Hee joh we zijn allemaal blij voor je hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, het was niet mijn bedoeling anderen te kwetsen...
Nee joh, doe niet zo gek! Ik gun het je van hartequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avonturen met Rik Velderhof?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik zie net in het Etoskrantje dat onze grote heldin Sonja Bakker een kinderboek, 'avonturenmama' heeft geschreven. Wat is ze toch veelzijdig!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik zie net in het Etoskrantje dat onze grote heldin Sonja Bakker een kinderboek, 'avonturenmama' heeft geschreven. Wat is ze toch veelzijdig!
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
we zitten nu trouwlliedjes te kiezenen we zijn er bijna uit!
Er was geen bereik door de druktequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Is het niet handiger om neen of sdb ff te bellen / sms'en, PF?. Want volgens mij posten ze hier niet meer.
*nieuwsgierig aagje is*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
het is moeilijk hoor!maar de openingsdans staat gelukkig al heel lang vast
![]()
Ik heb wel met de andere dames met verbroken relaties in m'n achterhoofd het opzettelijk een beetje sec gehouden bij het vertellen vanochtend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik mag toch hopen dat dit een grapje is.
Ja dat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD![]()
ben stiekem best wel een beetje jaloers![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*nieuwsgierig aagje is*
Op welk nummer?![]()
Als ik ooit trouw, dan weet ik wel welk nummer ik graag als eerste wil laten horen.
Engerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet wel al welk nummer gedraaid moet worden als ik gecremeerd word, telt dat ook?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hij was gewoon open??? ik ben nog binnen geweest.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Ewelina het volgende:
FiPo![]()
Ik ben voor niks naar de UB geweest, en heb voor niets in een overvolle snikhete bus gezetenWas ie dicht vanwege de huldiging. Leuk dat dat ook even wordt aangekondigd.
Ik heb overigens heel lui een maaltijdsalade van AH gehaald, beef teryaki. Vond hem niet zo lekker, maar ik had echt geen zin om te gaan koken.
De Bijzondere Collecties (onderdeel van de UB) niet. En daar moest ik heen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij was gewoon open??? ik ben nog binnen geweest.....
I'm on fire?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet wel al welk nummer gedraaid moet worden als ik gecremeerd word, telt dat ook?.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef j.t het volgende:
Goedenavond! Even een snelle post hier van mij!
Vandaag eerst tot 2 uur op bed gelegen, lekker soezen enzoen verder weinig gedaan. Beetje inkopen met meneer enzo. Wel onze vakantie geboekt! Naar Fuerteventura voor 2 weken op 29 juli!
Als alles definitief is even reisverzekering zoeken. Goedkoopste was Columbus ofso, maar geloofde het bijna niet, echt stukken goedkoper, hmm, zou het zo kunnen zijn?
Lijstje:
O: 2 broodjes kankworst
T: niks
L: niks (errug laat ontbijt!)
D: heel veel sla, met walnoot, paprika en komkommer met zelfgemaakte dressing van azijn, mosterd, peper, zout en olijfolieen een braadworstje erbij
T: vast wel iets, omdat we zo laat uit bed waren
Kassabian?quote:
Whehe.quote:
Op die manier. Ze zitten tegenwoordig ook op twitter..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Bijzondere Collecties (onderdeel van de UB) niet. En daar moest ik heen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Frustraties eruit gefietst, ik ging als een tiet! Instructrice kwam na de les nog naar me toe om me te complimenteren. Wel tof.
En nu zweet ik als een otter. Straks maar ff lekker douchen! wat eten
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb shiny en neen nog wel gezien trouwens! We hebben heel verantwoord Bionade gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD![]()
Zoon van mijn vriend die heeft me nu: Battlefield Heroes laten installeren zodat ik samen met hem kan spelen![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend () zit net te beweren dat ik op Cameron Diaz lijk. Zou 'ie het gevoel hebben iets goed te moeten maken?
.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
En PF haar vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft ze dat gezegd tegen hem? ik verzin ook andere dingen als ik mensen via internet heb leren kennen
best kansloos.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
[..]heeft ze dat gezegd tegen hem? ik verzin ook andere dingen als ik mensen via internet heb leren kennen
best kansloos.
*boks*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
[..]heeft ze dat gezegd tegen hem? ik verzin ook andere dingen als ik mensen via internet heb leren kennen
best kansloos.
Ik heb het later nog wel verteld en hij: o het leek net alsof jullie elkaar al heel lang kenden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, dus tjah. En sommige mensen die ik ken zijn wat closed-minded dus tjah, voor mij kleine moeite en het bespaart ee hoop vragen. M'n eerste vriendje heb ik wel via I-net leren kennen (MSN chatbox), en dat weet volgens mij wel iedereen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja?
Ik kom al zo lang op FOK! dat mn ouders weten dat een groot deel van mijn sociaal leven daar rondhangt
ze weten dus ook dat al die leuke dames op de bruiloft 'Slankies' zijn van FOK!
Wat veel boksen!quote:
Ik niet, maar als ik zeg dat ik iemand via internet ken reageren mensen zo van "oh ja dat kan ook..." terwijl je ze ziet denken WEIRDO!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het later nog wel verteld en hij: o het leek net alsof jullie elkaar al heel lang kenden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
En PF haar vriend!lol @ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
DAT! *boks*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik zeg dat ik iemand via internet ken reageren mensen zo van "oh ja dat kan ook..." terwijl je ze ziet denken WEIRDO!
Echt he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
best kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt he!Maria! Wat grappig! Ik zo het toch gewoon een keer zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha! En al 7 jaar, wat lang!! Hoe oud waren jullie dan ? /nieuwsgierig aagje!
Dat heb ik ook geprobeerd maar ze wilde nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef -marz- het volgende:
En mijn moeder heeft haar man van Relatieplanet gesleurd dus die moet gewoon haar mond houden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Tijdens de laatste meet vroeg ook iemand aan mij waar wij elkaar van kenden. Ik dus: "Van een internetforum", maar volgens mij had ik dat ook niet mogen zeggen toen?.
Er wordt me wel eens gevraagd op welke fora ik zoal zit en dan zeg ik ook gewoon Fok!, maar dan zeg ik er wel meteen bij: "Wel de meer serieuze subfora, hoor!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |