Inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Relatie zonder klik in bed?
Ik moest lachen, want ik dacht dat Naatfaal daar had gepost.
Was niet al te serieus, maar zonder gekheid. Ik heb beetje zitten zwemmen en paar keer van die brug gesprongen en heb niet met een van die symptomen rondgelopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dude. Dat heeft niks met niet kunnen zwemmen te makenDe kans dat je water binnen krijgt is gewoon heel groot. En ga niet tegen mij in want ik ben hier in de SC gewoon degene die het meest zwemt.
Vet, wij hadden 2 jaar terug ook wel iets leuks meegemaaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij zijn 3 keer in Zwitserland in het plaatsje steckelberg geweest, volgens mijn ouders het paradijs op aarde, maar de 2e keer toen we er heen gingen was er een modderstroom 10 meter van de camping af, echt stenen zo groot als olifanten kwamen de berg afzettenDie moesten dan dus ook opgeblazen worden met dynamiet, dat was wel leuk
En de 3e keer toen we er heen gingen, een week nadat we er waren geweest stond alles daar blank en moesten wegen gerepareerd worden enzo en het spoor was weggeslagen
Ik zeg ook niet dat je er perse ziek van wordt, maar geen water in je mond krijgen is nog best lastig. Tenzij je natuurlijk niet verder dan je knieën in het water gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was niet al te serieus, maar zonder gekheid. Ik heb beetje zitten zwemmen en paar keer van die brug gesprongen en heb niet met een van die symptomen rondgelopenEn de keren dat ik mijn mond met bier ging spoelen vanwegen het water waren op 1 hand te tellen
Wij hadden vorig jaar ook al noodweer, met de intensiteit van een orkaan en overal waren bomen omgevallen en op de camping waar we toen waren (bij de dordogne deze keer) waren die bomen ook op caravans gevallen en ze zaten ook zonder stroom daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Vet, wij hadden 2 jaar terug ook wel iets leuks meegemaakt
Ik stond bij het wc-huisje, te kijken naar de dikke zwarte lucht die er aan kwam zetten, komt er ineens een Frans jongetje op me af, zegt: ik zou maar uitkijken, er komt dikke hagel aan...
Dus ik vond het supervet, dik onweer, ik weer terug naar de tent, tegen mam: ehhhh, mam, zo'n jongen zei tegen me dat er nogal grote hagelstenen aankomen, moeten we geen voorzorgsmaatregelen treffen?
ons mam: nee joh, hoeft niet, zal wel los lopen.
Ik ging ondertussen bij het water kijken, komt een enorm regengordijn aanzetten, de overkant van het meer was niet meer zichtbaar, dus ik terug, ondertussen onweerde het al flink en ik moest door een open veld (dat was niet leuk kan ik je zeggen).
Net toen ik terug was bij de tent hoorden we: TOK..... TOK TOK TOK
kwamen er hagelstenen naar beneden van 4 cm doorsnede![]()
Wij alles snel opgeruimd, zaten nog in de tent, roept mam ineens: RENNEN NAAR DE AUTO!!!!!
Wij dus door die hagel naar de auto, naderhand allemaal bulten op mijn kop, zusje zat te rillen van angst.
Naderhand schade bekeken, allemaal scheuren in de tent, deuken in de auto![]()
Was wel vet om mee te maken opzich, maar dan heb ik liever dat de auto onder een boom staat, en de tent ook
Whehehe, daarom hou ik eigenlijk ook wel van kamperen, dat soort dingen meemaken, die maak je niet mee als je in je vakantiehuisje zit, dan kijk je naar buiten en denk je "wat een kutweer" en meer nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar ook al noodweer, met de intensiteit van een orkaan en overal waren bomen omgevallen en op de camping waar we toen waren (bij de dordogne deze keer) waren die bomen ook op caravans gevallen en ze zaten ook zonder stroom daarEn wij gingen toen ook naar onze auto, maar in mijn haast ging mijn slipper uit, dus moest ik 5 meter zonder slipper lopen
En in dat korte stukje was ik echt doorweekt
Een huisje op zijn tijd is ook niet erg hoor, ik ben nu eenmaal lui en heb geen zin om bijvoorbeeld af te wassen, en in een huisje zit dus een vaatmachinequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehehe, daarom hou ik eigenlijk ook wel van kamperen, dat soort dingen meemaken, die maak je niet mee als je in je vakantiehuisje zit, dan kijk je naar buiten en denk je "wat een kutweer" en meer niet
Dat afwassen moet soms ook in een huisje, aangezien niet in alle huisjes een vaatwasser zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een huisje op zijn tijd is ook niet erg hoor, ik ben nu eenmaal lui en heb geen zin om bijvoorbeeld af te wassen, en in een huisje zit dus een vaatmachineMaar er gaat niets boven kamperen
ààààààh, nog nooit gehoord van andere dingen dan een koelkast?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef RoBro het volgende:
kamperen is fucked niet eens koud bier kan je toch geen vakantie noemeng
bier koud houden in het waterquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef RoBro het volgende:
kamperen is fucked niet eens koud bier kan je toch geen vakantie noemeng
zoveel moeite doen om bier koud te houden wtf hoe durf je zoiets vakantie te noemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ààààààh, nog nooit gehoord van andere dingen dan een koelkast?
Als je naast een bergriviertje zit maak je een dammetje zodat je daar je bier in kan leggen en het niet wegspoelt. koud zat, en anders graaf je het in.
Agh ja, jij doet gewoon geen fuck in de vakantiequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
zoveel moeite doen om bier koud te houden wtf hoe durf je zoiets vakantie te noemen
Hoe kan je luieren op het strand in de zon vakantie noemen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
zoveel moeite doen om bier koud te houden wtf hoe durf je zoiets vakantie te noemen
Waarom vertrouwen ze jullie niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Wij gaan dit jaar in een huisje, maar dat komt meer omdat onze ouders ons niet vertrouwen in een tent
Whehehe, hoezo dat dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Wij gaan dit jaar in een huisje, maar dat komt meer omdat onze ouders ons niet vertrouwen in een tent
Nu hebben nog meer mensen jouw UIquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
note to self: Nooit een topic in ONZ openen dat over UI's gaat
Geen idee, maar ik vind het prima. Ik ben allang blij dat ik op vakantie ga.quote:
ik lig geen halve dagen op het strand als ik tot een uurtje of 5 ben uitgeweest daarnaast als je met degelijke gruppo bent verveel je je nooitquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Hoe kan je luieren op het strand in de zon vakantie noemen?Ik zou me na een halve dag al vervelen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Hoe kan je luieren op het strand in de zon vakantie noemen?Ik zou me na een halve dag al vervelen.
O ja, je zou eerst helemaal niet op vakantie gaan toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het prima. Ik ben allang blij dat ik op vakantie ga.
Ik haat tentenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Een weekje naar de Veluwequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
O ja, je zou eerst helemaal niet op vakantie gaan toch?Waar ga je heen?
zoiets als dit dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat tenten
Fuck dat om een halve camping over te moeten lopen om bij een douche of wastafel te komen
Ik wil relaxen op vakantie, niet een beetje rond huppelen in leefomstandigheden uit de industriele revolutie
Als hij jullie in een tent niet vertrouwt, waarom zou hij dat dan wel doen in een huisje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een weekje naar de VeluweZijn vader betaalt
Mag je niet neuken voor het huwelijk dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Jawel joh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mag je niet neuken voor het huwelijk dan?
jij haat voetbal vrouwen en uitgaan of nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
TentenCaravans en kampers
Rondlopen over de camping om je op te frissen
Bergwandelingen waarbij je 5 uur per dag op weg bent of meer
Geen idee maar ik vind het prima. Waarschijnlijk iets met de eerste keer op vakantie zonder ouders enzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Als hij jullie in een tent niet vertrouwt, waarom zou hij dat dan wel doen in een huisje?![]()
Wel leuk trouwens
precies!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
TentenCaravans en kampers
Rondlopen over de camping om je op te frissen
Bergwandelingen waarbij je 5 uur per dag op weg bent of meer
Ik haat uitgaan, maar dat kan nog komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij haat voetbal vrouwen en uitgaan of niet
wel chillquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het prima. Waarschijnlijk iets met de eerste keer op vakantie zonder ouders enzo.
Zijn er mensen die dat wel mogen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mag je niet in één bed slapen voor het huwelijk?
Ik haat alleen voetbalquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat uitgaan, maar dat kan nog komen
Vrouwen en voetbal daarentegen
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzakquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
ik moet altijd in 2 bedden slapen, anders zou de duivel me komen halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel mogen dan?.
Wij hebben ook echt van die ministoeltjes, die echt 10 cm boven de grond zitten ofzo, maar opzich zit dat wel fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzak
Je moeder loopt de 4-daagse?:Pquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wel chill![]()
ik ben volgende week een week alleen met mijn zus, lijkt me ook wel chill, geen gezeik aan je hoofd van je moeder enzoalleen ik kan wel goed met haar overweg, dus uiteindelijk zal het niet veel verschil maken
Jawel joh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mijn vakantie wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzak
Nee, ze gaat met mijn kleine zusje naar Duitslandquote:
Hij slaapt nog steeds in mijn broertjes kamer hoor, want je mag geen seks voor het huwelijk wil je niet in de hel belanden. Maar gelukkig denkt heel Nederland er hetzelfde over, anders zou het slecht aflopen met de wereldquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik moet altijd in 2 bedden slapen, anders zou de duivel me komen halen
Negers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel mogen dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |