Nee, ik heb alleen een schwanzbuch:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:44 schreef _Led_ het volgende:
Koel, zeg joepie, heb jij ook een poesiealbum ?

.
.

quote:Op zondag 18 juli 2010 00:21 schreef Flammie het volgende:
Lief dagboek,
Bezig met:
Vertalen van theorie examen (CBR rijbewijs) van het Nederlands naar het Thai. CBR had alles (japans, arabisch, engels, spaans) maar Thais nog niet dus hebben ze me gevraagd om die zooi om te zetten naar het Thais. Ik heb ondertussen al een boekwerk vol vertalingen maar sommige dingen zijn gewoon rot..
Parkeersschijf? (w00t) , Ruitenwisservleugel (fuck off) en meer van die crap. Maandag tolk ik een theorie examen voor Thai (CBR in Hoorn - een plaats in Limburg) en dinsdag voor mensen die de nederlandsche taal minder meester zijn en het in het Engels moeten hebben.
Daarna nog maar eens wat pokergeld binnensprokkelen lulz...
Je Flammie

! Goedemorgen zeg, lief schwanzbuch,
! Goedemorgen zeg, lief schwanzbuch,quote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, onderonsjes zijn
. Jij zou ook eens wat onderonsjes moeten gaan houden, GrotePierFR, misschien raak je dan van je frustraties af
.
Bron: [TRU-FB] Just a ridequote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef yvonne het volgende:
Wat zeg je dat netjes, vroeger zeiden we:
Je mot je eens uit laten wonen door een grote neger.

gast, ik heb zelf vliegles gehad op Genk. Goedkoop(100 per uur voor vliegtuig huur en nog eens 150 per uur voor instructeur, vrij goedkoop dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef Flammie het volgende:
Ik wil van mijn gewonnen pokergeld vlieglessen nemen.. Waarschijnlijk voor Cessna
Weet iemand een leuke vliegschool?
 )en je weet het
 )en je weet het  

quote:

Ga vrijdag of zaterdag eens langs voor een gesprek
 Ga vrijdag of zaterdag eens langs voor een gesprek  

?
? ! Maar het spannende is of ie het hele programma gaat doorlopen. En zo niet, dan moet ie of echt gerepareerd of naar de schroot
! Maar het spannende is of ie het hele programma gaat doorlopen. En zo niet, dan moet ie of echt gerepareerd of naar de schroot  .
.

Ik weet niet meer wanneer ik 'm gekocht heb, wel meer dan 5 jaar geleden volgens mij.quote:
 , oei oei oei, hoe lang zal ie het volhouden?!
, oei oei oei, hoe lang zal ie het volhouden?!

Oei! Dat is niet oud...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik 'm gekocht heb, wel meer dan 5 jaar geleden volgens mij.
Zal wat positieve energie er naar toe beamen!quote:En hij is nu nog steeds bezig met z'n programma, oei oei oei, hoe lang zal ie het volhouden?!

Nou, ik heb liever dat je even m'n kleren komt wassen, want hij is er weer mee gestoptquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zal wat positieve energie er naar toe beamen!
 .
.

Ja? Jij hebt ook (nog) echt zo'n wasbord liggen? Wat staat er tegenover?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik heb liever dat je even m'n kleren komt wassen, want hij is er weer mee gestopt.

ZOMG! Ben jij hoger geleveled dan mij dat jouw psi XP hoger is? Dat kan niet hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef Michielos het volgende:
Als het goed is doet ie t nu weer. ik heb namelijk wat energie er heen gestuurd.
Wat een vleugje magie wel niet kan doen

gast wanneer ik mijn psionic bolts op je afvuur, ga je janken!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
ZOMG! Ben jij hoger geleveled dan mij dat jouw psi XP hoger is? Dat kan niet hoor!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |