Jawel, maar geld is bijzaak. Ze hebben namelijk haast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zeker genetische en raciale redenen. Maar ook geld.
De kankerindustrie draait volle toeren, mensen die benul hebben van de kosten van chemokuren en andere killer-farmaceuticals, weten wel wat ik bedoel.
WAAAAT zoveel , waaraan ?quote:Mijn moeder slikte op een gegeven moment (ik was 17) voor 4000/5000 euro per dag aan medicatie.
Ze willen hun omzet vergroten, that's true.quote:Ik was te jong om te beseffen dat ze slacht offer was van de farmaceutische industrie, maar nu ben ik erachter en krijgen al die smerige killers waar ze om vragen.
per jaar zou een schijntje zijn, denk dat je gemakkelijk aan 100+ euro per dag komt hoor.quote:
Maar niet het veertig- of vijftigvoud daarvan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
per jaar zou een schijntje zijn, denk dat je gemakkelijk aan 100+ euro per dag komt hoor.
Per maand dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
per jaar zou een schijntje zijn, denk dat je gemakkelijk aan 100+ euro per dag komt hoor.
Nou per maand of per jaar is nogal een verschil :/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Per maand dan.![]()
Ik wacht gewoon even af.
Ja, dit gissen schiet niet op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou per maand of per jaar is nogal een verschil :/
4000 per jaar zou weinig big-bucks aan te verdienen zijn, 4000 per maand al een stuk meer...
andere mensen kunnen er (helaas) ook ervaring mee hebben :/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ja, dit gissen schiet niet op.
We wachten gewoon even op de verklaring van Salvad0R.
maar dat betekend dat manipulatie alleen maar goed is. prima dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef delapoko het volgende:
Ik denk het tegenovergestelde. Volgens mij proberen ze de mensheid versneld te ontwikkelen. Vergeleken met een paar eeuwen, of zelfs een eeuw zie je dat een gemiddelde mens veel mooier, knapper, intelligenter en gezonder is geworden (er zijn natuurlijk uitzonderingen).
Ik denk (na mijn onderzoek in historie, mythologie en religie) dat men probeert om de mens weer terug op de positie willen brengen die ze duizenden jaren geleden waren. Ook bijv. door inactieve chromosomen te activeren. De mens is na de zondvloed achteruit gegaan.
En ik denk dat er nog van de ene nog van de andere kant manipulatie aan de gang is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef delapoko het volgende:
Ik denk het tegenovergestelde. Volgens mij proberen ze de mensheid versneld te ontwikkelen. Vergeleken met een paar eeuwen, of zelfs een eeuw zie je dat een gemiddelde mens veel mooier, knapper, intelligenter en gezonder is geworden (er zijn natuurlijk uitzonderingen).
Ik denk (na mijn onderzoek in historie, mythologie en religie) dat men probeert om de mens weer terug op de positie willen brengen die ze duizenden jaren geleden waren. Ook bijv. door inactieve chromosomen te activeren. De mens is na de zondvloed achteruit gegaan.
Was ff bezig ^^quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ja, dit gissen schiet niet op.
We wachten gewoon even op de verklaring van Salvad0R.
Well, ik heb er geen probleem mee om er over te praten, maar natuurlijk ligt dat gevoelig. Zulke ervaringen zijn niet om even publiek te delen, heb wel eens gehad dat chicks begonnen te huilen als ik er gewoon relaxed over vertelde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
Wil je met ons delen hoe het allemaal verder is gegaan met je moeder?Of ligt dat te gevoelig?
Ja . Het zieke is, ze hadden eerst hoge cholesterol geconstateerd bij d'r, waardoor ze alleen maar zoetstoffen en andere suikervangers vrat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef ToT het volgende:
Tja als ze echt hersentumoren had, is de kans op genezing volgens mij sowieso al vrij klein.
Niet lullig of psychologisch bedoeld of zo, maar ben je na haar overlijden zo fel tegen o.a. de farmaceutische industrie geworden?
In ieder geval gecondoleerd met je moeder man....dat is sowieso echt erg!
Volgens mij hebben ze dan alleen onze libido chromosomen actiever gemaakt, ik bedoel, ik ben continu geil en gezien de explosieve bevolkingsgroei en overbevolking is dat in ieder geval iets wat ver doorontwikkeld is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef delapoko het volgende:
Dat is nogal een assumptie. Je zou ook kunnen denken dat andere mensen dit misschien ook mee gemaakt hebben en dat je uitlatingen daarom extra kwetsend zouden kunnen zijn. Omdat je impliceert dat het door eigen "schaapgedrag" gekomen is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja . Het zieke is, ze hadden eerst hoge cholesterol geconstateerd bij d'r, waardoor ze alleen maar zoetstoffen en andere suikervangers vrat.
En dan lees je 5 jaar na d'r dood in wetenschappelijke artikelen dat zoetstoffen als aspartaam en fluoride &c. hersentumoren veroorzaken.
Probeer je dat duidelijk te maken aan mensen die zulk leed (nog) gespaard is gebleven, gaan ze je alu-hoedje enzo noemen, ik bedoel, je ziet hier zelf hoe sommige mensen totaal geen effectieve perceptie van de realiteit hebben.
Mensen die "geloven" dat we niet gemanipuleerd worden zijn allemaal potentieel slacht offer .
Wat probeer jij nu hier te stellen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is nogal een assumptie. Je zou ook kunnen denken dat andere mensen dit misschien ook mee gemaakt hebben en dat je uitlatingen daarom extra kwetsend zouden kunnen zijn. Omdat je impliceert dat het door eigen "schaapgedrag" gekomen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |