Waar zou dat precies moeten staan? Ik ben niets tegengekomen..quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Staat er bij je mailinstelling niet dat je hem moet verifiėren ofzo? Vreemd namelijk
Staat gewoon ergens onder opties bij sms of ed.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Syb.ren het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de bold 9700 uitzet dat, wanneer ik in een SMS op enter druk, hij verzendt?
Ja, moet je alleen je PIN en SN en Imei opgeven aan Vodafone volgens mij. Nummer kan je inderdaad behouden.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Glennz het volgende:
Als ik nou een los zgan toestel koop (want dat ben ik van plan), kan ik toch een sim-only abbo afsluiten met BB internet? Kan ik dan ook m'n nummer behouden?
Ik zat de denken aan een Vodafone abbo ivm betere FUP.
Zijn m'n minuten dan langer dan 2 maanden houdbaar?
Ok, kan ik dat eerste in de telefoonwinkel laten regelen? Ik ben van plan om daar sowieso morgen even langs te gaan. Van die belminuten.. dan zal het wel 2 maanden zijn. Ik had gehoopt dat het wat langer zou zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja, moet je alleen je PIN en SN en Imei opgeven aan Vodafone volgens mij. Nummer kan je inderdaad behouden.
Belminuten zijn maximaal 2 maanden houdbaar, weet niet of dit nu langer is geworden?
Jep, zou gewoon bij een Vodafone winkel langs gaan dan. En ff op een rijtje hebben wat je precies wilt weten, mijn ervaring is dat ze altijd wel goed helpen, en antwoorden op je vragen hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, kan ik dat eerste in de telefoonwinkel laten regelen? Ik ben van plan om daar sowieso morgen even langs te gaan. Van die belminuten.. dan zal het wel 2 maanden zijn. Ik had gehoopt dat het wat langer zou zijn.
Ok, nja een Vodafone winkel is hier niet. Maar de phone house is ook een optie toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Jep, zou gewoon bij een Vodafone winkel langs gaan dan. En ff op een rijtje hebben wat je precies wilt weten, mijn ervaring is dat ze altijd wel goed helpen, en antwoorden op je vragen hebben.
Dit is niet van toepassing op SO abo!!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Belminuten zijn maximaal 2 maanden houdbaar, weet niet of dit nu langer is geworden?
PhoneHouse kan ook, online kan ook. Je kan ook eens op Directsales van Vdoafone kijken..quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, nja een Vodafone winkel is hier niet. Maar de phone house is ook een optie toch?
-EDIT- Net google even gecheckt, en hier is dus wel een Vodafone winkel. Maar phone house zou in principe ook kunnen toch?
Leek mij ook, maar ik heb gezocht en gezocht maar kan het niet vinden...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef znarch het volgende:
[..]
Staat gewoon ergens onder opties bij sms of ed.
Instellingen -> Sms en daar staat druk op enter om te verzenden, kun je ja of nee intoetsen!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar ik heb gezocht en gezocht maar kan het niet vinden...
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:45 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Instellingen -> Sms en daar staat druk op enter om te verzenden, kun je ja of nee intoetsen!
Wat voor bb heb je? Bij mij staat er toch echt als ik in het normale menu naar instellingen of opties ga 'sms'. Als ik die aanklik kan ik daar een aantal instellingen veranderen zoals de houdbaarheid, afleverrapporten en ook 'Druk op Enter om te verzenden'. Misschien niet goed gekeken?quote:
Kan 1 į 2 werkdagen duren. Maar heb je jezelf al geregistreerd op de Blackberry site van hi oftewel kpn?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Eirick het volgende:
Zijn hier meer mensen met de combinatie Blackberry / Hi ?
Ik heb afgelopen vrijdag m'n abo verlengd, en een bold 9700 erbij gekregen. Nu wil ik daar m'n e-mail op instellen, maar bij de installatiewizard kan ik alleen een BES account aanmaken.
Ik heb een BBinternet abbo erbij genomen.
Ook heb ik het BB logo rechtsboven staan (3G-BBlogo-Bereikindicator)
Bij de installatiewizard is dit de enige optie:
Selecteer een optie voor het instellen van uw e-mail.
- Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een Blackberry Enterprise Server
Weet iemand waardoor dit komt? Abo nog niet overgezet misschien?
9700, en ik heb écht goed gekeken, maar staat er echt niet tussen!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat voor bb heb je? Bij mij staat er toch echt als ik in het normale menu naar instellingen of opties ga 'sms'. Als ik die aanklik kan ik daar een aantal instellingen veranderen zoals de houdbaarheid, afleverrapporten en ook 'Druk op Enter om te verzenden'. Misschien niet goed gekeken?
mmm, dat is wel raar..Ik zou eens een paar dagjes wachten 1 į 2 dagen. Als ie het daarna nog niet doet, zou ik Hi even bellen. Want misschien is er dan iets mis gegaan?!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:12 schreef Eirick het volgende:
@ Antony:
Ik heb het via de KPN site geprobeerd, PIN en IMEI code ingevuld, maar dan geeft hij aan dat het toestel niet geregistreerd is. Vervolgens het toestel geregistreerd zoals uitgelegd staat. Bevestigingsmail gekregen en opnieuw geprobeerd.
Geen resultaat.
Help me! Jij t-mobile gebruikerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:46 schreef aaipod het volgende:
Ah, nee daar staat niets bij. Ik heb het account al een aantal keer opnieuw ingesteld volgens de settings op t-mobile.nl
Niet lullig bedoel maar staat al een aantal keer uitgelegd in dit topic, en vorige delen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:39 schreef jens007 het volgende:
Ik heb een Blackberry Curve 8520. Zaterdag vertrek ik naar Rimini, en week week daarna ga ik voor een half jaar studeren in the USA. Ik heb mijn abbo op Hi Pauze gezet vanaf augustus, dus dat loopt niet door. Nu wil ik wel dat mijn gsm totaal géen verbinding meer maakt met internet in het buitenland, want dat kost klauwen met geld. Bijv. mijn Twitter applicatie doet hij automatisch verversen, net als e-mail.
Ik neem aan dat ik dit allemaal moet uitschakelen, anders kost het toch ontzettend veel geld? Iemand tips wat ik het beste kan doen of andere toepassingen die ik zeker moet uitschakelen?
Vodafone komt deze of volgende week met een prepaid variant, dit zou dan aan je wensen voldoen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Glennz het volgende:
Weet iemand hier ook of het mogelijk is om een los abbo af te sluiten (zonder toestel) bij bijv. Vodafone met eindeloos BB internet? Want ik heb geen abbo, nooit gehad ook. Daarom heb ik er ook geen verstand van. Is het eigenlijk goedkoper als ik een los toestel neem (BB 9700) van bijv. 300,-. En daar bijv. een 1jarig abbo van Vodafone bij neem?
is die versie 5 officieel voor 8900 pas uit? wat zijn de verschillen mbt 4.6?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef rcco het volgende:
Ik sluit me BB 8900 (T-Mobile) net aan op de pc en ik krijg voor het eerst een officiele software update.
Ik had de BB vorig jaar gekocht met os 4.6 erop, begin dit jaar onofficiele versie van os 5 geinstalleerd en nu ben ik dus de officiele 5.0.0.681 aan het installeren.
Leuk dat RIM/T-Mobile nog aan de 8900 gebruikers denkt.
ik ben ook van plan het te installeren, maar ik ben bang dat het opeens al mijn smsjes en mijn telefoonboek wist, zoals de vorige keer..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:27 schreef rcco het volgende:
Het is voor het eerst dat ik in Nederland en bij T-Mobile een officiele versie 5 zie. Maar in het buitenland zijn er al meerdere officiele updates naar os 5 geweest dit jaar.
Verschil met 4.6 is een wat mooier UI, sommige dingen zijn wat logischer ingedeeld en alles loopt wat soepeler.
Inmiddels os 5.0.0.681 geinstalleerd en ik zie eigenlijk geen verschil met de eerdere onofficiele versie van os 5 die ik al had.
Als je gewoon eerst een back-up maakt, wat eigenlijk niet nodig is want tijden de update maakt ie ook al een back-up, en hem lekker laat updaten en wacht totdat ie klaar is kan er weinig fout gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:28 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ben ook van plan het te installeren, maar ik ben bang dat het opeens al mijn smsjes en mijn telefoonboek wist, zoals de vorige keer..
Die zou je automatisch moeten krijgen in Desktop Manager.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:51 schreef turnazz het volgende:
hoe installeer je in hemelsnaam de officiele 5 versie..?ik kan met de Blackberry Desktop Manager alleen maar dingen synchroniseren, zoals muziek en adresboek..
Ja ik kreeg het nu ook voor het eerst.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb genoeg vrienden die als ze hem aansluiten niet standaard een update krijgen.
hoe doe je het dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb genoeg vrienden die als ze hem aansluiten niet standaard een update krijgen.
nee ik bedoel als je het niet automatisch krijgt... is er een andere manier om die officiele 5 versie te installeren..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
gewoon aansluiten en het venstertje krijgen met updates beschikbaar
Try again later?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je het niet automatisch krijgt... is er een andere manier om die officiele 5 versie te installeren..
Crackberry.com Daar is er genoeg over te vinden.. Zijn ook officiele maar komen dan niet uit NL, maar zijn voor een andere provider. Maar er staan daar tutorials die het puntje voor puntje uitleggen!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je het niet automatisch krijgt... is er een andere manier om die officiele 5 versie te installeren..
Is ie iets aan het oploaden? En een restart?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb steeds een blauw pijltje rechts bovenin de hoek knipperen die naar boven wijst. Heb al Data Alerter maar die geeft niets bijzonders aan. Iemand een idee wat het kan zijn?
Dat helpt ook niet. Pijltje blijf knipperen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Is ie iets aan het oploaden? En een restart?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |