ik kan ook niet dansen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan niet dansen en dan voel ik me altijd heel zelfbewust van alle lompe bewegingen die ik aan het maken ben![]()
Bwah ik kan het ook nog niet goed hoor! Maar vaak ben ik dan heel enthousiast aan het voordoen aan vriendje of zus ofzo wat we bij Zumba deden (quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan niet dansen en dan voel ik me altijd heel zelfbewust van alle lompe bewegingen die ik aan het maken ben![]()
*boksboksboksquote:
Welke stad is dat in Spanje? Uit die flats en boulevard kan ik niets opmaken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef Perruche het volgende:
Dat plaatje in de OP is de stad waar mijn vriendje vandaan komt![]()
![]()
Torremolinos Carihuela ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Welke stad is dat in Spanje? Uit die flats en boulevard kan ik niets opmaken...
ik ook soms. Vooral na 6 wijn of meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou wel van dansen en soms denk ik zelfs dat ik het kan..
Kan je dat zo herkennen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef Perruche het volgende:
Dat plaatje in de OP is de stad waar mijn vriendje vandaan komt![]()
![]()
Jij kan je ondertitel (of hoe de officiele naam ook luidt) nu wel weer veranderen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh ja, dan ik ook. Gelukkig moet ik nog terug rijden na de bruiloft!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ook soms. Vooral na 6 wijn of meer
Verbaasde ik me ook al over, maar zij heeft de OP gemaakt, dus gewoon een plaatje van de stad opgezochtquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga morgen voor mijn date maken:
Vis uit de oven (kabeljauw filet) met groente en kruiden, & krieltjes erbij. Daarnaast een salade met geitenkaas en croutons.
Na: verse ananas met slagroom en witte chocolademousse (waar ik verkeerde chocola voor heb gekocht)
Haha, ik ben de laatste tijd zo scherp als een lepel (denkt aan de todolist)quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook al over, maar zij heeft de OP gemaakt, dus gewoon een plaatje van de stad opgezocht.
Ambassades zijn volgens mij de hel op aarde.... Is het hem wel gelukt allemaal?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef P.F het volgende:
Vriendje is nu pas terug! Het ging allemaal vrij onaardig daar zei hij..
Ja het is wel gelukt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ambassades zijn volgens mij de hel op aarde.... Is het hem wel gelukt allemaal?
Ga nog even lekker genieten van hem, het is allemaal niet leuk nu he?
lief dat je het aanbiedt, maar ik denk dat ik het wel zelf af kanquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef anna82 het volgende:
[..]! Zal ik mee komen eten als chaperonne?
Nee!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef Viking84 het volgende:
En het is nog wel quatorze juillet vandaag! Jammer!
* Viking84 heeft goeie herinneringen aan Frankrijk rijdens quatorze juillet.
Ha, die keek ik ook!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Gister keek ik zo'n kookprogramma op net 5, en toen had degene die moest koken alles uit pakjes en blik gedaan en niemand die het doorhad![]()
Tomatensoep uit een pakje: "Oeh lekker, en het is goed te proeven dat hij zelfgemaakt is"
Goeie zaak toch!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had het andersom met soep van de traiteur "Hm. Smaakt PRECIES hetzelfde als soep in zak van Unox"quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Gister keek ik zo'n kookprogramma op net 5, en toen had degene die moest koken alles uit pakjes en blik gedaan en niemand die het doorhad![]()
Tomatensoep uit een pakje: "Oeh lekker, en het is goed te proeven dat hij zelfgemaakt is"
M'n vrienden (van m'n ouders&hier), m'n ouders, etc zeggen steeds af.quote:
ik voel nooit NIET mijn bovenbenen. ook met 20 kilo minder niet. helaasch. alleen daarom al altijd een legging of een step-in onder mn rokjes (soms onzichtbaar)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alarmsignaal: ik voel mn bovenbenen... Of dat nou komt door de warmte en veel vaker rokjes dragen of dat ik toch te bourgondisch geleefd heb afgelopen tijd, weet ik niet, maar ik ga in elk geval (vanavond) weer hardlopen!
het was ook een beetje vreemd toen ik een keer met t meisje dat na jou in jouw kamer kwam wonen zat te lunchen en jij langsliep - ik ken je wel maar eigenlijk niet en waarvan danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Merel het volgende:
Toen Calimero en ik samen gingen eten kwamen we een oud-klasgenootje van mij tegen die een oud-collega van Cali bleek te zijn. OH WAT GRAPPIG WAAR KENNEN JULlIE ELKAAR VAN!??! Eh... via-via dus
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef -marz- het volgende:
Soms zie je op Utrecht Centraal zo'n divers groepje alto-achtige jongeren staan. En dan denk ik aaww een emo meeting
ik ben behoorlijk veranderd de afgelopen jaren hierin. het gevoel zit er nog wel een beetje, maar ik ben veel vrijer geworden, door alleen op vakantie te gaan enzo. ik kan genieten van een film in mn eentje, van winkelen zonder rekening te hoeven houden met mensen of te hoeven wachten, van lekker eten laten bezorgen of een kopje thee in een café met een boekjequote:
vast mosterd na de maaltijd maar: het duurde op zich niet heel lang, het kostte alleen veel tijd ivm wahcten en security enzo. het interviewtje zelf stelde niet zo veel voor...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:40 schreef P.F het volgende:
Hij had om 9 uur een afspraak en zou smsen als ie klaar was, want zouden nog even samen naar de winkel.
Maar toen bedacht ik mij dat het bij kwak? echt heel lang duurde en dat ze niet met een half uurtje klaar was.. toch?
Tussen 16 en 19 uur bereikt het noodweer de randstad. Voor ons noorderlingen duurt het nog evenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
oh, en t is hier stralend mooi weer!! wordt t weer slecht vandaag? echt? wanneer dan?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Laureline het volgende:
Welke stad is dat in Spanje? Uit die flats en boulevard kan ik niets opmaken...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef anna82 het volgende:
Kan je dat zo herkennen?Welke stad is het?
Hardlopen gaat echt ruk de laatste tijd. Ik ga vandaag voor de derde keer Evy les 13 proberen. Hij is
Hierom! Het stond gewoon op de sitequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook al over, maar zij heeft de OP gemaakt, dus gewoon een plaatje van de stad opgezocht.
Anna, als je door dit stukje Evy heen bent gaat het snel makkelijker.... vond ik!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Torremolinos Carihuela ?ofzo? Dat stond onder de foto
dan ga ik dus om half vier naar huis vandaag... heb geen jas bij me. maar moet om 18 u de trein weer hebben. *bus!*quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tussen 16 en 19 uur bereikt het noodweer de randstad. Voor ons noorderlingen duurt het nog even.
Ah ik ben ENFPquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
nog iets over introvert/extravert: ik ben duidelijk extravert (een echte ENFJ in de myers-briggs-jung typologie - komt er bij elke psychologische test die ik maak sinds 2006 zo uit, ook als ik mn tweede keus aan antwoorden invul) maar wel heel (over)gevoelig en soms tóch verlegen door een diepliggende onzekerheid. dat staat los van mijn basiskarakter en heeft meer te maken met de automatische gedachten die ik heb.
het idee van automatische gedachten is dat dat je "self-talk" is die je zonder nadenken als waar beschouwt, waar je je vrijwel nooit bewust van bent, maar die wel al je gedachten en gedrag beinvloeden (komt uit de cognitieve therapie dit).
mijn automatische gedachten die ik het diepste heb zitten zijn op de een of andere manier (weet niet waarom, ze schijnen zich in je jeugd te vormen maar niet altijd door een duidelijk trauma ofzo hoor):
(*) je blijft straks toch alleen over
(*) jij moet zorgen dat het goed komt
(*) je bent vies/walgelijk
het helpt voor mij erg dat ik weet dat ik ze heb en dat ze niet kloppen, ik kan ze nu beter tegengaan en ook beter snappen waarom ik me vaak zo snel aangevallen voel, zo veel taken op me neem, zo in paniek kan raken om dingen, etc....
dus, ik ben heel extravert, maar kan mezelf soms best in de weg zitten en daardoor teruggetrokken of verlegen zijn.
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
M'n vrienden (van m'n ouders&hier), m'n ouders, etc zeggen steeds af.
Dus nu zit ik in m'n kamertje te wachten tot m'n vriendje z'n reservesleutels komt halen (sleutels vergeten) en dat is dan een hoogtepunt van de dag
Ik haat vakantie.
Mijn printjes (13 pagina's) waren 2.50 en mijn kabeljouw bijna 8 euroquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 500 gram kabeljouw gekocht voor 3 pleuroooo!!!
Om te compenseren voor mijn veel te dure printjes, 50 paginas ad 50 cent per stuk
Wat een held is je zusquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb brons en zilver-plus in stijldansen, maar daarna moest ik er helaas mee ophouden (de dansschool ging weg).
En m'n zus belde net, degene voor haar in de rij bij de H&M was in elkaar gezakt en flink raar neergekomen. Maar ze heeft EHBO verleend..
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik opzoeken wat ik ben?. Het zal iig niet met een E beginnen
.
Hmm.. Ja ik moet wel opruimen maar geen zin. Ik wou dat ik van chocola hield dan zou ik chocolade gaan eten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik maak gewoon planningen van dingen die ik wil doen en die ga ik dan doen. Maar ik ben wel iemand die het echt leuk vind om een kledingkast uit te mesten, de berging op te ruimenEn ik wil mijn woonkamer pimpen! Verven en behangen! Ik heb alleen geen ideeen
als je googlet op myers-briggs of big five of jung typology dan kom je heel veel pagina's tegen. de ene duidelijker dan de andere.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik opzoeken wat ik ben?. Het zal iig niet met een E beginnen
.
oh wat interessant! hoe werkt dat dan? wat voor soort motoriek hoort waarbij? (ik heb nu een half jaar danstherapie gehad, daar zag je idd ook grot everschillen)quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een test en motorische testjes gedaan om het te achterhalen.
Er is namelijk ook een link tussen motoriek en je type, action type heet dat.Als ik ooit geld heb, wil ik daar ook bekwaam in raken en die tests kunnen afnemen enzo
Dat heb ik wel gedaan. Ja, ik stem ermee in dat ik bijna nooit te laat ben, of nee, ik stem er niet mee in.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Viking84 het volgende:
O jee het begint met een negatief geformuleerde vraag en ik weet nooit hoe ik die moet invullen
You are almost never late for your appointments
Moet ik 'yes' dus lezen als 'dat klopt'?
klopt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan. Ja, ik stem ermee in dat ik bijna nooit te laat ben, of nee, ik stem er niet mee in.
*boks*quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Syrena het volgende:
INTJ zegt ie.
Nog anderhalf uur werken in de hitte zitten.
Ik vind mensen die dat roepen stom dom en vervelend. Gister denk ik wel 30x. Klinkt in theorie wel leuk maar soms is het echt irritant. Of gister een dikzak van 150 kilo die het grappig vond om achterop te springen waardoor ik bijna onderuit ging.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Syrena het volgende:
Pief, tegen mij praat niemand want ik heb van nature echt een hele sjaggerijnige kop![]()
Een moeder van een vriendinnetje had zelfs aan haar dochter gevraagd of we ruzie hadden omdat ik zo boos keek.
Er is maar 1 keer "schatje" naar me gesisttoen was ik 22 en stond in Maastricht op de bus te wachten. Ik was helemaal in shock
I hope so, ik krijg het schaap maar niet uit de kooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Perruche het volgende:
Anna, als je door dit stukje Evy heen bent gaat het snel makkelijker.... vond ik!!!
Ik ben een ISTJ!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
ik heb geloof ik wel de goeie carriere gekozen:quote:ENFJ
You are:
moderately expressed extravert
moderately expressed intuitive personality
very expressed feeling personality
slightly expressed judging personality
+100 herkenbaarquote:Idealist profile: The Teacher
Even more than the other Idealists, Teachers have a natural talent for leading students or trainees toward learning, or as Idealists like to think of it, they are capable of calling forth each learner's potentials. Teachers (around two percent of the population) are able - effortlessly, it seems, and almost endlessly-to dream up fascinating learning activities for their students to engage in. In some Teachers, this ability to fire the imagination can amount to a kind of genius which other types find hard to emulate. But perhaps their greatest strength lies in their belief in their students. Teachers look for the best in their students, and communicate clearly that each one has untold potential, and this confidence can inspire their students to grow and develop more than they ever thought possible.
In whatever field they choose, Teachers consider people their highest priority, and they instinctively communicate personal concern and a willingness to become involved. Warmly outgoing, and perhaps the most expressive of all the types, Teachers are remarkably good with language, especially when communicating in speech, face to face. And they do not hesitate to speak out and let their feelings be known. Bubbling with enthusiasm, Teachers will voice their passions with dramatic flourish, and can, with practice, become charismatic public speakers. This verbal ability gives Teachers a good deal of influence in groups, and they are often asked to take a leadership role.
Teachers like things settled and organized, and will schedule their work hours and social engagements well ahead of time-and they are absolutely trustworthy in honoring these commitments. Valuing as they do interpersonal cooperation and harmonious relations, Teachers are extraordinarily tolerant of others, are easy to get along with, and are usually popular wherever they are.
Teachers are highly sensitive to others, which is to say their intuition tends to be well developed. Certainly their insight into themselves and others is unparalleled. Without a doubt, they know what is going on inside themselves, and they can read other people with uncanny accuracy. Teachers also identify with others quite easily, and will actually find themselves picking up the characteristics, emotions, and beliefs of those around them. Because they slip almost unconsciously into other people's skin in this way, Teachers feel closely connected with those around them, and thus show a sincere interest in the joys and problems of their employees, colleagues, students, clients, and loved ones.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
deze pagina heeft wel mooie duidelijk beschrijvingen:
http://typelogic.com/enfj.html
en dan de extensie veranderen voor je eigen type natuurlijk
Het heeft ook weer te maken met hersenen,welke hersengebieden meer of minder zijn ontwikkeld/dominant zijn. bepaalde types zijn bijvoorbeeld meer ontwikkeld in grofmotorische bewegingen, of juist fijn motorische, souplesse en coordinatie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh wat interessant! hoe werkt dat dan? wat voor soort motoriek hoort waarbij? (ik heb nu een half jaar danstherapie gehad, daar zag je idd ook grot everschillen)
ik heb tests online gedaan maar ook voor PsyQ, en voor een career counseling van mn werk. Dat was een test die werd opgebouwd door eerst de verschillende kanten te bekijken adhv situaties, daar zag je al vershcil in reactietypes. de test van geen klassieke myers-briggs jung, maar ik was groen-groen, de bemiddelaar, en dat komt in de losse onderdelen uit op hetzelfde als ENFJ (extraverted intuitive feeling judiging - weet jij vast al maar de rest misshcien niet)
huhuh... uh,... jaaaa!quote:Deadlines seem to you to be of relative, rather than absolute, importance
vind t heel interessant! ik heb als kind op advies van de jeugdarts motorische training gehad wegens een slecht ontwikkelde grove motoriek (houterig, stijfjes, bang om te vallen, bang voor de bal). vangen en gooien kan ik nog steeds niet, en fietsen is bij mij ook wat betreft op en afstappen altijd moeilijk gebleven.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het heeft ook weer te maken met hersenen,welke hersengebieden meer of minder zijn ontwikkeld/dominant zijn. bepaalde types zijn bijvoorbeeld meer ontwikkeld in grofmotorische bewegingen, of juist fijn motorische, souplesse en coordinatie.
Het is vrij ingewikkeld en heel recent nog allemaal en omdat ik dus geen cursus heb gevolgd weet ik er niet zoveel vanaf. heb wel het boek "totaalcoachen" daar staat wel e.e.a. in.
Overigens weet ik trouwens nog altijd niet zeker of ik ENFP of ESFP ben...
Hier komt dus bij mij weer een S uit ipv N, dit verschilt per test steedsquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
en wederom:
[..]
ik heb geloof ik wel de goeie carriere gekozen:
[..]
+100 herkenbaar
Je neigt ernaar onbevooroordeeld te zijn, zelfs als dit je relaties met andere mensen in gevaar brengt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
You tend to be unbiased even if this might endanger
your good relations with people?
Waarom zou onbevooroordeeld zijn je relatie met mensen in gevaar kunnen brengen? Dat is toch fijn?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je neigt ernaar onbevooroordeeld te zijn, zelfs als dit je relaties met andere mensen in gevaar brengt.
Je bent onbevooroordeeld, zelfs als dit je goede relaties met mensen in gevaar brengtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
You tend to be unbiased even if this might endanger
your good relations with people?
Als je iets nieuws leert bijvoorbeeld: denk je dan al gauw "schiet nou maar op met al die details, ik wil alleen de hoofdlijnen weten" of wil je juist graag alle details weten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef P.F het volgende:
En over heel veel heb ik niet echt een mening?
You are more interested in a general idea than in the details of its realization
Hoe zie ik dat voor mij?
mijn hoogtepunt is er bijna: boodschappen doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
M'n vrienden (van m'n ouders&hier), m'n ouders, etc zeggen steeds af.
Dus nu zit ik in m'n kamertje te wachten tot m'n vriendje z'n reservesleutels komt halen (sleutels vergeten) en dat is dan een hoogtepunt van de dag
Ik haat vakantie.
nou als je móet kiezen: wat vind je dan interessanter: het grote idee, of de preciese uitwerking daarvan? focus je je op het grote geheel of op de details?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef P.F het volgende:
En over heel veel heb ik niet echt een mening?
You are more interested in a general idea than in the details of its realization
Hoe zie ik dat voor mij?
Hm... Als het nieuw-nieuw is wil ik alles weten. Hoor ik het voor de 2e keer dan denk ik: laat maar, schiet nou maar op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als je iets nieuws leert bijvoorbeeld: denk je dan al gauw "schiet nou maar op met al die details, ik wil alleen de hoofdlijnen weten" of wil je juist graag alle details weten?
bevooroordeeld kan ook betekenen dat je in een conflict de kant kiest van de mensen die je lief zijn, of je nou objectief vindt dat ze gelijk hebben of niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zou onbevooroordeeld zijn je relatie met mensen in gevaar kunnen brengen? Dat is toch fijn?
Of snap ik het nu helemaal niet.
quote:ENFPs often have strong, if unconvential, convictions on various issues related to their Cosmic View. They usually try to use their social skills and contacts to persuade people gently of the rightness of these views; his sometimes results in their negle cting their nearest and dearest while flitting around trying to save the world.
Bij NFJ past; goede gecontroleerde lichaamsbeheersing, sequentieel verloop van de bewegingen,quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vind t heel interessant! ik heb als kind op advies van de jeugdarts motorische training gehad wegens een slecht ontwikkelde grove motoriek (houterig, stijfjes, bang om te vallen, bang voor de bal). vangen en gooien kan ik nog steeds niet, en fietsen is bij mij ook wat betreft op en afstappen altijd moeilijk gebleven.
fijne motoriek was al vroeg goed ontwikkeld, ik schreef jong en best netjes, en ben altijd een knutselaar en tekenaar geweest...
ritme heb ik dan weer wel, bleek ook bij danstherapie.
vind t heel interessant dit, hoe heet dat boek precies?
Hmm.. Ik deed altijd mij voorstellen van dag tot dag hoe het zou zijn en wat ik nodig zou hebben. Nu is mijn mantra "pil-paspoort-portemonnee - de rest kun je daar kopen" omdat ik anders ziek viel in zou pakken en tot in den treurigheid zou zijn voorbereid. (Van die website's als 'niet vergeten mee te nemen op vakantie.nl' vind ik echt ideaal. Of vond.)quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou als je móet kiezen: wat vind je dan interessanter: het grote idee, of de preciese uitwerking daarvan? focus je je op het grote geheel of op de details?
in een voorbeeld: verheug je je op de vakantie terwijl je nog geen idee hebt hoe en of je er terecht gaat komen, of ben je meer bezig met het plannen van alle details van de reis?
quote:Famous people of your particular type
Stephen Hawking, Andrew Grove, Marie Curie, Guy Kawasaki, Igor Sikorsky, Hillary Clinton
Hmm.......quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bevooroordeeld kan ook betekenen dat je in een conflict de kant kiest van de mensen die je lief zijn, of je nou objectief vindt dat ze gelijk hebben of niet.
Wat grappig dat we nu al met z'n drieën zijn, terwijl INTJ één van de minst voorkomende types is volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben type INTJ.slightly expressed introvert moderately expressed intuitive personality slightly expressed thinking personality moderately expressed judging personality
Er schiet bij mij of niets of 100 dingen te binnen. Of: maar hoe bedoelen ze de vraag nu exactquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
je moet bij zo'n test vooral niet te lang nadenken over de vragen... wat je het eerset te binnen schiet is meestal voldoende...
ik Oprah en Obamaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Ewelina het volgende:
Career indicator:
[..]
Toch leuk om te weten
er zijn ergerequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Ewelina het volgende:
Career indicator:
[..]
Toch leuk om te weten
als je je streng aan de regels houdt is de kans groot dat dit een goede afloop verhindertquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
Und deze?
Strict observance of the established rules is likely to prevent a good outcome
je denkt er teveel over na Pief! gewoon je eerste gedachte nú op dit moment...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb bij elke vragen zo iets van: nou als ik treurig ben vind ik dit en als ik vrolijk ben totaal het tegenovergestelde.
je bent in elk geval geinteresseerd in de detailsquote:
nee, contemplate is nadenken over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef P.F het volgende:
You often contemplate about the complexity of life
je klaagt er over?
You easily see the general principle behind
specific occurrences
je ziet snel de samenvatting?
je vindt gerechtigheid belangrijker dan mededogen/genadequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
You value justice higher than mercy
justice = gerechtigheid of recht? want recht is niet per se rechtvaardig? en mercy is medelijden?
Dat is ook niet veel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en lijstje:
O: 2 hardgekookte eitjes, liga biscuit
T: wafeltje
L: boterham met pindakaas
T: waterijsje
D: ???
Jouw hele lijstje is zo'n beetje mijn ontbijt + tussendoortje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben een ENTJ
* slightly expressed extravert
* moderately expressed intuitive personality
* slightly expressed thinking personality
* slightly expressed judging personality
Dus.
Oh, en lijstje:
O: 2 hardgekookte eitjes, liga biscuit
T: wafeltje
L: boterham met pindakaas
T: waterijsje
D: ???
Is dat zo? Nou, dan heb ik meteen antwoord op de vraag waarom ze me vroeger raar vondenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat grappig dat we nu al met z'n drieën zijn, terwijl INTJ één van de minst voorkomende types is volgens mij.
O die eerste twee zijn zo iets voor mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Oeh ik heb ook allemaal nieuwe boekjes gekocht die superinteressant zijn:
the mind gym, hoe maak ik van een olifant weer een mug, ik ben d'r ook nog, waarom niet iedereen mij leuk hoeft te vinden. Allemaal een beetje de kant op van cognitieve gedragstherapie: Assertiviteit, etc. Superleuk!
Ik denk dat het avondeten straks wel wat goed maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boks* wij zijn ook vrij zeldzaam geloof ik... 2% van de mensen las ik...quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ENFJ....Maar dat wist ik al, en klopt ook behoorlijk, denk ik...
Boeken in general zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Oeh ik heb ook allemaal nieuwe boekjes gekocht die superinteressant zijn:
the mind gym, hoe maak ik van een olifant weer een mug, ik ben d'r ook nog, waarom niet iedereen mij leuk hoeft te vinden. Allemaal een beetje de kant op van cognitieve gedragstherapie: Assertiviteit, etc. Superleuk!
quote:In mijn boek geef ik diverse weekprogramma´s waarmee je met behulp van je unieke gave, en gegeven je beperkte talent en ontoereikende karakter toch de middelmatigheid kunt ontstijgen. De weekprogramma´s gaan voorbij aan de traditionele zelfhulpboeken waarin de auteurs almaar willen dat je een verlangen hebt en waarin geprobeerd wordt je karakter te veranderen. Je leert dankzij de weekprogramma´s te weten wat je wilt, zonder doelen te stellen; al twijfelend beslissingen te nemen; zonder krachtsinspanning boven de middelmaat uit te stijgen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat het avondeten straks wel wat goed maaktMaar verder, ik weet niet, heb gewoon heel weinig honger vandaag.
OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k zou willen dat ik eens een dag minder honger had
![]()
nee, dat ken ik niet maar ziet er heel leuk/interessant uit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef kwakz0r het volgende:
Cali: ken je "gelukkig, ik ben een grijze muis: provocatief zelfhulpboek voor middelmatige mensen"? de auteur heeft ook een website die erbij hoort, dat boek wil ik misshcien nog wel eens hebben.
http://www.ikeengrijzemuis.nl/
[..]
Ik haal de schade meestal weer (heel veel) meer dan voldoende inquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
OKk zou willen dat ik eens een dag minder honger had
QFTquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
OKk zou willen dat ik eens een dag minder honger had
het hele idee is dat je uiteindelijk helemaal niet meer boven je middelmatigheid wílt uitstijgen, maar ontdekt wat je leuk vindt, wat je gelukkig maakt en jezelf te accepteren mét al je middelmatigheid. een soort anti-"the secret"quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nee, dat ken ik niet maar ziet er heel leuk/interessant uit!
Ik zou het heel leuk vinden om trainingen te kunnen gaan geven aan mensen ((groepen), bijvoorbeeld een assertiviteitstraining ofzo, of inspirerende workshops! Maar daarvoor heb ik nog veel te ontwikkelen en heb ik een beetje het gevoel alsof dat wel in me zit, maar nog niet eruit kan komen (beetje ruwe diamant idee, al klinkt dat heel arrogant vind ik)
Snelle editquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef P.F het volgende:
Wie zei er omelet? Ik eet nu een heerlijke uitsmijter(of is het zonder kaas geen uitsmijter?)
Hahaha, als hij nog warriger schrijft dan jij is het ws een no goquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef P.F het volgende:
Ik ben nu De Wonderbaarlijke reis aan het lezen, maar het trekt mij nog niet zo..
O en vik, je wou Darwin lezen toch? Toen ik dat boek las dacht ik: wow hij drukt zich nog ongelukkiger uit dan ik, warrig om te lezen. Dus heb hem weg gelegd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Coco: moet jij juist niet heel goed eten met je CU en remicade?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb je werk uitgebreid bekeken en ik ben zeer onder de indruk. Wat heb jij hard gewerkt!! Je hebt echt een gedegen stuk werk afgelevert. Ik geef je dan ook een 9 voor je werk en dat geef ik echt niet gauw.
Voor buiten ofzo?quote:
PF, je klinkt een beetje lusteloosquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef P.F het volgende:
Ik kan mee naar een verjaardag met mijn ouders, maar dan feliciteert iedereen mijn broertje met zijn diploma en gaat iedereen vragen stellen over studie/vriendje. Geen zin in.
Of er komt een vriend eten maar dan moet ik opruimen, schoonmaken, stoelen kopen bij de ikea, wc schoonmaakmiddel kopen, boodschappen doen. Ook niet zo een zin in en hij zegt vast weer af.
Wat een super compliment!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Mailtje van de docent over mijn laatste opdrachten waar ik echt heel veel tijd in heb gestoken.
[..]![]()
![]()
.
Taalfout is van haar btw.
Ja ben ik ook. Ik probeerde net alvast te slapen maar ik was niet moe genoeg. De 4 minuten van inspiratie heb ik gebruikt om 2 dingen te verbouwen tot dit:quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
PF, je klinkt een beetje lusteloos![]()
Je kunt toch ook met die vriend ergens gaan eten? Hoef je niet op te ruimen etc. etc.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Mailtje van de docent over mijn laatste opdrachten waar ik echt heel veel tijd in heb gestoken.
[..]![]()
![]()
.
Taalfout is van haar btw.
Whehehe, ik ben wel echt blij! Want mijn medestudente die meer ervaring heeft in het onderwijs, en wier werk er (vond ik dan, onzekere troela die ik ben) beter uitzag dan het mijne had maar een 8. Dus ik rekende iig op maximaal een 8.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Mail haar terug, bedankt, maar met zo een enorme taalfout van u is mijn 9 gelijk gezakt in waarde
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben wel echt blij! Want mijn medestudente die meer ervaring heeft in het onderwijs, en wier werk er (vond ik dan, onzekere troela die ik ben) beter uitzag dan het mijne had maar een 8. Dus ik rekende iig op maximaal een 8.
En nu ben ik gewoon officieel bevoegd. Whoeha!.
En meteen praatjes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben wel echt blij! Want mijn medestudente die meer ervaring heeft in het onderwijs, en wier werk er (vond ik dan, onzekere troela die ik ben) beter uitzag dan het mijne had maar een 8. Dus ik rekende iig op maximaal een 8.
En nu ben ik gewoon officieel bevoegd. Whoeha!.
Zo bedoel ik het natuurlijk nietquote:
Iets meer dan dat je nu krijgtquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga 2x invallen bij een andere sportschool om spinningles te geven,en dan hebben ze mijn VAR verklaring nodig maar die ben ik een beetje kwjt![]()
en er is geen tarief afgesproken en ik moet gewoon een factuur inleveren, maar hoeveel zal ik daar dan opzetten??![]()
Heeft je 'vaste' sportschool daar niet nog een kopietje van?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga 2x invallen bij een andere sportschool om spinningles te geven,en dan hebben ze mijn VAR verklaring nodig maar die ben ik een beetje kwjt![]()
en er is geen tarief afgesproken en ik moet gewoon een factuur inleveren, maar hoeveel zal ik daar dan opzetten??![]()
nu ben ik in loondienst, dus dat is niet te vergelijken..quote:
Yup, away from the viezerik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Chill, wel stukje verder dan of wat sdb?
En mo, ontspan! Komt allemaal wel goed!
Probeer je eens op je positieve punten te richten ipv alle negatieve dingen te zoeken! Ik weet héél zeer dat MrMo en álle andere mensen die aanwezig zijn jou er straks prachtig, stralend en betoverend mooi uit vinden zien, echt waar! En weet je nog die leuke foto van jezelf die je laatst poste? Waarom was dat zo;n leuke foto? Omdat je straalde en het duidelijk te zien was dat je je op dat moment goed voelde! Echt echt ecth waar lieve mo, daar draait het allemaal om en of dat nou met een paar kilo meer of minder is, dat ziet niemand!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik deed heel positief over m'n motorbroek, maar ik blijf maar naar de spiegel lopen, draaien en buik inhouden om vervolgens met een pruillip terug te keren naar de bank alwaar ik Drop Dead Diva kijk, over een ontzettend slanke dame die na haar dood teruggestuurd wordt naar het lichaam van een redelijk te dikke advocate
ik voel me echt kut, over een week moet ik trouwen en ik heb niet het idee dat ik er fab uit zie en dat ik comfortabel op vakantie ga. En ik wil niet horen 'je zit er fab uit', want dat helpt niet, want voorlopig zat m'n te ruime broek, ooit, weer strak.. ben ik vadsig geworden en had ik op z'n minst over een week rond de 65kg willen zitten zodat m'n jurk een maatje kleiner kon. Verder heb ik geen tieten en stonden zowel m'n moeder als de kapster vorige keer een beetje meewarig en moeilijk te kijken toen ik weigerde om 'kipfiletjes' in mijn jurk te doen omdat ik niet wilde doen alsof ik iets had dat ik niet heb en omdat Mr.Mo met cup AA trouwt, en niet met een mooie B
en nee, ik ben niet zenuwachtig voor de bruiloft, heb er mega veel zin in en ik weet zeker dat we allebei ja gaan zeggen, maar ik voel me echt ronduit klote over mijn aankomst () om het zo maar even te noemen en gadverdegadver... is er geen dieet dat in een week voor minder cm's om mijn benen en buik zorgt?
![]()
!
Very nice en goede ontwikkeling! Leuk ook dat iedreen zo enthousiast over je is!quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo hee, ik zweet ook helemaal niet ofzo
Maarja mijn werkplek voor het komende half jaar is iig geregeld, 10 uur per week (dat is dan 1 weekenddag en 1 koopavond, ivm school, dus nu werk ik dan 3 dagen maar vanaf eind augustus gaat dat nieuwe contract in. Wel leuk want waar ik dan sta is van oorsprong een Engels bedrijf, vandaag waren ze er dus en hadden al gelijk gezegd dat ze vondendat ik er leuk uitzag enzo, en helemaal enthousiast over de voorbereiding die ik had gedaan voor de inventarisatie. Sowieso schijnt iedereen op die afdeling heel blij met me te zijn dus das mooi. Ik heb het er wel naar m'n zin![]()
Hu? Heb ik iets gemist?quote:Nu boodschapjes doen en koken voor die rijkelui en dan ben ik morgen lekker weer ff vrij
Hm... Heel weinig zout eten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik deed heel positief over m'n motorbroek, maar ik blijf maar naar de spiegel lopen, draaien en buik inhouden om vervolgens met een pruillip terug te keren naar de bank alwaar ik Drop Dead Diva kijk, over een ontzettend slanke dame die na haar dood teruggestuurd wordt naar het lichaam van een redelijk te dikke advocate
ik voel me echt kut, over een week moet ik trouwen en ik heb niet het idee dat ik er fab uit zie en dat ik comfortabel op vakantie ga. En ik wil niet horen 'je zit er fab uit', want dat helpt niet, want voorlopig zat m'n te ruime broek, ooit, weer strak.. ben ik vadsig geworden en had ik op z'n minst over een week rond de 65kg willen zitten zodat m'n jurk een maatje kleiner kon. Verder heb ik geen tieten en stonden zowel m'n moeder als de kapster vorige keer een beetje meewarig en moeilijk te kijken toen ik weigerde om 'kipfiletjes' in mijn jurk te doen omdat ik niet wilde doen alsof ik iets had dat ik niet heb en omdat Mr.Mo met cup AA trouwt, en niet met een mooie B
en nee, ik ben niet zenuwachtig voor de bruiloft, heb er mega veel zin in en ik weet zeker dat we allebei ja gaan zeggen, maar ik voel me echt ronduit klote over mijn aankomst () om het zo maar even te noemen en gadverdegadver... is er geen dieet dat in een week voor minder cm's om mijn benen en buik zorgt?
![]()
!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Probeer je eens op je positieve punten te richten ipv alle negatieve dingen te zoeken! Ik weet héél zeer dat MrMo en álle andere mensen die aanwezig zijn jou er straks prachtig, stralend en betoverend mooi uit vinden zien, echt waar! En weet je nog die leuke foto van jezelf die je laatst poste? Waarom was dat zo;n leuke foto? Omdat je straalde en het duidelijk te zien was dat je je op dat moment goed voelde! Echt echt ecth waar lieve mo, daar draait het allemaal om en of dat nou met een paar kilo meer of minder is, dat ziet niemand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Heel weinig zout eten?
Maar Mootje, je jurk loopt toch wijd uit? Dan creeer je toch ook een fake booty? Waarom geen fake boobies?
Nee, van mij hoef je niets, maar die jurk geeft sowieso al een andere vorm aan je lichaam, dus is het 'fake' gedeelte niet een heel sterk argument tegen. Je moet gewoon doen wat jij wil, ik vond je jurk de eerste keer al mooi staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu doe je precies wat m'n moeder en kapster deden.. 'waarom niet???' blijkbaar vonden ze het niet mooi staan, en zou het beter zijn als ik er anders uit zou zien..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je nu niks meer aan, maar voor de toekomst: niet zo'n doel stellen... de beste manier om aan te komen is willen afvallen. echt echt echt echt waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder helpt het niks maar ga ik toch zeggen dat je fab bent. je bent zoveel slanker dan je vroeger was, en het is heel bijzonder dat je van dat gewichtsverlies zoveel hebt kunnen vasthouden. je bent misshcien niet zo dun als je wilde zijn, maar misshcien moet je accepteren dat dat ook niet gaan gebeuren... dat wil je vast niet horen, maar op t moment dat je dat accepteert ben je denk ik wel gelukkiger, en dat gun ik je zo....
Kwak
hohohohohoho dat zeggen ze helemaal niet! dat is projectie van je eigen onzekerheid. denkfout nummer 1: voor een ander denken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu doe je precies wat m'n moeder en kapster deden.. 'waarom niet???' blijkbaar vonden ze het niet mooi staan, en zou het beter zijn als ik er anders uit zou zien..
quote:ik wil zelf mooi zijn, er goed uit zien zonder continu mijn buik in te hoeven houden, zonder 'aanpassingen', puur natuurlijk, en dat lukt dus gewoon niet
[..]
kijk nu dan eens terug naar je foto's van toen je zo zwaar was...Dan denk je toch ook jemig, nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kijk nu dan eens terug naar je foto's van toen je zo zwaar was...Dan denk je toch ook jemig, nu?
Lachspiegel inruilen voor een gewone spiegel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie op 't moment niet zoveel verschil, zeker niet met kleding uit![]()
ga weg..Ja, je hebt vast een buikje,maar je bent zoveel gewicht kwijtgeraakt...Tis tijd voor jou om gelukkig te gaan zijn, en uiterlijk is niet het allerbelangrijkst voor gelukkigheid!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie op 't moment niet zoveel verschil, zeker niet met kleding uit![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik denk niet dat het genant is als je 's avonds naast je wielrenbroekje ook de kipfiletjes eruit haalt. Mr Mo weet nu ook al heel goed hoe jij er uit ziet, en hij houd van jou,ook op de manier waarop jij eruit ziet...Als jij je gelukkiger voelt op de bruiloft met een beetje meer borst, doen. Als jij denkt "schijt eraan, ik ben gelukkig zoals ik er nu uitzie", niet doen..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef P.F het volgende:
En met kleine borsten is niets mis hoor! Nou ja, ik zou ook wel eens een decollete willen hebben, maar ik vind het zeker niet lelijk!
en wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat Wolve het wielrenbroekje en de kipfilets zal begrijpen als je ervoor kiest, omdat ze jou gelukkig maken...Hij zal er niet om lachen en niet om gniffelen, maar hij zal gewoon doen alsof het heel normaal is....quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik denk niet dat het genant is als je 's avonds naast je wielrenbroekje ook de kipfiletjes eruit haalt. Mr Mo weet nu ook al heel goed hoe jij er uit ziet, en hij houd van jou,ook op de manier waarop jij eruit ziet...Als jij je gelukkiger voelt op de bruiloft met een beetje meer borst, doen. Als jij denkt "schijt eraan, ik ben gelukkig zoals ik er nu uitzie", niet doen..
Neem dan een echte goede strapless push up.. En naai die dingen eventueel vast in je BH oid. Als je ze al draagt. Lijkt mij persoonlijk een beetje vreemd, een hele avond met van die dingen in mijn BH..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het wordt vast zo warm dat ze hun plakkracht verliezen en eruit hupsen bij de polonaise die we niet willen
Nou klaar dan!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef conleche het volgende:
En wat betreft mannen en het gebrek aan complimenten: u-ni-ver-seel. Als je er eentje hebt die constant complimenten geeft, dan heb je een homo aan de haak geslagen.
zie, dat probeer ik ook te zeggen. Je moet doen waar je je fijn bij voelt, en gelukkig zijn. Want mooi zul je toch zijn!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef sigme het volgende:
Mo, je hebt helemaal gelijk over je tieten. En het gebrek eraan. Geen tiet geen bezwaar en ik vind dat je je geen neppers moet laten aanmeten als je dat nep doet voelen (en wel opvulsel moet nemen als je dat geweldig doet voelen).
En wat betreft de rest: je bent nogal fotogeniek, dus je gaat later kijken naar prachtige trouwfoto's. En als je nog eens wat kilo's kwijtraakt en dan jezelf op je trouwfoto's terugziet met wat meer kilo's, dan zal je zoiets denken als dat je toch mooi niet versloft bent door je getrouwde staat.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef P.F het volgende:
Hoe vaak geef jij je vent eigenlijk een complimentje?
Vandaag nog!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoi trouwens, ik heb je gemist hier en vroeg me af of je al naar Frankrijk was (en zeg nu aub niet dat je gisteren nog gepost hebt)
Niet denken voor anderen!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me niet comfortabel met neptieten, wel met een bloem in m'n haar, maar de blik van de kapster was echt genoeg om te denken 'owh.. dus hij staat niet mooi'![]()
Idd.quote:
quote:
Nou ja, als hij een compliment krijgt denkt hij "hihiquote:
Uhm, ja dingen aan mijn hoofd. Maar komt vast goed!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoi trouwens, ik heb je gemist hier en vroeg me af of je al naar Frankrijk was (en zeg nu aub niet dat je gisteren nog gepost hebt)
Toch handig, een man in het topic!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, als hij een compliment krijgt denkt hij "hihi" en dan zo van "right back at ya" maar dan geeft hij ook niet een compliment terug omdat de vrouw dan zegt "ja, dat zeg je alleen maar omdat ik net een compliment gaf" dus wacht hij op het juistemoment en dan is hij het vergeten. Ofzo.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sluit me aan bij wat de andere ladies al gezegd hebben.
En, ik heb ook een A-cup en ik draag soms zelfs in het normale leven kipfiletjes, omdat sommige truitjes dan gewoon nét even mooier staan. Und? Maakt mij dat dan een minder persoon? Of minder 'mooi'? Nee toch?
Je bent zoveel afgevallen, gewoon stralen die dag dame!
Ja stom! Buienradar klopt niet!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ja dingen aan mijn hoofd. Maar komt vast goed!En ga pas in september weer naar Frankrijk, ben nu de hele tijd aan het werk wegens vakantie van compagnon. Die zoekt wel een leuke tijd uit zeg, heb het nog nooit zo warm gehad in die stomme galerie.
Pief je bent te laat met naar west te fietsen: het regent al!!
Hahaha. Dat is volgens mij herkenbaar voor veel mannen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, als hij een compliment krijgt denkt hij "hihi" en dan zo van "right back at ya" maar dan geeft hij ook niet een compliment terug omdat de vrouw dan zegt "ja, dat zeg je alleen maar omdat ik net een compliment gaf" dus wacht hij op het juistemoment en dan is hij het vergeten. Ofzo.
Ooit bedacht dat spieren toch echt zwaarder zijn dan vetjes?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inmiddels dus niet meer, als ik weer dichtbij de 75 kom.. en ik sport me de tering en eet retegezond, ok, op de laatste 2 dagen na, want dat was echt bagger en te weinigik snap gewoon niet dat het er niet af gaat
maargoed... ik ga gewoon de spiegel afplakken ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat spieren toch echt zwaarder zijn dan vetjes?
Ja, love is in the air daar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef _Calimero_ het volgende:
o en het is hier héél donker en doodstil buiten, best creepy. Het zal straks wel heel hard gaan waaien
Ja mijn kuiten ook, door het fietsen. Maar wel steviger. En m'n derrière ook van vorm veranderd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar m'n benen zijn dus fakking veel dikker geworden
Waar woon jij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef AIara het volgende:
Dit is best eng zeg...die regen en onweer is nog wel te doen, maar het waait er enorm bij. Zou me niet verbazen als er zo een boom hier uit de straat naar beneden komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |