Eh? Waddan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu uit zelfbescherming maar ff weg achter de pc.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Changes of plans:Wat heeft de NS met je maaltijdsalade gedaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
dank jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
O: ontbijt
L: lunch
D: diner
T: tussendoortje
B: bewegen
S: sporten
Eetlijstjes! Die posten mensen hier veelal om dan bewuster te zijn van wat ze in hun mond stoppenquote:
Je bent gefrustreerd en verhit omdat het druk in de trein was en natuurlijk ook bloedheet. Maar als het zo druk was, was je vast niet de enige die daar last van heeft gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali: geen super meer in de buurt en ik ga niet compleet bezweet een winkel in. En daarbij is m'n humeur nu zodanig dat ik echt iemand pijn ga doen die voor m'n voeten loopt. Beter afreageren door te gaan sporten.
En nu uit zelfbescherming maar ff weg achter de pc.
Joe meet mie ee spuit-1863485238!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
O: ontbijt
L: lunch
D: diner
T: tussendoortje
B: bewegen
S: sporten
GMTA En oeh BOKSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joe meet mie ee spuit-1863485238!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
En om de één of andere reden zit ik, wat er ook gebeurd, nagenoeg NOOIT zonder eten
Snorrie, ik heb een gaarheidsdagquote:
En dát is de geweldigste zin die je op zo'n moment kunt bedenkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
*BOKS*![]()
Cali: so true! Het is ook wel frustrerend. Ik had laatst zoiets: 1 treinstel, snikheet, propvol. Toen hadden vriendje en ik zoiets van SCHIJT, en zijn we op Amstel eruit gegaan om daar op het station wat te eten, waarna we een latere, rustigere trein naar het heuge neurden hadden!Voordeel: minder frustratie, normale tijd eten, geen sardientje. Nadeel: sport liep in de soep, gezond was het eten niet echt, en ik was een half uur later thuis.
Soms loopt het gewoon niet zoals je wilt. Da's dan jammer, maar niet onoverkomelijk, dus kan er altijd een plan B intreden. En om de één of andere reden zit ik, wat er ook gebeurt, nagenoeg NOOIT zonder eten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD![]()
ben stiekem best wel een beetje jaloers![]()
Aw Blurredquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD![]()
ben stiekem best wel een beetje jaloers![]()
ik ga boodschappen doen en eten maken en opetentot later misschien!
Zou niet best zijn als je ze niet voelde, maar je bedoelt ws dat ze tegen elkaar aan wrijven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alarmsignaal: ik voel mn bovenbenen... Of dat nou komt door de warmte en veel vaker rokjes dragen of dat ik toch te bourgondisch geleefd heb afgelopen tijd, weet ik niet, maar ik ga in elk geval (vanavond) weer hardlopen!
Ik ben bij 19quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Perruche het volgende:
Alara, heel goed!! ik heb altijd moeite met dingen afslaan. Welke evy les ben je mee bezig? ik ben bij 20 *trots is* maar ik kom niet vooruit omdat ik lui ben
Ga jij eens even heel gauw geen spijt hebben!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, het was niet mijn bedoeling anderen te kwetsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |