Dan poepen ze ook niet zo veel op jequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat lief.Zou willen dat die van mij ook zo lang bij me bleven zitten.
verzopen geel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koes lijkt trouwens behoorlijk wat op Dakeyras qua kleur
quote:
whehehe, dat is in het begin inderdaad zo, het sturen komt vanzelfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef warrel het volgende:
Koes vliegt! Niet helemaal met gevoel voor richting (gewoon rechtdoor) zo tegen m'n schuine dak op, valt ie op m'n bed, net iets te veel op het randje, en plof, daar lag ie op de grondEerst schrok ik wel, maar Koes doet het nog en het was toch wel grappig
![]()
Pok, vlof, plof
![]()
En als ie noodlandingsoefeningen doet, doet ie dat liever in mijn richting dan in die van iemand anders
Verder poept ie nog als een gek (op mij) en hij is zo lief
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef warrel het volgende:
Koes vliegt! Niet helemaal met gevoel voor richting (gewoon rechtdoor) zo tegen m'n schuine dak op, valt ie op m'n bed, net iets te veel op het randje, en plof, daar lag ie op de grondEerst schrok ik wel, maar Koes doet het nog en het was toch wel grappig
![]()
Pok, vlof, plof
![]()
En als ie noodlandingsoefeningen doet, doet ie dat liever in mijn richting dan in die van iemand anders
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef warrel het volgende:
![]()
Pok, vlof, plof
![]()
Wat een prachtige kleur zeg. Dat is een van de allermooiste parkieten die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb van de week een nieuw popje gekocht, nu dus weer 2 koppels![]()
Het nieuwe popje (met bloed op de veren.. in de winkel een ongelukje gehad, of gevochten)
[ afbeelding ]
[...]
Leuk om te zien, al die pietjes hier
Wat issie mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |