Maar FOK!kers komen toch nooit buiten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja ik ben er wel eens langs geweest maar 't is er allemaal zo'n ons kent ons en als ik er te diep in duik dan ga ik voortaan als een schizofrene conifeer door het leven wanneer ik naar buiten ga want dan kan ik zomaar iemand uit 't topic IRL tegenkomen.
Wat ben je toch een heerlijk dictatortje he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wilde kijken hoeveel mensen meegingen.
hahaha,quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja ik ben er wel eens langs geweest maar 't is er allemaal zo'n ons kent ons en als ik er te diep in duik dan ga ik voortaan als een schizofrene conifeer door het leven wanneer ik naar buiten ga want dan kan ik zomaar iemand uit 't topic IRL tegenkomen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Nee maar ik bedoel ook buiten om het vuilnis weg te gooien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar FOK!kers komen toch nooit buiten?
Hoax, alleen om Clearasil te kopen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar FOK!kers komen toch nooit buiten?
kom, maar uithuilen bij mij.quote:
D'r was ooit een kaartje met locaties, volgens mij woont er eentje bij mij in de straat zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha,
iedereen die kent elkaar van forum, maar buiten de mensen van de universiteit heeft nog niemand elkaar in Real life gezien
sommige wonen zelfs in de zelfde omgevingen, gaan zelfde plek stappen. wel grappig opzich
Maar goed, is niet erg
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk dictatortje he.
In de jaren 40 was je naar een kamp gestuurd. Ik ook trouwens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, mij krijg je niet zo gek dat ik hierin me je meega
Bestaat dat nog ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoax, alleen om Clearasil te kopen.
Hooooi crv.quote:
Jij hebt huppel alquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom, maar uithuilen bij mij.
Nu ga ik echt naar boven
Ja toch.quote:
quote:
zouden we samen kampbeul zijn geweest dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In de jaren 40 was je naar een kamp gestuurd. Ik ook trouwens.
quote:
He bah nee, dat waren proleten. Ik was Liam Neeson.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
zouden we samen kampbeul zijn geweest dan?
Magda/Marthaquote:
quote:
Rukken op dit topique.quote:
Meneer Schindlerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah nee, dat waren proleten. Ik was Liam Neeson.
ik was rambo, weg kampquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah nee, dat waren proleten. Ik was Liam Neeson.
quote:
quote:
oeh, wat gebeurde daar dan?quote:
Magdaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Kally je gaat morgen naar Kreta, leuk zeg.
Die mongool spreekt het raar uit.quote:
Ja het was een complete verrassingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Kally je gaat morgen naar Kreta, leuk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |