Kun je anders dat plaatje posten van dat lekker mollige wijf met die goeie stevige tieten die een karper omhoog houdt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef wise het volgende:
ik weet nog wel een plaatje met een lul in een karper, maar die post ik maar niet
meiden met een karperquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je anders dat plaatje posten van dat lekker mollige wijf met die goeie stevige tieten die een karper omhoog houdt?
Morgen heeft henkengea@live.nl 1000000 spam-emailsquote:
quote:
quote:Deze Karpers zijn aan het paren
Dit dus.quote:Robkoi
2 jaar geleden
mooi filmpje lekker muziekje..genieten.
En waar blijven die horens dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef griekjeee het volgende:
Het is maar niet wat je wilt hè. Ik persoonlijk vinger me alleen op eenhoorns.
Oh godquote:
Dat zou jij wel willen weten hè.quote:
Jij bent er ook zo eentje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef Biogarde het volgende:
Koi = karper. Koikarper= karperkarper. Stom.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje?Ik kom anders vaak genoeg het woord koikarper tegen
Mwa, ik weet niet of ze wat hebben aan mensen die eenmalig hun site bezoekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:28 schreef Japsnars het volgende:
Maar beseffen jullie je wel dat ze nu dus alleen maar meer mensen hebben die naar die site gaan? Oftewel, reclamecampagne geslaagd.
Half uur telaatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef Biogarde het volgende:
Koi = karper. Koikarper= karperkarper. Stom.
quote:
Selectief dusquote:
Klopt, ik zou ze eerst in de pan gooien en dan de pan boven het vuur zetten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik gooi ze alleen op het vuur. En ja, meest gemaakte fout ooit.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Klopt, ik zou ze eerst in de pan gooien en dan de pan boven het vuur zetten.
Best geil wijf manquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja! Dieja!
En dan met name deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk.
Dezelfde als bij mij denk ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:20 schreef arucard het volgende:
Raad eens welke banner er nu bij mij te zien is
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef griekjeee het volgende:
Het is maar niet wat je wilt hè. Ik persoonlijk vinger me alleen op eenhoorns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |