Extreem slecht weer zegt die muts, gewoon een regenbuitjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
reportage over stormjagers bij eenvandaag, valt de verbinding weg door 't slechte weer
hier valt t allemaal nogal meequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, de boom hier tegenover is bijna dubbel gevouwen.
Ja hier ook, maar wat heeft dat ermee te maken ?quote:
Tot een half uurtje geleden hier ook!quote:
Tsja, hoe leggen we dat jou nou uit ..quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar wat heeft dat ermee te maken ?
Ja jullie krijgen het ergste hier blijft het bij regen en wat gerommel her en daar denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
hier is t nu aan t afnemen denk ik. denk dat we hier ws mazzel hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot een half uurtje geleden hier ook!
waren paar felle flitsen en ja er valt water uit de lucht, maar wind en storm is hier niet te zien.quote:
precies, regen, ff hozen. wat gerommel op de achtergrond. dat was t welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waren paar felle flitsen en ja er valt water uit de lucht, maar wind en storm is hier niet te zien.
kwas 't ook niet van plan, als ik al zou begrijpen waar het over gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet....dat is al genoeg gedaan hoor vandaag
Even aan haar onderbroekje gesnuffeld, ouwe witloof?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Het waaide hier even heel erg hard, had de was van de overbuurvrouw nu op m'n balkon hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Het waaide hier even heel erg hard, had de was van de overbuurvrouw nu op m'n balkon hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even aan haar onderbroekje gesnuffeld, ouwe witloof?
Ik wil dat ookquote:
quote:
Had je maar in Nijmegen moeten blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier alleen maar bloedsaaie regen, geen spannende verhalen.
Hoosde hier even stevig, maar nu weer rustig. En dat op quartorze julliet.................ook niet te geloven he. Veel festiviteiten zijn al afgeblazen hier van wege het weer en de voorspellingenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja hier ook, maar dat scheelt dan ook niet veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben dol op onweerquote:
Ik lees net elders dat heel Nijmegen zonder tv zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen kabel meer! De bliksem is waarschijnlijk hier ergens ingeslagen!
Teveel reclame tussendoor, evengoed bedankt voor de tip manquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebber vanavond om 20.30 uur op RTL 7 The Ghost and the Darkness, naar een waargebeurd verhaal. Heftige film vind ik wel
gaan ze toch lekker een DVD'tje kijken ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat heel Nijmegen zonder tv zit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
gaan ze toch lekker een DVD'tje kijken ?
Je zou toch denken dat dat met jouw prostaat een voordeel wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Teveel reclame tussendoor, evengoed bedankt voor de tip man
Laysa haar schuld, kijk naar de topic titel of ze het voor voelde.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen kabel meer! De bliksem is waarschijnlijk hier ergens ingeslagen!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht maar knul, totdat jij tegen de vijftig looptquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dat met jouw prostaat een voordeel was
Of uitzendinggemistquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
gaan ze toch lekker een DVD'tje kijken ?
zeik dan ook niet, neem die reclame voor lief, want het is een hartstikke goede film over AFRIKA !quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar knul, totdat jij tegen de vijftig loopt
Mensen die films op campingzenders kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
zeik dan ook niet, neem die reclame voor lief, want het is een hartstikke goede film over AFRIKA !
je broer??? is die beroemd dan wat doet ie en wat komt ie laten zien op ned. 1quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
Nog steeds gedonder en heel veel regen in Ernem, wind valt mee nu.
En nog steeds televisie, m'n broer komt zo weer op Ned1
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa haar schuld, kijk naar de topic titel of ze het voor voelde.( wat een raar woord, dat voorvoelen hahaha)
Nee, ik zal gaan zitten wachten tot ze 'm over 30 jaar op de Publieke uitzendenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die films op campingzenders kijken
Als ik niet zeik, dan heb ik last van mijn prostaat hèquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
zeik dan ook niet, neem die reclame voor lief, want het is een hartstikke goede film over AFRIKA !
Hij is de vakantiedokter, seizoen 1 wordt herhaald. Seizoen 2 zijn ze nu aan het opnemen in Portugal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je broer??? is die beroemd dan wat doet ie en wat komt ie laten zien op ned. 1
Nooit van downloaden gehoord?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik zal gaan zitten wachten tot ze 'm over 30 jaar op de Publieke uitzenden![]()
Koffffie, Koffffietijdddddddd
oh wat leuk, alleen nog nooit de vakantiedokter gekeken, ga ik maar eens doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is de vakantiedokter, seizoen 1 wordt herhaald. Seizoen 2 zijn ze nu aan het opnemen in Portugal.
Kan ook legaal, dan betaal je ervoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
da's illegaal, 't idee alleen al, daar doe ik niet aan mee
O kan dat ook, ik betaal namelijk graag voor een film Dat gratis downloaden is misdadig. Had ik trouwens al verteld dat ik voorzitter ben van de Tim Kuik Fanclubquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
O kan dat ook, ik betaal namelijk graag voor een film Dat gratis downloaden is misdadig. Had ik trouwens al verteld dat ik voorzitter ben van de Tim Kuik Fanclub
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoopsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb teruggelezen, een stuk.
Echt weer typisch een actie voor mij. Een stel ouders was te laat hun kinderen op te halen. Ze hadden wel gebeld maar we moeten dan handelen volgens het protocol en een waarschuwing geven. Eerst mondeling, dan 2x schriftelijk en dan uiteindelijk krijgen ze een boete (van 13 euro ofzo) Naja het was de eerste keer dus alleen mondelinge.
Dus ik zo van: ja, naja ik vind het wel heel vervelend om te moeten zeggen dat jullie een monderlinge waarschuwing krijgen. Dit heeft verder geen consequenties want blablabla.
En toen om het leed wat te verzachten: wat zien jullie er trouwens prachtig uit. (die vrouw had een heel mooi, netjes zwart jurkje aan en die man in pak enzo) hebben jullie een feestje gehad?
Nee. Een crematie.
Ik kon wel door de grond zakken.
Ouchquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Echt weer typisch een actie voor mij. Een stel ouders was te laat hun kinderen op te halen. Ze hadden wel gebeld maar we moeten dan handelen volgens het protocol en een waarschuwing geven. Eerst mondeling, dan 2x schriftelijk en dan uiteindelijk krijgen ze een boete (van 13 euro ofzo) Naja het was de eerste keer dus alleen mondelinge.
Dus ik zo van: ja, naja ik vind het wel heel vervelend om te moeten zeggen dat jullie een monderlinge waarschuwing krijgen. Dit heeft verder geen consequenties want blablabla.
En toen om het leed wat te verzachten: wat zien jullie er trouwens prachtig uit. (die vrouw had een heel mooi, netjes zwart jurkje aan en die man in pak enzo) hebben jullie een feestje gehad?
Nee. Een crematie.
Nee, dat heb je als man als je veel zeiktquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik niet zeik, dan heb ik last van mijn prostaat hè
oopsquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nee. Een crematie.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hadden ze die dag dus al een keer meegemaakt, dat er iemand door de grond zakte
Duck Tape FTWquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef Soury het volgende:
Kut zooi, zitten wachten op die gast vanaf 08:00 vertrekt weer omdat er niks aan de hand is..
Zit er een gaatje in de afvoer pijp. Soury heeft duck_tape gekocht en nu lijkt het ok![]()
Vrijdag komt er weer een loodgieter.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nee. Een crematie.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahhaahha ik had je porum wel willen zien eigenlijk.. Jij was dat toch ook dat je iemand feliciteerde met een zwangerschap die gewoon vet was
quote:Caravans door storm in water
VETHUIZEN - Zeker twintig caravans zijn woensdag in een plas terechtgekomen bij VOF Campers in Vethuizen in Gelderland. De harde wind heeft in het gebied eveneens vijf hoogspanningsmasten omvergeblazen. Dat heeft een woordvoerster van de politie gezegd. Volgens haar zijn er „enkele gewonden” gevallen. Het aantal gewonden en de ernst van hun verwondingen zijn onbekend.
In de plaatsen Terborg, Ulft en Breedenbroek is er op dit moment geen stroom.
Ook delen van Nijmegen zijn getroffen door een stroomstoring. In het zuiden en oosten van de stad zitten talloze huishoudens zonder elektriciteit. Op veel plekken zijn verder bomen omgewaaid en is andere stormschade ontstaan.
Bij Nijmegen is deze week militair tentenkamp Heumensoord opgezet in verband met de Vierdaagse, die dinsdag begint. Daar zijn vooralsnog geen problemen, meldde een woordvoerster.
Het helpt een beetjequote:
oei, maar wel leuk hoe je het typt hier, kwam ff een glimlach op me gezicht, sorryquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nee. Een crematie.
stel je voor als het gebeurde onder de finale, maar ach er is nu tochg niks meer op tv dat het bekijken waard is.quote:
Ik heb de tour wel kunnen kijken...dus tis wel goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stel je voor als het gebeurde onder de finale, maar ach er is nu tochg niks meer op tv dat het bekijken waard is.
Hier ook, stiekem zijn we gewoon buren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
De zon schijnt alweer, goh, wat een noodweer, poe poe
Hier staat de galerij nog wel blankquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
De zon schijnt alweer, goh, wat een noodweer, poe poe
O o o, Liesquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg hoelang ze nog moest.
Toen ze me niet begrijpend aankeek voegde ik toe: ja de baby terwijl ik op haar buik wees.
Dat duurde pijnlijk lang want ik kreeg echt pas een paar minuten later door dat ze niet zwanger was.
Remlof was daar bij trouwens.
Loopt die op kolenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier ook, stiekem zijn we gewoon buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |