Extreem slecht weer zegt die muts, gewoon een regenbuitjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
reportage over stormjagers bij eenvandaag, valt de verbinding weg door 't slechte weer
hier valt t allemaal nogal meequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, de boom hier tegenover is bijna dubbel gevouwen.
Ja hier ook, maar wat heeft dat ermee te maken ?quote:
Tot een half uurtje geleden hier ook!quote:
Tsja, hoe leggen we dat jou nou uit ..quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar wat heeft dat ermee te maken ?
Ja jullie krijgen het ergste hier blijft het bij regen en wat gerommel her en daar denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, de boom hier tegenover is bijna dubbel gevouwen.
hier is t nu aan t afnemen denk ik. denk dat we hier ws mazzel hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot een half uurtje geleden hier ook!
waren paar felle flitsen en ja er valt water uit de lucht, maar wind en storm is hier niet te zien.quote:
precies, regen, ff hozen. wat gerommel op de achtergrond. dat was t welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waren paar felle flitsen en ja er valt water uit de lucht, maar wind en storm is hier niet te zien.
kwas 't ook niet van plan, als ik al zou begrijpen waar het over gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet....dat is al genoeg gedaan hoor vandaag
Even aan haar onderbroekje gesnuffeld, ouwe witloof?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Het waaide hier even heel erg hard, had de was van de overbuurvrouw nu op m'n balkon hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Het waaide hier even heel erg hard, had de was van de overbuurvrouw nu op m'n balkon hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even aan haar onderbroekje gesnuffeld, ouwe witloof?
Ik wil dat ookquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |