"iets met mensen doen"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is wel iets dat mn ex ook zei een tijdje terug. Dat de meeste vrouwen op datingsite oftewel juf, of verpleegster ofzo zijn?
Volgens mij klopt dat wel. Mijn ex was ook verpleegsterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat mn ex ook zei een tijdje terug. Dat de meeste vrouwen op datingsite oftewel juf, of verpleegster ofzo zijn?
Mijn hemel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Jullie MOETEN echt dit filmpje over ene Marcel even zien, het is zo briljant in zoveel opzichten: http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
(er zitten ook andere verhalen bij, op zich ook wel vermakelijk)
* Ten eerste die uitstraling van Marcel. Onwijze doofus.
* ZIJN 101 DALMATIËR-DAS!!!!![]()
![]()
(vanaf 2.00)
* Zijn uitspraak van het Engels.
Ik ben soms echt onder m'n bureau gaan zitten omdat ik het niet meer aan kon zien.
Ik vind het niet zo erg, want ze zijn wel heel makkelijk te versieren als je net doet of je geinteresseerd bent in die kutklas van zequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:38 schreef Silenus het volgende:
Juffen zijn altijd irritant op internet ja, daar moet ik picardmike wel in gelijk geven.
Gaan ze dan elke avond vertellen of ze een drukke klas hebben gehad, wat kan mij dat nou interesseren.
Maar daarna kom je ook niet meer van ze afquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, want ze zijn wel heel makkelijk te versieren als je net doet of je geinteresseerd bent in die kutklas van ze.
mwah. gewoon zorgen dat haar mond gevuld isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Maar daarna kom je ook niet meer van ze af
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen dat je van mening bent dat een corrigerende tik best kan en weg zijn ze.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef Shoombak het volgende:
Maar daarna kom je ook niet meer van ze af
Maanvis, jeetjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah. gewoon zorgen dat haar mond gevuld is
Ik zal stiekem notities makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
KarinaIk verwacht een uitgebreid verslag.
Sorry, het is vrijdag, ik zit al in de kroegpraatstemmingquote:
Leuke kroegen zijn datquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, het is vrijdag, ik zit al in de kroegpraatstemming
Hey, wie weet kom ik em wel tegen via RP! Who knowsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je je teveel van internetdating voorstelt. Je hebt teveel een plaatje in je hoofd van 'de ideale man' denk ik
.
Het gaat er toch om hoe je je bij iemand voelt, niet wat voor stem ie heeft of hoe ie zijn haar heeft. Ik heb dan altijd zo'n idee van zou ze nou perse iemand willen die ook bij haar rose drinkende vriendinnen aanslaat of wordt ze echt ongelukkiger van een man zonder haarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, wie weet kom ik em wel tegen via RP! Who knowsMaar ik had geloof ik al ergens gemeld dat ik vrij kritisch ben ja
Ja dat is psychologisch bewezen dat je bij vrouwen altijd zo'n lage bromstem op moet zetten. Dan verhoog je je kansen. Sommige mannen die trainen daar zelfs op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, stem is niet heel belangrijk maar ook niet onbelangrijk. Ik ken een man, en als ik daarmee bel denk ik altijd "aaawwleuke steheemm" 't is wel leuk als je vriend ook een leuke stem heeft
Leuke stem hoeft niet perse maar er zijn ook dames waarbij ik denk van, kolere je zou dag in dag uit naar die stem moeten luisteren..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, stem is niet heel belangrijk maar ook niet onbelangrijk. Ik ken een man, en als ik daarmee bel denk ik altijd "aaawwleuke steheemm" 't is wel leuk als je vriend ook een leuke stem heeft
ja dat ga ik vanaf nu dus ook doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat is psychologisch bewezen dat je bij vrouwen altijd zo'n lage bromstem op moet zetten. Dan verhoog je je kansen. Sommige mannen die trainen daar zelfs op.
Ik heb ook weleens omgekeerd meegemaakt (niet met daten maar op het werk of zo), dan heb je iemand heel vaak aan de telefoon gehad en dan denk je "dat zal wel een leuke vent zijn", maar dan zie je hem in het echt en dan schrik je je rot!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Leuke stem hoeft niet perse maar er zijn ook dames waarbij ik denk van, kolere je zou dag in dag uit naar die stem moeten luisteren..
Non-conformistisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Kentoet het volgende:
@spirit: best lastig om een beter woord voor prettig gestoord/lekker gek te vinden. En jullie hebben hier ook enkele pogingen gedaan zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |