abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 16:34:13 #51
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_84201711
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef znarch het volgende:

[..]

Staat er bij je mailinstelling niet dat je hem moet verifiëren ofzo? Vreemd namelijk
Waar zou dat precies moeten staan? Ik ben niets tegengekomen..
  zondag 18 juli 2010 @ 16:37:39 #52
148823 znarch
ondertitel
pi_84201805
Bij setup -> email settings.

Welke provider heb je? Anders kun je ook even op de website de instellingen checken.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 18 juli 2010 @ 16:46:28 #53
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_84202087
Ah, nee daar staat niets bij. Ik heb het account al een aantal keer opnieuw ingesteld volgens de settings op t-mobile.nl
pi_84212808
Weet iemand hoe ik bij de bold 9700 uitzet dat, wanneer ik in een SMS op enter druk, hij verzendt?
  zondag 18 juli 2010 @ 22:05:29 #55
148823 znarch
ondertitel
pi_84213093
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Syb.ren het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de bold 9700 uitzet dat, wanneer ik in een SMS op enter druk, hij verzendt?
Staat gewoon ergens onder opties bij sms of ed.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_84214196
Als ik nou een los zgan toestel koop (want dat ben ik van plan), kan ik toch een sim-only abbo afsluiten met BB internet? Kan ik dan ook m'n nummer behouden?
Ik zat de denken aan een Vodafone abbo ivm betere FUP.
Zijn m'n minuten dan langer dan 2 maanden houdbaar?
pi_84215001
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Glennz het volgende:
Als ik nou een los zgan toestel koop (want dat ben ik van plan), kan ik toch een sim-only abbo afsluiten met BB internet? Kan ik dan ook m'n nummer behouden?
Ik zat de denken aan een Vodafone abbo ivm betere FUP.
Zijn m'n minuten dan langer dan 2 maanden houdbaar?
Ja, moet je alleen je PIN en SN en Imei opgeven aan Vodafone volgens mij. Nummer kan je inderdaad behouden.
Belminuten zijn maximaal 2 maanden houdbaar, weet niet of dit nu langer is geworden?
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_84215165
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ja, moet je alleen je PIN en SN en Imei opgeven aan Vodafone volgens mij. Nummer kan je inderdaad behouden.
Belminuten zijn maximaal 2 maanden houdbaar, weet niet of dit nu langer is geworden?
Ok, kan ik dat eerste in de telefoonwinkel laten regelen? Ik ben van plan om daar sowieso morgen even langs te gaan. Van die belminuten.. dan zal het wel 2 maanden zijn. Ik had gehoopt dat het wat langer zou zijn.
pi_84215343
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ok, kan ik dat eerste in de telefoonwinkel laten regelen? Ik ben van plan om daar sowieso morgen even langs te gaan. Van die belminuten.. dan zal het wel 2 maanden zijn. Ik had gehoopt dat het wat langer zou zijn.
Jep, zou gewoon bij een Vodafone winkel langs gaan dan. En ff op een rijtje hebben wat je precies wilt weten, mijn ervaring is dat ze altijd wel goed helpen, en antwoorden op je vragen hebben.
pi_84215381
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Jep, zou gewoon bij een Vodafone winkel langs gaan dan. En ff op een rijtje hebben wat je precies wilt weten, mijn ervaring is dat ze altijd wel goed helpen, en antwoorden op je vragen hebben.
Ok, nja een Vodafone winkel is hier niet. Maar de phone house is ook een optie toch?
-EDIT- Net google even gecheckt, en hier is dus wel een Vodafone winkel. Maar phone house zou in principe ook kunnen toch?
  maandag 19 juli 2010 @ 09:36:38 #61
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_84224406
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:

[..]
Dit is niet van toepassing op SO abo!!
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  maandag 19 juli 2010 @ 09:37:15 #62
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_84224420
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ok, nja een Vodafone winkel is hier niet. Maar de phone house is ook een optie toch?
-EDIT- Net google even gecheckt, en hier is dus wel een Vodafone winkel. Maar phone house zou in principe ook kunnen toch?
PhoneHouse kan ook, online kan ook. Je kan ook eens op Directsales van Vdoafone kijken..
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_84238084
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef znarch het volgende:

[..]

Staat gewoon ergens onder opties bij sms of ed.
Leek mij ook, maar ik heb gezocht en gezocht maar kan het niet vinden...
pi_84239308
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Leek mij ook, maar ik heb gezocht en gezocht maar kan het niet vinden...
Instellingen -> Sms en daar staat druk op enter om te verzenden, kun je ja of nee intoetsen!
pi_84240334
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:45 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Instellingen -> Sms en daar staat druk op enter om te verzenden, kun je ja of nee intoetsen!
pi_84240466
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Wat voor bb heb je? Bij mij staat er toch echt als ik in het normale menu naar instellingen of opties ga 'sms'. Als ik die aanklik kan ik daar een aantal instellingen veranderen zoals de houdbaarheid, afleverrapporten en ook 'Druk op Enter om te verzenden'. Misschien niet goed gekeken?
pi_84241869
Zijn hier meer mensen met de combinatie Blackberry / Hi ?

Ik heb afgelopen vrijdag m'n abo verlengd, en een bold 9700 erbij gekregen. Nu wil ik daar m'n e-mail op instellen, maar bij de installatiewizard kan ik alleen een BES account aanmaken.

Ik heb een BBinternet abbo erbij genomen.
Ook heb ik het BB logo rechtsboven staan (3G-BBlogo-Bereikindicator)

Bij de installatiewizard is dit de enige optie:
Selecteer een optie voor het instellen van uw e-mail.
- Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een Blackberry Enterprise Server

Weet iemand waardoor dit komt? Abo nog niet overgezet misschien?
pi_84246573
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Eirick het volgende:
Zijn hier meer mensen met de combinatie Blackberry / Hi ?

Ik heb afgelopen vrijdag m'n abo verlengd, en een bold 9700 erbij gekregen. Nu wil ik daar m'n e-mail op instellen, maar bij de installatiewizard kan ik alleen een BES account aanmaken.

Ik heb een BBinternet abbo erbij genomen.
Ook heb ik het BB logo rechtsboven staan (3G-BBlogo-Bereikindicator)

Bij de installatiewizard is dit de enige optie:
Selecteer een optie voor het instellen van uw e-mail.
- Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een Blackberry Enterprise Server

Weet iemand waardoor dit komt? Abo nog niet overgezet misschien?
Kan 1 á 2 werkdagen duren. Maar heb je jezelf al geregistreerd op de Blackberry site van hi oftewel kpn?
Vanuit daar kun je alles instellen, werkt vind ik makkelijker. Ook krijg je er een gratis e-mailadres van kpn.blackberry.
pi_84268474
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Wat voor bb heb je? Bij mij staat er toch echt als ik in het normale menu naar instellingen of opties ga 'sms'. Als ik die aanklik kan ik daar een aantal instellingen veranderen zoals de houdbaarheid, afleverrapporten en ook 'Druk op Enter om te verzenden'. Misschien niet goed gekeken?
9700, en ik heb écht goed gekeken, maar staat er echt niet tussen!
pi_84270434
Ik hoor van verschillende mensen dat ik dubbele smsjes verstuur.
Dit met een BB Bold 9700. Meer mensen hier last van, en is er een oplossing ?
pi_84271076
@ Antony:

Ik heb het via de KPN site geprobeerd, PIN en IMEI code ingevuld, maar dan geeft hij aan dat het toestel niet geregistreerd is. Vervolgens het toestel geregistreerd zoals uitgelegd staat. Bevestigingsmail gekregen en opnieuw geprobeerd.

Geen resultaat.
pi_84281867
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:12 schreef Eirick het volgende:
@ Antony:

Ik heb het via de KPN site geprobeerd, PIN en IMEI code ingevuld, maar dan geeft hij aan dat het toestel niet geregistreerd is. Vervolgens het toestel geregistreerd zoals uitgelegd staat. Bevestigingsmail gekregen en opnieuw geprobeerd.

Geen resultaat.
mmm, dat is wel raar..Ik zou eens een paar dagjes wachten 1 á 2 dagen. Als ie het daarna nog niet doet, zou ik Hi even bellen. Want misschien is er dan iets mis gegaan?!
pi_84284247
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:46 schreef aaipod het volgende:
Ah, nee daar staat niets bij. Ik heb het account al een aantal keer opnieuw ingesteld volgens de settings op t-mobile.nl
Help me! Jij t-mobile gebruiker
Ik ben een pure Turk.
pi_84341711
Ik heb een Blackberry Curve 8520. Zaterdag vertrek ik naar Rimini, en week week daarna ga ik voor een half jaar studeren in the USA. Ik heb mijn abbo op Hi Pauze gezet vanaf augustus, dus dat loopt niet door. Nu wil ik wel dat mijn gsm totaal géen verbinding meer maakt met internet in het buitenland, want dat kost klauwen met geld. Bijv. mijn Twitter applicatie doet hij automatisch verversen, net als e-mail.

Ik neem aan dat ik dit allemaal moet uitschakelen, anders kost het toch ontzettend veel geld? Iemand tips wat ik het beste kan doen of andere toepassingen die ik zeker moet uitschakelen?
pi_84341730
dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')