Hee joh we zijn allemaal blij voor je hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, het was niet mijn bedoeling anderen te kwetsen...
Nee joh, doe niet zo gek! Ik gun het je van hartequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avonturen met Rik Velderhof?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik zie net in het Etoskrantje dat onze grote heldin Sonja Bakker een kinderboek, 'avonturenmama' heeft geschreven. Wat is ze toch veelzijdig!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik zie net in het Etoskrantje dat onze grote heldin Sonja Bakker een kinderboek, 'avonturenmama' heeft geschreven. Wat is ze toch veelzijdig!
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
we zitten nu trouwlliedjes te kiezenen we zijn er bijna uit!
Er was geen bereik door de druktequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Is het niet handiger om neen of sdb ff te bellen / sms'en, PF?. Want volgens mij posten ze hier niet meer.
*nieuwsgierig aagje is*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
het is moeilijk hoor!maar de openingsdans staat gelukkig al heel lang vast
![]()
Ik heb wel met de andere dames met verbroken relaties in m'n achterhoofd het opzettelijk een beetje sec gehouden bij het vertellen vanochtend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik mag toch hopen dat dit een grapje is.
Ja dat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD![]()
ben stiekem best wel een beetje jaloers![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*nieuwsgierig aagje is*
Op welk nummer?![]()
Als ik ooit trouw, dan weet ik wel welk nummer ik graag als eerste wil laten horen.
Engerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet wel al welk nummer gedraaid moet worden als ik gecremeerd word, telt dat ook?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hij was gewoon open??? ik ben nog binnen geweest.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Ewelina het volgende:
FiPo![]()
Ik ben voor niks naar de UB geweest, en heb voor niets in een overvolle snikhete bus gezetenWas ie dicht vanwege de huldiging. Leuk dat dat ook even wordt aangekondigd.
Ik heb overigens heel lui een maaltijdsalade van AH gehaald, beef teryaki. Vond hem niet zo lekker, maar ik had echt geen zin om te gaan koken.
De Bijzondere Collecties (onderdeel van de UB) niet. En daar moest ik heen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij was gewoon open??? ik ben nog binnen geweest.....
I'm on fire?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet wel al welk nummer gedraaid moet worden als ik gecremeerd word, telt dat ook?.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef j.t het volgende:
Goedenavond! Even een snelle post hier van mij!
Vandaag eerst tot 2 uur op bed gelegen, lekker soezen enzoen verder weinig gedaan. Beetje inkopen met meneer enzo. Wel onze vakantie geboekt! Naar Fuerteventura voor 2 weken op 29 juli!
Als alles definitief is even reisverzekering zoeken. Goedkoopste was Columbus ofso, maar geloofde het bijna niet, echt stukken goedkoper, hmm, zou het zo kunnen zijn?
Lijstje:
O: 2 broodjes kankworst
T: niks
L: niks (errug laat ontbijt!)
D: heel veel sla, met walnoot, paprika en komkommer met zelfgemaakte dressing van azijn, mosterd, peper, zout en olijfolieen een braadworstje erbij
T: vast wel iets, omdat we zo laat uit bed waren
Kassabian?quote:
Whehe.quote:
Op die manier. Ze zitten tegenwoordig ook op twitter..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Bijzondere Collecties (onderdeel van de UB) niet. En daar moest ik heen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Frustraties eruit gefietst, ik ging als een tiet! Instructrice kwam na de les nog naar me toe om me te complimenteren. Wel tof.
En nu zweet ik als een otter. Straks maar ff lekker douchen! wat eten
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb shiny en neen nog wel gezien trouwens! We hebben heel verantwoord Bionade gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD![]()
Zoon van mijn vriend die heeft me nu: Battlefield Heroes laten installeren zodat ik samen met hem kan spelen![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend () zit net te beweren dat ik op Cameron Diaz lijk. Zou 'ie het gevoel hebben iets goed te moeten maken?
.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
En PF haar vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft ze dat gezegd tegen hem? ik verzin ook andere dingen als ik mensen via internet heb leren kennen
best kansloos.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
[..]heeft ze dat gezegd tegen hem? ik verzin ook andere dingen als ik mensen via internet heb leren kennen
best kansloos.
*boks*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
[..]heeft ze dat gezegd tegen hem? ik verzin ook andere dingen als ik mensen via internet heb leren kennen
best kansloos.
Ik heb het later nog wel verteld en hij: o het leek net alsof jullie elkaar al heel lang kenden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, dus tjah. En sommige mensen die ik ken zijn wat closed-minded dus tjah, voor mij kleine moeite en het bespaart ee hoop vragen. M'n eerste vriendje heb ik wel via I-net leren kennen (MSN chatbox), en dat weet volgens mij wel iedereen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja?
Ik kom al zo lang op FOK! dat mn ouders weten dat een groot deel van mijn sociaal leven daar rondhangt
ze weten dus ook dat al die leuke dames op de bruiloft 'Slankies' zijn van FOK!
Wat veel boksen!quote:
Ik niet, maar als ik zeg dat ik iemand via internet ken reageren mensen zo van "oh ja dat kan ook..." terwijl je ze ziet denken WEIRDO!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het later nog wel verteld en hij: o het leek net alsof jullie elkaar al heel lang kenden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
En PF haar vriend!lol @ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
DAT! *boks*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik zeg dat ik iemand via internet ken reageren mensen zo van "oh ja dat kan ook..." terwijl je ze ziet denken WEIRDO!
Echt he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt he!Maria! Wat grappig! Ik zo het toch gewoon een keer zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha! En al 7 jaar, wat lang!! Hoe oud waren jullie dan ? /nieuwsgierig aagje!
Dat heb ik ook geprobeerd maar ze wilde nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef -marz- het volgende:
En mijn moeder heeft haar man van Relatieplanet gesleurd dus die moet gewoon haar mond houden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Tijdens de laatste meet vroeg ook iemand aan mij waar wij elkaar van kenden. Ik dus: "Van een internetforum", maar volgens mij had ik dat ook niet mogen zeggen toen?.
Er wordt me wel eens gevraagd op welke fora ik zoal zit en dan zeg ik ook gewoon Fok!, maar dan zeg ik er wel meteen bij: "Wel de meer serieuze subfora, hoor!".
omg dat woord is zó niet-mobloquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
kooktasje
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd maar ze wilde niet
[..]fok! heeft geen goed reputatie he!
Mo, wat is dat? Zodat je op vakantie kan koken enzo? Neem je ook aardappelen mee?
Ja dat was toen nog een heel gedoe met het vriendje wat op audiëntie kwam bij de Potentiële Schoonouders en z'n tattoo probeerde te verbergen onder een blouse die net-niet-lang-genoeg-mouwen hadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maria! Wat grappig! Ik zo het toch gewoon een keer zeggenhaha! En al 7 jaar, wat lang!! Hoe oud waren jullie dan ? /nieuwsgierig aagje!
Van bikram yoga!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Merel het volgende:
Toen Calimero en ik samen gingen eten kwamen we een oud-klasgenootje van mij tegen die een oud-collega van Cali bleek te zijn. OH WAT GRAPPIG WAAR KENNEN JULlIE ELKAAR VAN!??! Eh... via-via dus
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef -marz- het volgende:
Mijn broer bestaat alleen op internet. Althans, ik zie hem alleen op msn dus ik weet niet zeker of hij ook in het echt bestaat nog
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat was toen nog een heel gedoe met het vriendje wat op audiëntie kwam bij de Potentiële Schoonouders en z'n tattoo probeerde te verbergen onder een blouse die net-niet-lang-genoeg-mouwen hadHij werd volgepropt met allerhande etenswaar en er werd hem steeds biertjes aangeboden om te laten zien dat mn ouders heul wel jeugdig ende hip waren. We zaten met zn allen in de tuin en mn vader zat zoals gewoonlijk op zn praatstoel. En oh wat was het toch toevallig dat die ene jongen uit Alkmaar nou net in Lelystad een boek moest ophalen
![]()
![]()
Ik denk dat ik het de eerstvolgende keer dat mn mams op bezoek komt ga zeggen, dan is ze in een goeie bui want net terug van vakantie enzo!
Ik was 16 en hij 18! Mn eerste vriendje
Nah hij keek ook alsof ie het niet geloofdequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het later nog wel verteld en hij: o het leek net alsof jullie elkaar al heel lang kenden.
Kan hij dat niet verzwijgen gewoon, wat heb jij aan die info!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef Merel het volgende:
En mijn moeder en broertje zitten ook op Fok. Maar niet heel actief. En we gaan niet bewust van elkaar lezen wat we schrijven. Vriendinnetje van me leest in SHO mee. En de meneer wist wel dat ik hier kwam maar mocht niet weten hoe ik heette
En hij is met een vrouw uit eten vanavondVast heel erg platonisch, maar toch
oeh, dat is toch naar he! Ik zou echt zo snel mogelijk ook gaan datenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef Merel het volgende:
Huh is het helemaal klaar dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef Merel het volgende:
En mijn moeder en broertje zitten ook op Fok. Maar niet heel actief. En we gaan niet bewust van elkaar lezen wat we schrijven. Vriendinnetje van me leest in SHO mee. En de meneer wist wel dat ik hier kwam maar mocht niet weten hoe ik heette
Hij zei, ik dacht van iets raars, van een trio of zo (quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nah hij keek ook alsof ie het niet geloofde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Springfield's looking pretty dusty today
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef Perruche het volgende:
[..]wat grappig!! En wat romantisch. En schattig van je ouders. Als je het nu verteld kunnen ze natuurlijk niet moeilijk gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jah we moesten even contacten en toen kreeg ik dus een smsje dat 'ie me later op de avond belt want hij gaat uit eten met <naam> die hij kent van <werkdingen> om te praten over <werkdingen>. Dus ik weet precies wat en hoe, alsof 'ie verantwoording moet afleggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
Kan hij dat niet verzwijgen gewoon, wat heb jij aan die info!
omgquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij zei, ik dacht van iets raars, van een trio of zo ()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk, welke!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef P.F het volgende:
O wat naar! Hmm
Hier is het om eerdere vragen te beantwoorden niet 'uit' maar over 2 weken wel of zo. Weet niet.
Ik ga zo naar de film, alleen, brrr
Dat was denk ik een grapjequote:
Wordt je daar wel blij van meis? Alleen naar de bios?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef P.F het volgende:
O wat naar! Hmm
Hier is het om eerdere vragen te beantwoorden niet 'uit' maar over 2 weken wel of zo. Weet niet.
Ik ga zo naar de film, alleen, brrr
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Perruche het volgende:
[..]Spoilers zijn overigens voornamelijk om de stemming te bewaren, niet om geheimzinnig te doen of omdat het geheim isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke maar het idee alquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was denk ik een grapje
Toen hij vroeg van wie is die bruiloft (hij zag het kaartje)
-kennissen
?
-mensen die ik ken
Ok
Dat werkt ook
BAHAHAHA ik dacht HEEL even dat het "When I Die" van No Mercy wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wordt je daar wel blij van meis? Alleen naar de bios?
Begrafenislied?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Spoilers zijn overigens voornamelijk om de stemming te bewaren, niet om geheimzinnig te doen of omdat het geheim is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar iedereen heeft afgezegd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wordt je daar wel blij van meis? Alleen naar de bios?
Begrafenislied?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ken ik niet, maar veel plezier! En er is niets ergs aan alleen naar de film gaan hoor, dat is iets wat mensen elkaar aanpraten. /mijn mening.quote:
Pimpin' - nerd styl0w, jewaitz.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef -marz- het volgende:
Maria: internet, boekhandel, het komt er beiden op neer dat je gewoon iemand 'opgepikt' hebt
Ik had hem niet uitgenodigd en hij wou sowieso vroeg slapen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja oke maar het idee al![]()
Gaat ie nu niet mee naar de film?
Oke, nouja veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had hem niet uitgenodigd en hij wou sowieso vroeg slapen.
Nooit eerder gedaan maar heb al maanden zo een pas dus stom als ik niet ga!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
ken ik niet, maar veel plezier! En er is niets ergs aan alleen naar de film gaan hoor, dat is iets wat mensen elkaar aanpraten. /mijn mening.
Klopt. Ze vroeg het omdat ze het er zo gezellig uit vond zien en ze dacht dat wij van een studentenvereniging waren oid dus ze verbaasde zich des te meer dat het zo gezellig was zonder dat de meesten van ons elkaar ooit eerder hadden gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Vik, dat was toch die vrouw in dit café die dat vroeg? Waar bemoeide zij zich eigenlijk mee? Of vond ze ons zo'n bont gezelschap
Lol!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
BAHAHAHA ik dacht HEEL even dat het "When I Die" van No Mercy wasIvm de kleur van de video en het thema zeg maar
![]()
And when I dieeeeee, I keep on liiiiiiiiiiiiiiviiiiiiing!!!!1
Waarom eigenlijk niet? Let jij dan op iedereen die ergens alleen zit? En denk je dan ``<Wat zielig?`` Nee toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou me vreselijk opgelaten voelen geloof ik als ik alleen in de bios zou zitten. Maar ik zou ook nooit alleen uit eten gaan of ergens een kop koffie gaan drinken...
Kop koffie doe ik wel eens hoor, heb dan meestal wel een tijdschrift oid bij me maar dat vind ik af en toe juist lekker. Uit eten niet echt, maar ik heb wel een alleen gereisd dus ja dan at ik ook alleen. Bios kan ook prima maar dat heb ik gewoon nog nooit gedaan. Maar waarom niet? je komt toch voor de film.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou me vreselijk opgelaten voelen geloof ik als ik alleen in de bios zou zitten. Maar ik zou ook nooit alleen uit eten gaan of ergens een kop koffie gaan drinken...
Dan kun je dat napraten over de film achterwege laten. Als het een goeie film was, doe ik dat graag, maar anders nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
En alleen naar de film is tof. <toen ik nog in de buurt van een bioscoop woonde deed ik dat zeker 1-2 x per week. Soms sprak ik af met anderen, maar alleen was net zo leuk.
Ik denk niet direct 'wat zielig', maar ik zie het altijd wel als er iemand ergens alleen zit. Het valt me wel op.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Let jij dan op iedereen die ergens alleen zit? En denk je dan ``<Wat zielig?`` Nee toch?
haha ja dat moment zal ik niet snel vergetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Merel het volgende:
Toen Calimero en ik samen gingen eten kwamen we een oud-klasgenootje van mij tegen die een oud-collega van Cali bleek te zijn. OH WAT GRAPPIG WAAR KENNEN JULlIE ELKAAR VAN!??! Eh... via-via dus
Jep herkenbaar ditquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Kop koffie doe ik wel eens hoor, heb dan meestal wel een tijdschrift oid bij me maar dat vind ik af en toe juist lekker. Uit eten niet echt, maar ik heb wel een alleen gereisd dus ja dan at ik ook alleen. Bios kan ook prima maar dat heb ik gewoon nog nooit gedaan. Maar waarom niet? je komt toch voor de film.
Waarschijnlijk omdat het vooral vrouwen waren en de conversatie van hier gewoon doorging daarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Ze vroeg het omdat ze het er zo gezellig uit vond zien en ze dacht dat wij van een studentenvereniging waren oid dus ze verbaasde zich des te meer dat het zo gezellig was zonder dat de meesten van ons elkaar ooit eerder hadden gezien.
En uiteenlopende typesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het vooral vrouwen waren en de conversatie van hier gewoon doorging daar
ALS ik al zie dat iemand alleen is, vind ik dat eerder stoer dan zielig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk niet direct 'wat zielig', maar ik zie het altijd wel als er iemand ergens alleen zit. Het valt me wel op.
Waar zien jullie me voor aan? Deze is keimooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol!. Dat dacht ik ook! Ging er even met de muis overheen om te zien wat het was
.
Me too! Ik ga niet eens in m'n eentje friet of chinees halen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar wel allemaal jong! En leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En uiteenlopende types. (en leeftijden
)
Was ik toen niet nog 29?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar wel allemaal jong! En leuk
Dát heb ik ook. ik durf niet in mijn eentje ongezond eten af te halen. In een winkel/voorverpakt prima, in het buitenland uiteten alleen, ook prima, maar patat afhalen, NO WAYquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waar zien jullie me voor aan? Deze is keimooi![]()
[..]
Me too! Ik ga niet eens in m'n eentje friet of chinees halen!
ik denk dat het bijna niemand zou opvallen als jij eens in je eentje ergens zou zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk niet direct 'wat zielig', maar ik zie het altijd wel als er iemand ergens alleen zit. Het valt me wel op.
Wat lijkt me dat erg. De afhankelijkheid!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waar zien jullie me voor aan? Deze is keimooi![]()
[..]
Tja, ik kan me gewoon nog levendig herinneren dat ik eens noodgedwongen ergens in een café een uur alleen heb gezeten. Heb me nog nooit zo opgelaten gevoeld geloof ik. Ik heb het al als ik in een restaurant zit met z'n tweeën en de ander gaat naar het toilet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef Merel het volgende:
[..]
ALS ik al zie dat iemand alleen is, vind ik dat eerder stoer dan zielig.
Je moet je niet zo druk maken over wat andere mensen over je denken. Ze vinden zichzelf meestal veel te interessant om een mening over jou te hebben.
Ik snap! Vooral als je voor meerdere mensen haalt, dan ben ik bang dat ze denken dat ik het allemaal in mn eentje opschransquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dát heb ik ook. ik durf niet in mijn eentje ongezond eten af te halen. In een winkel/voorverpakt prima, in het buitenland uiteten alleen, ook prima, maar patat afhalen, NO WAY
Nee hoor. Als ik in m'n eentje ongezond wil doen haal ik een pizza bij de super, daar heb ik (net als calimero blijkbaar) geen moeite mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat erg. De afhankelijkheid!
En XM, niet zeuren. Je maakt dat ik me oud voel
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef -marz- het volgende:
Soms zie je op Utrecht Centraal zo'n divers groepje alto-achtige jongeren staan. En dan denk ik aaww een emo meeting
En toch ga jij geen friet halen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik denk dat het bijna niemand zou opvallen als jij eens in je eentje ergens zou zitten.
Moet je voor de grap eens doen: Iets geks op straat doen, en dan eens bewust rondkijken hoeveel mensen erop jou letten.
't zal je tegenvallen, de meeste mensen hebben alleen aandacht voor zichzelf...
Ja, dat is helemaal hetzelfde, toen ik die twee posts zo onder elkaar zag staan dacht ik letterlijk: "quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef -marz- het volgende:
[..]
En toch ga jij geen friet halen!
Ik dacht echt huh, waarom zou je geen friet gaan halen in je eentje. Tenzij je een complete vreetbui gaat organiseren met overdreven veel snacks (dat heb ik wel eens iemand overduidelijk zien doen, dat was wel plaatsvervangende schaamte).
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef j.t het volgende:
Ik las iets over mensen ontmoeten op internet?
Mijn meneer en ik (nu al 5,5 jaar samen, hij 10 jaar ouder) hebben elkaar via een spelletje (Barafranca/omerta maffia klikspel) leren kennen, omdat we samen een georganiseerde misdaad gingen plegen ... toen moest je op de chat overleggen.
We hebben elkaar op msn toegevoegd en nooit meer gepraat tot hij maanden later zei: ik gooi je eruit hoor. En toen zei ik: had ik met jou al gedaan hoor. En toen wilde hij weten waarom en toen zijn we nooit meer gestopt met praten.
Ik was 18 en hij 27 op dat moment en meeten mocht vast niet van mn moeder. Dus stiekem bij een vriendin thuis gedaan. Hij bleef meteen slapen want ja: Leeuwaren en Julianadorp ligt niet dicht bij elkaar.
Nu 5,5 jaar later woon ik in Leeuwarden
Superleuk, het klinkt ook zó leuk als je het zo vertelt! En ik hoop dat ik ooit ook zo makkelijk kan worden met sommige dingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef Perruche het volgende:het boeit mij echt niets om dingen alleen te doen. FIlm, eten (ok, geen 6 gangen), concert, sauna, ik doe het allemaal. En ik voel me helemaal de koning als ik op het vliegveld al wachtend op m'n vlucht een flesje champagne ofzo bestel in m'n backpackoutfit, hoe decadent hehe. En ik vind het juist leuk als mensen zo naar me kijken van wat doet die nou! Ook toen ik een ker op vakantie van m'n laatste geld KEI SJIEK helemaal alleen uit eten ging, zo tussen al die rijke types, boh, leuk.
Ben liever een beetje raar dan een grijs muisje wat niet opvalt. Ik zie er misschien niet zo opvallend uit, maar ik doe vanalles en plein public... zingen, dansen, met of zonder vriendje, leuk man!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef Perruche het volgende:het boeit mij echt niets om dingen alleen te doen. FIlm, eten (ok, geen 6 gangen), concert, sauna, ik doe het allemaal. En ik voel me helemaal de koning als ik op het vliegveld al wachtend op m'n vlucht een flesje champagne ofzo bestel in m'n backpackoutfit, hoe decadent hehe. En ik vind het juist leuk als mensen zo naar me kijken van wat doet die nou! Ook toen ik een ker op vakantie van m'n laatste geld KEI SJIEK helemaal alleen uit eten ging, zo tussen al die rijke types, boh, leuk.
Ben liever een beetje raar dan een grijs muisje wat niet opvalt. Ik zie er misschien niet zo opvallend uit, maar ik doe vanalles en plein public... zingen, dansen, met of zonder vriendje, leuk man!
Edit: JT, wat een leuk verhaal! Zo romantisch
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef sigme het volgende:
Ik ken geen mensen om het aan uit te leggen.
Oh, en het staat vast: het kersenjurkje, canvas platte enkellaarsjes van de Scapino, jasje van de kringloopwinkel.
Dat hoop ik ook voor jou en voor veel andere mensen hier. Ik ben echt niet eens zo zeker van mezelf, zeker niet over m'n uiterlijk, maar het leven is echt te kort om je druk te maken om wat andere mensen denken. Cliché maar wel waar! En het is soms zo leuk om mensen spontaan met je praten of naar je lachen, en dat doen ze vaker dan sjaggo naar je kijken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Superleuk, het klinkt ook zó leuk als je het zo vertelt! En ik hoop dat ik ooit ook zo makkelijk kan worden met sommige dingen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef sigme het volgende:
Oh, en het staat vast: het kersenjurkje, canvas platte enkellaarsjes van de Scapino, jasje van de kringloopwinkel.
<3 de meest romantische bruiloft ever! ik vind het echt gaafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef sigme het volgende:
Ik voel me lullig als ik naar de snackbar ga, want ik neem meestal geen patat, maar een broodje hamburger en een kroket, maar omdat de meeste mensen patat met een bijgerecht nemen lijkt het dan net alsof ik een grote friet, een shoarmarol, twee frikandellen mét (voor Mark), een broodje hamburger en een broodje kroket naar binnen ga schrokkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben de post kwijt, maar ik las net ergens dat Viking 'alleen maar op de serieuzere subfora' komt??
vooral deze denk ik!!
Oh, maar ik ben ook álles behalve verlegen hoor en ik lul zo met iedereen op straat, geen probleem. en ik heb al meerdere malen midden op straat radslagen, gekke sprongen of andere 'gekke' dingen gedaan, en hoe vaak ik al niet op een genante manier op mijn bek ben gegaan is niet meer te tellen.. dat is allemaal géén probleem en ik lach er zelf het hardste om..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou en voor veel andere mensen hier. Ik ben echt niet eens zo zeker van mezelf, zeker niet over m'n uiterlijk, maar het leven is echt te kort om je druk te maken om wat andere mensen denken. Cliché maar wel waar! En het is soms zo leuk om mensen spontaan met je praten of naar je lachen, en dat doen ze vaker dan sjaggo naar je kijken hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben ook álles behalve verlegen hoor en ik lul zo met iedereen op straat, geen probleem. en ik heb al meerdere malen midden op straat radslagen, gekke sprongen of andere 'gekke' dingen gedaan, en hoe vaak ik al niet op een genante manier op mijn bek ben gegaan is niet meer te tellen.. dat is allemaal géén probleem en ik lach er zelf het hardste om..
maar helemaal alleen gaan dansen, of andere opvallende dingen in mijn eentje doen,,.. Tsja dingen helemaal alleen doen die aandacht oproepen ofzo, dat zal ik niet snel doen, dan voel ik me wel ongemakkelijk..
Dat van die internetkennissen. Ik heb een aantal fokkers ontmoet; wat POLmeetings, laatst een TTK, en d'r komt wel eens iemand bij me langs. Binnenkort Isegrim, die nog in Slank zat toen ik hier voor 't eerst kwam.quote:
quote:En wat is er met die outfit? Is dat je trouwoutfit?
Deze post vind ik 'awwwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef sigme het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Herinneren jullie je nog de trouwfoto's van ElisaB? T-shirt, honkbalpetje en een trouwambtenaar die aan hen vroeg of ze wisten wanneer het bruidspaar kwam?.
Leuk meisje ben jijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef Perruche het volgende:het boeit mij echt niets om dingen alleen te doen. FIlm, eten (ok, geen 6 gangen), concert, sauna, ik doe het allemaal. En ik voel me helemaal de koning als ik op het vliegveld al wachtend op m'n vlucht een flesje champagne ofzo bestel in m'n backpackoutfit, hoe decadent hehe. En ik vind het juist leuk als mensen zo naar me kijken van wat doet die nou! Ook toen ik een ker op vakantie van m'n laatste geld KEI SJIEK helemaal alleen uit eten ging, zo tussen al die rijke types, boh, leuk.
Edit: JT, wat een leuk verhaal! Zo romantisch
Ik ben niet spontaan iig en ik maak dus ook niet makkelijk contact. En dat vind ik wel een gemis. Spontaniteit wordt wel als een positieve eigenschap gewaardeerd. Maar bij mensen die zichzelf als 'spontaan' kwalificeren krijg ik dan weer een beeld van schreeuwerige, drukke mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is er trouwens mis met nièt spontaan zijn? Ben je dan niet leuk genoeg ofzo?
Helemaal niet, maar dat is dan moeilijker te zien he, daarvoor moet je dan iemand leren kennen. Wat verder prima is, want er is al genoeg oppervlakkigheid op deze wereldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is er trouwens mis met nièt spontaan zijn? Ben je dan niet leuk genoeg ofzo?
ik moet nog even bedenken wat ik m'n ouders vertel over Mo's bruiloft....Want m'n moeder zal het niet leuk vinden dat ik naar een bruiloft ga 'met een heleboel mensen van het internet'...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
niks mis mee, maar wel jammer als je het alleen niet bent omdat je bang bent om wat andere mensen van je vinden. Vind ik persoonlijk vaak jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
vooral op het internetquote:
hehehhe. het is ook best wel niet creatief, veel mensen vinden zichzelf spontaan. Maar ik vind sommige mensen heel vervelend-spontaan, die gaan tegen je praten en dan houden ze niet meer opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet spontaan iig en ik maak dus ook niet makkelijk contact. En dat vind ik wel een gemis. Spontaniteit wordt wel als een positieve eigenschap gewaardeerd. Maar bij mensen die zichzelf als 'spontaan' kwalificeren krijg ik dan weer een beeld van schreeuwerige, drukke mensen.
Waarom zou ze daar problemen mee hebben? Oprechte belangstellingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet nog even bedenken wat ik m'n ouders vertel over Mo's bruiloft....Want m'n moeder zal het niet leuk vinden dat ik naar een bruiloft ga 'met een heleboel mensen van het internet'...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef P.F het volgende:
Als ik altijd samen eten zou moeten halen was ik nu verhongerd..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet nog even bedenken wat ik m'n ouders vertel over Mo's bruiloft....Want m'n moeder zal het niet leuk vinden dat ik naar een bruiloft ga 'met een heleboel mensen van het internet'...
Gaan plassen, terugkomen, en ergens anders gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
Ik zit per ongeluk op de enige lege rij...
Vertel dat je d'r kent van een avondje cocktails drinken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is de aard van het beestje en minder zelfvertrouwen, denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
niks mis mee, maar wel jammer als je het alleen niet bent omdat je bang bent om wat andere mensen van je vinden. Vind ik persoonlijk vaak jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was zo stom! Eens over doen bij jouw bios met goede zitplaatsen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Gaan plassen, terugkomen, en ergens anders gaan zitten.
Weet je nog toen we naar de film gingen en niet bij elkaar konden zitten! Dat is bijna hetzelfde als alleen gaan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Vertel dat je d'r kent van een avondje cocktails drinken...
Wat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef j.t het volgende:
Ik las iets over mensen ontmoeten op internet?
Mijn meneer en ik (nu al 5,5 jaar samen, hij 10 jaar ouder) hebben elkaar via een spelletje (Barafranca/omerta maffia klikspel) leren kennen, omdat we samen een georganiseerde misdaad gingen plegen ... toen moest je op de chat overleggen.
We hebben elkaar op msn toegevoegd en nooit meer gepraat tot hij maanden later zei: ik gooi je eruit hoor. En toen zei ik: had ik met jou al gedaan hoor. En toen wilde hij weten waarom en toen zijn we nooit meer gestopt met praten.
Ik was 18 en hij 27 op dat moment en meeten mocht vast niet van mn moeder. Dus stiekem bij een vriendin thuis gedaan. Hij bleef meteen slapen want ja: Leeuwaren en Julianadorp ligt niet dicht bij elkaar.
Nu 5,5 jaar later woon ik in Leeuwarden
Ranzig is dat he? Chips eten in de bioscoop haat ik ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
En iedereen die popcorn eet wil ik graag eigenhandig wurgen. Smerig.
Gadverrr jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ranzig is dat he? Chips eten in de bioscoop haat ik ook.
dat zouden ze weten dat ik dat zou doen. Een oude vriendin, denk ik maar..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, je kent me iig al. 'Kookclubje' ofzo?
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was zo stom! Eens over doen bij jouw bios met goede zitplaatsen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat zouden ze weten dat ik dat zou doen. Een oude vriendin, denk ik maar..
@ Perruche: Ik heb alleen Mo ooit gemeet, en wat non-slankers die komen. (Wie komen er eigenlijk allemaal, blootje?)
Vork heb ik nog nooit gemeet. Wat jammer zeg!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen Vork en HenkPietKlaasWillem, Isabeau heeft geen geld en Leintjeuh krijgt haar dienst niet gewisseld
Ik ga morgen weer als het lelijk weer is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
En alleen naar de film is tof. <toen ik nog in de buurt van een bioscoop woonde deed ik dat zeker 1-2 x per week. Soms sprak ik af met anderen, maar alleen was net zo leuk.
The big lebowski!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Lolz in de trein terug zat ik eerst met lim en brabo's, wat een leuke lui hè! Ik moet zekers nog eens in het zuiden van het land gaan wonen, de tijd vloog voorbij.
Nou, nu nog ff de beste film aller tijden ooit zien en dan weer fut weest wel.
Cool, wij waren Dropje en Dopiej ... heel vroeger van de familie Messina en later van dochterfamm Alfamorte .. en jij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat?. Hoe heetten jullie? Ik heb dat ook een paar jaar gespeeld en heb er ook nog wel een vriendje opgeduikeld.
.
Het probleem is dat ik alleen vaak genegeerd wordt als ik wil bestellen, omdat ze denken dat er nog iemand komt... Moet ik echt gaan zwaaien, best stom.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik vind alleen iets drinken te duur, dan haal ik liever een blikje want ik heb een hekel aan horeca personeel
Ik zit heel hard te bedenken hoe m'n familie ook alweer heette... Gambino? Zoiets? Ik was Tinkerbell en m'n ex daar was Borrellia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef j.t het volgende:
[..]
Cool, wij waren Dropje en Dopiej ... heel vroeger van de familie Messina en later van dochterfamm Alfamorte .. en jij?
Doe dan altijd een capuccinoquote:
Tinkerbell komt me vaag bekend voor. Haha, ik vergeet t nooit natuurlijk! Haha, hebben echt jaren gedaan dat spel. En het sneue was, zo serieus, dat wanneer ik Don vd famm was (of mn meneer) dat we soms gebeld werden tijdens het winkelen vanwege war en dan doken we internet cafe inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit heel hard te bedenken hoe m'n familie ook alweer heette... Gambino? Zoiets? Ik was Tinkerbell en m'n ex daar was Borrellia.
Grappig, ik was het al bijna weer vergeten.
Ik was een beetje overwhelmed door alle indrukken en chagrijnig dat m'n ouders, m'n vrienden & beste vriend hadden afgezegd, dus sorry als ik niet heel sociaal was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Lolz in de trein terug zat ik eerst met lim en brabo's, wat een leuke lui hè! Ik moet zekers nog eens in het zuiden van het land gaan wonen, de tijd vloog voorbij.
Nou, nu nog ff de beste film aller tijden ooit zien en dan weer fut weest wel.
Je kunt jezelf prima aanleren om te ontbijten. Begin gewoon met iets kleins, en dat breid je steeds een stap verder uit. Desnoods begin je met een paar happen yoghurt,,.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:50 schreef Bo. het volgende:
Over dat ontbijten
's morgens krijg ik geen hap door mn keel
drink wel wat er en melk
en idd ik snack in de avond
nu ik vakatnie heb kom ik ook vaak smiddags mijn bed uitgerolt
Niet serieus toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge![]()
Leuke discussie gisteravond nog! Ik herken me meer in Puff ook. Ben niet zo'n sociale held.
Nou, wel serieus eigenlijk. Maar ben altijd al zo geweest. Aard van het beestje en daar gaat een dure praatmevrouw of meneer niet zoveel aan veranderen denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen
[..]
Niet serieus toch?
Bij mij is het Mijn Probleem namelijk en ik ben bezig om het beter te maken. Als je je hier ècht in herkent, adviseer ik je eens op zoek te gaan naar iemand die je hierbij kan helpen.
Daar wordt het leven namelijk veel leuker van!
Ik denk dat MevrouwPuff het over iets meer dan 'wat introvert en wat verlegen' heeft..quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, wel serieus eigenlijk. Maar ben altijd al zo geweest. Aard van het beestje en daar gaat een dure praatmevrouw of meneer niet zoveel aan veranderen denk ik. Maar, het is toch geen schande om introvert en wat verlegen te zijn
.
Nee zeker niet, en als het past in je leven en je bent er serieus tevreden mee, dan heb je inderdaad weinig argumenten om het te veranderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, wel serieus eigenlijk. Maar ben altijd al zo geweest. Aard van het beestje en daar gaat een dure praatmevrouw of meneer niet zoveel aan veranderen denk ik. Maar, het is toch geen schande om introvert en wat verlegen te zijn
.
Ik was ook altijd zo en toen was ik het kotsbeu om me steeds rot te voelen en alleen nog maar in bed te liggen. Dus toen heb ik hulp gezocht. Er is ook niks mis mee om introvert en verlegen te zijn, maar mij belemmerde het heel erg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:03 schreef Ewelina het volgende:
O, van dat gevoel heb ik na 2 slank-meets geen last meer omdat jullie allemaal van die leuke dames zijn
En je kent wel degelijk wat mensen XM
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gewoon niet 'spontaan'![]()
ik vergeet altijd mensen te feliciteren, kaartjes te sturen, terug te vragen 'hoe het met hen is', en al dat soort dingenMensen sturen mij altijd kaartjes en stellen van die interessevragen, en dan na een tijdje bedenk ik altijd da tik dat niet terug heb gedaan, zeg maar
maar verder ben ik helemaal niet introvert en zulks, dat vind ik wel fijn
Groepsknuffel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:03 schreef Ewelina het volgende:
O, van dat gevoel heb ik na 2 slank-meets geen last meer omdat jullie allemaal van die leuke dames zijn
En je kent wel degelijk wat mensen XM
*hug*quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Groepsknuffel?
In groepen ben ik best stilletjes. Tot ik me op m'n gemak ga voelen, that is.
Dit dus. Ik kan goed met mensen omgaan (het is mijn werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Veel mensen denken dat introvert gelijk staat aan contactgestoord en dat is allerminst waar! Een introvert kan nog steeds geweldig met mensen omgaan, dat zijn vaardigheden die je kunt ontwikkelen. het verschil met een extravert is dat het een introvert energie kost om zich veel tussen mensen te begeven en dan het een extravert energie oplevert.
Ik snap het wel. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is met jullie op een kamer te slapenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mij kost het energie, onder de mensen zijn. Heb het dan heus wel leuk, maar als ik mezelf op moet laden, is dat door alleen te zijnEven niks aan m'n hoofd. Feestje van Mo heb ik heeeel veel zin in, maar ik weet dat ik van tevoren wel beetje nerveus ga zijn. Vroeger kreeg ik echt buikpijn als we schoolreisje oid hadden. Dat heb ik gelukkig niet meer, maar wel zo'n vaag onbestemd gevoel. Beetje lastig uit te leggen.
Hoorde van Mo dat het 2persoonskamers zijn en ik heb hetzelfde, dus care to share?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is met jullie op een kamer te slapen
Dat heeft meer met interesse en attent zijn te maken dan met spontaniteit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gewoon niet 'spontaan'![]()
ik vergeet altijd mensen te feliciteren, kaartjes te sturen, terug te vragen 'hoe het met hen is', en al dat soort dingenMensen sturen mij altijd kaartjes en stellen van die interessevragen, en dan na een tijdje bedenk ik altijd da tik dat niet terug heb gedaan, zeg maar
maar verder ben ik helemaal niet introvert en zulks, dat vind ik wel fijn
Echt waar? O dan kom ik niet meer hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoorde van Mo dat het 2persoonskamers zijn en ik heb hetzelfde, dus care to share?![]()
Wat mo bedoelt is dat ze niet attent is. Dat ben ik ook niet *boksquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:59 schreef Perruche het volgende:
G'morningWat een prachtige dag!
[..]
Ik vind kaartjes sturen bij kerst/verjaardagen niet noodzakelijk getuigen van spontaniteit. Ik bedoel, dat zijn dingen die je onwijs kan plannen en waar je geen spontaniteit voor nodig hebt. Wat is soms wel doe is (ook omdat ik dat soort momenten altijd vergeet) is zomaar kaartjes sturen, dat vind ik wel leuk.
Slaapzalen, *brrr*quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is met jullie op een kamer te slapen
Goed plan. Dan hoeven we dus niet sociaal te doen en kan ik heel introvert een boekje gaan lezen en je geen blik waardig keuren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoorde van Mo dat het 2persoonskamers zijn en ik heb hetzelfde, dus care to share?![]()
En ik m'n ipod opzetten en onder de dekens duiken. Ik vind het bijzonder puik Tink!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan. Dan hoeven we dus niet sociaal te doen en kan ik heel introvert een boekje gaan lezen en je geen blik waardig keuren?![]()
Nee hoor, ik dacht ook gelijk 'ik lig straks vast als enige alleenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste gedachte die bij me opkwam: "Oh jee, straks word ik weer als laatste gekozen."
Sociale kneus..
Met jou wil ik ook wel op de kamer hoor DaD! Als XM nou vindt dat ik stink ofzo, dan gaan wij samen, oke?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste gedachte die bij me opkwam: "Oh jee, straks word ik weer als laatste gekozen."
Sociale kneus..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Iemand die lawaai maakt 's nachts mag wel bij mij op de kamer.
Andersom idem ditoquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met jou wil ik ook wel op de kamer hoor DaD! Als XM nou vindt dat ik stink ofzo, dan gaan wij samen, oke?
is echt een leuk boek!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar de bieb om 'A short history of nearly everything' te lezen. Een voor leken leesbare dikke pil over natuurwetenschappelijke ontdekkingen van de laatste eeuwen
. Past mooi bij mijn projectje voor deze zomer: me verdiepen in de evolutietheorie
.
Ah! ok, hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat mo bedoelt is dat ze niet attent is. Dat ben ik ook niet *boks
Ja hoor ik zat er prima!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah! ok, hahamisinterpretatie
PF, was het nog leuk naar de film gisteren?
En laureline, beterschap!
Leuk boek! Ik ben nu toevallig in een ander boek van hem bezig: At home. (hetzelfde idee, maar dan in en rondom huis)quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar de bieb om 'A short history of nearly everything' te lezen. Een voor leken leesbare dikke pil over natuurwetenschappelijke ontdekkingen van de laatste eeuwen
. Past mooi bij mijn projectje voor deze zomer: me verdiepen in de evolutietheorie
.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.gamedesign.jp/flash/chatnoir/chatnoir.swf
Probeer de kat in te sluiten:
1/ Klik gewoon op een groen/geel bolletje(onderaan)
2/ Een ander scherm gaat open
3/ Telkens je klikt op een groen/geel bolletje gaat de kat opzij EN krijg je een
donkergroen bolletje
4/ Plaats je groene bolletjes zo dat de kat niet buiten kan.....
WOG!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las er snel overheen en dacht dat het een vol eetlijstje was
We zijn iig met 6 personen, toch? Gelukkig geen oneven getal, dan zou er iemand overblijvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sociale kneus..
Volgens mij wordt het dan eerder knokken wie de kamer alleen krijgt, sociale wonders dat we zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We zijn iig met 6 personen, toch? Gelukkig geen oneven getal, dan zou er iemand overblijven.
Ik was de PI vergetenquote:
En Mr. Mo bij Vik op de kamer stoppen? Gezellig ben jij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
als het niet mijn eigen feestje was had ik de kamer alleen gewildik ben heel sociaal zolang ik onder e mensen ben, maar daarna wil ik rust en reinheid
![]()
!
quote:Things to bring with us:
• Fun
• Love
• Companionship
• Entdeckungsfreude
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij duurde het inderdaad bij kwak ook vrij lang allemaal.
M'n vriend ligt op de bank te slapen. Die arme ziel is doodop..
Thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Dat plaatje in de OP![]()
Perruche, wat een cool typ ben jij!
Enne, DaD, jullie zouden het toch rustig aan doen? Of is dat alleen voor overdag?
Vind t echt fijn voor je trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |