Hopelijk lacht ze nogsteeds zo als haar iets overkomt, maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef dalaiblama het volgende:
Yo is een schatje, met haar beessiepet en haar poen en als iemand het laatst lacht, dan is zij het.

Hoebedoelu?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hopelijk lacht ze nogsteeds zo als haar iets overkomt, maar dat zal wel niet.

Doek SHO op!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef dalaiblama het volgende:
Ik denk niet dat ze lang rouwig is om je deskundig oordeel CC.

Hoop jij dat ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hopelijk lacht ze nogsteeds zo als haar iets overkomt, maar dat zal wel niet.

Maar een beetje boel loos, in SHO.quote:

Ik vind dat ze echt niet lang genoeg samen zijn om dat nu al te zeggen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Marble het volgende:
Ik geloof best dat het echte liefde is. Meer dan met Jan Smit iig.

quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Marble het volgende:

Je mag er alleen overheen als je haar dure dingen geeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Oksel het volgende:
Het zou mij geen zak uitmaken als ik Wesley was dat ze eventueel een golddigger zou kunnen zijn.. Zolang ik er 's avonds overheen mag, en ze niet loopt te zeiken..

Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Marble het volgende:

Daarna weer wat minder. En daarvóór vond ik hem een kaal en onaantrekkelijk voetballertje. Maar wél iemand die echt iets kan. En op zich kan ik best begrijpen dat vrouwen op talent vallen. Dus opmerkingen in de trant van: 'Zou Yo hem ook leuk hebben gevonden als hij stratenmaker was geweest?' slaan nergens op, want hij is geen stratenmaker, hij is een voetbalsuperster die eruit ziet als een stratenmaker, dat is iets anders
 Daarna weer wat minder. En daarvóór vond ik hem een kaal en onaantrekkelijk voetballertje. Maar wél iemand die echt iets kan. En op zich kan ik best begrijpen dat vrouwen op talent vallen. Dus opmerkingen in de trant van: 'Zou Yo hem ook leuk hebben gevonden als hij stratenmaker was geweest?' slaan nergens op, want hij is geen stratenmaker, hij is een voetbalsuperster die eruit ziet als een stratenmaker, dat is iets anders   

Mét haar is toch mooier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Marble het volgende:
Laten we dit ook niet vergeten...
[ afbeelding ]

Hoe oud was Wes toen, veertien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]

Bronquote:SBS 6 brengt huwelijk Wesley en Yolanthe op tvSBS 6 is zaterdag te gast bij het huwelijk van TROS-gezicht Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder in Italië. De beelden van het grote driedaagse huwelijksfeest zullen te zien zijn in speciale uitzendingen van Shownieuws. Dat heeft SBS woensdag laten weten. Verslaggever Koos van Plateringen zal vanuit Italië uitgebreid verslag doen van alle gebeurtenissen rond het huwelijk. Bovendien zal Shownieuws-presentator Evert Santegoeds aanwezig zijn bij de inzegening in de kerk.
Volgens Shownieuws is het huwelijk van Wesley en Yolanthe ‘een van de grootste Nederlandse showbizzhuwelijken van dit jaar’. “Het wordt een driedaags feest met veel gasten die worden ingevlogen om zo geen moment te missen van het droomkoppel“, laat de showrubriek weten.
Van Plateringen zal veelvuldig te zien zijn in uitzendingen van Shownieuws op vrijdag en zaterdag. Hij volgt de voorbereidingen, peilt de stemming onder de gasten en vraagt de Italianen naar hun mening over het huwelijk van de sterspeler van de Italiaanse voetbalclub Inter Milaan.
Shownieuws komt dit weekend met een aantal speciale uitzendingen. Op vrijdag brengt de showrubriek van 19.20 tot 20.30 uur een extra lange vroege editie, waarin wordt vooruitgeblikt op het huwelijk. Op zaterdag is om 23.00 uur de special ‘Shownieuws: het huwelijk van Yolanthe en Wesley’ te zien.

Het kost natuurlijk een hoop, maar zou de media ook flink betalen om aanwezig te zijn en foto's te maken? Verdienen ze er nog wat op terug natuurlijk.quote:

Ik denk idd dat er een hele filosofie ten grondslag ligt aan die woordspelingquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Yolanthe geen golddigger, vind ook dat erg makkelijk gesteld namelijk. Maar als ze inderdaad denkt dat ze hiermee die mensen die dat wel denken, op een hilarische manier in het ootje neemt, vind ik haar voortaan wel simpeler en dommer dan ik via via al een beetje had begrepen dat ze was.
 .
 .

Die suggestie werd wel gedaan in het vorige topic ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Vivi het volgende:
Ik denk idd dat er een hele filosofie ten grondslag ligt aan die woordspeling.

Gerda, ben jij het?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kost natuurlijk een hoop, maar zou de media ook flink betalen om aanwezig te zijn en foto's te maken? Verdienen ze er nog wat op terug natuurlijk.
Vreselijk, afschuwelijk. Als ik zou trouwen zou ik het nooit zó voor de spotlights willen doen. Yolanthe geniet hier duidelijk van.
Natuurlijk wordt de komst van de huwelijksbaby straks ook op de voet gevolgd. Ben benieuwd of ze een beetje rekening gaan houden met de privacy van dat kind.
Schat trouwens zo dat er ook wel een scheiding zal volgen over een aantal jaartjes.

quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben benieuwd of Yo hakjes aantrekt op deze belangrijke dag uit hun leven wat voor Wesley wel alweer de 2e x is in een tijdbestek van 10 jaar? Eerlijk is eerlijk bij een mooie bruidsjurk horen mooie hakken maar ja..... Voorlopig blijft het platte schoentjes voor Yo wil ze niet torenhoog boven haar Wesley uit komen. Hoe zal hun baby gaan heten: Jeffrey misschien, of gaan ze voor een oerhollandse naam zoals Freek of misschien wel Jan?
quote:Sneijder trouwde in 2005 met zijn jeugdliefde Ramona Streekstra en kreeg met haar een jaar later een zoontje genaamd Jessey, van wie hij een tatoeage op zijn arm heeft laten zetten. In 2009 scheidde hij echter van haar. Daarop trouwde hij op 7 april 2010 in Amsterdam met televisiepresentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen, na in december 2009 reeds met haar te zijn verloofd. Op 17 juli 2010 geeft het koppel elkaar nogmaals het ja-woord, ditmaal in Italië. Na hun huwelijk zullen zowel Yolanthe als Wesley de achternaam Sneijder Cabau gaan dragen, verklaarden zij in het AD.

. De tweede keer dat ik de subtiel zongebruinde moeder van Wesley verwar met - eveneens - gebronsde weduwe van Hazes. Zouden het stiekem tweelingzussen zijn?
. De tweede keer dat ik de subtiel zongebruinde moeder van Wesley verwar met - eveneens - gebronsde weduwe van Hazes. Zouden het stiekem tweelingzussen zijn?

quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef bluejean het volgende:
Ik dacht even 'wat deed Rachel Hazes op die bruiloft?'. De tweede keer dat ik de subtiel zongebruinde moeder van Wesley verwar met - eveneens - gebronsde weduwe van Hazes. Zouden het stiekem tweelingzussen zijn?

Wat een stel paupers bij elkaar zeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Huwelijk Wesley en Ramona 18 juni 2005
RIP

De moeder van Wesley heeft ongeveer 300 jaar onder de zonnebank gelegen zo te zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een stel paupers bij elkaar zeg.

quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef Marble het volgende:
[..]
De moeder van Wesley heeft ongeveer 300 jaar onder de zonnebank gelegen zo te zien.

Waar is dit goed voor? Lijkt wel een koninklijk huwelijk zeg. Ze hebben geld zat dus voor de poen hoeven ze het niet te doen terwijl ze waarschijnlijk evengoed vet voor betaald worden, bovendien klaagden ze even geleden dat de pers zo achter hun aan zit. Als ik in hun schoenen zou staan zou ik juist geen media erbij willen hebben zou het dan toch mediageilheid zijn? Bah ik begin die 2 steeds walgelijker te vinden.quote:

Kan die vader ook een ander gezicht opzetten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn eerste vrouwtje ziet er ook oud uit op de een of andere manier

Wesley wil iig de 'ey' erin houden, is kampfamilietraditie. Zijn broertjes heten Rodney en Jeffrey. Zijn zoontje Jessey. En nu misschien iets Spaans en dan ey erachter plakken dacht ik zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben benieuwd of Yo hakjes aantrekt op deze belangrijke dag uit hun leven wat voor Wesley wel alweer de 2e x is in een tijdbestek van 10 jaar? Eerlijk is eerlijk bij een mooie bruidsjurk horen mooie hakken maar ja..... Voorlopig blijft het platte schoentjes voor Yo wil ze niet torenhoog boven haar Wesley uit komen. Hoe zal hun baby gaan heten: Jeffrey misschien, of gaan ze voor een oerhollandse naam zoals Freek of misschien wel Jan?

Vergeet niet dat Wes over een jaar of 3,4 de helft van zijn vermogen mag afstaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar is dit goed voor? Lijkt wel een koninklijk huwelijk zeg. Ze hebben geld zat dus voor de poen hoeven ze het niet te doen terwijl ze waarschijnlijk evengoed vet voor betaald worden, bovendien klaagden ze even geleden dat de pers zo achter hun aan zit. Als ik in hun schoenen zou staan zou ik juist geen media erbij willen hebben zou het dan toch mediageilheid zijn? Bah ik begin die 2 steeds walgelijker te vinden.

Waar precies?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die suggestie werd wel gedaan in het vorige topic ...

Juanney!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef alors het volgende:
Wesley wil iig de 'ey' erin houden, is kampfamilietraditie. Zijn broertjes heten Rodney en Jeffrey. Zijn zoontje Jessey. En nu misschien iets Spaans en dan ey erachter plakken dacht ik zo

Hij heeft iets filmsterrigs! Met dat kuiltje en die doordringende felle ogen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan die vader ook een ander gezicht opzetten.

Ja ik wil graag niet meer fatsoenlijk over straat kunnen en mijn leven elke week uitgemeten zien in een goedkoop roddelblad. Lijkt me heerlijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:34 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Laat de campingzender ook maar lekker dokken voor je sprookjeshuwelijk. Alle vrouwen die beweren geen 3daags feest te willen, met geen enkele rem op budget die liegen. Liegen zo hard dat hun tepels ervan groeien!
De decadente schaamteloosheid wil ik ook nog weleens ervaren. Ik denk dat ik er net als elk levend wezen ontzettend van zal genieten.

Ik zie haar ook geen poen zeggen. Maar daar zie je 2 dozen bijelkaar zitten zeg, zeker die Yolanthe met haar overdreven bewegingen en dat entousiasme. Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat ze best een simpele meid is, hoe kun je sowieso je laten palen door Jantje Shit? Als ik een man was kreeg ik daar accuut een slappe van te bedenken dat Jan daar met zijn paling en tong een hele tijd in geroerd heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef Griebus het volgende:
bewijs. En de gasten die zeggen dat het een grapje was:

En als het een dochter is Yolanthey juniorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juanney!
Giovanney! Alhoewel dat meer Italiaans is.

Het is nog steeds een ventje maar hier ziet hij er helemaal piepjong uit!!! Wat een verschil zeg!!! Ik vind ze overigens wel een leuk stel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]

Geeft niks dat je geen humor hebt, maar doe dan ook niet zo krampachtig alsof. Ga liever je wenkbrauwen nog eens bijstiften, daar doe je jezelf en anderen veel meer plezier mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hé, de moeder van Yolanthe hier!

Mercedesey lijkt me wel een goeiequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef dalaiblama het volgende:
Destiney
Divinity
Robinity
Bertiny
Ondipity
Chasity
Yofreshity
Dopey
Grumpy
Sleepy
Sneezy
Yo kan best voor een heel elftal.
 .
.

Heb jij wel humor dan, ouwe zuurpruim? Met je 'alleen lekkere wijven snappen dat Yolanthe een grapje maakte, ons kent ons'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks dat je geen humor hebt, maar doe dan ook niet zo krampachtig alsof. Ga liever je wenkbrauwen nog eens bijstiften, daar doe je jezelf en anderen veel meer plezier mee.

Jeminee zeg ze beweegt net zo overdreven en enthousiast mee als de rest van de Oranje fans op dat plein. De helft heeft even daarvoor nog hysterisch staan zwaaien naar de spelers, is dat dan ook overdreven of menen ze dat gewoon? En wat dan nog, haar vent wordt gehuldigd en ze gaat trouwen. Ze is ongetwijfeld blij dus een beetje drama hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie haar ook geen poen zeggen. Maar daar zie je 2 dozen bijelkaar zitten zeg, zeker die Yolanthe met haar overdreven bewegingen en dat entousiasme. Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat ze best een simpele meid is, hoe kun je sowieso je laten palen door Jantje Shit? Als ik een man was kreeg ik daar accuut een slappe van te bedenken dat Jan daar met zijn paling en tong een hele tijd in geroerd heeft.
 . Golddigger of niet, ze heeft het goed voor elkaar
. Golddigger of niet, ze heeft het goed voor elkaar  .
.

. Wij hebben helemaal geen wenkbrauwen nodig om een punt te maken
 . Wij hebben helemaal geen wenkbrauwen nodig om een punt te maken  

Jij snapt mijn humor niet blootogende biggekop. Ik doelde trouwens niet op mezelf, maar dat had je wrs niet in de gaten omdat het in die papkop - die nog het meest gemeen heeft met de eerste pannekoek die altijd mislukt, zo'n kleffe meelbal zeg maar-, van je net zo hard waait als buiten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb jij wel humor dan, ouwe zuurpruim? Met je 'alleen lekkere wijven snappen dat Yolanthe een grapje maakte, ons kent ons'.
Bah, wat een misplaatste arrogantie. Jij bent vergane glorie. Als ik jou zie, denk ik inderdaad aan de moeder van Yolanthe.
Een fijne dag nog.
 .
 .  .
. 

Ze zingt inderdaad 'doen' (ik kan liplezen, zowel met als zonder geluid, wat nog weleens verschil kan maken, lees ik 'doen'). Verder helemaal met je post eensquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie haar ook geen poen zeggen. Maar daar zie je 2 dozen bijelkaar zitten zeg, zeker die Yolanthe met haar overdreven bewegingen en dat entousiasme. Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat ze best een simpele meid is, hoe kun je sowieso je laten palen door Jantje Shit? Als ik een man was kreeg ik daar accuut een slappe van te bedenken dat Jan daar met zijn paling en tong een hele tijd in geroerd heeft.

quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze zingt inderdaad 'doen' (ik kan liplezen, zowel met als zonder geluid, wat nog weleens verschil kan maken, lees ik 'doen'). Verder helemaal met je post eens

quote:

quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Helly het volgende:
[..]

Ik ben benieuwd of Wesley in een mooi net pak mag, of dat Yo iets belachelijks verzonnen heeft.

Bla, bla, bla, bla, bla.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij snapt mijn humor niet blootogende biggekop. Ik doelde trouwens niet op mezelf, maar dat had je wrs niet in de gaten omdat het in die papkop - die nog het meest gemeen heeft met de eerste pannekoek die altijd mislukt, zo'n kleffe meelbal zeg maar-, van je net zo hard waait als buiten.
Niet dat ik wat te klagen heb qua aandacht for the record, ondanks mijn struisvogelpoten.
Aantrekkelijkheid zit namelijk in meerdere dingen, waaronder zelfspot. iets wat jij niet hebt en erger nog, niet herkent bij een ander als die twee dingen vlak onder die strepen die je op je kop gekrast hebt er bovenop geduwd worden.
Ik hoop trouwens dat jij een rotdag hebt, ik ben namelijk niet hypocriet.

Bel Mediacourant effe waarom ze geplaatst hebben in hun web-logquote:

Ik ga zaterdag wel kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik vond Jan en Yolanthe wel écht leuk samen.
In 'de zomer voorbij' toen zij speciaal naar hem toe vloog. En ze op het vliegveld stonden te zoenen.
Yolanthe in haar zomerse rok.
En ik ga zaterdag niet kijken omdat ik niet thuis ben, maar anders keek ik wel.

Misschien, neem ik het gewoon op, voor het nageslacht. En dan beveilig ik de videoband door het lipje eraf te trekken.quote:

Jazekers is het voetbalroyalty.. er komen veel voetballers denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef Marble het volgende:
Ik kijk er net zo naar uit als naar het huwelijk van Max en Wax. Het is toch voetbalroyalty he.

Ook Ronaldo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazekers is het voetbalroyalty.. er komen veel voetballers denk ik
 .
.

Tja en nu met fullscreen goed beeld. Dan zie je dat ze haar lipjes op elkaar heeft bij het uitspreken van het woord. Dat doe je niet met de D, wel met de P.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze zingt inderdaad 'doen' (ik kan liplezen, zowel met als zonder geluid, wat nog weleens verschil kan maken, lees ik 'doen'). Verder helemaal met je post eens

Meen ergens te hebben gelezen dat ze de mavo heeft gedaan. Hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef erik666 het volgende:
Vraag me af wat Yolanthe voor schoolopleiding heeft gedaan, daar lees je nooit iets over.

"Als je durft"quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, bla, bla.
Jij begint ineens op de persoonlijke toer, terwijl ik het over Yolanthe had. Zegt meer over jezelf. En hou je analyse maar voor je, je kent me verder niet.
En je doelde niet op jezelf? Nou, ik was in ieder geval niet de enige die het een vreemd grapje vond (in dat vorige topic). Heeft niks te maken met mijn intelligentie en al die andere onzin die jij erbij fantaseert.
Jij hebt niet het recht anderen af te zeiken en dan ook nog verwachten dat er lief terug wordt gereageerd.
En nu hou ik op. Stuur me maar een pb als je nog meer hebt te zeiken. Als je durft.
 .
.  .
. Nou, dan heb je gelijk hoor *patpatpat*.
 Nou, dan heb je gelijk hoor *patpatpat*.

Ok, voor de laatste keer dan: jij kent me niet, jij weet niks over mijn intelligentie, dus zullen we het over Yolanthe hebben en wat voor opleiding zij gedaan heeft?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Als je durft".
Voor dat soort gedoe ben ik te oud.
En jij te dom.

Nou, ik kan wel een inschatting maken hoor..of heb je een ghostwriter voor je posts?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, voor de laatste keer dan: jij kent me niet, jij weet niks over mijn intelligentie, dus zullen we het over Yolanthe hebben en wat voor opleiding zij gedaan heeft?

Wat geweldig dat jij mij aan de hand van een paar posts op internet meent te kennen. Hulde!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel een inschatting maken hoor..of heb je een ghostwriter voor je posts?

Dat is dus duidelijk weave oid. iig nepquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Marble het volgende:
Heeft Yolanthe trouwens het beste haar van Nederland of is er iemand met nóg geweldiger haar? Ik wil echt een standbeeld oprichten voor dat haar alleen al.

Straatslimheid bij Yo? Kan ik niet met je eens zijn. Ze komt sowieso al uit een welvarend gezin, onder straatslimheid versta ik een grietje die bijv in de Bijlmer 10 hoog achter heeft gewoond met haar hele familie en daardoor veel op straat hing maar toch iets van haar leven heeft gemaakt waardoor ze in een ander milieu is terechtgekomen. Dit gaat voor Yo toch echt niet op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Vivi het volgende:
Anyway,
wat maakt het uit wat Yo voor opleiding heeft? Ze heeft iig straatslimheid, en dat bedoel ik niet negatief, het lijkt me een gezellige meid om mee om te gaan en ze heeft het goed bekeken! We kunnen niet allemaal raketgeleerden zijn en dat hoeft ook niet.

quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef Marble het volgende:
Heeft Yolanthe trouwens het beste haar van Nederland of is er iemand met nóg geweldiger haar? Ik wil echt een standbeeld oprichten voor dat haar alleen al.

quote:
 M'n koffie straat nog te pruttelen, anders zat het nu tegen het scherm
 M'n koffie straat nog te pruttelen, anders zat het nu tegen het scherm   

quote:

quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind die blonde kapperboy mooier haar hebben.

Die met die 'volle' wenkbrauwen. Hij heeft hele lange blonde lokken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Ptwish?
(Wat komen alle SHO-gates soms toch heerlijk samen!)

quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die met die 'volle' wenkbrauwen. Hij heeft hele lange blonde lokken.

Die ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Tom Sebastian. *ril*
Die had ooit samen met Ptwish Paay een eigen verzorgingslijn geloof ik.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |