abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84071623
raar raarder raarste . .

sedert februari, op het werk, merkte ik dat iemand (L.) mij aan het aanstaren was en ze bleef dit doen.
Geen onknappe vrouw.

is mij op een keer opgevallen dat ze wel erg veel moeite doet om mij aan te staren, als ik dan terugkijk kijkt ze weg of is plots met iets anders bezig.

alles wat reeds gebeurd is opsommen gaat ons te ver voeren, zou te veel tijd in beslag nemen.

Kort en goed, ik denk dat L. interesse heeft, en er is ook al wat meer oogcontact geweest. Praten niet, ik denk dat ze ofwel erg verlegen is ofwel heel veel meegemaakt heeft (muur opgebouwd hierdoor)
als ik vergadering had in haar gang met andere mensen, kwam ze altijd (toevallig jaja) voorbij, binnenkijkend en lachend naar mij

Het zeer positieve aan L. is het feit dat ze zich zedig kleedt (heb een voorbije relatie waarin ex echt uitdagend gekleed ging, was niet leuk meer)

elke keer als we elkaar tegenkwamen, lachte ze me aan. Ik vriendelijk teruggelachen, maar praten kwam er niet van (het is op het werk, remember).
ik heb haar ook al maanden geleden een voorstel gedaan, maar toen had ze een "drukke agenda".

2 weken terug hadden we de pech, dat een collega S. van L. merkte dat zij zo naar mij keek en ik even zo terugkeek..
Vanaf toen, is L. schijnbaar dichtgeklapt, negeert ze mij, geen vriendelijke blik meer, ontloopt ze mij ook (zo lijkt het toch).

Er kunnen 2 dingen gebeurd zijn.
Ofwel heeft die collega S tegen haar gezegd "aha jij hebt een vriendje ik weet wie" ofwel heeft S tegen haar gezegd "jij hebt toch een vriend, waar ben je mee bezig"

sedert dat S alles merkte, ben ik al 2 keer L tegengekomen, 1 keer in een opleiding, maar mamma mia, toen had ze een bloes aan die amper iets verhulde en was ze toch kortaf tegen mij , ze was zeer afstandelijk en dat werd ook opgemerkt door een andere collega A die haar scherp opnam (wegens "waarom doet die zo"), maar goed, in die opleiding vroeg L toch wat uitleg aan mij (ik had de indruk dat ze toch wel contact wilde, maar ben niet zeker), heb ze dan 1 keer meegekregen in m'n bureau, maar ze bleef afstand houden (fysiek en letterlijk), wilde dus niet dichtbij komen (onbegrijpelijk gezien haar vriendelijkheid voordat S alles merkte en doorhad)
deze verandering in houding sedert dat S onze blikken opmerkte.

vorige week dan, had ik een dagje verlof en had L opnieuw een mailtje gestuurd dat ze raad nodig had omdat iets niet zou werken. Ik heb de volgende dag toen ik terug uit verlof was, haar mailtje gestuurd (met opzet heb ik ze niet gebeld) en gevraagd of haar probleem toevallig al opgelost was waarop zij terug antwoordde "tot op heden nog niet nee" (ik had de indruk echt een kortaf antwoord, maar neutraal (denk ik))

ik heb haar dan geantwoord dat ik alles nagekeken had, alles stond goed, ze zou zeker haar werk moeten kunnen doen, zoniet, wilde ik wel langskomen zodat we dit samen konden bekijken - hele voormiddag geen antwoord gehad - rond de middag belde ze dan op mijn kantoor maar was ik erniet , en pakte een collega op en gaf haar dezelfde conclusie als ik haar had laten weten "alles in orde, je moet kunnen werken"

sedertdien niks meer, ik ben nu ook ten einde raad

wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is, want ik zou moeten samenwerken met die vrouw en dat is op het ogenblik best heel moeilijk, ik heb het onder andere heel moeilijk met het feit dat VOOR collega S alles merkte, zij (L.) dus aardig was en wel in contact probeerde te komen - maar ook afstand hield, en vanaf dat collega S het merkte, alles ophield

ben ook vorige week op haar gang geweest om daar bij iemand iets in orde te maken, en toen was er ook even oogcontact (deze keer neutraal, niet vriendelijk maar ook niet onvriendelijk)

echt, het is heel raar, nog iets, op haar computer staat een zwart wit foto van zij met een andere man - niet zeker of dit haar vaste vriend is of gewoon een goede vriend, maar ik denk ook, als ze een goede relatie heeft, dan zal ze zeker niet met anderen aanpappen en het is zeker geen type vrouw dat met meerdere mannen gaat.(dat zit niet in haar volgens mij)

wie kan me raad geven , ik weet het, moeilijk verhaal, ik probeer er een lijn in te krijgen maar het lukt me gewoon niet meer gezien bovenstaande gebeurtenissen

alvast bedankt,
pi_84071913
Blijkbaar vindt ze je wel leuk, alleen waarschijnlijk heeft ze een vriend en doet daarom verder niets.
pi_84072178
aan jamflava, sorry ik wil de zaak gewoon zo duidelijk mogen voorstellen, maar ik begrij pje wel, toch bedankt voor je reactie !
pi_84077659
Je komt nogal wanhopig over... dat is haar ook opgevallen, aldus... einde verhaal... friendzone... doei!
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:36:24 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84078077
Hmm, leuk taalgebruik
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 08:54:49 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_84078391
quote:
sedertdien niks meer, ik ben nu ook ten einde raad
Beetje overdreven, niet?

Ik denk eigenlijk dat je je dingen in je hoofd haalt, dat ze helemaal niet zat te flirten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84079912
Ik denk eerlijk gezegd dat ze je niet leuk vindt op die manier (misschien was ze hooguit gewoon nieuwsgierig naar jou maar daar moet je niet teveel van denken) en nog meer afstand heeft genomen toen jouw collega haar inlichtte dat jij haar wel zag zitten. Maw, je ziet dingen die er niet zijn omdat je hoopt op meer. Wat ook kan zijn is dat jouw collega een nare opmerking heeft gemaakt over jou waardoor ze niets meer van jou moet. Tjah.

Moet je nauw met haar samenwerken (als in een directe collega), vraag gewoon of er iets mis is als de werksfeer niet leuk is, als je nauwelijks iets met haar te maken hebt, laat haar met rust. Ze geeft genoeg signalen af die zeggen "ik wil niet met je omgaan" en over haar eventuele relatie kan je ook geen oordeel vellen, dus zet dat ook maar uit jouw hoofd.
pi_84080279
Waarschijnlijk heeft ze wel interesse in je alleen laat ze dat niet meer merken vanwege S.. Ofwel om het feit dat ze al een vriend heeft, of omdat ze wel nieuwsgierig naar je is maar niet als in datemateriaal. In beide gevallen kan je er niks mee. Ik zou het dus laten rusten en kijken hoe het zich ontwikkelt. Probeer haar niet teveel in de gaten te houden en besteedt geen extra aandacht aan haar. Als ze echt interesse blijkt te hebben merk je het wel.
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:18:14 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84080385
Misschien had ze wel interesse, maar duurde het haar te lang voordat je iets ondernam.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:34:20 #10
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84082958
Jullie hebben dus een paar keer oogcontact gehad en nu ze even niet reageert op je ben je ten einde raad? Lol, wut?? Je klinkt behoorlijk desperate en een beetje eng.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84083575
je denkt er teveel achter. je kan haar beter uit je hoofd zetten en verder gaan. hou het contact met haar op een zakelijke manier. als ze dat doorheeft zal ze vast wel weer normaal doen uiteindelijk. maar reken niet op haar op meer dan een zakelijke relatie.

verleg je blik verder dan de vrouwen op je werk.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:50:51 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84083642
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:18 schreef eleusis het volgende:
Misschien had ze wel interesse, maar duurde het haar te lang voordat je iets ondernam.
Dit dus. Waarom ben je niet met haar gaan praten? Je zegt dat ze verlegen is of een muur heeft opgebouwd ofzo, maar kan jij dan geen contact zoeken? Misschien dacht ze gewoon dat je niet geinteresseerd was.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84147561
hoi, ik probeer juist met haar in contact te komen, maar ofwel reageert ze niet, ofwel reageert ze heel wantrouwig, aan de andere kant, ze komt wel dingen vragen.
Ofwel heeft ze enorm veel meegemaakt waardoor ze een muur heeft opgebouwd, ofwel heeft ze geen interesse (wat ik niet kan geloven gezien voorgaande)à
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:12:11 #14
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_84147929
Ik denk dat ze zichzelf heeft herkend in dit topic en je nu helemaal negeert...
pi_84148116
Je moet veel, veel vroeger een gesprek starten.

En als het een collega is die op dezelfde afdeling werk, waarom heb je dan niet eerder een gesprekje begonnen? Kwestie van je collega's een beetje te leren kennen.
pi_84148902
Als ik haar zou zijn, zou ik me zo gedragen omdat ik niet gekwetst wil worden.
pi_84152134
dag delilah, bedankt voor je antwoord, maar wat doet mijn tekst (helemaal boven) je concluderen ?

tot op de dag dat haar collega het merkte, was ze vriendelijk en goedlachs.
Vanaf die dag was het compleet gedaan maar er is nog oogcontact (nu neutraal)

zeg nu zelf, vind je dat niet raar ?
iemand zei al, ofwel wil ze dat niet meer laten merken aan de collega's, ofwel heeft ze een vriend (maar is de relatie niet zo goed dan)
(in die opleiding had ze op haar computer-desktop een foto van een man met haar staan (zwart-wit foto) , rare foto dat wel maar goed...

als ze dan een relatie heeft, waarom al die moeite van haar tot dat de collega het merkte en ze er toen mee ophield ?

zoals ik al zei, ik kan er niet meer aan uit, heeft ze nu wel of niet een vriend, ... ik denk, als ze een goede relatie heeft, zal ze die dingen niet doen... aan de andere kant, als het geen goede relatie is of zelfs geen relatie, waarom is ze dan dichtgeklapt ?
is het omdat haar collega zei "houd er mee op" of omdat die collega haar plaagde ? of omdat die collega zei "denk aan je vriend" (maar dan is de relatie tussen haar en die vriend dus helemaa lniet goed)...

alvast bedankt delilah,
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:16:50 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_84154478
Ze zat gewoon de hele tijd te kijken en zich af te vragen waarom die freak zo naar haar bleef staren de hele dag... Uit beleefdheid lachte ze waarschijnlijk maar een beetje, anders is het ook zo lullig.... totdat ze via die collega van je hoorde dat jij op d'r zat te geilen... toen schrok ze en dacht ze: gedaan met aardig doen en lachen uit beleefdheid. Afkappen...

Dat denk ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_84156164
iedereen vrij om te denken wat hij zij wil mathijst

hoe verklaar je dan het volgende :

ik loop in een gang, op een keer merk ik dat zij vanuit een lokaaltje naar me kijkt (en dan achter de deurstijl gaat staan als ik merk dat ze kijkt)
en dat is niet de enige keer, dat is vaak zo geweest van haar tot ik het op een ogenblik doorkreeg.

en dan hield het niet op, elke keer als er een vergadering was, kwam zij dan "toevallig" voorbij de vergaderzaal, binnenkijken, mij zien, lachen, stralen . ..

tot op een keer die collega dat merkte, en het over en uit was

zeg nu zelf, wat heb ik dan verkeerd gedaan (of niet gedaan) ?
pi_84156816
Eerst even dit:

Dan: TS, om wat voor reden dan ook: she's just not that into you. Move on.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_84159102
Alles wat er tot nu toe is gebeurd is wat oogcontact en verder niets? Jullie hebben zelfs nog niet eens echt gepraat en jij bent nu ten einde raad?

Get a life!
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_84159159
Waarom zou je in godsnaam met zo'n labiel wijf willen aanpappen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 17 juli 2010 @ 02:30:23 #23
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84159918
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef sfxdumbo het volgende:
iedereen vrij om te denken wat hij zij wil mathijst

hoe verklaar je dan het volgende :

ik loop in een gang, op een keer merk ik dat zij vanuit een lokaaltje naar me kijkt (en dan achter de deurstijl gaat staan als ik merk dat ze kijkt)
en dat is niet de enige keer, dat is vaak zo geweest van haar tot ik het op een ogenblik doorkreeg.

en dan hield het niet op, elke keer als er een vergadering was, kwam zij dan "toevallig" voorbij de vergaderzaal, binnenkijken, mij zien, lachen, stralen . ..

tot op een keer die collega dat merkte, en het over en uit was

zeg nu zelf, wat heb ik dan verkeerd gedaan (of niet gedaan) ?
Of jij wil dat graag denken dat ze naar je kijkt en dat ze al die dingen expres doet.

Creep.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:16:06 #24
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_84177935
quote:
[b]Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef goofy_goober het volgende:

Creep.

In Amerika zou ze aangifte doen wegens stalking en een straatverbod aanvragen...
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 23:09:08 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_84183797
Duidelijk weer een gevalletje van ziekelijk overanalyseren omdat je haar zo graag wilt.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:14:36 #26
310922 Lekkerekangeroe
Kleine schuimarcheerder
pi_84183976
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef matthijst het volgende:
Ze zat gewoon de hele tijd te kijken en zich af te vragen waarom die freak zo naar haar bleef staren de hele dag... Uit beleefdheid lachte ze waarschijnlijk maar een beetje, anders is het ook zo lullig.... totdat ze via die collega van je hoorde dat jij op d'r zat te geilen... toen schrok ze en dacht ze: gedaan met aardig doen en lachen uit beleefdheid. Afkappen...

Dat denk ik.
Nieuwe naam oude viespeuk
  zondag 18 juli 2010 @ 08:53:18 #27
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_84190903
jeeeezus, jullie hebben een paar keer naar elkaar gekeken, zij praat alleen met je als ze je (ICT?) hulp nodig heeft, en sinds een collega zag dat jullie naar elkaar keken doet ze dat niet meer...Al die vragen die je ons stelt moet je haar vragen, wij weten niet of die vent op die foto haar vriend is, wij weten niet of zij afstandelijk doet omdat ze veel heeft meegemaakt, wij weten niet of ze te verlegen is en wacht op jouw toenadering, wij weten niet of ze expres langsliep, dat weet alleen zij! Dus kruip in je toetsenbord en vraag haar of je iets verkeerd hebt gedaan waarom ze zo afstandelijk doet nu. Maak er geen drama van, maak er geen negatief verhaal van waardoor zij zich nog meer terugtrekt of boos word,maar vraag het op een vriendelijke,vrolijke misschien humoristische manier.
pi_84191070
Vergeet eens dat je haar leuk vindt en wilt en ga gewoon eens een praatje daar maken zonder enige doelen. Hoe kan je nou zo erg al in de war zijn van een paar keer oogcontact zonder enig woord zowat gewisseld te hebben.

Of nog beter ga met haar collega S eens een praatje aan en probeer een ander raakvlak dan ICT te vinden. Toon interesse in haar en zo kom je gelijk in contact met je droomvrouw, wat ik uit jouw context concludeer hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')