het mag je niet trekken, maar er zo'n mening over vormen kan niet zonder er geweest te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef toch niet ergens geweest te zijn om er een mening over te mogen hebben? Ik zeg toch dat het me niet trekt? Ik hoef er niet zo verrekte hard nodig heen in ieder geval.
GMTAquote:
69, i know it.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt Flash, je gaat keihard op je woorden terugkomen. Na de VS is alles Madurodam.
Binnen 1 dag sta je tussen de surfdudes in de branding van de Pacific en in een kokend hete kermis midden in de woestijn tussen de neonreclames.
Binnen 1 dag sta je te turen in het gapende gat van een monster van een canyon en word je door een grot geleid dat bestaat uit knaloranje versteend zand, gesculptuurd in golvende muren.
*kwijl*
Best. Maar dan doet de PR iets verkeerd daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
het mag je niet trekken, maar er zo'n mening over vormen kan niet zonder er geweest te zijn.
nah, ik vond t wel leuk, maar was ook weer blij toen ik thuis wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt Flash, je gaat keihard op je woorden terugkomen. Na de VS is alles Madurodam.
Binnen 1 dag sta je tussen de surfdudes in de branding van de Pacific en in een kokend hete kermis midden in de woestijn tussen de neonreclames.
Binnen 1 dag sta je te turen in het gapende gat van een monster van een canyon en word je door een grot geleid dat bestaat uit knaloranje versteend zand, gesculptuurd in golvende muren.
*kwijl*
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, ik vond t wel leuk, maar was ook weer blij toen ik thuis was
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kallypoes
Oh shit het is alweer over 11'en!Ik moet naar m'n bed.
Trusten!
lol ik zat er 3 weken toen ik er op vakantie was. was me al lang zatquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kallypoes
Oh shit het is alweer over 11'en!Ik moet naar m'n bed.
Trusten!
Ik zou er ook schijtziek van worden na een jaar, dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Cee gaat weg als Kally hier is. Hmm. Zijn Kally en Cee dezelfde persoon? Dat zou een nieuwe ontwikkeling zijn, ik ben benieuwd.
kally en tombola waren al 1 toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Cee gaat weg als Kally hier is. Hmm. Zijn Kally en Cee dezelfde persoon? Dat zou een nieuwe ontwikkeling zijn, ik ben benieuwd.
Owquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
.... Ik begon Ali B muziek te downloaden,
Dat zou erg makkelijk in de gaten lopen. Als dat zo zou zijn dan zou Cee in IE en Kally in FF naast elkaar blijven posten, dan valt het veel minder opquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Er zal altijd baas boven baas zijn. En Amerika is best een bazenland.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?
De Rockies zijn vast wel de baas van de Himalaya, of toch niet?
Wat ik al eerder zei: Het zal best enorm gaaf en zo zijn hoor, maar kunnen we niet meer relativeren?
Jij hebt echt een notitieblokje om alle ontwikkelingen in bij te houden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Appels met peren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?
De Rockies zijn vast wel de baas van de Himalaya, of toch niet?
Wat ik al eerder zei: Het zal best enorm gaaf en zo zijn hoor, maar kunnen we niet meer relativeren?
Ja, zo doe ik dat ook altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou erg makkelijk in de gaten lopen. Als dat zo zou zijn dan zou Cee in IE en Kally in FF naast elkaar blijven posten, dan valt het veel minder op
Hmm, ze doet nu wel erg blij maar dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn. Ze wil me op het verkeerde been zetten. Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!quote:
Die ontwikkeling heb ik gemist, die moet ik in de gaten houden.quote:
Eh ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt een notitieblokje om alle ontwikkelingen in bij te houden?
En wat heb je met het andere been gedaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!
Ach dat klonen is soms leuk voor één avondje, ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Maar het is gewoon teveel moeite als je geen beroeps-schizofreen bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, ze doet nu wel erg blij maar dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn. Ze wil me op het verkeerde been zetten. Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!
[..]
Die ontwikkeling heb ik gemist, die moet ik in de gaten houden.
Voor jou een vraag voor mij ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
En wat heb je met het andere been gedaan?
Ik heb ook een kloon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach dat klonen is soms leuk voor één avondje, ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Maar het is gewoon teveel moeite als je geen beroeps-schizofreen bent
Huhquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:Alleen als ik serieus ben, moet je me serieus nemen.
Moeilijk te zien met m'n ooglapje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
dat houten been schroef je toch gewoon dagelijks los?
ah ik kan t inmiddels gewoon blind op de tastquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moeilijk te zien met m'n ooglapje.
Maar maar maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Huppel, je moet nog leren dat je mij bijna nooit serieus moet nemen. Alleen als ik serieus ben, moet je me serieus nemen. En het liefst in een bed, want zand schuurt.
Trustenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
Ik maakte ook maar een grapje
quote:
quote:
Koeltequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef D. het volgende:
Ik zie dat het in zeeland alweer begint met het slechte weer
Niemand?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan we meeten eigenlijk? Iedereen die wil, beetje BBQen en zo?
Hier ook, maar dat betekent wel dat het raam dicht moet blijven vannachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
jah dat is pas om 0300 hier of zo
September waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel, geen idee of ik magquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Myr is sinds kort blauw, Staat haar goed hequote:
Het valt me nu ineens opquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Myr is sinds kort blauw, Staat haar goed he
Och als ik wil ga ik toch wel hoor. Dan maar een week ruzie ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMGafhankelijkheid he, ik zei het.
Sterkte meid!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Er is er weer eentje dronken hier.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef D. het volgende:
De rek is er een beetje uit hier geloof ik, dus het afscheid is aangebroken
Voor dadelijk/straks welterusten allen
Je gaat het bijna hopen hequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat het bijna hopen he![]()
Heeft ie een kwade dronk?
Je hebt wel een adres waar je heen kan vluchten als het te erg wordt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar als die niet dronken is loopt die ook altijd te schelden.![]()
Maar nu schreeuwde die namen en daarna iets wat leek op "Ik wil dood, aarrghhhh"Maar misschien verbeeld ik me dingen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel een adres waar je heen kan vluchten als het te erg wordt?
WTF dat meen je? Een keertje je internetvriendjes ontmoeten komt je op een WEEK ruzie te staan? Meine Gütequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och als ik wil ga ik toch wel hoor. Dan maar een week ruzie ofzo
Mooi!!quote:
Boh het zal geen volle week zijn hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat meen je? Een keertje je internetvriendjes ontmoeten komt je op een WEEK ruzie te staan? Meine Güte
Neem m gewoon meequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh het zal geen volle week zijn hoor![]()
Maar vrolijk wordt ie er niet van
De eerste week was hij terughoudend maar langzaamaan kreeg hij er wel zin inquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mocht de ONZ-meet wel, of kreeg je daar ook gezeur over?
Als hij thuis is kan hij mee ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem m gewoon mee
Wij zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik hoor
Tering, ik moest daar echt één keer gezeur over hebben. Ze kon me gelijk vertrekken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mocht de ONZ-meet wel, of kreeg je daar ook gezeur over?
Juist dan heb je de tijd aan jezelf en kun je doen en laten wat je wilt. Een gezelig samenzijn wordt het. Geen dagenlange grenzeloze neuk-orgie of whatever.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij thuis is kan hij mee ja.
Kans is groot dat ie dan op een booreiland zit en dan moet ik even iets meer moeite doen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering, ik moest daar echt één keer gezeur over hebben. Ze kon me gelijk vertrekken.
[ afbeelding ]
Maar okee, ik weet ook niet wat het is om een relatie te hebbenEn soms lees ik van die verhalen, dat ik denk "mwoa, dit leven is zo gek nog niet"
Zo heb ik ook ooit in 10 minuten besloten een huis te kopen
en er nog nooit één moment spijt van gehad, al moet het nog gebouwd worden. Dat was me met een vrouw erbij zeker nooit gelukt
Mijn idee!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist dan heb je de tijd aan jezelf en kun je doen en laten wat je wilt. Een gezelig samenzijn wordt het. Geen dagenlange grenzeloze neuk-orgie of whatever.
Misschien dat het tot Dr. Snuggles zijn briljante hersenpan kan doordringen dat het weleens de moeite zou lonen om de wereld BUITEN een booreiland om te gaan verkennenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn idee!!
Hij denkt daar soms iets anders over
Soms lijkt het alsof hij het liefst heeft dat mijn wereld even stilstaat als hij op een eiland zitquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat het tot Dr. Snuggles zijn briljante hersenpan kan doordringen dat het weleens de moeite zou lonen om de wereld BUITEN een booreiland om te gaan verkennen![]()
Al is dat idee best even wennen natuurlijk.
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het bij mijn vriendinnen eigenlijk ook niet, helemaal niet op mijn leeftijd. Die meiden hebben relaties van meerdere jaren, totaal passieloos. Aan/uit/aan/uit/aan/uit. Pff, ik word er al moe van als ik ze weer eens hoor klagen.
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
Hoi hoiquote:
Na ja de meesten heb ik eigenlijk weinig contact mee. Eens per jaar, kort voor kerstmis, hebben we een gezamenlijk diner. En in 2002 was dat gewoon lachen gieren brullen en kratten wegpompen, maar inmiddels zijn er allemaal vrouwen en vooral allemaal kinderen bij. Toch hecht ik er wel aan om iedereen tenminste eens per jaar weer te zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.
Dan maandenlang weer verhalen aanhoren over luiers, nachtelijke jankbuien enz
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggenquote:
Oh hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
Powerpuff girlsquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 @ 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoiIk hoor hier ookniet hoor. Voel me net een zigeuner. Maar goed, hier zitten wel een paar leuke mensen dus kom ikhier ook maar heen
Ik hoop dat de echt lachwekkende audities ook hier gepost gaan worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:57 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van plan om dat Popstars enzo te volgen dus dan moet ik hier zijn geloof ik.
Skoodeliewoohquote:
Ookquote:
Nijntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond heel de avond op mijn balkon gezeten en het onweerde weer aan alle kanten om me heen![]()
Helaas niet mooi genoeg om er foto's van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Bonsjoer Bosquote:
Verlate reactie, maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mogge Ceequote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen allen! Hier, een kippetjessmiley voor jullie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
crv, ik dacht eerst dat je icon een hamsterwiel had.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Verlate reactie, maarherkenbaar
quote:
Mogge c_aquote:
Mutsie ligt nog plat denk ik hoor :"quote:
Cee zelf toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:20 schreef crv het volgende:
[..]
Das meer wat voor Benny, die had toch 2 hamsters
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op het werk aangekomenis er weer niemand
Ik woonde ooit 7 minuten lopen van mijn werk af. dat was echt ideaal, zeker omdat ik om 7 uur en soms om 6 uur moest beginnen.quote:
Hooguit half uurtje rijden. Voor de fusie moest ik maar 5 min fietsenquote:
hoofdkantoor van mij zit op 10 minuten afstand met de autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woonde ooit 7 minuten lopen van mijn werk af. dat was echt ideaal, zeker omdat ik om 7 uur en soms om 6 uur moest beginnen.
Okee, ja ik heb geen rijbewijs, dus ben aangewezen op het OV of op de fiets. Naar 1 van mijn dagbestedingsplaatsen is het 30 minuten fietsen, maar dat vind ik wel te doen..quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoofdkantoor van mij zit op 10 minuten afstand met de auto
De klant waar ik nu zit is 1.5 uur rijden
is inderdaad te doen half uurtje fietsenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb geen rijbewijs, dus ben aangewezen op het OV of op de fiets. Naar 1 van mijn dagbestedingsplaatsen is het 30 minuten fietsen, maar dat vind ik wel te doen..
hoi hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:15 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] is tie weer, nu vanuit Basel
Mogge gekquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Morge mevrouw Cee, C_A en meneertje CRV
Mogge LLquote:
Aveyquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
hey, noem me is niet gek !quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:17 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge gek![]()
[..]
Mogge LL![]()
Hoe was je huwelijksnacht
welkom in het gekkenhuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
de rest ook nog aangeraakt ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stomend... ik zal Kally nooit meer 'oud' noemen
Die ookquote:
hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
Die ookwist ik niet
Een vriend van me die had vroeger ook 2 hamsters. Hij noemde Rambo en Hammer![]()
Rambo was echt cool![]()
Als die sliep en je maakte hem wakker werd ie pislink en blazen en dat zeker wel de halve dag ochtendhumeur
quote:
Verrekte groentjequote:Op donderdag 15 juli 2010 08:21 schreef crv het volgende:
[..]sorry, dacht geintje kon wel. Jij doet het per slot elke dag
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stomend... ik zal Kally nooit meer 'oud' noemen
haphapquote:
Verse groentesquote:
nog vroeg, heb ik nog honger hahaquote:
kutvolkquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:25 schreef crv het volgende:
t.ring het is hier op de zaak nôg steeds niet te harden. Degene die als laatste is weggegaan heeft de ramen potdicht gedaan, is het nog niet afgekoeld
Fransen [ afbeelding ]
quote:
Oh haiquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Verlate reactie, maarherkenbaar
Nou zo 's ochtends groentequote:
dus je FOK!ed nu in je slaapquote:
quote:
Daarom woon ik ook in de Elzass.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
dus je FOK!ed nu in je slaap![]()
Mogge fles
Cool, hoe doe je dat ?quote:
Mais ouiquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Begreep dat je een ruige nacht hebt gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
met of zonderquote:
Goedemorgen mevrouwquote:
ik nietquote:
ken ik nietquote:
Zonderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:44 schreef crv het volgende:
zijn der nog peepeltjes die binnenkort met het vliegtuig op vakantie gaan ?ik vlieg 15-09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder
over 9 maanden beschuit met muisjes ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij zei met
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 08:51:32 ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over 9 maanden beschuit met muisjes ?
I liedquote:
Woeiquote:
Al eeuwenlang een gebied van strijd tussen Duitsland en Frankrijk.quote:
Gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weet je het zeker, nadat je gister die filmpjes hebt bekekenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over 9 maanden beschuit met muisjes ?
Sympquote:
Zoetjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon pepermunt wat je dagelijks neemt dus?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die helpen niet tegen baby's of wel
nee denk niet hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
of een ravage, als hij neerstortquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:04 schreef crv het volgende:
Vandaag landt voor het eerst de A380 op Schiphol. Zal me een drukte geven
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig!dus nog 16 keer op bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
whehehe, nee ik doe niet mee, ik kijk en volg het welquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
je doet toch ook mee met de TdF of niet
Nopequote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We adopteren ook het een en anderquote:
Waarom zou die neerstorten?quote:
ow OK, Tja dan scoor je ook niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, nee ik doe niet mee, ik kijk en volg het wel
aah ok scheelt weer een paar keerquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We adopteren ook het een en anderMyraela bijvoorbeeld
alles is mogelijk, en overal rekening mee houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom zou die neerstorten?
Hier in Zurich vliegt ie al een lijndienst op Singapore
denk dat het een 3 tegen 1 wordt danquote:
Jawelquote:
Zij wilde ook met je trouwen, maar dat wilden wij niet, en ze kon niet beloven van je af te blijven (ze noemde jequote:
dus dan nog maar 15 kids ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zij wilde ook met je trouwen, maar dat wilden wij niet, en ze kon niet beloven van je af te blijven (ze noemde je) dus toen besloten we haar te adopteren, want van haar papa Ll blijft ze WEL af
Nee hoorquote:
Maar een groot deel halen we bij Foster Parents Planquote:
Kunt wel zien wie er bij jullie de bazen zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor
Hij moet maar teruglezen
Ja duhquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt wel zien wie er bij jullie de bazen zijn
Sweetquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een groot deel halen we bij Foster Parents Plan
Zegguh, dr zitten hier nog meer kerels in die SC hé. Als jij nou gewoon eens met Crazy-M er vandoor gaat, dan heb ik al wat meer luchtquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zij wilde ook met je trouwen, maar dat wilden wij niet, en ze kon niet beloven van je af te blijven (ze noemde je) dus toen besloten we haar te adopteren, want van haar papa Ll blijft ze WEL af
jij wou 3 vrouwen !!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zegguh, dr zitten hier nog meer kerels in die SC hé. Als jij nou gewoon eens met Crazy-M er vandoor gaat, dan heb ik al wat meer lucht
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zegguh, dr zitten hier nog meer kerels in die SC hé. Als jij nou gewoon eens met Crazy-M er vandoor gaat, dan heb ik al wat meer lucht
en ik wou niet iedereen afpakken van LLquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dump je me nou gewoon?![]()
Huppel ging al ook met Crazy-M, dus dan stuur je haar maar weg
er zijn meer vrouwen dan kerels... dus 1 man moet gewoon 3 vrouwen nemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo en Huppel mag je hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik wou niet iedereen afpakken van LL
Nemen okay, maar trouwen met alledriequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn meer vrouwen dan kerels... dus 1 man moet gewoon 3 vrouwen nemen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn meer vrouwen dan kerels... dus 1 man moet gewoon 3 vrouwen nemen
Dat heb je al gedaan, nu niet terugkrabbelen hequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nemen okay, maar trouwen met alledrie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nemen okay, maar trouwen met alledrie
quote:
En bedanktquote:
zolang moeten wachten op LLquote:
Jij denkt dat wij aan de kant te zetten zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
hij zet jullie gewoon als stuk vuil aan de kant
hij probeert het, maar jullie krijgen hem wel kleinquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij aan de kant te zetten zijn?
Alsof jij dat erg vindquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
hij zet jullie gewoon als stuk vuil aan de kant
Oh, en wat heb IK misdaan dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij wilde ons huwelijk openbreken om met hem te zijn
En hoe vond jij je huwelijksnacht?quote:
Hey, even opletten, ze wordt net gedumpt!quote:
IN DE KOFFIE JA!quote:
Daarom vraag ik het ook.$quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hey, even opletten, ze wordt net gedumpt!
Voortaan eerst lezen huppel en dan pas reagerenquote:
quote:
Jij hebt 3!!! vrouwen. Dan mag ik er ook 3, man of vrouw maakt me weinig uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar veel drank nodigquote:
Hij dumpt ons gewoon Huppelquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt 3!!! vrouwen. Dan mag ik er ook 3, man of vrouw maakt me weinig uit
heb ik het nu gedaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook al!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar veel drank nodig
Viel LL zo tegenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar veel drank nodig
Wou ik net zeggen, je bent me net voor hahaquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook al!
En ik drink normaal niet
Doen!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij dumpt ons gewoon Huppel
Ik ga Kally bellen dat zij hem dumpt![]()
Dan is ie zielig en alleen
Hmm vent zoeken waar we geen drank bij nodig hebben?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook al!
En ik drink normaal niet
Zeg eh... wij moesten zoveel drinken om het nog enigszins leuk te hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:32 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Drank en vrouwen.
Krijg nu toch wel meelij met LL
Tombo en ik worden gedumptquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan het even allemaal niet meer volgen...
Ik ga maar eens aan het werk
quote:
Deal!quote:Hmm vent zoeken waar we geen drank bij nodig hebben?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik hou wel van jullie, ik gun jullie alleen je vrijheid, niet dat je 2e en 3e vrouw bent achter Kally. Jullie verdienen beter
De smoesquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik hou wel van jullie, ik gun jullie alleen je vrijheid, niet dat je 2e en 3e vrouw bent achter Kally. Jullie verdienen beter
Sorry dat ik te laat was hoorquote:
Daar ging mn koffiequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nee das echt zo. Crazy-M kan jullie alles bieden wat je bij mij miste
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nee das echt zo. Crazy-M kan jullie alles bieden wat je bij mij miste
Zeg het eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hebben wij zelf ook nog iets te willen?
Dat is het planquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
Gisteren: Het huwelijk
Vandaag: De eerste meningsverschillen
Morgen: De goedmaaksex dag ?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het plan![]()
We zullen die man eens goed uitputten
Oh dat neem ik een dagje vrijquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het plan![]()
We zullen die man eens goed uitputten
Kan ook aan jullie liggen, misschien zijn jullie wel hardstikke saai zonder drankquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg eh... wij moesten zoveel drinken om het nog enigszins leuk te hebben
Fix'dquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat neem ik een dagje weekje vrij
oewi, nog een rel ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ook aan jullie liggen, misschien zijn jullie wel hardstikke saai zonder drank
Zeg eens niet van die stomme dingenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ook aan jullie liggen, misschien zijn jullie wel hardstikke saai zonder drank
Nee, feit dat jullie stemrecht hebben gekregen is al erg genoegquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hebben wij zelf ook nog iets te willen?
quote:
ah, teer puntje geraaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die stomme dingen
haha ev0l bastardquote:
Het was gewoon om wat losser te raken, zo'n eerste nachtquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die stomme dingen
De Meerderheid moet wel het werk doen dan dus LL kan mooi op zijn rug liggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah jullie met 3, is er 1tje moe kan ze rusten
tegen de tijd dat de ander moe is, is de eerste weer fit
That's mequote:
Vergeet je snorkel nietquote:
hahaha ERGquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:49 schreef crv het volgende:
[..]
De Meerderheid moet wel het werk doen dan dus LL kan mooi op zijn rug liggen![]()
Nu maar hopen dat ie een TV aan zijn plafond heeft
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
Gisteren: Het huwelijk
Vandaag: De eerste meningsverschillen
Morgen: De goedmaaksex dag ?
vind je?quote:
met een spiegel zie je alleen de achterkantquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo een TV? Wat is er nou mooier om naar te kijken dan de dames
Oeh, das dan wel weer lief!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo een TV? Wat is er nou mooier om naar te kijken dan de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |