quote:
Nee , die had ik van 'm geroldquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:
..om er uiteindelijk achter te komen dat z'n sleutels gewoon in het contactslot zaten ?
de sleutel danquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik moet ook eens leren hoe je een contactslot rolt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Daarom, ik wist dat dat echt iets voor jou zou zijn. Goeie deal, toch?
~quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ikke niet hoor, maar zijn hier mensen die toevallig aan geo caching doen?
Dat is echt helemaal hot tegenwoordig. Althans, het heeft veel aandacht de laatste tijd daar ik zelf steeds meer mensen ken die er mee begonnen zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Schatzoeken met behulp van GPS![]()
Ik doe aan geo-trolling, stiekem de cache opzoeken en vervangen met bizarre voorwerpen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Schatzoeken met behulp van GPS![]()
Ik doe aan geo-trolling, stiekem de cache opzoeken en vervangen met bizarre voorwerpen
Ik wil helemaal geen chickquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:37 schreef _Led_ het volgende:
Dude, coders get all the chicks, jeweetzelluf.
[ afbeelding ]
Waar? Ik zie alleen een Commodore 16/64?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
Die met die snor. Goed kijken, dan zie je het!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:43 schreef _Led_ het volgende:
Hij hep enkel z'n monitorkabel aangesloten zitten, de n00b !
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Zij kijkt wel erg ondeugend, met dat ene bandje van d'r nachtpon ook al naar beneden hangend !
Maar geld voor fotomodellen hadden ze blijkbaar niet en zo te zien is het zijn zus broerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Zij kijkt wel erg ondeugend, met dat ene bandje van d'r nachtpon ook al naar beneden hangend !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |