abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85107830
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zeker genetische en raciale redenen. Maar ook geld.

De kankerindustrie draait volle toeren, mensen die benul hebben van de kosten van chemokuren en andere killer-farmaceuticals, weten wel wat ik bedoel.

Jawel, maar geld is bijzaak. Ze hebben namelijk haast.

quote:
Mijn moeder slikte op een gegeven moment (ik was 17) voor 4000/5000 euro per dag aan medicatie.

WAAAAT zoveel , waaraan ?

quote:
Ik was te jong om te beseffen dat ze slacht offer was van de farmaceutische industrie, maar nu ben ik erachter en krijgen al die smerige killers waar ze om vragen.
Ze willen hun omzet vergroten, that's true.
pi_85107944
4 tot 5 duizend euro? Sorry, maar dat klinkt nogal overdreven. Uitleg graag.
pi_85108163
Ik neem aan per jaar?
pi_85108222
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan per jaar?
Lijkt me een stuk logischer ja.
pi_85108309
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan per jaar?
per jaar zou een schijntje zijn, denk dat je gemakkelijk aan 100+ euro per dag komt hoor.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85108342
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

per jaar zou een schijntje zijn, denk dat je gemakkelijk aan 100+ euro per dag komt hoor.
Maar niet het veertig- of vijftigvoud daarvan.
Geen enkele ziektekostenverzekering ter wereld zou dat dekken.
pi_85108362
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Per maand dan. :')

Ik wacht gewoon even af.
pi_85108571
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Per maand dan. :')

Ik wacht gewoon even af.
Nou per maand of per jaar is nogal een verschil :/

4000 per jaar zou weinig big-bucks aan te verdienen zijn, 4000 per maand al een stuk meer...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85108747
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou per maand of per jaar is nogal een verschil :/

4000 per jaar zou weinig big-bucks aan te verdienen zijn, 4000 per maand al een stuk meer...
Ja, dit gissen schiet niet op.

We wachten gewoon even op de verklaring van Salvad0R.
pi_85108768
Sowieso vind ik het heel vreemd, want er zijn gevallen bekend van dat ziektekostenverzekeraars een levensreddende kuur van ¤1000 per keer niet wilden vergoeden. (Ging bijvoorbeeld om een behandeling tegen kanker.)
pi_85108882
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

andere mensen kunnen er (helaas) ook ervaring mee hebben :/
Snap niet dat je er zo op reageert...
pi_85108985
Nee natuurlijk niet.
Zoiets kun je niet geheim kunnen houden.
pi_85109246
Ik denk het tegenovergestelde. Volgens mij proberen ze de mensheid versneld te ontwikkelen. Vergeleken met een paar eeuwen, of zelfs een eeuw zie je dat een gemiddelde mens veel mooier, knapper, intelligenter en gezonder is geworden (er zijn natuurlijk uitzonderingen).

Ik denk (na mijn onderzoek in historie, mythologie en religie) dat men probeert om de mens weer terug op de positie willen brengen die ze duizenden jaren geleden waren. Ook bijv. door inactieve chromosomen te activeren. De mens is na de zondvloed achteruit gegaan.
pi_85109413
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef delapoko het volgende:
Ik denk het tegenovergestelde. Volgens mij proberen ze de mensheid versneld te ontwikkelen. Vergeleken met een paar eeuwen, of zelfs een eeuw zie je dat een gemiddelde mens veel mooier, knapper, intelligenter en gezonder is geworden (er zijn natuurlijk uitzonderingen).

Ik denk (na mijn onderzoek in historie, mythologie en religie) dat men probeert om de mens weer terug op de positie willen brengen die ze duizenden jaren geleden waren. Ook bijv. door inactieve chromosomen te activeren. De mens is na de zondvloed achteruit gegaan.
maar dat betekend dat manipulatie alleen maar goed is. prima dus ^O^
pi_85109441
quote:

En ik denk dat er nog van de ene nog van de andere kant manipulatie aan de gang is.
Dus niet de bevolking decimeren, maar ook niet versneld ontwikkelen.
pi_85113508
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Was ff bezig ^^

Meervoudige hersentumoren, or so they said.

Ging nergens meer over. Als ik wilde kon ik gewoon een eigen apotheek beginnen, ik zweer het je.
pi_85114685
Wil je met ons delen hoe het allemaal verder is gegaan met je moeder? :) Of ligt dat te gevoelig?
pi_85115506
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
Wil je met ons delen hoe het allemaal verder is gegaan met je moeder? :) Of ligt dat te gevoelig?
Well, ik heb er geen probleem mee om er over te praten, maar natuurlijk ligt dat gevoelig. Zulke ervaringen zijn niet om even publiek te delen, heb wel eens gehad dat chicks begonnen te huilen als ik er gewoon relaxed over vertelde.

Het komt er op neer dat ze na een proces van vijf jaar vol farmaceutica stierf.
pi_85115598
Tja als ze echt hersentumoren had, is de kans op genezing volgens mij sowieso al vrij klein.

Niet lullig of psychologisch bedoeld of zo, maar ben je na haar overlijden zo fel tegen o.a. de farmaceutische industrie geworden?

In ieder geval gecondoleerd met je moeder man....dat is sowieso echt erg!
pi_85116478
Ik geloof het niet dat dit gebeurt. Wat ik wel geloof is dat er geestaanpassende middelen (zo noem ik ze maar) vrij simpel in alledaagse producten die iedereen tot zich neemt gestopt kunnen worden.

Om ons meegaand te maken, te conformeren etc etc. Als "ze" het willen, dan kan het.

Maar dit is net zo paranoia als toen je nog een kind was denken dat je ouders je wilden vergiftigen en daarom niet meer at :')
pi_85116818
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef ToT het volgende:
Tja als ze echt hersentumoren had, is de kans op genezing volgens mij sowieso al vrij klein.

Niet lullig of psychologisch bedoeld of zo, maar ben je na haar overlijden zo fel tegen o.a. de farmaceutische industrie geworden?

In ieder geval gecondoleerd met je moeder man....dat is sowieso echt erg!
Ja . Het zieke is, ze hadden eerst hoge cholesterol geconstateerd bij d'r, waardoor ze alleen maar zoetstoffen en andere suikervangers vrat.

En dan lees je 5 jaar na d'r dood in wetenschappelijke artikelen dat zoetstoffen als aspartaam en fluoride &c. hersentumoren veroorzaken.

Probeer je dat duidelijk te maken aan mensen die zulk leed (nog) gespaard is gebleven, gaan ze je alu-hoedje enzo noemen, ik bedoel, je ziet hier zelf hoe sommige mensen totaal geen effectieve perceptie van de realiteit hebben.

Mensen die "geloven" dat we niet gemanipuleerd worden zijn allemaal potentieel slacht offer .
pi_85116986
Ik ben boos weetje. Luitjes zijn te ver gegaan. Vandaar mijn felheid, constant.

[ Bericht 23% gewijzigd door ToT op 10-08-2010 23:21:58 ]
pi_85117738
quote:

Volgens mij hebben ze dan alleen onze libido chromosomen actiever gemaakt, ik bedoel, ik ben continu geil en gezien de explosieve bevolkingsgroei en overbevolking is dat in ieder geval iets wat ver doorontwikkeld is.
pi_85118280
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja . Het zieke is, ze hadden eerst hoge cholesterol geconstateerd bij d'r, waardoor ze alleen maar zoetstoffen en andere suikervangers vrat.

En dan lees je 5 jaar na d'r dood in wetenschappelijke artikelen dat zoetstoffen als aspartaam en fluoride &c. hersentumoren veroorzaken.

Probeer je dat duidelijk te maken aan mensen die zulk leed (nog) gespaard is gebleven, gaan ze je alu-hoedje enzo noemen, ik bedoel, je ziet hier zelf hoe sommige mensen totaal geen effectieve perceptie van de realiteit hebben.

Mensen die "geloven" dat we niet gemanipuleerd worden zijn allemaal potentieel slacht offer .
Dat is nogal een assumptie. Je zou ook kunnen denken dat andere mensen dit misschien ook mee gemaakt hebben en dat je uitlatingen daarom extra kwetsend zouden kunnen zijn. Omdat je impliceert dat het door eigen "schaapgedrag" gekomen is.
pi_85122147
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is nogal een assumptie. Je zou ook kunnen denken dat andere mensen dit misschien ook mee gemaakt hebben en dat je uitlatingen daarom extra kwetsend zouden kunnen zijn. Omdat je impliceert dat het door eigen "schaapgedrag" gekomen is.
Wat probeer jij nu hier te stellen?

Dat wanneer ik mijn directe motivatie voor het facen van realiteit post, dat dat "extra kwetsend zou kunnen zijn" voor mensen die ook een familielid hebben verloren aan kanker? Wat?

Wat mij betreft komt het zo "extra kwetsend" over dat ze dood neer flikkeren .

Trouwens. Empathie is niet echt je sterkste kant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')