ik kan ook niet dansen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan niet dansen en dan voel ik me altijd heel zelfbewust van alle lompe bewegingen die ik aan het maken ben![]()
Bwah ik kan het ook nog niet goed hoor! Maar vaak ben ik dan heel enthousiast aan het voordoen aan vriendje of zus ofzo wat we bij Zumba deden (quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan niet dansen en dan voel ik me altijd heel zelfbewust van alle lompe bewegingen die ik aan het maken ben![]()
*boksboksboksquote:
Welke stad is dat in Spanje? Uit die flats en boulevard kan ik niets opmaken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef Perruche het volgende:
Dat plaatje in de OP is de stad waar mijn vriendje vandaan komt![]()
![]()
Torremolinos Carihuela ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Welke stad is dat in Spanje? Uit die flats en boulevard kan ik niets opmaken...
ik ook soms. Vooral na 6 wijn of meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou wel van dansen en soms denk ik zelfs dat ik het kan..
Kan je dat zo herkennen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef Perruche het volgende:
Dat plaatje in de OP is de stad waar mijn vriendje vandaan komt![]()
![]()
Jij kan je ondertitel (of hoe de officiele naam ook luidt) nu wel weer veranderen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh ja, dan ik ook. Gelukkig moet ik nog terug rijden na de bruiloft!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ook soms. Vooral na 6 wijn of meer
Verbaasde ik me ook al over, maar zij heeft de OP gemaakt, dus gewoon een plaatje van de stad opgezochtquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga morgen voor mijn date maken:
Vis uit de oven (kabeljauw filet) met groente en kruiden, & krieltjes erbij. Daarnaast een salade met geitenkaas en croutons.
Na: verse ananas met slagroom en witte chocolademousse (waar ik verkeerde chocola voor heb gekocht)
Haha, ik ben de laatste tijd zo scherp als een lepel (denkt aan de todolist)quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook al over, maar zij heeft de OP gemaakt, dus gewoon een plaatje van de stad opgezocht.
Ambassades zijn volgens mij de hel op aarde.... Is het hem wel gelukt allemaal?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef P.F het volgende:
Vriendje is nu pas terug! Het ging allemaal vrij onaardig daar zei hij..
Ja het is wel gelukt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ambassades zijn volgens mij de hel op aarde.... Is het hem wel gelukt allemaal?
Ga nog even lekker genieten van hem, het is allemaal niet leuk nu he?
lief dat je het aanbiedt, maar ik denk dat ik het wel zelf af kanquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef anna82 het volgende:
[..]! Zal ik mee komen eten als chaperonne?
Nee!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef Viking84 het volgende:
En het is nog wel quatorze juillet vandaag! Jammer!
* Viking84 heeft goeie herinneringen aan Frankrijk rijdens quatorze juillet.
Ha, die keek ik ook!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Gister keek ik zo'n kookprogramma op net 5, en toen had degene die moest koken alles uit pakjes en blik gedaan en niemand die het doorhad![]()
Tomatensoep uit een pakje: "Oeh lekker, en het is goed te proeven dat hij zelfgemaakt is"
Goeie zaak toch!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had het andersom met soep van de traiteur "Hm. Smaakt PRECIES hetzelfde als soep in zak van Unox"quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Gister keek ik zo'n kookprogramma op net 5, en toen had degene die moest koken alles uit pakjes en blik gedaan en niemand die het doorhad![]()
Tomatensoep uit een pakje: "Oeh lekker, en het is goed te proeven dat hij zelfgemaakt is"
M'n vrienden (van m'n ouders&hier), m'n ouders, etc zeggen steeds af.quote:
ik voel nooit NIET mijn bovenbenen. ook met 20 kilo minder niet. helaasch. alleen daarom al altijd een legging of een step-in onder mn rokjes (soms onzichtbaar)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alarmsignaal: ik voel mn bovenbenen... Of dat nou komt door de warmte en veel vaker rokjes dragen of dat ik toch te bourgondisch geleefd heb afgelopen tijd, weet ik niet, maar ik ga in elk geval (vanavond) weer hardlopen!
het was ook een beetje vreemd toen ik een keer met t meisje dat na jou in jouw kamer kwam wonen zat te lunchen en jij langsliep - ik ken je wel maar eigenlijk niet en waarvan danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Merel het volgende:
Toen Calimero en ik samen gingen eten kwamen we een oud-klasgenootje van mij tegen die een oud-collega van Cali bleek te zijn. OH WAT GRAPPIG WAAR KENNEN JULlIE ELKAAR VAN!??! Eh... via-via dus
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef -marz- het volgende:
Soms zie je op Utrecht Centraal zo'n divers groepje alto-achtige jongeren staan. En dan denk ik aaww een emo meeting
ik ben behoorlijk veranderd de afgelopen jaren hierin. het gevoel zit er nog wel een beetje, maar ik ben veel vrijer geworden, door alleen op vakantie te gaan enzo. ik kan genieten van een film in mn eentje, van winkelen zonder rekening te hoeven houden met mensen of te hoeven wachten, van lekker eten laten bezorgen of een kopje thee in een café met een boekjequote:
vast mosterd na de maaltijd maar: het duurde op zich niet heel lang, het kostte alleen veel tijd ivm wahcten en security enzo. het interviewtje zelf stelde niet zo veel voor...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:40 schreef P.F het volgende:
Hij had om 9 uur een afspraak en zou smsen als ie klaar was, want zouden nog even samen naar de winkel.
Maar toen bedacht ik mij dat het bij kwak? echt heel lang duurde en dat ze niet met een half uurtje klaar was.. toch?
Tussen 16 en 19 uur bereikt het noodweer de randstad. Voor ons noorderlingen duurt het nog evenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
oh, en t is hier stralend mooi weer!! wordt t weer slecht vandaag? echt? wanneer dan?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Laureline het volgende:
Welke stad is dat in Spanje? Uit die flats en boulevard kan ik niets opmaken...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef anna82 het volgende:
Kan je dat zo herkennen?Welke stad is het?
Hardlopen gaat echt ruk de laatste tijd. Ik ga vandaag voor de derde keer Evy les 13 proberen. Hij is
Hierom! Het stond gewoon op de sitequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook al over, maar zij heeft de OP gemaakt, dus gewoon een plaatje van de stad opgezocht.
Anna, als je door dit stukje Evy heen bent gaat het snel makkelijker.... vond ik!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Torremolinos Carihuela ?ofzo? Dat stond onder de foto
dan ga ik dus om half vier naar huis vandaag... heb geen jas bij me. maar moet om 18 u de trein weer hebben. *bus!*quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tussen 16 en 19 uur bereikt het noodweer de randstad. Voor ons noorderlingen duurt het nog even.
Ah ik ben ENFPquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
nog iets over introvert/extravert: ik ben duidelijk extravert (een echte ENFJ in de myers-briggs-jung typologie - komt er bij elke psychologische test die ik maak sinds 2006 zo uit, ook als ik mn tweede keus aan antwoorden invul) maar wel heel (over)gevoelig en soms tóch verlegen door een diepliggende onzekerheid. dat staat los van mijn basiskarakter en heeft meer te maken met de automatische gedachten die ik heb.
het idee van automatische gedachten is dat dat je "self-talk" is die je zonder nadenken als waar beschouwt, waar je je vrijwel nooit bewust van bent, maar die wel al je gedachten en gedrag beinvloeden (komt uit de cognitieve therapie dit).
mijn automatische gedachten die ik het diepste heb zitten zijn op de een of andere manier (weet niet waarom, ze schijnen zich in je jeugd te vormen maar niet altijd door een duidelijk trauma ofzo hoor):
(*) je blijft straks toch alleen over
(*) jij moet zorgen dat het goed komt
(*) je bent vies/walgelijk
het helpt voor mij erg dat ik weet dat ik ze heb en dat ze niet kloppen, ik kan ze nu beter tegengaan en ook beter snappen waarom ik me vaak zo snel aangevallen voel, zo veel taken op me neem, zo in paniek kan raken om dingen, etc....
dus, ik ben heel extravert, maar kan mezelf soms best in de weg zitten en daardoor teruggetrokken of verlegen zijn.
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
M'n vrienden (van m'n ouders&hier), m'n ouders, etc zeggen steeds af.
Dus nu zit ik in m'n kamertje te wachten tot m'n vriendje z'n reservesleutels komt halen (sleutels vergeten) en dat is dan een hoogtepunt van de dag
Ik haat vakantie.
Mijn printjes (13 pagina's) waren 2.50 en mijn kabeljouw bijna 8 euroquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 500 gram kabeljouw gekocht voor 3 pleuroooo!!!
Om te compenseren voor mijn veel te dure printjes, 50 paginas ad 50 cent per stuk
Wat een held is je zusquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb brons en zilver-plus in stijldansen, maar daarna moest ik er helaas mee ophouden (de dansschool ging weg).
En m'n zus belde net, degene voor haar in de rij bij de H&M was in elkaar gezakt en flink raar neergekomen. Maar ze heeft EHBO verleend..
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik opzoeken wat ik ben?. Het zal iig niet met een E beginnen
.
Hmm.. Ja ik moet wel opruimen maar geen zin. Ik wou dat ik van chocola hield dan zou ik chocolade gaan eten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik maak gewoon planningen van dingen die ik wil doen en die ga ik dan doen. Maar ik ben wel iemand die het echt leuk vind om een kledingkast uit te mesten, de berging op te ruimenEn ik wil mijn woonkamer pimpen! Verven en behangen! Ik heb alleen geen ideeen
als je googlet op myers-briggs of big five of jung typology dan kom je heel veel pagina's tegen. de ene duidelijker dan de andere.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik opzoeken wat ik ben?. Het zal iig niet met een E beginnen
.
oh wat interessant! hoe werkt dat dan? wat voor soort motoriek hoort waarbij? (ik heb nu een half jaar danstherapie gehad, daar zag je idd ook grot everschillen)quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een test en motorische testjes gedaan om het te achterhalen.
Er is namelijk ook een link tussen motoriek en je type, action type heet dat.Als ik ooit geld heb, wil ik daar ook bekwaam in raken en die tests kunnen afnemen enzo
Dat heb ik wel gedaan. Ja, ik stem ermee in dat ik bijna nooit te laat ben, of nee, ik stem er niet mee in.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Viking84 het volgende:
O jee het begint met een negatief geformuleerde vraag en ik weet nooit hoe ik die moet invullen
You are almost never late for your appointments
Moet ik 'yes' dus lezen als 'dat klopt'?
klopt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan. Ja, ik stem ermee in dat ik bijna nooit te laat ben, of nee, ik stem er niet mee in.
*boks*quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Syrena het volgende:
INTJ zegt ie.
Nog anderhalf uur werken in de hitte zitten.
Ik vind mensen die dat roepen stom dom en vervelend. Gister denk ik wel 30x. Klinkt in theorie wel leuk maar soms is het echt irritant. Of gister een dikzak van 150 kilo die het grappig vond om achterop te springen waardoor ik bijna onderuit ging.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Syrena het volgende:
Pief, tegen mij praat niemand want ik heb van nature echt een hele sjaggerijnige kop![]()
Een moeder van een vriendinnetje had zelfs aan haar dochter gevraagd of we ruzie hadden omdat ik zo boos keek.
Er is maar 1 keer "schatje" naar me gesisttoen was ik 22 en stond in Maastricht op de bus te wachten. Ik was helemaal in shock
I hope so, ik krijg het schaap maar niet uit de kooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Perruche het volgende:
Anna, als je door dit stukje Evy heen bent gaat het snel makkelijker.... vond ik!!!
Ik ben een ISTJ!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
ik heb geloof ik wel de goeie carriere gekozen:quote:ENFJ
You are:
moderately expressed extravert
moderately expressed intuitive personality
very expressed feeling personality
slightly expressed judging personality
+100 herkenbaarquote:Idealist profile: The Teacher
Even more than the other Idealists, Teachers have a natural talent for leading students or trainees toward learning, or as Idealists like to think of it, they are capable of calling forth each learner's potentials. Teachers (around two percent of the population) are able - effortlessly, it seems, and almost endlessly-to dream up fascinating learning activities for their students to engage in. In some Teachers, this ability to fire the imagination can amount to a kind of genius which other types find hard to emulate. But perhaps their greatest strength lies in their belief in their students. Teachers look for the best in their students, and communicate clearly that each one has untold potential, and this confidence can inspire their students to grow and develop more than they ever thought possible.
In whatever field they choose, Teachers consider people their highest priority, and they instinctively communicate personal concern and a willingness to become involved. Warmly outgoing, and perhaps the most expressive of all the types, Teachers are remarkably good with language, especially when communicating in speech, face to face. And they do not hesitate to speak out and let their feelings be known. Bubbling with enthusiasm, Teachers will voice their passions with dramatic flourish, and can, with practice, become charismatic public speakers. This verbal ability gives Teachers a good deal of influence in groups, and they are often asked to take a leadership role.
Teachers like things settled and organized, and will schedule their work hours and social engagements well ahead of time-and they are absolutely trustworthy in honoring these commitments. Valuing as they do interpersonal cooperation and harmonious relations, Teachers are extraordinarily tolerant of others, are easy to get along with, and are usually popular wherever they are.
Teachers are highly sensitive to others, which is to say their intuition tends to be well developed. Certainly their insight into themselves and others is unparalleled. Without a doubt, they know what is going on inside themselves, and they can read other people with uncanny accuracy. Teachers also identify with others quite easily, and will actually find themselves picking up the characteristics, emotions, and beliefs of those around them. Because they slip almost unconsciously into other people's skin in this way, Teachers feel closely connected with those around them, and thus show a sincere interest in the joys and problems of their employees, colleagues, students, clients, and loved ones.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
deze pagina heeft wel mooie duidelijk beschrijvingen:
http://typelogic.com/enfj.html
en dan de extensie veranderen voor je eigen type natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |