maar ik vind je wel lief hoorquote:
Die is zeker leuk, maar hij heeft nog een aantal pareltjesquote:
quote:
quote:
Nee dat wil je echt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
jmmr hoor had je dat wel es willen zien doen
*Kijkt uit het raam...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck? Zijn we al in België?
tuurlijk wel doe ik mee staan we samen voor lulquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is zeker leuk, maar hij heeft nog een aantal pareltjes
The angry white boy polka!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is zeker leuk, maar hij heeft nog een aantal pareltjes
quote:
Oke dan misschien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk wel doe ik mee staan we samen voor lul
Dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer is niet eens echt van Weird Al maar van Bob Rivers.
Doe maar niet, ik wil ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Muckie het volgende:
[..]
Echt heel veel zin in
Ik zal foto's maken van het megabed enzo
quote:
denk dat jij meer ritme gevoel hebt dan ikquote:
Ehm. Het gaat juist om de tekst.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze tekstmaar zo'n geweldig nummer
quote:
Richard Cheesequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat mensen zijn die iedere parodie die wordt gemaakt aan Weird Al toeschrijven... maar er zijn meer mensen die liedjes aanpassen.
Aha op die manierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat mensen zijn die iedere parodie die wordt gemaakt aan Weird Al toeschrijven... maar er zijn meer mensen die liedjes aanpassen.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Het gaat juist om de tekst.
Zou heel goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk dat jij meer ritme gevoel hebt dan ik
quote:
dat weet ik wel zekerquote:
Dat is helemaal waar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker
in ieder geval heb jij er ook wel een booty voor
* suikertaartje trekt een strooien rokje aanquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben een M
we hebben een P
we hebben een G
![]()
MPG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik herken me wel in de bubblewrap popping
Ik ken er zelfs een website voor
BubblewrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Instant geluk is dat
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zie een fout in je quotequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bubblewrap![]()
![]()
![]()
Instant geluk is dat
ninja editquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben bang dat ik na Antwerpen m'n bed thuis zo klein vindt....
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bubblewrap![]()
![]()
![]()
Instant geluk is dat
Ik niet meerquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik wil ook![]()
Doe toch maar wel, want nieuwsgierig
En ik hoop dat jullie het leuk hebben
ik maakte de fout ook helemaal niet zelf, dat had ik laatst ook al..quoten van links in spoilers gaat niet helemaal goedquote:
Toch maar eens melden in bug anders?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik maakte de fout ook helemaal niet zelf, dat had ik laatst ook al..quoten van links in spoilers gaat niet helemaal goed
Daar heb ik nou nooit last van, met dat bed van ons thuisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
ik had net ook ineens iets raars toen ik wilde quotenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik maakte de fout ook helemaal niet zelf, dat had ik laatst ook al..quoten van links in spoilers gaat niet helemaal goed
Wat is er meis?quote:
Hoe groot is jullie bed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, met dat bed van ons thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |