Wel meteen een goede filtermethode dus! Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met die termen begrijpt 70% van RP je niet
Ik denk nog na, maar het is niet zo makkelijk
Recalcitrantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef Techno het volgende:
Recalcitrant maar dan op een positieve manier.
Mesjogge... over stomme woorden gesproken zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
Gestoord
1) Achterlijk 2) Afwijkend 3) Gek 4) Geschift 5) Idioot 6) Idioterig 7) Krankjorum 8) Krankzinnig 9) Maf 10) Mesjogge 11) Stupide 12) Zot
Mkay... die gaan het vast niet worden.
Nee, zonder prettig ervoor, gewoon "ik ben een beetje mesjogge".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mesjogge... over stomme woorden gesproken zeg![]()
Hihi, ik ben "prettig mesjogge"... mag dat dan wel?! Of gaat het puur om het woordje "prettig" ervoor?
Ik denk dat ik het gewoon op "maf" houd! Maf, maar dan positief... zoiets
Dat heeft dus niets met gestoord te maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef picardmike het volgende:
Ouwehoer?
Synoniem van ouwehoer:
babbelaar
kletser
leuterkous
zwamneus
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zonder prettig ervoor, gewoon "ik ben een beetje mesjogge".
* Spirit82 copy/pastequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, ik ben Spirit en ik ben me toch een mallerd, hihi. Lekkewwrr gek.
Weledele jonkvrouw Spirit, mijn naam is Don Quichot en ik jaag op malle molens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, ik ben Spirit en ik ben me toch een mallerd, hihi. Lekkewwrr gek.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Weledele jonkvrouw Spirit, mijn naam is Don Quichot en ik jaag op malle molens.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Weledele jonkvrouw Spirit, mijn naam is Don Quichot en ik jaag op malle molens.
Hij is ook zichzelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Karina het volgende:
OF je zegt: ik ben gewoon mezelf![]()
Even heel iets anders en totaal off topic tussendoor, maar ik vond het zo vies. Er was net een monteur voor mijn geiser hier, die moest (natuurlijk) ook even gebruik maken van de wc, vind ik eigenlijk vies, maar ja, je kunt hem moeilijk in zijn broek laten piesen.
OK ik hoor nog gekletter ooken nadat hij wegging waste hij zijn handen ook niet eens en zat dus met zijn vieze handen aan mijn deurklink
![]()
quote:Hoi hoi,
Wat doet zo'n knappe vrouw nou hier R.P.! Jij moet toch zo iedere man kunnen krijgen, of stel je soms stiekem hele hoge eisen, haha.
Ook 1 van je redenen om niet met mannen mee naar huis te gaan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |