Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het bij mijn vriendinnen eigenlijk ook niet, helemaal niet op mijn leeftijd. Die meiden hebben relaties van meerdere jaren, totaal passieloos. Aan/uit/aan/uit/aan/uit. Pff, ik word er al moe van als ik ze weer eens hoor klagen.
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het behoorlijk op mijn heupen krijg als er WEER eens een geboortekaartje van een vriend in de bus valt. En dan absoluut niet van "dat wil ik ook"maar wel van "Shit, ik moet hier iets mee. Ik moet er langs, een katoenen beest afgeven, doen of ik het leuk vind, brrr"
Hoi hoiquote:
Na ja de meesten heb ik eigenlijk weinig contact mee. Eens per jaar, kort voor kerstmis, hebben we een gezamenlijk diner. En in 2002 was dat gewoon lachen gieren brullen en kratten wegpompen, maar inmiddels zijn er allemaal vrouwen en vooral allemaal kinderen bij. Toch hecht ik er wel aan om iedereen tenminste eens per jaar weer te zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja en dan balen want die van mij gaat al bijna naar de brugklas dus ik zit in een hele andere fase van het ouderschap.
Dan maandenlang weer verhalen aanhoren over luiers, nachtelijke jankbuien enz
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggenquote:
Oh hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
Powerpuff girlsquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vond dit wel een leuk forum dus ik dacht laat ik eens gedag zeggen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 @ 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoiIk hoor hier ookniet hoor. Voel me net een zigeuner. Maar goed, hier zitten wel een paar leuke mensen dus kom ikhier ook maar heen
Ik hoop dat de echt lachwekkende audities ook hier gepost gaan worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:57 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van plan om dat Popstars enzo te volgen dus dan moet ik hier zijn geloof ik.
Skoodeliewoohquote:
Ookquote:
Nijntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond heel de avond op mijn balkon gezeten en het onweerde weer aan alle kanten om me heen![]()
Helaas niet mooi genoeg om er foto's van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Bonsjoer Bosquote:
Verlate reactie, maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mogge Ceequote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen allen! Hier, een kippetjessmiley voor jullie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
crv, ik dacht eerst dat je icon een hamsterwiel had.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Verlate reactie, maarherkenbaar
quote:
Mogge c_aquote:
Mutsie ligt nog plat denk ik hoor :"quote:
Cee zelf toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:20 schreef crv het volgende:
[..]
Das meer wat voor Benny, die had toch 2 hamsters
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo op het werk aangekomenis er weer niemand
Ik woonde ooit 7 minuten lopen van mijn werk af. dat was echt ideaal, zeker omdat ik om 7 uur en soms om 6 uur moest beginnen.quote:
Hooguit half uurtje rijden. Voor de fusie moest ik maar 5 min fietsenquote:
hoofdkantoor van mij zit op 10 minuten afstand met de autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woonde ooit 7 minuten lopen van mijn werk af. dat was echt ideaal, zeker omdat ik om 7 uur en soms om 6 uur moest beginnen.
Okee, ja ik heb geen rijbewijs, dus ben aangewezen op het OV of op de fiets. Naar 1 van mijn dagbestedingsplaatsen is het 30 minuten fietsen, maar dat vind ik wel te doen..quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoofdkantoor van mij zit op 10 minuten afstand met de auto
De klant waar ik nu zit is 1.5 uur rijden
is inderdaad te doen half uurtje fietsenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb geen rijbewijs, dus ben aangewezen op het OV of op de fiets. Naar 1 van mijn dagbestedingsplaatsen is het 30 minuten fietsen, maar dat vind ik wel te doen..
hoi hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:15 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] is tie weer, nu vanuit Basel
Mogge gekquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Morge mevrouw Cee, C_A en meneertje CRV
Mogge LLquote:
Aveyquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
hey, noem me is niet gek !quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:17 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge gek![]()
[..]
Mogge LL![]()
Hoe was je huwelijksnacht
welkom in het gekkenhuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:31 schreef Avey het volgende:
[..]
de rest ook nog aangeraakt ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stomend... ik zal Kally nooit meer 'oud' noemen
Die ookquote:
hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
Die ookwist ik niet
Een vriend van me die had vroeger ook 2 hamsters. Hij noemde Rambo en Hammer![]()
Rambo was echt cool![]()
Als die sliep en je maakte hem wakker werd ie pislink en blazen en dat zeker wel de halve dag ochtendhumeur
quote:
Verrekte groentjequote:Op donderdag 15 juli 2010 08:21 schreef crv het volgende:
[..]sorry, dacht geintje kon wel. Jij doet het per slot elke dag
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stomend... ik zal Kally nooit meer 'oud' noemen
haphapquote:
Verse groentesquote:
nog vroeg, heb ik nog honger hahaquote:
kutvolkquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:25 schreef crv het volgende:
t.ring het is hier op de zaak nôg steeds niet te harden. Degene die als laatste is weggegaan heeft de ramen potdicht gedaan, is het nog niet afgekoeld
Fransen [ afbeelding ]
quote:
Oh haiquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Verlate reactie, maarherkenbaar
Nou zo 's ochtends groentequote:
dus je FOK!ed nu in je slaapquote:
quote:
Daarom woon ik ook in de Elzass.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
dus je FOK!ed nu in je slaap![]()
Mogge fles
Cool, hoe doe je dat ?quote:
Mais ouiquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Begreep dat je een ruige nacht hebt gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
met of zonderquote:
Goedemorgen mevrouwquote:
ik nietquote:
ken ik nietquote:
Zonderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:44 schreef crv het volgende:
zijn der nog peepeltjes die binnenkort met het vliegtuig op vakantie gaan ?ik vlieg 15-09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder
over 9 maanden beschuit met muisjes ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij zei met
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 08:51:32 ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over 9 maanden beschuit met muisjes ?
I liedquote:
Woeiquote:
Al eeuwenlang een gebied van strijd tussen Duitsland en Frankrijk.quote:
Gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weet je het zeker, nadat je gister die filmpjes hebt bekekenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over 9 maanden beschuit met muisjes ?
Sympquote:
Zoetjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon pepermunt wat je dagelijks neemt dus?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die helpen niet tegen baby's of wel
nee denk niet hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die helpen niet tegen baby's of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |