quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef RoBro het volgende:
wie is die maid op die foto die is tantoe dik mang niet normaal
no. die chicka is kaulo spang waiwaijewaitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef RoBro het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef RoBro het volgende:
Oh nee?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bullshit zo snel vind je die pagina waar ie stond niet'
Dat zeg ik.. f-a-v-o-r-i-e-t-e-nquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh nee?Hij stond op pagina 5 voor een topic dat wolvendagen opende, en ik dacht eerst pagina 6
Echt he, zal dat ook zo zijn met commanderen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
zie je hoe makkelijk chickas rond de 16 te manipuleren zijn schieganger zei het altijd al
En eentje die zit te slijmen.quote:
Haha, lueken smaily xDquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echt he, zal dat ook zo zijn met commanderen?
Ze was 15 toch?
Jullie moesten eens weten wat ze allemaal voor de cam deed voor me vanmiddag op MSN.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
zie je hoe makkelijk chickas rond de 16 te manipuleren zijn schieganger zei het altijd al
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdquote:
ken iemand die achter ramen belanden omdat ze steeds maar zeiden dat ze lelijk was om vervolgens wel op de wallen elke dag volle dagen te draaien jonge meiden altijd makkelijk te manipuleren jeweetzquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echt he, zal dat ook zo zijn met commanderen?
Ze was 15 toch?
Je wilt toch geen lelijke hoer. Waar voor je geld!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ken iemand die achter ramen belanden omdat ze steeds maar zeiden dat ze lelijk was om vervolgens wel op de wallen elke dag volle dagen te draaien jonge meiden altijd makkelijk te manipuleren jeweetz
uhu jij welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
uhu jij welJij zou sugarlee hooper nog doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ze dood is.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je wilt toch geen lelijke hoer. Waar voor je geld!
hoeren van onder de 18 zijn meer waard mangquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je wilt toch geen lelijke hoer. Waar voor je geld!
oke, samen doktertje spelen danmaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kindertjes van 15 neuken niet, die spelen doktertje.
Die kunnen nog even meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoeren van onder de 18 zijn meer waard mang
WAAR KAN IK ME AANMELDEN?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke, samen doktertje spelen danmaar?
Alllright! Giggedyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke, samen doktertje spelen danmaar?
Niet echt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij zou sugarlee hooper nog doen.
Nu ze dood is.
Halleluja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Dikzakken die hun buik inhouden maakt ze nog niet dun.
Dat maakt het makkelijker om te oordelen over je.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niet echt niet
Je kent me niet eens kerel
Toch houdt ze netjes dr navel in!quote:
Neemt niet weg dat het een zeug isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat hoofd is er ook nog op geshopped mang
Is die 2e niet wat te jong voor B&H?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef tetetetetete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |