Deed ik ook altijd!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef B.Diende het volgende:
vissen naar voetbalspelers/coach noemen
quote:
idd., de skills van TS zijn overduidelijk gestegen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Salatrel het volgende:
mooie paints. lijken net foto's
Had je dat niet eerder kunnen melden, bij deze achteraf excusesquote:
Hoezo niet?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
Een vissenkom heeft geen hoeken.
Die steentjes eet hij omdat hij zou te kort komt. Doe een beetje zout in het water, een eetlepel moet genoeg zijn.
Een paar eetlepels bouillon zal ook voldoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
Die steentjes eet hij omdat hij zou te kort komt. Doe een beetje zout in het water, een eetlepel moet genoeg zijn.
Voor het geval Ensaf of anderen denken dat het een grapje is, nee. Een beetje zout is prima, hebben ze me ook aanbevolen bij de Dierenwinkelquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
Nou, eerder een zilvervisje met karate skills.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef leRomein het volgende:
Bert van Marwijk is een prima naam voor een goudvis.
Ik heb geen seconde getwijfeld, ik zal morgen even een zak zout halen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Voor het geval Ensaf of anderen denken dat het een grapje is, nee. Een beetje zout is prima, hebben ze me ook aanbevolen bij de Dierenwinkel
Je kan er ook in gaan zwetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde getwijfeld, ik zal morgen even een zak zout halen bij de supermarkt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
Het mag dan officiëel een aquarium heten, vissekom klinkt toch veel leuker?
En daarnaast: Pluisje's naam heeft niets met Marradonna te maken. Op de basisschool hadden veel van mijn klasgenoten een hamster of konijn met der naam pluisje. Nu wilde ik ook wel eens het gevoel hebben om een huisdier met de naam pluisje te hebben.
Ik heb mijn goudvis bonfire genoemd... Die wou ik eigenlijk hebben van mijn oudersquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
Het mag dan officiëel een aquarium heten, vissekom klinkt toch veel leuker?
En daarnaast: Pluisje's naam heeft niets met Marradonna te maken. Op de basisschool hadden veel van mijn klasgenoten een hamster of konijn met der naam pluisje. Nu wilde ik ook wel eens het gevoel hebben om een huisdier met de naam pluisje te hebben.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:51 schreef Scorpie het volgende:
Oja, en dat hij steentjes eet is heel normaal, doettie van mij ook. Geen idee waarom eigenlijk.
Nog niet, ik weet niet wat voor zout er hier in het zoutvaatje zit. Maar ik ga straks bij de supermarkt langs!quote:
Normaal zout is primaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nog niet, ik weet niet wat voor zout er hier in het zoutvaatje zit. Maar ik ga straks bij de supermarkt langs!
Bertje en Giovanni zijn elk een jaar oud, Pluisje zo'n 2 maanden en Ferdinand 4 maanden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef Pharkus het volgende:
Nieuwe pics graag, en hoe oud zijn ze, en welk geslacht?
Welcumquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:49 schreef Ensaf het volgende:
Zout in de kom gedaan!
Ze zitten inderdaad niet meer die steentjes op te zuigen en uit te spugen!
Bedankt Blckbb & Zovty!
Hoezo niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef Hyundai het volgende:
Ik zou liever niet een van die vissen zijn eigenlijk
Ach ja Ferdinand. De vierde vis. Hij lijkt misschien wel wat het ondergeschoven kindje, maar hij is wel mijn favoriet. Ik wilde eigenlijk een eend hebben. Een eend met de naam Ferdinand. Maar ja, een eend past niet in de vissekom, dus zodoende.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef blckbb het volgende:
Ferdinand?
Vanwaar die naam
Is dit zijn debuut in dit topic?
Neem een kat en noem em Ferdinand, past goed bij de vissenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:20 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ach ja Ferdinand. De vierde vis. Hij lijkt misschien wel wat het ondergeschoven kindje, maar hij is wel mijn favoriet. Ik wilde eigenlijk een eend hebben. Een eend met de naam Ferdinand. Maar ja, een eend past niet in de vissekom, dus zodoende.
Hey ensaf, was het nog leuk in engeland ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 05:08 schreef Ensaf het volgende:
Allemachtig!
Ik wist niet dat die beesten een week zonder eten konden.
Dierenmishandelingquote:Op maandag 2 augustus 2010 05:08 schreef Ensaf het volgende:
Allemachtig!
Ik wist niet dat die beesten een week zonder eten konden.
Geintje toch!quote:
Ja hardstikke leuk natuurlijk!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hey ensaf, was het nog leuk in engeland ?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Geintje toch!
Mijn vissen gingen bij een kameraad logeren.
[..]
Ja hardstikke leuk natuurlijk!
Ik wilde nog wel een weekje blijven, maar ik hoorde dat mijn vissen heimwee kregen.
Dat deed die van mij vroeger ook. Een paar weken later was ie dood.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bertje brengt het grootste gedeelte van de dag door met het opeten en uitspugen van steentjes in de kom. Ik zie de bedoeling er niet achter. Wil hij ze schoonmaken? Of heeft hij soms honger? Da's toch niet normaal! Ik geef ze echt wel genoeg eten en het water is gister nog ververst. [..]
Ik noem 'm denk ik Ruud Lubbers. Die spartelt ook maar wat rond.quote:
pas maar op dat ze dan niet gaan blaffen, kan erg vervelend zijn 's nachtsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef Ensaf het volgende:
Overigens zit ik er over te denken voortaan mijn kleingeld in de vissenkom te gooien, dan worden het echte waakvissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |