Ik gok dat ik er ook niet lang meer benquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft een permban G. En mag niet meer terug van Remlof omdat hij al eerder een perm had.Ik wacht op je PM nu, dat weet je.
![]()
En ik denk Shutter Island, dunno yet, m'n vader wil een thriller kijken en ik had deze gedownload, wel handig met zo een hd-kabel.
Thanks.quote:
Suicidaal?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik er ook niet lang meer ben. Ow, is niet PM waardig hoor
.
Leonardo Dicaprio.
WAZAAAquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal die gast nou eigenlijk zeggen
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk JABADAFAALLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met jij blijft?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
ik kijk er al 2 min na en ik weet het nog niet,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ga ik het wel leuk vinden hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zou ik ook niet zijn met zo'n leuke kop
motherFUCKEEEEERquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Get them fall ofzoiets.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Nee want ik ben alleen de eerste keer aardig, daarna ga ik gemeen doen en word ik een troll. En ik ben te oud voor deze slowchatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik het wel leuk vinden hier.
Dat zijn dr hier wel meerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee want ik ben alleen de eerste keer aardig, daarna ga ik gemeen doen en word ik een troll. En ik ben te oud voor deze slowchat
Die eerste keer aardig heb ik gemist danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee want ik ben alleen de eerste keer aardig, daarna ga ik gemeen doen en word ik een troll. En ik ben te oud voor deze slowchat
Ik wacht ook nog steeds op jou eerste fatsoenlijke post.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die eerste keer aardig heb ik gemist dan
Godfags gaan er meteen aan geloven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die eerste keer aardig heb ik gemist dan
Die moet je zoeken in serieuze fora, niet in PUB of ONZquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op jou eerste fatsoenlijke post.
Haha, gelovenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Godfags gaan er meteen aan geloven.
PUB IS SERIOUS BUISINESSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moet je zoeken in serieuze fora, niet in PUB of ONZ
Ik zie niets anders dan die twee in je PoHi.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moet je zoeken in serieuze fora, niet in PUB of ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |