Extreem slecht weer zegt die muts, gewoon een regenbuitjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
reportage over stormjagers bij eenvandaag, valt de verbinding weg door 't slechte weer
hier valt t allemaal nogal meequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, de boom hier tegenover is bijna dubbel gevouwen.
Ja hier ook, maar wat heeft dat ermee te maken ?quote:
Tot een half uurtje geleden hier ook!quote:
Tsja, hoe leggen we dat jou nou uit ..quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar wat heeft dat ermee te maken ?
Ja jullie krijgen het ergste hier blijft het bij regen en wat gerommel her en daar denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
hier is t nu aan t afnemen denk ik. denk dat we hier ws mazzel hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot een half uurtje geleden hier ook!
waren paar felle flitsen en ja er valt water uit de lucht, maar wind en storm is hier niet te zien.quote:
precies, regen, ff hozen. wat gerommel op de achtergrond. dat was t welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waren paar felle flitsen en ja er valt water uit de lucht, maar wind en storm is hier niet te zien.
kwas 't ook niet van plan, als ik al zou begrijpen waar het over gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet....dat is al genoeg gedaan hoor vandaag
Even aan haar onderbroekje gesnuffeld, ouwe witloof?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Het waaide hier even heel erg hard, had de was van de overbuurvrouw nu op m'n balkon hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Het waaide hier even heel erg hard, had de was van de overbuurvrouw nu op m'n balkon hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even aan haar onderbroekje gesnuffeld, ouwe witloof?
Ik wil dat ookquote:
quote:
Had je maar in Nijmegen moeten blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier alleen maar bloedsaaie regen, geen spannende verhalen.
Hoosde hier even stevig, maar nu weer rustig. En dat op quartorze julliet.................ook niet te geloven he. Veel festiviteiten zijn al afgeblazen hier van wege het weer en de voorspellingenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja hier ook, maar dat scheelt dan ook niet veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben dol op onweerquote:
Ik lees net elders dat heel Nijmegen zonder tv zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen kabel meer! De bliksem is waarschijnlijk hier ergens ingeslagen!
Teveel reclame tussendoor, evengoed bedankt voor de tip manquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebber vanavond om 20.30 uur op RTL 7 The Ghost and the Darkness, naar een waargebeurd verhaal. Heftige film vind ik wel
gaan ze toch lekker een DVD'tje kijken ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat heel Nijmegen zonder tv zit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
gaan ze toch lekker een DVD'tje kijken ?
Je zou toch denken dat dat met jouw prostaat een voordeel wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Teveel reclame tussendoor, evengoed bedankt voor de tip man
Laysa haar schuld, kijk naar de topic titel of ze het voor voelde.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen kabel meer! De bliksem is waarschijnlijk hier ergens ingeslagen!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht maar knul, totdat jij tegen de vijftig looptquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dat met jouw prostaat een voordeel was
Of uitzendinggemistquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
gaan ze toch lekker een DVD'tje kijken ?
zeik dan ook niet, neem die reclame voor lief, want het is een hartstikke goede film over AFRIKA !quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar knul, totdat jij tegen de vijftig loopt
Mensen die films op campingzenders kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
zeik dan ook niet, neem die reclame voor lief, want het is een hartstikke goede film over AFRIKA !
je broer??? is die beroemd dan wat doet ie en wat komt ie laten zien op ned. 1quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
Nog steeds gedonder en heel veel regen in Ernem, wind valt mee nu.
En nog steeds televisie, m'n broer komt zo weer op Ned1
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa haar schuld, kijk naar de topic titel of ze het voor voelde.( wat een raar woord, dat voorvoelen hahaha)
Nee, ik zal gaan zitten wachten tot ze 'm over 30 jaar op de Publieke uitzendenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die films op campingzenders kijken
Als ik niet zeik, dan heb ik last van mijn prostaat hèquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
zeik dan ook niet, neem die reclame voor lief, want het is een hartstikke goede film over AFRIKA !
Hij is de vakantiedokter, seizoen 1 wordt herhaald. Seizoen 2 zijn ze nu aan het opnemen in Portugal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je broer??? is die beroemd dan wat doet ie en wat komt ie laten zien op ned. 1
Nooit van downloaden gehoord?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik zal gaan zitten wachten tot ze 'm over 30 jaar op de Publieke uitzenden![]()
Koffffie, Koffffietijdddddddd
oh wat leuk, alleen nog nooit de vakantiedokter gekeken, ga ik maar eens doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is de vakantiedokter, seizoen 1 wordt herhaald. Seizoen 2 zijn ze nu aan het opnemen in Portugal.
Kan ook legaal, dan betaal je ervoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
da's illegaal, 't idee alleen al, daar doe ik niet aan mee
O kan dat ook, ik betaal namelijk graag voor een film Dat gratis downloaden is misdadig. Had ik trouwens al verteld dat ik voorzitter ben van de Tim Kuik Fanclubquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
O kan dat ook, ik betaal namelijk graag voor een film Dat gratis downloaden is misdadig. Had ik trouwens al verteld dat ik voorzitter ben van de Tim Kuik Fanclub
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoopsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb teruggelezen, een stuk.
Echt weer typisch een actie voor mij. Een stel ouders was te laat hun kinderen op te halen. Ze hadden wel gebeld maar we moeten dan handelen volgens het protocol en een waarschuwing geven. Eerst mondeling, dan 2x schriftelijk en dan uiteindelijk krijgen ze een boete (van 13 euro ofzo) Naja het was de eerste keer dus alleen mondelinge.
Dus ik zo van: ja, naja ik vind het wel heel vervelend om te moeten zeggen dat jullie een monderlinge waarschuwing krijgen. Dit heeft verder geen consequenties want blablabla.
En toen om het leed wat te verzachten: wat zien jullie er trouwens prachtig uit. (die vrouw had een heel mooi, netjes zwart jurkje aan en die man in pak enzo) hebben jullie een feestje gehad?
Nee. Een crematie.
Ik kon wel door de grond zakken.
Ouchquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Echt weer typisch een actie voor mij. Een stel ouders was te laat hun kinderen op te halen. Ze hadden wel gebeld maar we moeten dan handelen volgens het protocol en een waarschuwing geven. Eerst mondeling, dan 2x schriftelijk en dan uiteindelijk krijgen ze een boete (van 13 euro ofzo) Naja het was de eerste keer dus alleen mondelinge.
Dus ik zo van: ja, naja ik vind het wel heel vervelend om te moeten zeggen dat jullie een monderlinge waarschuwing krijgen. Dit heeft verder geen consequenties want blablabla.
En toen om het leed wat te verzachten: wat zien jullie er trouwens prachtig uit. (die vrouw had een heel mooi, netjes zwart jurkje aan en die man in pak enzo) hebben jullie een feestje gehad?
Nee. Een crematie.
Nee, dat heb je als man als je veel zeiktquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik niet zeik, dan heb ik last van mijn prostaat hè
oopsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nee. Een crematie.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hadden ze die dag dus al een keer meegemaakt, dat er iemand door de grond zakte
Duck Tape FTWquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef Soury het volgende:
Kut zooi, zitten wachten op die gast vanaf 08:00 vertrekt weer omdat er niks aan de hand is..
Zit er een gaatje in de afvoer pijp. Soury heeft duck_tape gekocht en nu lijkt het ok![]()
Vrijdag komt er weer een loodgieter.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nee. Een crematie.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahhaahha ik had je porum wel willen zien eigenlijk.. Jij was dat toch ook dat je iemand feliciteerde met een zwangerschap die gewoon vet was
quote:Caravans door storm in water
VETHUIZEN - Zeker twintig caravans zijn woensdag in een plas terechtgekomen bij VOF Campers in Vethuizen in Gelderland. De harde wind heeft in het gebied eveneens vijf hoogspanningsmasten omvergeblazen. Dat heeft een woordvoerster van de politie gezegd. Volgens haar zijn er „enkele gewonden” gevallen. Het aantal gewonden en de ernst van hun verwondingen zijn onbekend.
In de plaatsen Terborg, Ulft en Breedenbroek is er op dit moment geen stroom.
Ook delen van Nijmegen zijn getroffen door een stroomstoring. In het zuiden en oosten van de stad zitten talloze huishoudens zonder elektriciteit. Op veel plekken zijn verder bomen omgewaaid en is andere stormschade ontstaan.
Bij Nijmegen is deze week militair tentenkamp Heumensoord opgezet in verband met de Vierdaagse, die dinsdag begint. Daar zijn vooralsnog geen problemen, meldde een woordvoerster.
Het helpt een beetjequote:
oei, maar wel leuk hoe je het typt hier, kwam ff een glimlach op me gezicht, sorryquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nee. Een crematie.
stel je voor als het gebeurde onder de finale, maar ach er is nu tochg niks meer op tv dat het bekijken waard is.quote:
Ik heb de tour wel kunnen kijken...dus tis wel goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stel je voor als het gebeurde onder de finale, maar ach er is nu tochg niks meer op tv dat het bekijken waard is.
Hier ook, stiekem zijn we gewoon buren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
De zon schijnt alweer, goh, wat een noodweer, poe poe
Hier staat de galerij nog wel blankquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
De zon schijnt alweer, goh, wat een noodweer, poe poe
O o o, Liesquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg hoelang ze nog moest.
Toen ze me niet begrijpend aankeek voegde ik toe: ja de baby terwijl ik op haar buik wees.
Dat duurde pijnlijk lang want ik kreeg echt pas een paar minuten later door dat ze niet zwanger was.
Remlof was daar bij trouwens.
Loopt die op kolenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier ook, stiekem zijn we gewoon buren.
Hout! Dat is hele ouderwetsche groene stroom zeg maar!quote:
Als de pjoeter het maar doetquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hout! Dat is hele ouderwetsche groene stroom zeg maar!
Die doet het wel!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
O o o, LiesDat vraag je dus ook nooit meer zonder dat je zeker weet of iemand zwanger is. En die opmerking van vandaag
Lies was niet de eerste waarvan ik het hoorde. Ik kijk wel uit als ik een buik ziequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik het een volgende keer waarschijnlijk zo weer doe. Ik ben een beetje imupulsief soms.
Als het maar niet bij dezelfde isquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik het een volgende keer waarschijnlijk zo weer doe. Ik ben een beetje imupulsief soms.
Kut ik quote Lies... Die verdomde ava'squote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies was niet de eerste waarvan ik het hoorde. Ik kijk wel uit als ik een buik zie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
o ja je kan er ook foto's mee maken en mee filmen maar hoe dat weet ik nog niet![]()
en als je elkaar belt kan je elkaar zien![]()
ik wist niet eens dat dat bestond
Ja mn man heeft dat ook, jammer dat ik het niet heb want dat lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
Die onzin had ik op mijn oude telefoon ook! En dat ding had een batterij-duur van 1,5 uur. Snapte dat ding voor geen meter! Nu heb ik zo eentje die alleen kan bellen/smsen/slechte foto's kan maken!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
o ja je kan er ook foto's mee maken en mee filmen maar hoe dat weet ik nog niet![]()
nee je ziet elkaar gewoo zoals op de webcam enzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zit je naar elkaars oorsmeer te kijken ofzo? Of hoe moet ik mij dat voorstellen?
oh wat ben je schattig FANN, ach lief toch van hem.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft een nieuwe telefoon voor me gekocht![]()
verrassing![]()
ik kan wel jankenik snap er geen reet van
![]()
je kan er mee internetten en mailen en zelfs you toepjes kijken enzo
met een bleutooth... die is we gaaf trouwens![]()
alleen weet ik nu nog steeds niet hoe ik moet bellen![]()
morgen krijg ik weer les![]()
en jahaaaaaaa ik vin het ook heeeeeeeeel liefmaar ik kan daar niet mee omgaan
ik vond mij ouwe wel handig eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja mn man heeft dat ook, jammer dat ik het niet heb want dat lijkt me ook wel wat
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nee je ziet elkaar gewoo zoals op de webcam enzo
is ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat ben je schattig FANN, ach lief toch van hem.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan houdt je dus je telefoon voor ja als je belt?
hahaha een dag of 10, nou ja ooit krijg je het onder de knie, doe net als ik, gewoon op alle knopjes drukken, zelf de combi magnetron die ik al 7 jaar heb, roep ik 1 van de kids want weet nog niet precies hoe dat kreng werkt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook![]()
maar tis zoooooooo niks voor mij![]()
maar ik ga heel goed mijn best doen dan gaat het wel lukken
over een dag of 10 kan ik weer bellen
Spannendquote:
Hou op schei uit wij hebben een hete lucht ovenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha een dag of 10, nou ja ooit krijg je het onder de knie, doe net als ik, gewoon op alle knopjes drukken, zelf de combi magnetron die ik al 7 jaar heb, roep ik 1 van de kids want weet nog niet precies hoe dat kreng werkt.
( magnetron weet ik wel maar ontdooien en zo nee dat nog steeds niet)
o nee infra rood oven heet zoietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou op schei uit wij hebben een hete lucht oven![]()
ik weet ook de helft van de functies niet
Met bluetooth?quote:
Zie je dan het skelletje van de kip op een apart schermpjequote:
Daar kunnen visjes in..quote:
maak jij me even helemaal in de warquote:
Zout of zoetquote:
neequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je dan het skelletje van de kip op een apart schermpje
Ja, ik wilde zeepaardjes. Maar het onderhoud ervan heeft ervan weerhouden. Fuck it .. Ga wel naar Artisquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
Zout is zo tof, daar kan je zelf koraal enzo in laten groeien.
Maar ook verschrikkelijk moeilijk geloof ik.
Ik vond zoet al lastig.
vraag maar, FANN en ik hebben overal verstand vanquote:
een buitenaquariumquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb een heg en die wil ik weg hebben. Daarvoor in de plaats wil ik een muur (van die losse stenen die ze stapelen in een betonijzeren frame, zie je vaker tegenwoordig) van één meter hoog. Daarbovenop wil ik een aquarium, beetje speels, afwisselend met wat ander materiaal en met doorgangen, van 80 cm hoog. Kortom een erfafscheiding, beschermd met piranhas (of koi karpers). 's Avonds mooi verlicht ook, rondom de tuin
Dus als er iemand te dichtbij komt heb je waak piranha'squote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb een heg en die wil ik weg hebben. Daarvoor in de plaats wil ik een muur (van die losse stenen die ze stapelen in een betonijzeren frame, zie je vaker tegenwoordig) van één meter hoog. Daarbovenop wil ik een aquarium, beetje speels, afwisselend met wat ander materiaal en met doorgangen, van 80 cm hoog. Kortom een erfafscheiding, beschermd met piranhas (of koi karpers). 's Avonds mooi verlicht ook, rondom de tuin
Dat is dan ook nog buiten.. Das een vijver.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
waarom neem je niet van die glazen blokken, lijkt me wel mooi staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
neetenmiste niet dat ik weet , ik ken wel effe een foto maken maar dan wel
met mij gewone fototoestel want hoe dat ding op die telefoon werkt weet ik pas over
een week ofzo
een vijver in een bakkiequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog buiten.. Das een vijver.
Onbreekbaar glas is wel aan te raden iidquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus als er iemand te dichtbij komt heb je waak piranha's
DA'S EEN RAMP HOOR...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb een heg en die wil ik weg hebben. Daarvoor in de plaats wil ik een muur (van die losse stenen die ze stapelen in een betonijzeren frame, zie je vaker tegenwoordig) van één meter hoog. Daarbovenop wil ik een aquarium, beetje speels, afwisselend met wat ander materiaal en met doorgangen, van 80 cm. Kortom een erfafscheiding, beschermd met piranhas (of koi karpers). 's Avonds mooi verlicht ook, rondom de tuin
Dat dus, eentje van ongeveer 80 cm hoog, 40 cm breed. en 40 meter lang. NIet aaneengesloten maar met speelse onderbrekingen en een buizenstelsel waardoor die vissen van het ene in het andere compartiment kunnen komen.quote:
Vissen vinden dat niet zo grappigquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom neem je niet van die glazen blokken, lijkt me wel mooi staan.
ff op internet plaatje zoeken voor je dan weet je wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus als er iemand te dichtbij komt heb je waak piranha's
Nee hij had hem al...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fann, wilde je mán soms graag zo'n toestel ?
Maar daar kijk je bijna niet doorheen Heksjequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
deze bedoel ik Teun, gewoon een tip hoor.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Onbreekbaar glas is wel aan te raden iid
KoiKarpers moet je niet doen, is zo je bak leeggeroofd, krengen kosten duur hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk vind ik Koikarpers wel wat hebben
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat dus, eentje van ongeveer 80 cm hoog, 40 cm breed. en 40 meter lang. NIet aaneengesloten maar met speelse onderbrekingen en een buizenstelsel waardoor die vissen van het ene in het andere compartiment kunnen komen.
Nee joh, je hebt die dingen al voor een tientje, van die huis-tuin-keuken karpers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
KoiKarpers moet je niet doen, is zo je bak leeggeroofd, krengen kosten duur hoor.
worden bij bosjes uit vijvers enzo gejat.
nee, je gaat je heg weghalen, eronder metselen en dan licht erop zetten etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar daar kijk je bijna niet doorheen Heksje
Doe maar niet.. Vissen hebben lucht en dingen nodig. Tis voor jou plezier maar je doet die beesies er geen enkel plezier mee. Electra nodig voor de pompen en ga maar door. Vul het met nep dingen ofzo. Hoef je er ook niet naar om te kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat dus, eentje van ongeveer 80 cm hoog, 40 cm breed. en 40 meter lang. NIet aaneengesloten maar met speelse onderbrekingen en een buizenstelsel waardoor die vissen van het ene in het andere compartiment kunnen komen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hij had hem al...
de schat wilde me verrassen![]()
nah... dat is gelukt
Ik denk van wel, als je maar compartimenten gebruikt, bijvoorbeeld drie meter lang, dan weer één meter wat anders ertussen en dan nog eentje. Ik zit alleen met bevriezen van het water, waterkwaliteit, wat voor groen moet er in, etc.quote:
maar is wel mooi als schutting eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar daar kijk je bijna niet doorheen Heksje
Vissen kunnen niet denken hè, dat scheeltquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar niet.. Vissen hebben lucht en dingen nodig. Tis voor jou plezier maar je doet die beesies er geen enkel plezier mee. Electra nodig voor de pompen en ga maar door. Vul het met nep dingen ofzo. Hoef je er ook niet naar om te kijken.
Winter/Zomer... Waar begin je aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vissen kunnen niet denken hè, dat scheelt![]()
En ja, pompen en electra is nodig. Lijkt mij keigaaf in het donker, een muur van vissen
wel een hoop werk, ook kwa onderhoud. . .quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk van wel, als je maar compartimenten gebruikt, bijvoorbeeld drie meter lang, dan weer één meter wat anders ertussen en dan nog eentje. Ik zit alleen met bevriezen van het water, waterkwaliteit, wat voor groen moet er in, etc.
Jah...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat jammer, tja, dan moet je én blij zijn én ermee om leren gaan
Weet je wat er allemaal bij komt kijken, en 40 meter aan bak ben je al gauw duizenden euro's kwijt, pompen erbij, eventuele verwarmingselementenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk van wel, als je maar compartimenten gebruikt, bijvoorbeeld drie meter lang, dan weer één meter wat anders ertussen en dan nog eentje. Ik zit alleen met bevriezen van het water, waterkwaliteit, wat voor groen moet er in, etc.
Ah zo, nee ik vind dit mooier. Deze is te hoog, die moet dan één meter hoog worden. Daarbovenop het aquarium.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, je gaat je heg weghalen, eronder metselen en dan licht erop zetten etc.
oei zo moeilijk uit te leggen wat ik bedoel, maar daarop die bak bouwen.
nog mooier in de badkamer als afscheiding van de douchequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
maar is wel mooi als schutting eigenlijk
maar dan kijken je buren toch nog zo je tuin in ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vissen kunnen niet denken hè, dat scheelt![]()
En ja, pompen en electra is nodig. Lijkt mij keigaaf in het donker, een muur van vissen
't Is nog eens handig ook als je een BBQ hebt. Je pakt een verse vis en huppekeequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat er allemaal bij komt kijken, en 40 meter aan bak ben je al gauw duizenden euro's kwijt, pompen erbij, eventuele verwarmingselementen![]()
Ik geloof ook niet dat ik het nou echt een mooi gezicht vind als heg, maar goed jouw tuin
Daar maken we wel leuke zitjes voor die van buitenaf niet zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dan kijken je buren toch nog zo je tuin in ?
tegen je blote kont aan als je daar zit
Kan de buuv lekker glurenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dan kijken je buren toch nog zo je tuin in ?
tegen je blote kont aan als je daar zit
Ik denk dat het vooral s'avonds in het donker wel mooi kan zijn, maar ik zou het te veel werk vinden voor die paar uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat er allemaal bij komt kijken, en 40 meter aan bak ben je al gauw duizenden euro's kwijt, pompen erbij, eventuele verwarmingselementen![]()
Ik geloof ook niet dat ik het nou echt een mooi gezicht vind als heg, maar goed jouw tuin
ja ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nog mooier in de badkamer als afscheiding van de douche
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is nog eens handig ook als je een BBQ hebt. Je pakt een verse vis en huppekee
Heb ik alquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
denk niet dat je voor koikarpers moet gaan. denk eerder aan kleinere soorten bij zoietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is nog eens handig ook als je een BBQ hebt. Je pakt een verse vis en huppekee
Ik heb het gehad was idd mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ook![]()
is eigenlijk wel een briljant idee
Das wel vet cool... Ik heb van die glasblokken als afscheiding van de badkamer. Maar om er levende vissen in te stoppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die loopt vermoedelijk met een boog om mijn huis heen vanaf vorige weekend. En dat is maar beter ook (voor mijn gemoedsrust)quote:
ja, en vergeet die vrachtwagenchauffeur nietquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die loopt vermoedelijk met een boog om mijn huis heen vanaf vorige weekend. En dat is maar beter ook (voor mijn gemoedsrust)
Daar zitten ook wel aardige tussen, het kan dus welquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
http://cid-2c8c6275f8b09c80.skydrive.live.com/play.aspx/.res/2c8c6275f8b09c80!211/2C8C6275F8B09C80!219?ct=photos&sa=25282799
teun kijk eens hier, staat ook foto`s van de bouw.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef FANN het volgende:
Ow en Teun als je straks weer scherven in je tuin vindt dan lig je aquarium aan diggelen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, en vergeet die vrachtwagenchauffeur niet![]()
Ow en Teun als je straks weer scherven in je tuin vindt dan ligt je aquarium aan diggelen
Ja, ik zat ook te denken aan een krokodil, maar die zijn ook nogal fors hèquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
denk niet dat je voor koikarpers moet gaan. denk eerder aan kleinere soorten bij zoiets
Glas van twee cm dik krijg je niet zo snel stuk Fannquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, en vergeet die vrachtwagenchauffeur niet![]()
Ow en Teun als je straks weer scherven in je tuin vindt dan ligt je aquarium aan diggelen
ik dacht dat Heksie bedoelde dat die blokken onder het aquarium zouden komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Das wel vet cool... Ik heb van die glasblokken als afscheiding van de badkamer. Maar om er levende vissen in te stoppen.
kelere had ik zoveel sose gedronken ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Das wel vet cool... Ik heb van die glasblokken als afscheiding van de badkamer. Maar om er levende vissen in te stoppen.
dat bedoelde ik ook, en dan zo een bak erop bouwen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat Heksie bedoelde dat die blokken onder het aquarium zouden komen
Geen idee ik vind het een waardeloos project. Als Vissen liefhebber (op de grill)quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat Heksie bedoelde dat die blokken onder het aquarium zouden komen
hehe, babykrokodilquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook te denken aan een krokodil, maar die zijn ook nogal fors hè
Omdat je niet het besef hebt dat het een tering veel werk is (schoonmaken en onderhouden) Prop er wat van die beesies in van AH..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat het niet mooi is of omdat het niet kan?
ik tikte gewoon foto buitenaquariums in op google, denk dat je daar ideeen zat opdoet Teun.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zitten ook wel aardige tussen, het kan dus wel
Mij lijkt het juist mooi. Misschien alleen wat te kitscherig, daar twijfel ik wat over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ik vind het een waardeloos project. Als Vissen liefhebber (op de grill)
Johquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist mooi. Misschien alleen wat te kitscherig, daar twijfel ik wat over.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben weer TV! Kunst & Kitsch!
Je moet aan de vissen denken niet aan jezelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist mooi. Misschien alleen wat te kitscherig, daar twijfel ik wat over.
Hij wordt dicht van boven hoor. Ik zat ook te denken om de bovenkant af te schermen met een schuin aflopend dak, drie of vier pannen breed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik tikte gewoon foto buitenaquariums in op google, denk dat je daar ideeen zat opdoet Teun.
Maar ben ook bang, wat de andere zeggen, of ze gooien er troep in als je ff niet kijkt, of ze flikken je een kunstje, neem gewoon een buitencamera verdekt opgesteld, weet je ook wie dat glas toen strooide in je tuin.
Of je hangt een nepcamera op, weten die gasten veel.
na 1 zomer ben je er ws al op uitgekekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij wordt dicht van boven hoor. Ik zat ook te denken om de bovenkant af te schermen met een schuin aflopend dak, drie of vier pannen breed.
da's best wel een geinig programma, paar keer gezien, zat een keer een knul bijquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben weer TV! Kunst & Kitsch!
Ja, een dennenhaag is een stuk boeienderquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
na 1 zomer ben je er ws al op uitgekeken
Jaap zou er zeker blij mee zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of je hangt een nepcamera op, weten die gasten veel.
ja, maar vraag me dan toch af hoe je ze voer wilt geven, moet je toch het dak ergens optillen, kan wel klein gaatje gaan maken voor het voer, maar daar kunnen ze, ja ik denk ff verder, zo een fles bleek in leeg laten lopen, is je aquarium wel lekker schoon maar je vissen zijn dan dood.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij wordt dicht van boven hoor. Ik zat ook te denken om de bovenkant af te schermen met een schuin aflopend dak, drie of vier pannen breed.
Ko maar halen....die schijnt hier ergens ook nog te zwemmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook te denken aan een krokodil, maar die zijn ook nogal fors hè
whehehehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sylvie van der Vaart gefopt door Rafael
Je pist er tegen en dan gaat ie weer een jaar meequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, een dennenhaag is een stuk boeiender
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar vraag me dan toch af hoe je ze voer wilt geven, moet je toch het dak ergens optillen, kan wel klein gaatje gaan maken voor het voer, maar daar kunnen ze, ja ik denk ff verder, zo een fles bleek in leeg laten lopen, is je aquarium wel lekker schoon maar je vissen zijn dan dood.
Of dat ze hopen binnen te zijn en dat het niks is, en dan die gezichtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
da's best wel een geinig programma, paar keer gezien, zat een keer een knul bij
die een boek over rembrand had gekocht en daar zat een(losse) tekening in,
bleek een ECHTE Rembrand te zijn![]()
ik weet niet meer hoeveel die waard was maar echt heeeeeeel veel![]()
hij was gelijk binnen
Het denken staat niet stil. Het wordt ook volgend jaar, dan wil ik mijn hele tuin herinrichten. 't Is nu drie keer niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk ook dat ik het supermooi zou vinden, ook die vloer van de broer van fann trouwens.
Maar het gaat je een kapitaal kosten, niet eens zozeer de bakken zelf, danwel de verbindingstukken enzo. De ondergrond waarop je het zet moet tot op de milimeter egaal en moet een behoorlijk gewicht kunnen dragen.
Daarnaast zit je, zoals hier al gezegd met de pompen enzo, maar dit is nog wel op te lossen. Als je ook op veel plaatsen zorgt dat je erbij kan, zodat je rotte planten en dode vissen weg kan halen dat scheelt waarschijnlijk al iets. Je hebt een aantal flinke verwarminselementen nodig, ik denk 1 per grote bak, want het moet ook de verbindingsstukken verwarmen.
koikarpers lijkt mij geen optie aangezien de bak zo´n 40 centimeter breed zal zijn. Deze vissen worden na verloop van tijd erg groot en dan kunnen ze niet meer draaien waardoor het een doodlopend éénrichtingsverkeer zal worden. Zitten ze allemaal vast aan het eind van de schutting
Ik heb even voor je gezocht maar kon het niet vinden, een tijd terug zag ik in een topic een huis met zwembad waarbij de rand aan de bergkant een enorm aquarium was. Prachtig, maar onbetaalbaar.
Teun, als mensen echt kwaad willen dan legge ze je gewoon af, jij gaat weg naar je werk en hoppa staat er 1 in je tuin en een ander op de uitkijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moeten die dingen voer dan
![]()
Je kunt toch aan de tuinkant wel wat openingen maken, gewoon bovenin het verticale deel.
Die was toch al gevangen of niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ko maar halen....die schijnt hier ergens ook nog te zwemmen
Samenvattend advies: begin met een zwembadquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk ook dat ik het supermooi zou vinden, ook die vloer van de broer van fann trouwens.
Maar het gaat je een kapitaal kosten, niet eens zozeer de bakken zelf, danwel de verbindingstukken enzo. De ondergrond waarop je het zet moet tot op de milimeter egaal en moet een behoorlijk gewicht kunnen dragen.
Daarnaast zit je, zoals hier al gezegd met de pompen enzo, maar dit is nog wel op te lossen. Als je ook op veel plaatsen zorgt dat je erbij kan, zodat je rotte planten en dode vissen weg kan halen dat scheelt waarschijnlijk al iets. Je hebt een aantal flinke verwarminselementen nodig, ik denk 1 per grote bak, want het moet ook de verbindingsstukken verwarmen.
koikarpers lijkt mij geen optie aangezien de bak zo´n 40 centimeter breed zal zijn. Deze vissen worden na verloop van tijd erg groot en dan kunnen ze niet meer draaien waardoor het een doodlopend éénrichtingsverkeer zal worden. Zitten ze allemaal vast aan het eind van de schutting
Ik heb even voor je gezocht maar kon het niet vinden, een tijd terug zag ik in een topic een huis met zwembad waarbij de rand aan de bergkant een enorm aquarium was. Prachtig, maar onbetaalbaar.
die vloer is er daarna gelijk weer uitgeslooptquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ooit toen mn broer op kamers ging op zijn vissen moeten passen....![]()
Kutding van een pomp maakte nogal wat lawaai dus mn moeder had die uitgezet...dat was niet echt een succes![]()
rotte vis
Ik kan hem ook nog een 30 cm in de tuin zetten met een rasterwerk ervoor. Ik ben ook niet zo bang voor randdebielen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, als mensen echt kwaad willen dan legge ze je gewoon af, jij gaat weg naar je werk en hoppa staat er 1 in je tuin en een ander op de uitkijk.
denk dat je iets anders moet verzinnen want zolang er randdebielen zijn die het op jou gemunt hebben, kijk naar dat glas, dan moet je gewoon ff wachten met bouwen als dit opgelost is en je weet wie dit je geflikt heeft.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, als mensen echt kwaad willen dan legge ze je gewoon af, jij gaat weg naar je werk en hoppa staat er 1 in je tuin en een ander op de uitkijk.
denk dat je iets anders moet verzinnen want zolang er randdebielen zijn die het op jou gemunt hebben, kijk naar dat glas, dan moet je gewoon ff wachten met bouwen als dit opgelost is en je weet wie dit je geflikt heeft.
ja... en dan zeggen... nah... het was een erfstuk ik zou het toch nooooooooooit hebben verkochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Of dat ze hopen binnen te zijn en dat het niks is, en dan die gezichten
Ik MOET morgen de tour kijken. Jongste heeft momenteel een vakantiebaantje op een camping in Vercheny en de tour komt daar morgen voor de deur langs. Ze hebben spandoeken etc. gemaakt en of ik het maar allemaal even wil kijken?? Tuurlijk kind, doe ik voor je.........quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb de tour wel kunnen kijken...dus tis wel goed
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, die hadden ze nooit gevonden.![]()
Maar de broer van Laysa heeft wel krokodillenleder schoenen viel mij laatst op
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ze weten nu niet eens meer of ie echt was....en het waren er 2
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, die hadden ze nooit gevonden.![]()
Maar de broer van Laysa heeft wel krokodillenleder schoenen viel mij laatst op
das heel geen straf....ik kijk met je mee als ik tijd hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik MOET morgen de tour kijken. Jongste heeft momenteel een vakantiebaantje op een camping in Vercheny en de tour komt daar morgen voor de deur langs. Ze hebben spandoeken etc. gemaakt en of ik het maar allemaal even wil kijken?? Tuurlijk kind, doe ik voor je.........
Ja whahahahahaha, geweldig vind ik datquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... en dan zeggen... nah... het was een erfstuk ik zou het toch nooooooooooit hebben verkocht
Liesje, als mensen kwaad willen gaan ze steeds een stapje verder, echt straks kieperen ze er een fles bleek in of gooien een baksteen tegen die bak midden in de nacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zal toch allemaal wel een beetje meevallen heksje.
Glas in iemand tuin gooien is een nare streek, maar nog geen moordaanslag.
kom je wel eerst ff posten wat er op dat spandoek staat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik MOET morgen de tour kijken. Jongste heeft momenteel een vakantiebaantje op een camping in Vercheny en de tour komt daar morgen voor de deur langs. Ze hebben spandoeken etc. gemaakt en of ik het maar allemaal even wil kijken?? Tuurlijk kind, doe ik voor je.........
tdf is leuk idd. alleen was t vandaag wel saaiquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
das heel geen straf....ik kijk met je mee als ik tijd heb
Andersom kan ook hoor. Heb ooit eens een kwartier met een oud-collegaatje staan kleppen. Drie dagen later kregen we een geboorte kaartje, maar ik had dus echt helemaal niets gezien!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
O o o, LiesDat vraag je dus ook nooit meer zonder dat je zeker weet of iemand zwanger is. En die opmerking van vandaag
weet je wat ook mooi is Teun, als *achterwand* en daarvoor die bak.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan hem ook nog een 30 cm in de tuin zetten met een rasterwerk ervoor. Ik ben ook niet zo bang voor randdebielen.
Ik ben dr klaar voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
tdf is leuk idd. alleen was t vandaag wel saai
zondag weer bergen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
ik ben echt helemaal kapot![]()
niet van jullie hoor maar van de telefoon-les![]()
ik gaat effe een dutje doen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
ik ben echt helemaal kapot![]()
niet van jullie hoor maar van de telefoon-les![]()
ik gaat effe een dutje doen![]()
Nah, lekker vooruitzicht voor mij, er staat mij dus nog heel wat te wachtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje, als mensen kwaad willen gaan ze steeds een stapje verder, echt straks kieperen ze er een fles bleek in of gooien een baksteen tegen die bak midden in de nacht.
mensen zijn gek hoor.
Ja, daar heb ik het toch de hele tijd over? Losse stenen in betonijzeren gevlochten kooien!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ook mooi is Teun, als *achterwand* en daarvoor die bak.
van die losse brokken stenen in zo een kooiwerk van ijzerdraad, verdorrie moeilijk uit te leggen, overbuurman heeft zo zijn voortuin afscheiding gemaakt, staat zo leuk, van die rotsblokken in staal draadwerk en dan boven op elkaar gestapeld.
ga weer ff op internet kijken voor je kan je zien wat ik bedoel, als ik het kan vinden natuurlijk.
lekker dan, hahha dit bedoelde ik dus je had het al gepost.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah zo, nee ik vind dit mooier. Deze is te hoog, die moet dan één meter hoog worden. Daarbovenop het aquarium.
[ afbeelding ]
iPhone? Roep ook maar iets hoor................quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
ja ja ik weet het, maar bedoelde kleiner, die overbuurman heeft het in kleine staaldingen 1 meter bij 1 meter zeg maar en dan zo *opgestapeld*quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het toch de hele tijd over? Losse stenen in betonijzeren gevlochten kooien!
en dan ff lekker zo half in slaap vallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
me 2.
hoop op lekker zware etappe en ik dan lekker lui liggen kijken
en anders kom ik wel ff een hartig woordje wisselen met je burenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, lekker vooruitzicht voor mij, er staat mij dus nog heel wat te wachten![]()
Maar maak je geen zorgen Heksje, 't komt allemaal goed, ook hier met de buren.
dat was bij de etappe van vandaag niet moeilijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dan ff lekker zo half in slaap vallen
Klein stukje gezien....dr was hier in huis nogal druktequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was bij de etappe van vandaag niet moeilijk
al was t moeilijk om t maar bij half te houden
niet gemist. saaiste etappe van de tour.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klein stukje gezien....dr was hier in huis nogal drukte
En zeker te weten niet in Nederland..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Prachtig, maar onbetaalbaar.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
niet gemist. saaiste etappe van de tour.
al heb ik wel redelijk gescoord in mijn pooltjes
Ik vind het wel verrassend...niet dat het leuk is dat menigeen op zn smoelwerk valt maar het maakt de tour wel weer wat minder voorspellendquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
niet gemist. saaiste etappe van de tour.
al heb ik wel redelijk gescoord in mijn pooltjes
* jaloers isquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vorige week de 6de etappe gezien in Bouhy, vond het geweldig!
Die helicopters die rondjes vliegen boven het peloton, het waren er 5 !
De reclamecaravaan, de dingen die om je oren vliegen, we hadden 7 petjes, en nog veel meer spulletjes, en ook zo'n groene hand, schoonmaakmiddel en madeleines . En dan vergeet ik nog een aantal dingen.
En dan hoor je het peloton aankomen, je merkt het aanzwellende geluid van de mensen langs het parcours, ja het was fantastisch om mee te maken.
ah dat is kicken iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vorige week de 6de etappe gezien in Bouhy, vond het geweldig!
Die helicopters die rondjes vliegen boven het peloton, het waren er 5 !
De reclamecaravaan, de dingen die om je oren vliegen, we hadden 7 petjes, en nog veel meer spulletjes, en ook zo'n groene hand, schoonmaakmiddel en madeleines . En dan vergeet ik nog een aantal dingen.
En dan hoor je het peloton aankomen, je merkt het aanzwellende geluid van de mensen langs het parcours, ja het was fantastisch om mee te maken.
vanaadg toch niet echt grote valpartijen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel verrassend...niet dat het leuk is dat menigeen op zn smoelwerk valt maar het maakt de tour wel weer wat minder voorspellend
Geen grote maar er valt elke dag wel minstens 1 renner....vreemde tour dit jaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
vanaadg toch niet echt grote valpartijen?
of heb ik dat gemist?
Slaap lekker heks, anderen ook alvastquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker![]()
en voor Marrije, misschien tot morgen en misschien ook nietals ik je morgenochtend niet lees dan lig je waarschijnlijk te puffen of bent net uitgepuft, dus *spreek* ik je niet meer, wens je vast een snelle bevalling
yeah dat is waar idd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen grote maar er valt elke dag wel minstens 1 renner....vreemde tour dit jaar
Slaap lekker lief heksjequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker![]()
en voor Marrije, misschien tot morgen en misschien ook nietals ik je morgenochtend niet lees dan lig je waarschijnlijk te puffen of bent net uitgepuft, dus *spreek* ik je niet meer, wens je vast een snelle bevalling
trusten toverheksquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Toverheks het volgende:
Ik word er schijtziek van iedere keer dubbele smileys of 4 x quoten, misschien is het wel een teken dat ik van Fok afmoetquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van iedere keer dubbele smileys of 4 x quoten, misschien is het wel een teken dat ik van Fok afmoet
Als jij gaat, dan ga ik ook. Ik ben solidairquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van iedere keer dubbele smileys of 4 x quoten, misschien is het wel een teken dat ik van Fok afmoet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij gaat, dan ga ik ook. Ik ben solidair![]()
slijmbalquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:
Bang voor een beetje concurrentie, baas Piet?quote:
Ja, twee, size B dacht ik?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
Ow Teun had je gezien hoeveel punten ik had?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is kicken idd
ik wil weleens een keer naar een bergetappe toe. lijkt me echt lachen.
Het wordt tijd dat jij ook weer eens lief tegen mij gaat doenquote:
Nou ja straks vast wel naar bedquote:
In de F1quote:
Hear, hear Pietjequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij ook weer eens lief tegen mij gaat doen
Ik ben gezakt in de ranking en ik moet gaan investeren. Ik heb alleen maar 22 miljoen en Kally wil mij niets lenen, de bitchquote:
ik ben nog nooit naar een bergetappe geweest. wel in parijs enzo. maar bergetappe lijkt me zoveel mooier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jaren geleden een etappe gezien bij de Mt. Ventoux toen reed Erik Dekker nog mee. Riep zijn naam en hij zwaaide, zo leuk!
Daar staan langs de hele berg de caravans naast elkaar, helemaal tot boven, wat een drukte! En een supersfeer, allerlei landen door elkaar en geen wanklank. Iedereen zit lekker met elkaar aan een biertje, echt hartstikke gezellig.
Teun had niet zo veel puntenquote:
Wat is jouw plaats eigenlijk in het overall klassement?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun had niet zo veel punten![]()
Ik iets meer
Je werkt er zelf maar lekker voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben gezakt in de ranking en ik moet gaan investeren. Ik heb alleen maar 22 miljoen en Kally wil mij niets lenen, de bitch
Duhhhhhhquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun had niet zo veel punten![]()
Ik iets meer
ik was ook zwaar hopeloosquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben gezakt in de ranking en ik moet gaan investeren. Ik heb alleen maar 22 miljoen en Kally wil mij niets lenen, de bitch
Mocht ik overhouden van al dat gezwoeg - kostenposten dan ken ik wel andere goede doelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je werkt er zelf maar lekker voor...en als je dan toch bezig bent...doe ook maar voor mij
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had 't tegen Teun, lieve Kally.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij ook weer eens lief tegen mij gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |