Goebbels.quote:
Doutzen Kroes?quote:
Nee ze ging toch naar het keukenhof.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
zou je niet naar walibi gaan? of al geweest?
Niet teveel achtbanen waar de jongens nog niet inkunnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
zou je niet naar walibi gaan? of al geweest?
op de terugwegquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ze ging toch naar het keukenhof.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ze ging toch naar het keukenhof.
O, Rene Rene.quote:
Wat een prachtpottenbakkerspot heb je gemaakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
Does!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:nog 4 minuten en dan ga ik slapen
Ook zoiets. Wie noemt zijn kind nou "Doutzen"?quote:
Ze gaat halfbloedjes werpen.quote:
ah k. nog klein iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet teveel achtbanen waar de jongens nog niet inkunnen
Friezen. slecht volk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zoiets. Wie noemt zijn kind nou "Doutzen"?![]()
"Zeg, die dochter van jou. Douwt ze?" De tering
Nee, ik heb een tekening ervan gemaakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een prachtpottenbakkerspot heb je gemaakt.
Slaap lekker alweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
nog 4 minuten en dan ga ik slapen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je wegwe kunnen niet zonder je
Hoelang ga je ? Wel leuk Kreta
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je wegwe kunnen niet zonder je
Hoelang ga je ? Wel leuk Kreta
Kan ook niet he, met jarige zoon zaterdagquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee mop ik ga niet, we zitten te geinen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee mop ik ga niet, we zitten te geinen
Trusten tombolalala!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker alvast C_A![]()
Ik ga ook zo
Welterusten allen!![]()
trusten mopquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker alvast C_A![]()
Ik ga ook zo
Welterusten allen!![]()
Rijd er überhaupt wel een treinquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Op Kreta rijden best weinig treinen denk ik
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan ook niet he, met jarige zoon zaterdag
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ow.... Was wel lekker geweest
Nog 1 minuut
Zijn we nu al legendarisch ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga een woordenboek voor deze SC maken.
Nee. Net ff gekekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijd er überhaupt wel een trein
Nogmaalsquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Owja half 11 ik gaweltrusten allemaal die nu gaan slapen en weltrusten voor diegene die vannacht pas gaan slapen
ws wel van marklinquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijd er überhaupt wel een trein
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ga ook maar. Helaas. Wil genoeg uurtjes pitten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ga ook maar. Helaas. Wil genoeg uurtjes pitten.
Verkapt "Kijk mij in Marbella pubers nuecken"quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent net een nuekpartij in Marbella met een puber. Snel klaar maar wel schattig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt "Kijk mij in Marbella pubers nuecken"
Ben jij Roman Polanski?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amerika had ik iets met een 17 jarige toen ik 18 was. Ik kon berecht worden als pedofiel.
Nichtje.quote:
Ziek land. Hoef ik niet heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amerika had ik iets met een 17 jarige toen ik 18 was. Ik kon berecht worden als pedofiel.
Inderdaad, prachtig land. Alleen behandelen ze tieners vaak als kiendjes.quote:
Dat zal beslist wel. Het trekt me gewoon totaal niet. Ik geloof eigenlijk niet dat daar iets belangrijks is wat nergens anders ter wereld OOK is, nou ik er zo over nadenk.quote:
Nouja, ligt eraan wat je belangrijk vindt. Hollywood vindt je nergens anders, de natuurparken, siewosie de verschillende naturen soms in één staat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal beslist wel. Het trekt me gewoon totaal niet. Ik geloof eigenlijk niet dat daar iets belangrijks is wat nergens anders ter wereld OOK is, nou ik er zo over nadenk.
En tieners zijn al volwassen bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig land. Alleen behandelen ze tieners vaak als kiendjes.
Veel denken dat tieners geen sex horen te hebben, niet horen te drinken, niet horen te feesten. Tja.quote:
iek viend kiendjes en mooj woord mievrouw!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest als twintigjarige bij Downtown Disney (uitgaansgedeelte) een Mickey Mouse stempel op m'n hand.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
iek viend kiendjes en mooj woord mievrouw!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest als twintigjarige bij Downtown Disney (uitgaansgedeelte) een Mickey Mouse stempel op m'n hand.
Weer Net5
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
En Dream Girls bedoel je? Heb geen tv in de buurt.
Listen is zo mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Jennifer HudsonEn die andere zangeressen in de film.
Mja daar noem je zo wat. Hollywood okee, dat boeit me inderdaad geen ruk, maar dat ligt aan mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, ligt eraan wat je belangrijk vindt. Hollywood vindt je nergens anders, de natuurparken, siewosie de verschillende naturen soms in één staat.
Tjaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veel denken dat tieners geen sex horen te hebben, niet horen te drinken, niet horen te feesten. Tja.
Zijn jouw zwaarbevochten achterbanden er al eens een keer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja
Maar ze vertrouwen weer wel een 16 jarige met 400pk op de achterwielen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar verschillende naturen in één staatGimme a break Jack
40 van de 51 staten zijn in oppervlakte groter dan de hele Benelux. Voor de landschappelijke verscheidenheid kan je beter gewoon thuisblijven
Als je ooit de staat Oregon gezien hebt mag je praten, anders niet. Ik heb daar een jaar gewoond en je vindt daar woestijn, berggebied, kust, duinen, sneeuw, hitte, groen, alles.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar noem je zo wat. Hollywood okee, dat boeit me inderdaad geen ruk, maar dat ligt aan mij![]()
40 van de 51 staten zijn in oppervlakte groter dan de hele Benelux. Voor de landschappelijke verscheidenheid kan je beter gewoon thuisblijven
nou je weet echt niet wat je daar allemaal kunt zien hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar noem je zo wat. Hollywood okee, dat boeit me inderdaad geen ruk, maar dat ligt aan mij![]()
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om het wapenbeleid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja
Maar ze vertrouwen weer wel een 16 jarige met 400pk op de achterwielen
Voorbanden waren dat, en die zaten er nog op voor afgelopen weekendquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn jouw zwaarbevochten achterbanden er al eens een keer?
Oja, die ligt in het handschoenvakjequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om het wapenbeleid.
Dat nog net niet. Behalve bij rednecks.quote:
precies, ik heb t gewoon in mijn nachtkastje liggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Behalve bij rednecks.
Nouja, het is allemaal zo 'anders' daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Behalve bij rednecks.
Okee Oregon en Washington is het enige wat ik nog weleens zou willen zien, maar dan hoofdzakelijk omdat ik mijn afstudeerpresentatie over Mount St Helens gedaan heb. Verder, serieus hoor, het zal allemaal best wel indrukwekkend zijn, Yosemite, Crater Lake, Yellowstone en alles. Maar om nou daarvoor helemaal daarheen te gaan, neuh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je ooit de staat Oregon gezien hebt mag je praten, anders niet. Ik heb daar een jaar gewoond en je vindt daar woestijn, berggebied, kust, duinen, sneeuw, hitte, groen, alles.
Dingen die ik niet OOK ergens anders kan zien hebben we het over hequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
nou je weet echt niet wat je daar allemaal kunt zien hoor
Het is een land met veel aparte dingen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het is allemaal zo 'anders' daar
Volgens mij zou ik daar nooit uitgekeken raken
Maar da's met alle landen zo he, je moet er wel naar toe om het allemaal IRL te kunnen zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee Oregon en Washington is het enige wat ik nog weleens zou willen zien, maar dan hoofdzakelijk omdat ik mijn afstudeerpresentatie over Mount St Helens gedaan heb. Verder, serieus hoor, het zal allemaal best wel indrukwekkend zijn, Yosemite, Crater Lake, Yellowstone en alles. Maar om nou daarvoor helemaal daarheen te gaan, neuh.
ik ben er weleens heengegaan voor een hele trektocht. was wel lachen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee Oregon en Washington is het enige wat ik nog weleens zou willen zien, maar dan hoofdzakelijk omdat ik mijn afstudeerpresentatie over Mount St Helens gedaan heb. Verder, serieus hoor, het zal allemaal best wel indrukwekkend zijn, Yosemite, Crater Lake, Yellowstone en alles. Maar om nou daarvoor helemaal daarheen te gaan, neuh.
Waar in de VS ben je dan wel geweest Flash (waarvan je wel of niet onder de indruk was)?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is uniek, dus al die dingen in Amerika ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dingen die ik niet OOK ergens anders kan zien hebben we het over he
Mij boeit het welquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is een land met veel aparte dingen.
quote:
Yosemite, Crater Lake, Yellowstone grand canyonquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dingen die ik niet OOK ergens anders kan zien hebben we het over he
Nergens nogquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar in de VS ben je dan wel geweest Flash
Sorry, maar een uitgesproken mening over een land hebben en er nooit geweest zijn is wel heel ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |