ws wel van marklinquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijd er überhaupt wel een trein
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ga ook maar. Helaas. Wil genoeg uurtjes pitten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ga ook maar. Helaas. Wil genoeg uurtjes pitten.
Verkapt "Kijk mij in Marbella pubers nuecken"quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent net een nuekpartij in Marbella met een puber. Snel klaar maar wel schattig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt "Kijk mij in Marbella pubers nuecken"
Ben jij Roman Polanski?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amerika had ik iets met een 17 jarige toen ik 18 was. Ik kon berecht worden als pedofiel.
Nichtje.quote:
Ziek land. Hoef ik niet heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amerika had ik iets met een 17 jarige toen ik 18 was. Ik kon berecht worden als pedofiel.
Inderdaad, prachtig land. Alleen behandelen ze tieners vaak als kiendjes.quote:
Dat zal beslist wel. Het trekt me gewoon totaal niet. Ik geloof eigenlijk niet dat daar iets belangrijks is wat nergens anders ter wereld OOK is, nou ik er zo over nadenk.quote:
Nouja, ligt eraan wat je belangrijk vindt. Hollywood vindt je nergens anders, de natuurparken, siewosie de verschillende naturen soms in één staat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal beslist wel. Het trekt me gewoon totaal niet. Ik geloof eigenlijk niet dat daar iets belangrijks is wat nergens anders ter wereld OOK is, nou ik er zo over nadenk.
En tieners zijn al volwassen bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig land. Alleen behandelen ze tieners vaak als kiendjes.
Veel denken dat tieners geen sex horen te hebben, niet horen te drinken, niet horen te feesten. Tja.quote:
iek viend kiendjes en mooj woord mievrouw!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest als twintigjarige bij Downtown Disney (uitgaansgedeelte) een Mickey Mouse stempel op m'n hand.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
iek viend kiendjes en mooj woord mievrouw!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest als twintigjarige bij Downtown Disney (uitgaansgedeelte) een Mickey Mouse stempel op m'n hand.
Weer Net5
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
En Dream Girls bedoel je? Heb geen tv in de buurt.
Listen is zo mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Jennifer HudsonEn die andere zangeressen in de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |