Waarom?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen ze ophielden de gevestigde partijen te stemmen waren het ineens debielen, daarvoor niet?
Een vraag met een vraag beantwoorden is een zwaktebodquote:
Nee. Niet als de eerste vraag zo vaag en onduidelijk is dat je er niets mee kunt. Waarom zou het zo zijn dat ze "eerst" geen debielen waren?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden is een zwaktebod
Leg jij eerst maar eens uit waarom mensen opeens debielen zijn zodra ze niet meer op de gevestigde orde stemmen.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Niet als de eerste vraag zo vaag en onduidelijk is dat je er niets mee kunt. Waarom zou het zo zijn dat ze "eerst" geen debielen waren?
Waarom zou ik een stelling moeten verdedigen die ik niet heb geponeerd? De stelling zijnde: waarom zijn mensen opeens debielen zodra ze niet meer op "de gevestigde orde" (kennelijk is twaalf jaar in de kamer, decennia in de politiek niet gevestigde orde) stemmen. Dat is een retorische vraag; het antwoord is uiteraard 'niet'.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:54 schreef huhggh het volgende:
[..]
Leg jij eerst maar eens uit waarom mensen opeens debielen zijn zodra ze niet meer op de gevestigde orde stemmen.
Toen waren het ook debielen. Alleen stemmen ze nu op een partij met hele gevaarlijke ideeen, en daarvoor niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:54 schreef huhggh het volgende:
[..]
Leg jij eerst maar eens uit waarom mensen opeens debielen zijn zodra ze niet meer op de gevestigde orde stemmen.
Het is dus eigenlijk beter om deze mensen het stemrecht te ontnemen?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toen waren het ook debielen. Alleen stemmen ze nu op een partij met hele gevaarlijke ideeen, en daarvoor niet.
Complete onzin, kutmarokkanen heb je zelfs al in de kleinste dorpjes in Limburg, Brabant en Zeeland. Roermond en Venlo hebben beide meer dan 15% niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:36 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
De PVV is vooral erg populair in Limburg. Daar in Zeeland en West-Brabant, die hebben nog nooit een moslim gezien.
Volgens mij doelen ze daar wel op.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk beter om deze mensen het stemrecht te ontnemen?
Dus als een debiel op de pvda is het geen probleem, maar het wordt wel een probleem als iemand op de pvv stemt?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toen waren het ook debielen. Alleen stemmen ze nu op een partij met hele gevaarlijke ideeen, en daarvoor niet.
Dat verandert er niets aan dat de kleinste dorpjes ook problemen hebben met Noord-Afrikanen.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:19 schreef Monidique het volgende:
Roermond en Venlo zijn dan ook steden en geen "kleinste dorpjes".
Nou, dat weet ik niet, ik weet wel dat Venlo en Roermond slechte voorbeelden van "kleinste dorpjes" zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat verandert er niets aan dat de kleinste dorpjes ook problemen hebben met Noord-Afrikanen.
Echt grote steden zijn het nou ook weer niet. Niet eens voor Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet, ik weet wel dat Venlo en Roermond slechte voorbeelden van "kleinste dorpjes" zijn.
Nee, maar we hadden het over "kleinste dorpjes", niet "niet echt grote steden".quote:Op zondag 18 juli 2010 12:31 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Echt grote steden zijn het nou ook weer niet. Niet eens voor Nederlandse begrippen.
In linkse kringen is Plato zeer populair. De voorhoedegedachte zeg maar. Het is niet voor niets dat de linksen continu figuren als Lenin/Stalin/Hitler/Mao afleveren.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Volgens mij doelen ze daar wel op.
Dan vraag je je toch echt af: wie is er dan echt gevaarlijk?
Ik zeg: zij die anderen het stemrecht willen ontnemen omdat mensen niet op de gevestigde orde willen stemmen.
Dictators hebben daar ook al zo'n handje van.
Maar he, ik zeg niks.
Dat was de vraag. Er wordt pas gekankert uit linkse hoek dat de stemmers op de PVV idioot zijn sinds ze PVV stemmen. Toen ze nog braaf CDA/PvdA whatever stemden hoorde ik nooit de zelfbenoemde linkse intelligentia kankeren over wat voor idioot het gemiddelde klapvee van hun partij was.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Niet als de eerste vraag zo vaag en onduidelijk is dat je er niets mee kunt. Waarom zou het zo zijn dat ze "eerst" geen debielen waren?
Maar Venlo en Roermond hebben dan ook veruit het meeste van Limburg.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Complete onzin, kutmarokkanen heb je zelfs al in de kleinste dorpjes in Limburg, Brabant en Zeeland. Roermond en Venlo hebben beide meer dan 15% niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld.
Jammer, maar zo is het gewoon.
In totaal zit Limburg qua percentage niet-westerse allochtonen tussen Friesland en Groningen in. En daarmee net boven Drenthequote:Op zondag 18 juli 2010 12:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Complete onzin, kutmarokkanen heb je zelfs al in de kleinste dorpjes in Limburg, Brabant en Zeeland. Roermond en Venlo hebben beide meer dan 15% niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld.
Jammer, maar zo is het gewoon.
Dat.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
In totaal zit Limburg qua percentage niet-westerse allochtonen tussen Friesland en Groningen in. En daarmee net boven Drenthe. Er zijn naar verhouding gewoon heel erg weinig niet-westerse allochtonen aldaar. Westerse allochtonen scoren ze wel vrij hoog.
En dat die niet-Westerse allochtonen dan ook daar voor zoveel problemen zorgen terwijl ze met zo weinig zijn, zegt mijn inziens veel over dat volk.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
In totaal zit Limburg qua percentage niet-westerse allochtonen tussen Friesland en Groningen in. En daarmee net boven Drenthe. Er zijn naar verhouding gewoon heel erg weinig niet-westerse allochtonen aldaar. Westerse allochtonen scoren ze wel vrij hoog.
Of die problemen zien ze vooral op tv en in de krant.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dat die niet-Westerse allochtonen dan ook daar voor zoveel problemen zorgen terwijl ze met zo weinig zijn, zegt mijn inziens veel over dat volk.
Weer zo eentje die Hitler als links zietquote:Op zondag 18 juli 2010 12:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In linkse kringen is Plato zeer populair. De voorhoedegedachte zeg maar. Het is niet voor niets dat de linksen continu figuren als Lenin/Stalin/Hitler/Mao afleveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |