raar raarder raarste . .
sedert februari, op het werk, merkte ik dat iemand (L.) mij aan het aanstaren was en ze bleef dit doen.
Geen onknappe vrouw.
is mij op een keer opgevallen dat ze wel erg veel moeite doet om mij aan te staren, als ik dan terugkijk kijkt ze weg of is plots met iets anders bezig.
alles wat reeds gebeurd is opsommen gaat ons te ver voeren, zou te veel tijd in beslag nemen.
Kort en goed, ik denk dat L. interesse heeft, en er is ook al wat meer oogcontact geweest. Praten niet, ik denk dat ze ofwel erg verlegen is ofwel heel veel meegemaakt heeft (muur opgebouwd hierdoor)
als ik vergadering had in haar gang met andere mensen, kwam ze altijd (toevallig jaja) voorbij, binnenkijkend en lachend naar mij
Het zeer positieve aan L. is het feit dat ze zich zedig kleedt (heb een voorbije relatie waarin ex echt uitdagend gekleed ging, was niet leuk meer)
elke keer als we elkaar tegenkwamen, lachte ze me aan. Ik vriendelijk teruggelachen, maar praten kwam er niet van (het is op het werk, remember).
ik heb haar ook al maanden geleden een voorstel gedaan, maar toen had ze een "drukke agenda".
2 weken terug hadden we de pech, dat een collega S. van L. merkte dat zij zo naar mij keek en ik even zo terugkeek..
Vanaf toen, is L. schijnbaar dichtgeklapt, negeert ze mij, geen vriendelijke blik meer, ontloopt ze mij ook (zo lijkt het toch).
Er kunnen 2 dingen gebeurd zijn.
Ofwel heeft die collega S tegen haar gezegd "aha jij hebt een vriendje ik weet wie" ofwel heeft S tegen haar gezegd "jij hebt toch een vriend, waar ben je mee bezig"
sedert dat S alles merkte, ben ik al 2 keer L tegengekomen, 1 keer in een opleiding, maar mamma mia, toen had ze een bloes aan die amper iets verhulde en was ze toch kortaf tegen mij , ze was zeer afstandelijk en dat werd ook opgemerkt door een andere collega A die haar scherp opnam (wegens "waarom doet die zo"), maar goed, in die opleiding vroeg L toch wat uitleg aan mij (ik had de indruk dat ze toch wel contact wilde, maar ben niet zeker), heb ze dan 1 keer meegekregen in m'n bureau, maar ze bleef afstand houden (fysiek en letterlijk), wilde dus niet dichtbij komen (onbegrijpelijk gezien haar vriendelijkheid voordat S alles merkte en doorhad)
deze verandering in houding sedert dat S onze blikken opmerkte.
vorige week dan, had ik een dagje verlof en had L opnieuw een mailtje gestuurd dat ze raad nodig had omdat iets niet zou werken. Ik heb de volgende dag toen ik terug uit verlof was, haar mailtje gestuurd (met opzet heb ik ze niet gebeld) en gevraagd of haar probleem toevallig al opgelost was waarop zij terug antwoordde "tot op heden nog niet nee" (ik had de indruk echt een kortaf antwoord, maar neutraal (denk ik))
ik heb haar dan geantwoord dat ik alles nagekeken had, alles stond goed, ze zou zeker haar werk moeten kunnen doen, zoniet, wilde ik wel langskomen zodat we dit samen konden bekijken - hele voormiddag geen antwoord gehad - rond de middag belde ze dan op mijn kantoor maar was ik erniet , en pakte een collega op en gaf haar dezelfde conclusie als ik haar had laten weten "alles in orde, je moet kunnen werken"
sedertdien niks meer, ik ben nu ook ten einde raad
wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is, want ik zou moeten samenwerken met die vrouw en dat is op het ogenblik best heel moeilijk, ik heb het onder andere heel moeilijk met het feit dat VOOR collega S alles merkte, zij (L.) dus aardig was en wel in contact probeerde te komen - maar ook afstand hield, en vanaf dat collega S het merkte, alles ophield
ben ook vorige week op haar gang geweest om daar bij iemand iets in orde te maken, en toen was er ook even oogcontact (deze keer neutraal, niet vriendelijk maar ook niet onvriendelijk)
echt, het is heel raar, nog iets, op haar computer staat een zwart wit foto van zij met een andere man - niet zeker of dit haar vaste vriend is of gewoon een goede vriend, maar ik denk ook, als ze een goede relatie heeft, dan zal ze zeker niet met anderen aanpappen en het is zeker geen type vrouw dat met meerdere mannen gaat.(dat zit niet in haar volgens mij)
wie kan me raad geven , ik weet het, moeilijk verhaal, ik probeer er een lijn in te krijgen maar het lukt me gewoon niet meer gezien bovenstaande gebeurtenissen
alvast bedankt,