nl/med(...)ezers_zijn_cool.html
Zag hem vanmiddagquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:25 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vijf_redt_vader.html
awh
Voetbalquote:
quote:
Oh wauw, dat is 47.7464829% van pi! Afgerond dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef killerbee911 het volgende:
onze koopkracht is in 2009 met 1,5% omhoog gegaan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is 47.7464829% van pi! Afgerond dan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is 47.7464829% van pi! Afgerond dan.
Ik ook, en het heet een peuk. :quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb zin om iets in de fik te steken, ik ben zo terug.
xoxoxoxox
Veel plezier met je kanker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, en het heet een peuk. :
totzeuw
Tuurlijk wel. Ik ben van '84 dus dat weet ik allemaal veel beter dan jou, broekie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
Ik had een theorie over roken he.
Het blijkt dat je eerder kanker kan krijgen van roken dan van meeroken. Dus als je in een cafe staat (JA JE MAG GEWOON ROKEN IN DAT CAFE JA) en er roken daar mensen, kan je beter zelf gaan roken, zodat je minder kans op kanker krijgt.
Maar dat klopt natuurlijk niet he?
nee ff andersom jij bedoelt denk eerder kanker van meeroken dan van rokenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
Het blijkt dat je eerder kanker kan krijgen van roken dan van meeroken. Dus als je in een cafe staat (JA JE MAG GEWOON ROKEN IN DAT CAFE JA) en er roken daar mensen, kan je beter zelf gaan roken, zodat je minder kans op kanker krijgt.
Ik kom nooit in cafés en ik rook zelf niet dus dat scheelt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
nee ff andersom jij bedoelt denk eerder kanker van meeroken dan van roken
en nee dat klopt niet nee
DONT BELIEVE THE INTERNET.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben van '84 dus dat weet ik allemaal veel beter dan jou, broekie.
Als je nooit ergens komt wordt het moeilijk natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom nooit in cafés en ik rook zelf niet dus dat scheelt.
KUT!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
DONT BELIEVE THE INTERNET.
IK KOM UIT 2134
Ik moet nog geboren worden. Maar toch ben ik hier als 52 jaar oud. Dus ouder dan jouw.
NIET DOORVERTELLEN HE.
Dan jij debiel!! Dan jij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
DONT BELIEVE THE INTERNET.
IK KOM UIT 2134
Ik moet nog geboren worden. Maar toch ben ik hier als 52 jaar oud. Dus ouder dan jouw.
NIET DOORVERTELLEN HE.
Alles is 42 toch?quote:
Nee, 4 is 42quote:
Nee, ik ben dat mokkel van mijn UI.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KUT!
Dan ben je vast ook geen man; Neuken?
Duh!quote:
Kak, het klopt! Dus gegeven alles is 4, dan is 4 dus 42. Wauw. P(42|4)=1quote:
Bij natuurkunde en scheikunde betekent '''='''is gelijk aan. 4 Is niet gelijk aan 42quote:
Dude, wtfquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bij natuurkunde en scheikunde betekent '''='''is gelijk aan. 4 Is niet gelijk aan 42![]()
Onze docent had moeite met restaurants die op hun kaart zetten cola = 1.95.
Ik typ ook alleen maar wat hij ons aan het wijsmaken wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, wtfIk moest wel lachen om je
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je nooit ergens komt wordt het moeilijk natuurlijk.
Nee, 42 is 4, omdat 42 - 2 = 4.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kak, het klopt! Dus gegeven alles is 4, dan is 4 dus 42. Wauw. P(42|4)=1
De plaatselijke AH.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Nooit ergens komen?
Ik kom op genoeg plaatsen. Alleen nooit in cafés.
Wij hebben nu zo'n AH met zelf-scan. Nu wilt m'n broertje altijd mee met m'n moeder zodat die kan scannenquote:
Ik wist gewoon geen antwoord eropquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga jezelf eens bekijken voor je commentaar levert.
De plaatselijke Plus?quote:
Die hebben wij al jaren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wij hebben nu zo'n AH met zelf-scan. Nu wilt m'n broertje altijd mee met m'n moeder zodat die kan scannen
Maar ik woon in een dorpquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De plaatselijke Plus?
[..]
Die hebben wij al jaren.
JAREN. ZELFS JEZUS WAS NOG LANGSGEKOMEN OM TE SCANNEN. JWTZZZZZZZZquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De plaatselijke Plus?
[..]
Die hebben wij al jaren.
Waarom geef jij antwoord op een quote die niet aan jou gericht is?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik wist gewoon geen antwoord erop![]()
![]()
En nee, dan ga ik niet m'n smoel houden
Nee, Mozes wel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
JAREN. ZELFS JEZUS WAS NOG LANGSGEKOMEN OM TE SCANNEN. JWTZZZZZZZZ
Die hebben we niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De plaatselijke Plus?
[..]
Die hebben wij al jaren.
JAAAA EN ALS JE OM 12 UUR EEN GEKKE BEK TREKT, BLIJFT IE ZO STAANquote:
Ik doelde meer op dat je het aan mij uit ging leggen wat een '=' betekentquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik typ ook alleen maar wat hij ons aan het wijsmaken was
Nee jongequote:
wat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
JAAAA EN ALS JE OM 12 UUR EEN GEKKE BEK TREKT, BLIJFT IE ZO STAAN123 `!~@ woehoehfofeofh DLFJALFJ =d xD
Onze Super de Boer wordt een Jumbo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook niet. Onze Super wordt een C1000.
euwquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat je het aan mij uit ging leggen wat een '=' betekent
quote:
Ja, onweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je slaapt lekkerder met onweer erbij?
Autistquote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik vind het maar een kutwinkel. Zijn alle Jumbo's zo krap en klein?quote:
Gefeliciteerdquote:
Nope, hier nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutwinkel. Zijn alle Jumbo's zo krap en klein?
Hier hebben we geen Jumbo, maar Deen, een echte supermarkt.quote:
Ja, wagentjes kunnen de gangen niet in. Als je 2 stoelen nodig hebt in de bus kan je ook de gang niet in. En een wc is vergeleken met een Jumbo ruim te noemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutwinkel. Zijn alle Jumbo's zo krap en klein?
Ja dat dus!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, wagentjes kunnen de gangen niet in. Als je 2 stoelen nodig hebt in de bus kan je ook de gang niet in. En een wc is vergeleken met een Jumbo ruim te noemen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:03 schreef -SG- het volgende:
Wut
In de maand juli zijn er in Rusland 1244 mensen verdronken.
Dat je het weet.
Hahahah jij kijkt NL 1.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:03 schreef -SG- het volgende:
Wut
Dat je het weet.
Heeft vast veel betonblokken gekostquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:03 schreef -SG- het volgende:
Wut
Dat je het weet.
'Vandaag zijn er 42 mensen verdronken'quote:
Nee, veel vodka.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft vast veel betonblokken gekost
Ja, idd. Kunnen die lui niet zwemmen ofzo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
'Vandaag zijn er 42 mensen verdronken'
Ik zat daar echt zo van, wtf?
Niet overal hebben ze zo'n fantastisch ontwikkelde maatschappij/cultuur als hier waar je bijna gedwongen wordt te leren zwemmenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, idd. Kunnen die lui niet zwemmen ofzo?Spring dan ook niet in het water
De Sahara bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Niet overal hebben ze zo'n fantastisch ontwikkelde maatschappij/cultuur als hier waar je bijna gedwongen wordt te leren zwemmen.
Ga dan ook niet zwemmenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Niet overal hebben ze zo'n fantastisch ontwikkelde maatschappij/cultuur als hier waar je bijna gedwongen wordt te leren zwemmen.
Belachelijk. Je ziet wat er gebeurt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar, zo moeilijk is zwemmen toch ook helemaal niet?
Ja ik heb makkelijk praten ja, maar dan nog.
Toen je 4 was wel en toen vond je fietsen zonder zijwieltjes ook moeilijk maar nu ook niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
Als je niet weet hoe het moet, zink je als een baksteenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
Mijn stiefbroertje van 5 is fucking eigenwijs waardoor die niet op zwemles wilt (ondertussen moet die wel). Laatst op vakantie ging die even proberen te zwemmen zonder bandjes, hij gaat het water in en zonk meteen naar de bodemquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
Toen ik 3 was ja. Op mijn 4e kon ik dat alquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Toen je 4 was wel en toen vond je fietsen zonder zijwieltjes ook moeilijk maar nu ook niet meer
1 woord: paniek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
Kun je nagaan, ik zwem al ver over de automatische piloot. Ik denk er niet eens meer over na.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe het moet, zink je als een baksteen
ok sorryquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik 3 was ja. Op mijn 4e kon ik dat al
Dat begrijp ik een beetje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef VASND het volgende:
[..]
1 woord: paniek.
Dan denk je niet meer aan mooie ronde slagen maar ga je wild bewegen, werkt niet.
Ni mor a admhail...quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Toen je 4 was wel en toen vond je fietsen zonder zijwieltjes ook moeilijk maar nu ook niet meer
Nee, ik doe het namelijk dagelijks in mijn pakhuis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef dirkjo het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die niet kunnen zwemmen?
Hallo Dagobert.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, ik doe het namelijk dagelijks in mijn pakhuis.
Succes alvast.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef Hyman het volgende:
Meh, ik werd vandaag dus om 14:00 pas wakker. en nu móet ik wel gaan slapen anders ben ik morgen om 7:00 brak omdat ik om 8:00 moet beginnen met werken.
Ik begrijp hoe je je voelt hoorquote:
Boeiend, zowiezo scheelt het je maar 4 minuten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef Hyman het volgende:
Meh, ik werd vandaag dus om 14:00 pas wakker. en nu móet ik wel gaan slapen anders ben ik morgen om 7:00 brak omdat ik om 8:00 moet beginnen met werken.
Ja het scheelt sowieso maar 4 minutenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boeiend, zowiezo scheelt het je maar 4 minuten.
"sowieso" ik wist het wel, gewoon verkeerd gespeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja het scheelt sowieso maar 4 minuten
Haha okquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"sowieso" ik wist het wel, gewoon verkeerd gespeld
Haha.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voelt hoorook fanatiek zwemmer (geweest).
Heet ze van robro afgekeken, maar dan wat letters aangepastquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen geleefd?
Dacht het wel jaquote:
JA JIJ DACHT MIJ TE KUNNEN FOPPEN HE! DAT GAAT MOOI NIET DOOR JONGEMAN.quote:
hALlO SaNnE!1quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
JA JIJ DACHT MIJ TE KUNNEN FOPPEN HE! DAT GAAT MOOI NIET DOOR JONGEMAN.
Okequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is trouwens workaholic.
[..]
Nee, zaterdag pas weer.
If I knew them back thenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
ALL THE THINGS I KNOW RIGHT NOW, IF I KNOW THEM BACK THEN
Ohja. Zie je, ik mistte iets.quote:
Ja, kies maar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maarja. Het is het een, of het ander.
Linkquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:34 schreef RoBro het volgende:
wai wai kaal kutje in ander topic in pub niet normaal mang
Wellek?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha.Maar da's met andere dingen ook zo denk ik..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:37 schreef -SG- het volgende:
EEN TOEVALLIGHEIDSGENERATOR HEEFT MIJ UITGEKOZEN![]()
![]()
JA IK WAS DE HONDERDDUIZENDSTE BEZOEKER!quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
JA IK WAS DE HONDERDDUIZENDSTE BEZOEKER!
IK KRIJG GEWOON EEN PRIJS!!
![]()
![]()
EVEN WACHTEN ZO TERUG, EVEN MIJN GEGEVENS INVULLEN![]()
![]()
!
Ik werk bij een groothandel, de laatste 2 weken als een soort van bedrijfsleider in het magazijn.quote:
edit:quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik werk bij een groothandel, de laatste 2 weken als een soort van bedrijfsleider in het magazijn.
GROOTHANDEL.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
edit:
Oke, dan heb ik bij voorbaat al een hekel aan je.
EDITquote:
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
EDIT
Volgens mij was de jouwe ook een ninja-edit?
Anders moet ik echt even m'n kop in een bak koud water gooien.
Nou, ik noem het maar even zo, maar eigenlijk zorg ik ervoor dat alles aan het einde van de dag klaar en geregeld is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
''Bedrijfsleider''
Ergere variant:
''Teamleider''
Ik zit alweer te arbeiten nu, tot ik om 18:00 frei gemacht benquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
Goeie smorgens mensen
weer lekker een dag aan de arbeid maar eerst paar![]()
Nee, maar de A380 wil ik wel ff zienquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zit alweer te arbeiten nu, tot ik om 18:00 frei gemacht ben
Is het bij jullie ook zo aso hard aan 't waaien?
IT Servicedeskquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:54 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]:D wat voor werk doe je dan
O.K.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar de A380 wil ik wel ff zien
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:05 schreef LompeHork het volgende:
Wat werken er veel mensen in de IT.
Automatiserings Consultant bij een IT bedrijf
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef x3ro het volgende:
[..]Dat is omdat je al een heel eind kan komen binnen een IT bedrijf op certificaten en eigen kennis
MBO zeker? Waardeloze opleiding bij uitstek, heb hem een tijdje gevolgd op niveau vier, was toendertijd net nieuw, maar werd geschrapt omdat het te moeilijk wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
alleen <---- doet een niveau 2 opleiding wat te makkelijk is
ja MBO omdat ik vmbo heb gedaan dus kon niet op een hoger niveau beginnen maar dit is zo makkelijk dat ik eigenlijk in 1/2maanden klaar had kunnen zijn maar was gewoon niet gemotiveerd omdat het to easy wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MBO zeker? Waardeloze opleiding bij uitstek, heb hem een tijdje gevolgd op niveau vier, was toendertijd net nieuw, maar werd geschrapt omdat het te moeilijk was
Ah, op die fiets!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:19 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
ja MBO omdat ik vmbo heb gedaan dus kon niet op een hoger niveau beginnen maar dit is zo makkelijk dat ik eigenlijk in 1/2maanden klaar had kunnen zijn maar was gewoon niet gemotiveerd omdat het to easy was
maarjah toen ik na me stage van 6maanden hier BBL kon gaan doenwas ik wel weer gemotiveerd en moet nog 3 dingen inleveren en dan ben ik klaar ben ook al aangenomen op niveau 3
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, op die fiets!
Succes ermee in ieder geval, niveau 3 kun je dan in een jaartje doen geloof ik? Scheelt een hoop kwa toekomstig salaris! (niveau 2 worden zelden tot nooit aangenomen).
Ik ga maar weer aan het werk, voordat m'n werkgever me geen koffie meer komt brengen
Ik heb geen enkele IT gerelateerde opleiding gedaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
alleen <---- doet een niveau 2 opleiding wat te makkelijk is
tjah leerplichtig tot 18 jaar hequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele IT gerelateerde opleiding gedaan
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, lurkers en ander gespuis
Multi-Middagquote:
goedeMIDDAG /ekdomquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Goooooooooooooooooooooedemiddag.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Goooooooooooooooooooooedemiddag.
Ik zeg t tegen 3 mensenquote:
lunch, nu al, ik heb net ontbetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zeg t tegen 3 mensen
Ik wil mijn lunch
nou, als de aarde stopt met draaien is het hele ecosysteem in de war, versnelt het broeikaseffect sneller, is het aan 1 kant voor eeuwig nacht, krijgen de bloempies geen zonlicht, gaan alle planten dood, hebben de boeren geen oogst, hebben de mensen geen eten, gaan alle mensen of emigreren naar de andere kant, of gaan ze dood, dan krijg je het dus aan de lichte kant overbevolking, gaan ze meer huizen bouwen, meer uitstoot van koolstofidoxide ( versnelling broeikaseffect, ijskappen smekten ed. ) minder natuur, dus minder insecten, meer bedreigde diersoortenquote:
Ben sinds half 8 wakker en ben alweer een aantal uur aant werkquote:
Een hele goede redenatie, bravoquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou, als de aarde stopt met draaien is het hele ecosysteem in de war, versnelt het broeikaseffect sneller, is het aan 1 kant voor eeuwig nacht, krijgen de bloempies geen zonlicht, gaan alle planten dood, hebben de boeren geen oogst, hebben de mensen geen eten, gaan alle mensen of emigreren naar de andere kant, of gaan ze dood, dan krijg je het dus aan de lichte kant overbevolking, gaan ze meer huizen bouwen, meer uitstoot van koolstofidoxide ( versnelling broeikaseffect, ijskappen smekten ed. ) minder natuur, dus minder insecten, meer bedreigde diersoorten
ETCETERA.
Wanneer neem je vakantie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben sinds half 8 wakker en ben alweer een aantal uur aant werk
Jij deed toch mavo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou, als de aarde stopt met draaien is het hele ecosysteem in de war, versnelt het broeikaseffect sneller, is het aan 1 kant voor eeuwig nacht, krijgen de bloempies geen zonlicht, gaan alle planten dood, hebben de boeren geen oogst, hebben de mensen geen eten, gaan alle mensen of emigreren naar de andere kant, of gaan ze dood, dan krijg je het dus aan de lichte kant overbevolking, gaan ze meer huizen bouwen, meer uitstoot van koolstofidoxide ( versnelling broeikaseffect, ijskappen smekten ed. ) minder natuur, dus minder insecten, meer bedreigde diersoorten
ETCETERA.
Heb toch niets anders te doen op dit moment, alleen mijn kamer uitmestenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en meteen achter de PC, verslaafde
Je moet je behoefte ook op het toilet doen, en niet in je kamerquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb toch niets anders te doen op dit moment, alleen mijn kamer uitmesten
Volgens mijn klopt hier geen hol vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ETCETERA.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet je behoefte ook op het toilet doen, en niet in je kamer
als je even logisch nadenkt zijn dat de meest voor de hand liggende reactiesquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Volgens mijn klopt hier geen hol van
Tuurlijk wel, als het aan de ene kant de hele tijd licht blijft, gaan de mensen daar heen, en planten moeten ook zonlicht hebben, dus die moeten ook naar de lichte kant om de mensen van voedsel te voorzien. Daar we nu al een beetje het probleem van overbevolking hebben, hebben we dat al helemaal als ze allemaal aan 1 kant moeten blijven, dan blijft er dus weinig plaats over om voedsel te verbouwen. Sowieso gaan de natuurgebieden eraan, omdat de mensen plek innemen. Er zal aan vee ook weinig blijven bestaan, dus uiteindelijk sterft een groot gedeelte van de bevolking af en hebben we te maken met een bedreigde menssoort.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Volgens mijn klopt hier geen hol van
Nee, niet helemaal, er bestaat ook nog zoiets als migratie, alle dieren zullen een nieuwe leefplaats opzoeken, daar waar het licht is, en de planten zullen gewoon blijven bestaan op het lichte deel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je even logisch nadenkt zijn dat de meest voor de hand liggende reacties
ik draaide me om 11 uur om in bed, en had ineens een drang om achter FOK! te gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en meteen achter de PC, verslaafde
Ik gebruik toch altijd een sok hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen die je niet in je kamer moet doen
Vooral niet als je betrapt kan worden
Gewoon alle chinezen afmaken, goed zatquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als het aan de ene kant de hele tijd licht blijft, gaan de mensen daar heen, en planten moeten ook zonlicht hebben, dus die moeten ook naar de lichte kant om de mensen van voedsel te voorzien. Daar we nu al een beetje het probleem van overbevolking hebben, hebben we dat al helemaal als ze allemaal aan 1 kant moeten blijven, dan blijft er dus weinig plaats over om voedsel te verbouwen. Sowieso gaan de natuurgebieden eraan, omdat de mensen plek innemen. Er zal aan vee ook weinig blijven bestaan, dus uiteindelijk sterft een groot gedeelte van de bevolking af en hebben we te maken met een bedreigde menssoort.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik gebruik toch altijd een sok hoor
Nee, afrika, die zorgen alleen maar voor geldzorgen in onze geldbuidel, en ze verspreiden aids. De chinezen hebben ten minste nog een beetje een economiequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Gewoon alle chinezen afmaken, goed zat
ochtendhumeur lieverd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal, er bestaat ook nog zoiets als migratie, alle dieren zullen een nieuwe leefplaats opzoeken, daar waar het licht is, en de planten zullen gewoon blijven bestaan op het lichte deel.
maar heb geen zin om daarop in te gaan
Goed puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, afrika, die zorgen alleen maar voor geldzorgen in onze geldbuidel, en ze verspreiden aids. De chinezen hebben ten minste nog een beetje een economie
Goed ideequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Gewoon een selectie maken: jij verdient meer dan 10000 euro per jaar, jij mag blijven leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |