Deed ik ook altijd!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef B.Diende het volgende:
vissen naar voetbalspelers/coach noemen
quote:
idd., de skills van TS zijn overduidelijk gestegen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Salatrel het volgende:
mooie paints. lijken net foto's
Had je dat niet eerder kunnen melden, bij deze achteraf excusesquote:
Hoezo niet?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
Een vissenkom heeft geen hoeken.
Die steentjes eet hij omdat hij zou te kort komt. Doe een beetje zout in het water, een eetlepel moet genoeg zijn.
Een paar eetlepels bouillon zal ook voldoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
Die steentjes eet hij omdat hij zou te kort komt. Doe een beetje zout in het water, een eetlepel moet genoeg zijn.
Voor het geval Ensaf of anderen denken dat het een grapje is, nee. Een beetje zout is prima, hebben ze me ook aanbevolen bij de Dierenwinkelquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
Nou, eerder een zilvervisje met karate skills.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef leRomein het volgende:
Bert van Marwijk is een prima naam voor een goudvis.
Ik heb geen seconde getwijfeld, ik zal morgen even een zak zout halen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Voor het geval Ensaf of anderen denken dat het een grapje is, nee. Een beetje zout is prima, hebben ze me ook aanbevolen bij de Dierenwinkel
Je kan er ook in gaan zwetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde getwijfeld, ik zal morgen even een zak zout halen bij de supermarkt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
Het mag dan officiëel een aquarium heten, vissekom klinkt toch veel leuker?
En daarnaast: Pluisje's naam heeft niets met Marradonna te maken. Op de basisschool hadden veel van mijn klasgenoten een hamster of konijn met der naam pluisje. Nu wilde ik ook wel eens het gevoel hebben om een huisdier met de naam pluisje te hebben.
Ik heb mijn goudvis bonfire genoemd... Die wou ik eigenlijk hebben van mijn oudersquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
Het mag dan officiëel een aquarium heten, vissekom klinkt toch veel leuker?
En daarnaast: Pluisje's naam heeft niets met Marradonna te maken. Op de basisschool hadden veel van mijn klasgenoten een hamster of konijn met der naam pluisje. Nu wilde ik ook wel eens het gevoel hebben om een huisdier met de naam pluisje te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |