het mag je niet trekken, maar er zo'n mening over vormen kan niet zonder er geweest te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef toch niet ergens geweest te zijn om er een mening over te mogen hebben? Ik zeg toch dat het me niet trekt? Ik hoef er niet zo verrekte hard nodig heen in ieder geval.
GMTAquote:
69, i know it.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt Flash, je gaat keihard op je woorden terugkomen. Na de VS is alles Madurodam.
Binnen 1 dag sta je tussen de surfdudes in de branding van de Pacific en in een kokend hete kermis midden in de woestijn tussen de neonreclames.
Binnen 1 dag sta je te turen in het gapende gat van een monster van een canyon en word je door een grot geleid dat bestaat uit knaloranje versteend zand, gesculptuurd in golvende muren.
*kwijl*
Best. Maar dan doet de PR iets verkeerd daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
het mag je niet trekken, maar er zo'n mening over vormen kan niet zonder er geweest te zijn.
nah, ik vond t wel leuk, maar was ook weer blij toen ik thuis wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt Flash, je gaat keihard op je woorden terugkomen. Na de VS is alles Madurodam.
Binnen 1 dag sta je tussen de surfdudes in de branding van de Pacific en in een kokend hete kermis midden in de woestijn tussen de neonreclames.
Binnen 1 dag sta je te turen in het gapende gat van een monster van een canyon en word je door een grot geleid dat bestaat uit knaloranje versteend zand, gesculptuurd in golvende muren.
*kwijl*
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, ik vond t wel leuk, maar was ook weer blij toen ik thuis was
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kallypoes
Oh shit het is alweer over 11'en!Ik moet naar m'n bed.
Trusten!
lol ik zat er 3 weken toen ik er op vakantie was. was me al lang zatquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kallypoes
Oh shit het is alweer over 11'en!Ik moet naar m'n bed.
Trusten!
Ik zou er ook schijtziek van worden na een jaar, dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Cee gaat weg als Kally hier is. Hmm. Zijn Kally en Cee dezelfde persoon? Dat zou een nieuwe ontwikkeling zijn, ik ben benieuwd.
kally en tombola waren al 1 toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Cee gaat weg als Kally hier is. Hmm. Zijn Kally en Cee dezelfde persoon? Dat zou een nieuwe ontwikkeling zijn, ik ben benieuwd.
Owquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
.... Ik begon Ali B muziek te downloaden,
Dat zou erg makkelijk in de gaten lopen. Als dat zo zou zijn dan zou Cee in IE en Kally in FF naast elkaar blijven posten, dan valt het veel minder opquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Er zal altijd baas boven baas zijn. En Amerika is best een bazenland.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?
De Rockies zijn vast wel de baas van de Himalaya, of toch niet?
Wat ik al eerder zei: Het zal best enorm gaaf en zo zijn hoor, maar kunnen we niet meer relativeren?
Jij hebt echt een notitieblokje om alle ontwikkelingen in bij te houden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Appels met peren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?
De Rockies zijn vast wel de baas van de Himalaya, of toch niet?
Wat ik al eerder zei: Het zal best enorm gaaf en zo zijn hoor, maar kunnen we niet meer relativeren?
Ja, zo doe ik dat ook altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou erg makkelijk in de gaten lopen. Als dat zo zou zijn dan zou Cee in IE en Kally in FF naast elkaar blijven posten, dan valt het veel minder op
Hmm, ze doet nu wel erg blij maar dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn. Ze wil me op het verkeerde been zetten. Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!quote:
Die ontwikkeling heb ik gemist, die moet ik in de gaten houden.quote:
Eh ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt een notitieblokje om alle ontwikkelingen in bij te houden?
En wat heb je met het andere been gedaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!
Ach dat klonen is soms leuk voor één avondje, ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Maar het is gewoon teveel moeite als je geen beroeps-schizofreen bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, ze doet nu wel erg blij maar dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn. Ze wil me op het verkeerde been zetten. Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!
[..]
Die ontwikkeling heb ik gemist, die moet ik in de gaten houden.
Voor jou een vraag voor mij ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
En wat heb je met het andere been gedaan?
Ik heb ook een kloon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach dat klonen is soms leuk voor één avondje, ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Maar het is gewoon teveel moeite als je geen beroeps-schizofreen bent
Huhquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:Alleen als ik serieus ben, moet je me serieus nemen.
Moeilijk te zien met m'n ooglapje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
dat houten been schroef je toch gewoon dagelijks los?
ah ik kan t inmiddels gewoon blind op de tastquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moeilijk te zien met m'n ooglapje.
Maar maar maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Huppel, je moet nog leren dat je mij bijna nooit serieus moet nemen. Alleen als ik serieus ben, moet je me serieus nemen. En het liefst in een bed, want zand schuurt.
Trustenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
Ik maakte ook maar een grapje
quote:
quote:
Koeltequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef D. het volgende:
Ik zie dat het in zeeland alweer begint met het slechte weer
Niemand?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan we meeten eigenlijk? Iedereen die wil, beetje BBQen en zo?
Hier ook, maar dat betekent wel dat het raam dicht moet blijven vannachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
jah dat is pas om 0300 hier of zo
September waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel, geen idee of ik magquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Myr is sinds kort blauw, Staat haar goed hequote:
Het valt me nu ineens opquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Myr is sinds kort blauw, Staat haar goed he
Och als ik wil ga ik toch wel hoor. Dan maar een week ruzie ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMGafhankelijkheid he, ik zei het.
Sterkte meid!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Er is er weer eentje dronken hier.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef D. het volgende:
De rek is er een beetje uit hier geloof ik, dus het afscheid is aangebroken
Voor dadelijk/straks welterusten allen
Je gaat het bijna hopen hequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat het bijna hopen he![]()
Heeft ie een kwade dronk?
Je hebt wel een adres waar je heen kan vluchten als het te erg wordt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar als die niet dronken is loopt die ook altijd te schelden.![]()
Maar nu schreeuwde die namen en daarna iets wat leek op "Ik wil dood, aarrghhhh"Maar misschien verbeeld ik me dingen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel een adres waar je heen kan vluchten als het te erg wordt?
WTF dat meen je? Een keertje je internetvriendjes ontmoeten komt je op een WEEK ruzie te staan? Meine Gütequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och als ik wil ga ik toch wel hoor. Dan maar een week ruzie ofzo
Mooi!!quote:
Boh het zal geen volle week zijn hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat meen je? Een keertje je internetvriendjes ontmoeten komt je op een WEEK ruzie te staan? Meine Güte
Neem m gewoon meequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh het zal geen volle week zijn hoor![]()
Maar vrolijk wordt ie er niet van
De eerste week was hij terughoudend maar langzaamaan kreeg hij er wel zin inquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mocht de ONZ-meet wel, of kreeg je daar ook gezeur over?
Als hij thuis is kan hij mee ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem m gewoon mee
Wij zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik hoor
Tering, ik moest daar echt één keer gezeur over hebben. Ze kon me gelijk vertrekken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mocht de ONZ-meet wel, of kreeg je daar ook gezeur over?
Juist dan heb je de tijd aan jezelf en kun je doen en laten wat je wilt. Een gezelig samenzijn wordt het. Geen dagenlange grenzeloze neuk-orgie of whatever.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij thuis is kan hij mee ja.
Kans is groot dat ie dan op een booreiland zit en dan moet ik even iets meer moeite doen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering, ik moest daar echt één keer gezeur over hebben. Ze kon me gelijk vertrekken.
[ afbeelding ]
Maar okee, ik weet ook niet wat het is om een relatie te hebbenEn soms lees ik van die verhalen, dat ik denk "mwoa, dit leven is zo gek nog niet"
Zo heb ik ook ooit in 10 minuten besloten een huis te kopen
en er nog nooit één moment spijt van gehad, al moet het nog gebouwd worden. Dat was me met een vrouw erbij zeker nooit gelukt
Mijn idee!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist dan heb je de tijd aan jezelf en kun je doen en laten wat je wilt. Een gezelig samenzijn wordt het. Geen dagenlange grenzeloze neuk-orgie of whatever.
Misschien dat het tot Dr. Snuggles zijn briljante hersenpan kan doordringen dat het weleens de moeite zou lonen om de wereld BUITEN een booreiland om te gaan verkennenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn idee!!
Hij denkt daar soms iets anders over
Soms lijkt het alsof hij het liefst heeft dat mijn wereld even stilstaat als hij op een eiland zitquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat het tot Dr. Snuggles zijn briljante hersenpan kan doordringen dat het weleens de moeite zou lonen om de wereld BUITEN een booreiland om te gaan verkennen![]()
Al is dat idee best even wennen natuurlijk.
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het bij mijn vriendinnen eigenlijk ook niet, helemaal niet op mijn leeftijd. Die meiden hebben relaties van meerdere jaren, totaal passieloos. Aan/uit/aan/uit/aan/uit. Pff, ik word er al moe van als ik ze weer eens hoor klagen.
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
Hoi hoiquote:
Na ja de meesten heb ik eigenlijk weinig contact mee. Eens per jaar, kort voor kerstmis, hebben we een gezamenlijk diner. En in 2002 was dat gewoon lachen gieren brullen en kratten wegpompen, maar inmiddels zijn er allemaal vrouwen en vooral allemaal kinderen bij. Toch hecht ik er wel aan om iedereen tenminste eens per jaar weer te zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.
Dan maandenlang weer verhalen aanhoren over luiers, nachtelijke jankbuien enz
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggenquote:
Oh hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
Powerpuff girlsquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 @ 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoiIk hoor hier ookniet hoor. Voel me net een zigeuner. Maar goed, hier zitten wel een paar leuke mensen dus kom ikhier ook maar heen
Ik hoop dat de echt lachwekkende audities ook hier gepost gaan worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:57 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van plan om dat Popstars enzo te volgen dus dan moet ik hier zijn geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |