quote:
Nee , die had ik van 'm geroldquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:
..om er uiteindelijk achter te komen dat z'n sleutels gewoon in het contactslot zaten ?
de sleutel danquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik moet ook eens leren hoe je een contactslot rolt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Daarom, ik wist dat dat echt iets voor jou zou zijn. Goeie deal, toch?
~quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ikke niet hoor, maar zijn hier mensen die toevallig aan geo caching doen?
Dat is echt helemaal hot tegenwoordig. Althans, het heeft veel aandacht de laatste tijd daar ik zelf steeds meer mensen ken die er mee begonnen zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Schatzoeken met behulp van GPS![]()
Ik doe aan geo-trolling, stiekem de cache opzoeken en vervangen met bizarre voorwerpen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Schatzoeken met behulp van GPS![]()
Ik doe aan geo-trolling, stiekem de cache opzoeken en vervangen met bizarre voorwerpen
Ik wil helemaal geen chickquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:37 schreef _Led_ het volgende:
Dude, coders get all the chicks, jeweetzelluf.
[ afbeelding ]
Waar? Ik zie alleen een Commodore 16/64?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
Die met die snor. Goed kijken, dan zie je het!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:43 schreef _Led_ het volgende:
Hij hep enkel z'n monitorkabel aangesloten zitten, de n00b !
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Zij kijkt wel erg ondeugend, met dat ene bandje van d'r nachtpon ook al naar beneden hangend !
Maar geld voor fotomodellen hadden ze blijkbaar niet en zo te zien is het zijn zus broerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Zij kijkt wel erg ondeugend, met dat ene bandje van d'r nachtpon ook al naar beneden hangend !
Wat heeft Bastard jou misdaan ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar ja, maar goed dat jij het doet, want als Bastard het had gedaan, dan zou mijn post meteen vol met spelfouten zitten.
Maakte eigenlijk een grapje en bedoelde dus die vent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
'Ze' heeft ook een kek snorretje, zoals Darkwolf al meldde
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maakte eigenlijk een grapje en bedoelde dus die vent.
Misschien zuigen (sorry JoepiePoepie) mijn ogen heel erg of het is echt te low rez pixelig om ook een matje te herkennen bij het daadwerkelijke vrouwtje op de foto en zie jij gewoon dingen! Ik zie dat bij haar niet heur!
snorrenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu twijfel ik ook weer, die boezem lijkt idd echt. Maar toch zie ik een zweempje van een snor
Maar dat komt omdat de vrouwen met wie jij het doet allemaal zwaar behaard (inclusief haar op hun bovenlip) zijn. Zo'n klein donssnorretje valt jou dus helemaal niet meer opquote:
Ok, aparte logica. Maar JoepiePoepie knows best I guess!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar dat komt omdat de vrouwen met wie jij het doet allemaal zwaar behaard (inclusief haar op hun bovenlip) zijn. Zo'n klein donssnorretje valt jou dus helemaal niet meer op.
Toch gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:04 schreef _Led_ het volgende:
Zat dit topic te lezen en moest aan DW denken : Verslag excursie slachthuis (Mogelijk schokkende beelden)
DW, ik zou maar niet kijken als ik jou was
"It's not a bug, it's a feature!"quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
"It's not a bug, it's a feature!"
Weer een heerlijk no nonense _LED_ reactie!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef _Led_ het volgende:
Ja hoor, dramaqueens heb je van elke leeftijd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
las ik nou net in het andere topic dat ik homo ben en een waardeloze uitstraling heb?![]()
Maar dat kwam omdat nokwanda schreef:quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je bedoelt hiermee dus dat hij een domme uitstraling heeft.
En voor die homo-opmerking mag EINZ zich verantwoordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef nokwanda het volgende:
Nou, Barra is irl een schatje en er zit meer in hem dan je op het eerste gezicht denkt.
Hee _Led_, laten we ruzie maken, dan kunnen we het daarna weer goed makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef _Led_ het volgende:
Jongens, even kappen met afzeiken, het is mijns inziens erg belangrijk dat we het gezellig houden.
Anders is er assistentie vereist !
Ik dacht dat we die ruzie net achter de rug hadden ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee _Led_, laten we ruzie maken, dan kunnen we het daarna weer goed maken![]()
.
Heb ik je allang gestuurd, maar die vond je niet goed genoeg. Die vond je te anaal astraal ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik dacht dat we die ruzie net achter de rug hadden ?
Daarom zat ik op goedmaak-blootpics te wachten !
Edit:
VAN JOU, NIET WEER DIE PIC VAN DIE BLOTE KEREL SVP
Met zonnebril jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Hey, maar ik stond er tenminste wel op met m'n hele bakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |