quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef x3ro het volgende:
[..]Dat is omdat je al een heel eind kan komen binnen een IT bedrijf op certificaten en eigen kennis
MBO zeker? Waardeloze opleiding bij uitstek, heb hem een tijdje gevolgd op niveau vier, was toendertijd net nieuw, maar werd geschrapt omdat het te moeilijk wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
alleen <---- doet een niveau 2 opleiding wat te makkelijk is
ja MBO omdat ik vmbo heb gedaan dus kon niet op een hoger niveau beginnen maar dit is zo makkelijk dat ik eigenlijk in 1/2maanden klaar had kunnen zijn maar was gewoon niet gemotiveerd omdat het to easy wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MBO zeker? Waardeloze opleiding bij uitstek, heb hem een tijdje gevolgd op niveau vier, was toendertijd net nieuw, maar werd geschrapt omdat het te moeilijk was
Ah, op die fiets!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:19 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
ja MBO omdat ik vmbo heb gedaan dus kon niet op een hoger niveau beginnen maar dit is zo makkelijk dat ik eigenlijk in 1/2maanden klaar had kunnen zijn maar was gewoon niet gemotiveerd omdat het to easy was
maarjah toen ik na me stage van 6maanden hier BBL kon gaan doenwas ik wel weer gemotiveerd en moet nog 3 dingen inleveren en dan ben ik klaar ben ook al aangenomen op niveau 3
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, op die fiets!
Succes ermee in ieder geval, niveau 3 kun je dan in een jaartje doen geloof ik? Scheelt een hoop kwa toekomstig salaris! (niveau 2 worden zelden tot nooit aangenomen).
Ik ga maar weer aan het werk, voordat m'n werkgever me geen koffie meer komt brengen
Ik heb geen enkele IT gerelateerde opleiding gedaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
alleen <---- doet een niveau 2 opleiding wat te makkelijk is
tjah leerplichtig tot 18 jaar hequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele IT gerelateerde opleiding gedaan
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, lurkers en ander gespuis
Multi-Middagquote:
goedeMIDDAG /ekdomquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Goooooooooooooooooooooedemiddag.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Goooooooooooooooooooooedemiddag.
Ik zeg t tegen 3 mensenquote:
lunch, nu al, ik heb net ontbetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zeg t tegen 3 mensen
Ik wil mijn lunch
nou, als de aarde stopt met draaien is het hele ecosysteem in de war, versnelt het broeikaseffect sneller, is het aan 1 kant voor eeuwig nacht, krijgen de bloempies geen zonlicht, gaan alle planten dood, hebben de boeren geen oogst, hebben de mensen geen eten, gaan alle mensen of emigreren naar de andere kant, of gaan ze dood, dan krijg je het dus aan de lichte kant overbevolking, gaan ze meer huizen bouwen, meer uitstoot van koolstofidoxide ( versnelling broeikaseffect, ijskappen smekten ed. ) minder natuur, dus minder insecten, meer bedreigde diersoortenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |