komt dat de kant van nederland op?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Tornado waarschuwing in Duitsland!!!!
[..]
[ afbeelding ]
Als ik via buienradar 2 uur verwachting doet dan gaat hij ook over rotterdam heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Mercer het volgende:
Zo te zien krijgt den haag de volle lading
Dat zijn de buien die hier ook rampspoed gaan veroorzaken iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
komt dat de kant van nederland op?
alleen ditquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef TwenteFC het volgende:
Die duitsers zijn al vol aan het waarschuwen, en de KNMI doet nog niets?
Woon maar 10 minuutjes van de grens af, dus zo verschillend zal het weer niet zijn.
Yeps ik ook. Woon aan de A12 5km van de grens maar de KNMI doet weer eens nietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef TwenteFC het volgende:
Die duitsers zijn al vol aan het waarschuwen, en de KNMI doet nog niets?
Woon maar 10 minuutjes van de grens af, dus zo verschillend zal het weer niet zijn.
Dat hoop jequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Krambo het volgende:
Even volgen, tussen 7 en half 8 zit ik op de fiets dus ik ben benieuwd
Als die moffen het al over Tornado's hebben dan lijkt me een weeralarm eigenlijk best wel geschikt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
alleen dit
WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vanmiddag en vanavond zware regen- en onweersbuien
ooooh mijn god ik houw me hart vast...quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat zijn de buien die hier ook rampspoed gaan veroorzaken idd
Ben benieuwd, zit momenteel in centrum Den Haag bij station HSquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Mercer het volgende:
Zo te zien krijgt den haag de volle lading
Deze zat vorig jaar ook op de rand van nederland (Venlo) en duitslandquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
komt dat de kant van nederland op?
Wacht nog maar 5 kwartier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:01 schreef kahaarin het volgende:
Brabant is bijna aan de beurt: http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
slik slikt nog eens komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze zat vorig jaar ook op de rand van nederland (Venlo) en duitsland
En ik verwacht nu weer zoiets....
Mesocycloon
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze zat vorig jaar ook op de rand van nederland (Venlo) en duitsland
En ik verwacht nu weer zoiets....
Mesocycloon
[ afbeelding ]
Moet je eens onder zitten en kijken hoe snel dat dan ronddraait.quote:
Zijn de Fransen weer nucleaire testjes aan het doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef Haraldvdl het volgende:
woot ziet dit dan [ afbeelding ]De paddestoelen komen zo uit het niets opzetten![]()
OMG, ik ben blij dat ik mijn vriendin niet op de fiets naar haar werk heb laten gaan... (@ Maastricht)quote:Voor alle niet duits sprekende en lezende mensen. hier een vertaling
quote:
stromingen tussen een laag drukgebied van Ierland en hoge drukgebied boven Oost-Europa blaast subtropisch warme lucht naar Duitsland. Tegen de avond komt vanuit het westen een koufront over ons gebied. Dit leidt in de namiddag tot zwaar onweer met hevige windstoten, zware regen en lokale Hagel in het westen. Ook is er een kans op tornado's. In de nacht van van woensdag op donderdag zal de storm zich uitbereiden naar het Oosten.
Tja kan er niets aan doen ik woon bijna practisch in duitsland he
Lijkt me ook een goed plan, misschien als we de eerste downburst hebben gehad of zo? Je weet het niet bij het KNMI.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als die Duitsers het al over Tornado's hebben dan lijkt me een weeralarm eigenlijk best wel geschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |