abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:03:52 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84011336

.

Het vorige deel: Slank # 1094 alweer! Met rokjes en jurkjes

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_84011346
FiPo

Ik ben voor niks naar de UB geweest, en heb voor niets in een overvolle snikhete bus gezeten Was ie dicht vanwege de huldiging. Leuk dat dat ook even wordt aangekondigd.

Ik heb overigens heel lui een maaltijdsalade van AH gehaald, beef teryaki. Vond hem niet zo lekker, maar ik had echt geen zin om te gaan koken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:04:57 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84011382
En toen was het topic dicht!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, het was niet mijn bedoeling anderen te kwetsen...
Hee joh we zijn allemaal blij voor je hoor! Ik denk niet dat het zo bedoeld was, iedereen hier gunt jou je geluk, je hebt ook net een rottijd achter de rug! Het is dan wel enigszins logisch dat de rest voor wie het nog niet zo lekker gaat hoopt dat er ook snel verandering komt.

NOOOOIT excuseren voor je geluk, mademoiselle!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:05:13 #4
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84011396
quote:
Nee joh, doe niet zo gek! Ik gun het je van harte
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_84011448
dat plaatje
Ja doei.
pi_84011484
Hoi!
Wat een ongelukkige woordkeuze van mij inderdaad, en dat voor iemand van de neurologie!

Uiteraard bedoel ik dat ik normaal niet bewust ben van het gevoel van mn bovenbenen en dat het nu wat schuurt. Anders had ik mezelf al lang onder de MRI-scan geschoven
pi_84011609
En ik zie net in het Etoskrantje dat onze grote heldin Sonja Bakker een kinderboek, 'avonturenmama' heeft geschreven. Wat is ze toch veelzijdig!
  Vis een optie? dinsdag 13 juli 2010 @ 19:12:05 #8
70532 loveli
N
pi_84011692
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik zie net in het Etoskrantje dat onze grote heldin Sonja Bakker een kinderboek, 'avonturenmama' heeft geschreven. Wat is ze toch veelzijdig!
Avonturen met Rik Velderhof?
crap in = crap out
pi_84011709
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

nou, zeg!
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:13:21 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84011734
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Felderhof .
Niet meer actief op Fok!
pi_84011788
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee. Als je erg nieuwsgierig bent, je krijgt het boekje gratis bij aankoop van Axium multivitamines
pi_84011793
quote:

Ik mag toch hopen dat dit een grapje is.
pi_84011900
we zitten nu trouwlliedjes te kiezen en we zijn er bijna uit!
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:19:00 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84011954
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
we zitten nu trouwlliedjes te kiezen en we zijn er bijna uit!
Wat leuk! .

Als ik ga trouwen moeten ze "Bed of roses" draaien . Bij m'n zus werd "Everything I do, I do it for you" gedraaid toen ze de trouwzaal in kwam met haar eega to be .
Niet meer actief op Fok!
pi_84012028
het is moeilijk hoor! maar de openingsdans staat gelukkig al heel lang vast
Ja doei.
pi_84012223
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Is het niet handiger om neen of sdb ff te bellen / sms'en, PF? . Want volgens mij posten ze hier niet meer.
Er was geen bereik door de drukte
pi_84012383
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
het is moeilijk hoor! maar de openingsdans staat gelukkig al heel lang vast
*nieuwsgierig aagje is*

Op welk nummer?

Als ik ooit trouw, dan weet ik wel welk nummer ik graag als eerste wil laten horen.
pi_84012398
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dit een grapje is.
Ik heb wel met de andere dames met verbroken relaties in m'n achterhoofd het opzettelijk een beetje sec gehouden bij het vertellen vanochtend.

Ik gun het iedereen ook zo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84012458
Ik weet wel al welk nummer gedraaid moet worden als ik gecremeerd word, telt dat ook? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:33:32 #20
331 Merel
Be here now.
pi_84012514
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD
ben stiekem best wel een beetje jaloers
Ja dat.

Maar dat betekent niet dat ik DaD haar geluk misgun. Geniet ervan!

Lijstje:
O - een appelflap
L - bruine boterham filet americain, bakje fruit, groot glas perenprut, pruim, glas melk
T - glas melk, pruim, banaan
D - couscous met tuinerwten en feta

Prima lijstje al zeg ik het zelf, op het ontbijt na dan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84012626
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

*nieuwsgierig aagje is*

Op welk nummer?

Als ik ooit trouw, dan weet ik wel welk nummer ik graag als eerste wil laten horen.

de openingsdans is nog écht een verrassing. ik had 't wel eens gepost, maar gaarne dat niet terug te zoeken of als je het nog weet te zeggen toen dacht ik dat er geen/weinig FOK!kers zouden komen

Maar overdag doen we (ja, we zijn eruit!)

Bij binnenkomst: John Denver - Annie's Song

Bij tekenen akte enzulks: Hooverphonic - Mad about You

Bij einde en begin borrel: Manu Chao - King of the Bongo
Ja doei.
pi_84012692
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet wel al welk nummer gedraaid moet worden als ik gecremeerd word, telt dat ook? .
Engerd
En waarom sec houden?! (Ik typte eerst sex ). Zodra ik weer aan de vent ben vertel ik het jullie in alle geuren & kleuren

Als de reeks dan nog loopt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84012739
Brinta
Broodmaaltijd (snee of 7 en 3 krekkers)
1 haring
1 pils
avondeten:
* lauwwarme koolrabi met tartaarsaus;
* lasagne van zelfgemaakte vellen, courgette, aubergine, 2 blikjes tomaat, olijven, verse basilicum en lamsgehakt
* griesmeelpudding met marmelade
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84012741
Nu ga ik afwassen en misschien nog stofzuigen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84013006
Ik heb zojuist een verse ananas geslacht Nom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')