Herkenbaar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand anders mag nieuw topic aanmaken, heb geen inspiratie voor TT
Hans heeft z'n eigen layoutquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Doe eens volg topic gebruiken, of heb je de foksilver layout?
quote:
Gebruik de lay-out van 2003 en die werkt als een trein!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Doe eens volg topic gebruiken, of heb je de foksilver layout?
Ik hoop op Memories van David Guettaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef alors het volgende:
Als MH hoop ik op Sam van Tim Knol, maar 3fm kennende zal dat wel niet.
QFT.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan niet wachten want de huidige Megahit vind ik maar ruk.
jammer dat ze niet wisten dat Voile Shitzooi van WC-experience een eigen bewerking van We Will Rock You is....quote:
nee, tis ijs met baileysquote:
Dat zag ik in de post van jou ja, maar ik verstond ditquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tis ijs met baileys
oe, QOTSA!!!
Laat hem Ferry de Groot meenemen krijg je een gekkenhuisquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef gerbenp het volgende:
Andre van Duin vrijdag bij Ekstra Weekend
De 30 seconden van meneer de grootquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat hem Ferry de Groot meenemen krijg je een gekkenhuis
"Me gras!"quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga wellicht weer es luisterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef gerbenp het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop op Memories van David Guetta.
Ik sla maar weer eens overquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef gerbenp het volgende:
Hoor hem voor het eerst, vette plaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gorillaz !!!!!!! WERELD HIT !!!!!!!!!!
idd wat een niveau ookquote:
Mag van mij wel Megahit wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoor hem voor het eerst, vette plaat
Of het wordt de nieuwe van The Opposites.. NL he..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag van mij wel Megahit wordenvan de nieuwe platen spreekt mij deze toch wel erg aan
.
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Of het wordt de nieuwe van The Opposites.. NL he..
What the fuck moeten ze daar????quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk, er is weer geld om Coen en Sander naar het ESF te sturen
ach ja radio2 is er ook, dus de studio hoeven ze in ieder geval niet mee te nemen.quote:
Dat is toch die plaat waar ze zingen over Lowlands???quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of het wordt de nieuwe van The Opposites.. NL he..
* Ofyles2 van plan is aangebrande Quatre Staggiones naar André van Duin te sturen, zonder recht op restitutie...quote:
Je kunt ook overstappen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef alors het volgende:
Oh ik weet het al, Ilse wordt natuurlijk megahiten ze was toch bij Giel geweest, dus dan weet je het wel.
Suf cliché nummer vind ik het
* Ofyles2 vindt het allemaal prima. Hij doet niet eens de moeite die twee uit te lachen als ze in Duitsland door het ijs zakken, misschien een belerend vingertje en dito praatje...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk, er is weer geld om Coen en Sander naar het ESF te sturen
't komt nu jullie kant op, volgens mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL ! 't schijnt idd dikke shit daaro te zijn
Hier begint het nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't komt nu jullie kant op, volgens mij
Hoop het!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't komt nu jullie kant op, volgens mij
Vond ik ook! net ff gekeken wat het was, maar ja hoor het is weer iets van David Guettaquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo hej, roel, moet datJe maakt mijn hele internet hol en nu werkt de stream niet meer
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond ik ook! net ff gekeken wat het was, maar ja hoor het is weer iets van David Guetta.
Het begint hier nu ook donker te worden.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst sinds tijden maar eens de radio aan op dit tijdstip.
Voor het nieuws?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst sinds tijden maar eens de radio aan op dit tijdstip.
quote:Nee, nee nee nee.. Onderbuurvrouw belt: er lekt water haar huis in. Of het uit mijn appartement komt. Alsjebliéft niet..
http://twitter.com/rudymackay/status/18524249552quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 ! hoop vanavond Der Rudy maar zal wel Annemieke worden.
Mooie flits hier.
quote:@kathytjuh Annemieke deze en volgende week, ik ben er die week erop weer. Maar volgende week ben ik elke ochtend bij Giel te horen. :-)
about 4 hours ago via TweetDeck in reply to kathytjuh
net nu ik zelf ook op vakantie gaquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/rudymackay/status/18524249552
[..]
Super! volgende week dus de hele week Der Rudy. Top! Leuk dat hij tijdens de show van Giel is te horen, maar daar ga ik niet naar luisterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/rudymackay/status/18524249552
[..]
Screenshot zegt meer dan woorden:quote:Nee, nee nee nee.. Onderbuurvrouw belt: er lekt water haar huis in. Of het uit mijn appartement komt. Alsjebliéft niet..
Ook niet als Giel er niet is, maar Michiel wel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super! volgende week dus de hele week Der Rudy. Top! Leuk dat hij tijdens de show van Giel is te horen, maar daar ga ik niet naar luisteren.
Oh, zit Veenstra er ?! Dan wil ik 3FM wel aanzetten in de ochtendquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook niet als Giel er niet is, maar Michiel wel?
En Camping-radio met Tjibbie..quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, zit Veenstra er ?! Dan wil ik 3FM wel aanzetten in de ochtend.
// Edit: Te flauwquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
@Domien is ten rade loos. Zijn versterker en TV stuk door het weer vorige week, nu belt zijn onderbuurvrouw op of het zo is dat hij lekkage heeft (er loopt water bij haar vanuit het plafond)
[..]
Screenshot zegt meer dan woorden:
[ afbeelding ]
Zou 'ie niet bedoelen dat hij er in plaats van Michiel zit? Aangezien 7 uur per dag radio maken terwijl je net een zoon hebt gekregen wellicht wat veel is...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook niet als Giel er niet is, maar Michiel wel?
hij heef al een paar keer bij EW gezegd dat hij 3 weken van giel overneemt, hij stopt wel met kx.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou 'ie niet bedoelen dat hij er in plaats van Michiel zit? Aangezien 7 uur per dag radio maken terwijl je net een zoon hebt gekregen wellicht wat veel is...
ok, dan is het niet meer leuk, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
@Domien is ten rade loos. Zijn versterker en TV stuk door het weer vorige week, nu belt zijn onderbuurvrouw op of het zo is dat hij lekkage heeft (er loopt water bij haar vanuit het plafond)
[..]
Screenshot zegt meer dan woorden:
[ afbeelding ]
Valt echt reuze meequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef themauster het volgende:
Hans het moet bij jou nou tekeer gaan klopt dat?
Het lijkt wel nacht hier,slagregen net en toch veel onweer terwijl ik net overal lees dat het afzwaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt echt reuze mee. Straat stond net een beetje blank, maar het is nu alweer aardig rustig. Af en toe een flits en wat gedonder, maar het stelt echt niets voor. Hoe is het bij jou dan?
Heftig ja! Nou, dat is hier helaas niet geweest. 't is wel een stuk cooler nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Het lijkt wel nacht hier,slagregen net en toch veel onweer terwijl ik net overal lees dat het afzwakt
Gheghequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Bagger, ben vergeten het raam dicht te doen![]()
Iemand nog wat handdoeken over
Het gaat tekeerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig ja! Nou, dat is hier helaas niet geweest. 't is wel een stuk cooler nu.
en blijkbaar is hij iets kwijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... is Domien al naar huis gevlucht? Studio is leeg.
Mevrouw Tilli zijn is ook vermoeiendquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Annemieke moe is. Weinig gelul, veel prettige muziek!
hehe, werkt zeker goed.. wie stopt er voortaan een pilletje in der koffiequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Annemieke moe is. Weinig gelul, veel prettige muziek!
Timoquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Ja hoe irriant is dat dan, dat die avatar het niet meer doet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Timo![]()
Had je bijna niet herkent zonder Megan
Tof plaatjequote:
Ik denk 't ook. Ach, hij luistert lekker weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 04:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat de nieuwe van Ilse de Lange MH wordt.
Deze DJ zei dat namelijk zo'n beetje: "..dat ik hem binnenkort verplicht moet draaien van de baas"
Dom geneuzel idd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een bullshit met dat vliegtuig.....
Wel gaaf om te zien. Maar ik kom er niet - zoals de gemiddelde spotter - schreeuwend van klaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een bullshit met dat vliegtuig.....
Niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel gaaf om te zien. Maar ik kom er niet - zoals de gemiddelde spotter - schreeuwend van klaar.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
Mogguh iedereen
![]()
![]()
Heb Sleigh Bells opstaan
quote:Het Commissariaat voor de Media legt de NPO en SBS allebei een boete op voor het overschrijden van de maximaal toegestane hoeveelheid reclame per uur. Een steekproef in 2009 heeft uitgewezen dat beide organisaties meerdere malen het maximum van twaalf minuten per uur met twee tot soms wel vijf of zes minuten hebben overschreden.
Het CvdM legt zowel de Nederlandse Publieke Omroep als SBS Broadcasting B.V. hiervoor een boete op van ¤ 117.500,-. Commissaris Madeleine de Cock Buning: "We zijn ons ervan bewust dat het voor omroepen in de praktijk soms lastig is zich aan de reclamemaxima te houden wanneer live programma's uitlopen, zodat ook de reclameminuten doorschuiven. Zo kan er in het daaropvolgende uur een overvloed aan reclameminuten ontstaan. Het is goed om te merken dat de betreffende omroepen voorzieningen treffen om in de toekomst te kunnen voldoen aan de Europese reclamemaxima."
Binnenkort zal de reclamezendtijd opnieuw worden gecontroleerd. De NPO en SBS kunnen nog in bezwaar gaan tegen de besluiten van het Commissariaat.
De publieke omroep geeft in een reactie aan het te betreuren dat door onvoorziene uitloop van live-programmering teveel reclame per uur is uitgezonden, zoals door het Commissariaat in zes gevallen is geconstateerd. Doordat een reclameblok naar een volgend klokuur verschoof, had dit tegelijkertijd een vermindering van de reclame in het voorgaande uur tot gevolg. Hierdoor bleef de totale reclamezendtijd per saldo wel gelijk. De maximale zendtijd per dag is hierdoor nooit overschreden. Het jaarmaximum bleef met 7,5 procent onder de maximaal toegestane 10 procent. Inmiddels worden reclameblokken met een ruimere marge ingepland om overschrijdingen per uur te kunnen voorkomen.
En weer oude layoutquote:
Zei Rob netquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ie nu gedraaid wordt? Of mis ik iets?
Ik had het al niet verwacht, Tim is geen serious talent he, dan houdt het sowieso vaak al op.quote:
Miss Montreal en Jacqueline Govaert dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had het al niet verwacht, Tim is geen serious talent he, dan houdt het sowieso vaak al op.
De muziek van Tim is ook te goed om Megahit te wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had het al niet verwacht, Tim is geen serious talent he, dan houdt het sowieso vaak al op.
Ja die wel, volgens 3fm.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Miss Montreal en Jacqueline Govaert dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |