Vrouwen-klootschieten dus ook.quote:Op het WK klootschieten in Dinkelland waren de Ieren bij de mannen de sterkste. Bij de vrouwen was er Overijssels succes.
Hoorde dat ene Nigel de Jong daar wel goed in is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef Oksel het volgende:
Het K1 vechten en voetbal is tegenwoordig gecombineerd trouwens. Supersport.
Dat was een grapje..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Jij haalt Bart Veldkamp als nationale schaatsheld aan terwijl Sven Kramer hem al lang voorbij is, terwijl hij nog steeds rijdt?
Ik kan me het olympisch optreden van die nederlander met het boogschieten nog herinneren, Sydney 2000 dacht ik. Iemand die weet hoe het daarmee staat? edit: Wytse van Alten was z'n naam!
Dat valt reuze mee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Oksel het volgende:
Dat K1 wereld vind ik altijd zo klein dat ik dat niet echt serieus neem. Net als 1ste worden bij het paralympisch schoonzwemteam. Weinig concurrentie, dus makkelijk te bereiken. Of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je verkeerd. Er wordt alleen in Nederland weinig aandacht aan geschonken, omdat het een negatief imago heeft. Onterecht wat mij betreft trouwens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Oksel het volgende:
Dat K1 wereld vind ik altijd zo klein dat ik dat niet echt serieus neem. Net als 1ste worden bij het paralympisch schoonzwemteam. Weinig concurrentie, dus makkelijk te bereiken. Of zie ik dat verkeerd?
Wat mij betreft niet. De link met schimmige figuren is in dergelijke vechtsporten gewoon aanwezig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Er wordt alleen in Nederland weinig aandacht aan geschonken, omdat het een negatief imago heeft. Onterecht wat mij betreft trouwens.
Ja daar heb op zich wel een punt, maar ik had het even over de sport op zich. Dus in de ring.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. De link met schimmige figuren is in dergelijke vechtsporten gewoon aanwezig.
Maakt mij niet uit, maar je kunt je niet verbazen over het imago dat dergelijke sporten hebben.
"te agressief"quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ja daar heb op zich wel een punt, maar ik had het even over de sport op zich. Dus in de ring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |